DISKUZE K ČLÁNKU Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?
První sezona Charlesa Lecleca v barvách Ferrari se pomalu, ale jistě blíží ke svému konci. Jak ji mladý pilot hodnotí? Na čem musel v jejím úvodu nejvíce zapracovat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
-
-
-
jon
08:27 11.11.2019 90.176.154.XXXAni nemluv. Ty motory se pyšní technickou vyspělostí, která je v běžném provozu nevídaná. Toleranci ztráty oleje bych vzal podle silničních aut, což u žádného z aut, která máme v rodině a firmě (motory BMW, VW, Opel, Renault a FIAT) nepřekročí 0,5 litru během standardního 15.000 km cyklu. Závod je vypsán na 300 km, takže 0,01 litru musí stačit. Respektive je to závodní motor, tak dejme tomu klidně 0,02 litru.
Pokud by se tomu motoráři chtěli bránit a vykrucovat se z toho, tak jim pohrozit zavedením sondy do výfuku a hotovo. Respektive tu sondu tam dát rovnou. Jestli někdo fixluje s palivem, ta sonda to může hlídat také.-
GRAHAM
10:06 11.11.2019 77.236.218.XXXV těch spotřebách oleje se myslím mejlíš.......ano jsou motory které skoro nežerou olej, pak jsou ale ty co žerou....a rozhodně to není půl litru. Některým dokonce olej přibejvá....a srovnávat "netočící" auto které jede průměrně 70 km/hod s tímto, no potěš koště. Zeptej se kluků, co občas točí mají GTI kolk to žere....a věř že třeba u VW fakt hodně.-
jon
11:21 11.11.2019 90.176.154.XXXMám zkušenost pouze s Golfem R, který má spotřebu oleje vcelku v pohodě. Též kolem těch cca 0,5 litru na cyklus. GTI je v podstatě ten samý motor, tak pokud to žere víc, je tam něco špatně a je to výjimka.
On ani není důvod, aby tomu tak bylo. Dnešní technologie by měly více a více tyto nechtěné jevy eliminovat.
Netočící auto s tím srovnávám proto, že ty motory mají trochu jinou účinnost a cena jednoho agregátu F1 je vyšší, než částka, kterou nadšený fanda dá do celoživotního vozového parku. Technologie, které továrny používají pro výrobu těch motorů se nebudou pro běžný provoz používat dalších minimálně 10-15 let. Proč by tedy tento motor měl "žrát" olej a ten v osobním autě ne? Odpověď je paradoxně hodně jednoduchá, byť Ti odpovím řečnickou otázkou - Dokážeš si představit, že Ti u osobního auta řeknou přesnou spotřebu oleje, kterou ten motor nepřekročí, protože kvůli pravidlům nemůže?
Dodnes Mercedes a Ferrari v tomto ohledu riskují a spotřebovávají olej hodně na hraně. Ale nedá jim to a nemohou si pomoci. Dovolíš jim kapku, pošlou do spalováku tu kapku. Dovolíš litr, pošlou do spalováku litr.-
Dokugan
01:07 13.11.2019 77.236.208.XXXNo a ještě si vem, jakou spotřebu paliva ty motory mají! Vždyť dneska není problém dostat se v provozu s produkčním hybridem na spotřebu kolem 3-4 litrů na sto. Hybridy v F1 jsou 10-15 let napřed a přitom mají spotřebu nějakých 40 litrů na sto! Tragédie! Tato informace má asi tak stejnou vypovídající hodnotu jako porovnání spotřeby oleje.-
jon
14:51 13.11.2019 90.176.154.XXXV momentě, kdy ten hybrid bude schopen z 1,6 litru objemu produkovat přes 1000 koní, tak proč ne. Jinak 40 litrů spotřebu ty motory nemají. To by na plnou nádrž sotva dojely do cíle.
Spotřeba oleje nemá se spotřebou paliva nic společného, takže v tomto ohledu Tvá reakce má opravdu nulovou vypovídající hodnotu.
-
-
-
-
-
-
-