DISKUZE K ČLÁNKU Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

První sezona Charlesa Lecleca v barvách Ferrari se pomalu, ale jistě blíží ke svému konci. Jak ji mladý pilot hodnotí? Na čem musel v jejím úvodu nejvíce zapracovat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 11.11.2019 14:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Icewoman (Hlasovali 4 lidé) 09.11.2019 14:11
Kdo dělal chyby - Kimi? Kolik jich vloni udělal… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 09.11.2019 10:09
Pro mě to teda žádné překvapení nebylo... Loni… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 09.11.2019 16:54
Kam se hrabe Vettel 02 Mám jasno,..až to Checo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jen mne zaráží, že zase zapomněl na to, jak mu Ferrari úmyslně kazí závody. Dokonce je chválí za to, jak mu pomohli líp nastavit auto na kvalifikace. Asi nějaké chvlikové pomatení. Já nechápu, proč to Ferrari dělalo, když jim vlastně vadí, že v ních poráží jejich jedničku. 17

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      To mě nezaráží, naopak, pokud chce s Ferrari uspět. Co si dokáže vydobýt za zavřenými dveřmi je jiná věc 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jo, je jasný, že vám to dává smysl. Pomáhají mu nastavit auto, aby Vettela porážel v kvaldě, ale pak mu kazí závody strategiemi.
        Tak si říkám, jestli by to nebylo efektivnější naopak. Hádám, že výsledek by byl stejný, nebylo by to vidět na veřejnosti a nikdo by neřešil jejich strategické chyby.
        Ale už jsem si zvykl, že u Ferrari jsou lidé, jejichž jediným zájmem je vzbuzovat spekulace u českých antifanoušků Vettela a stájoví kolegové Vettela jsou všichni hlupáci, když si toho nevšímají, hledají chyby ve své jízdě a nemluví o podrazech ani několik let po odchodu z týmu. 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Opravdu? Já myslel že Vettel byl označen jedničkou veřejně ještě před sezonou 12 Nevidět že v hodně případech byl Leclerc znevýhodněn chce hodně sebezapření. No a kdyby měl Leclerc vytahovat na Ferrari věci které mu nebyli nakloněny i teď když svou laťku posouvá tak to by mu rozhodně neprospělo. Ale jen můj názor, ty buď teda zaražen 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            A já jsem jeho roli jedničky někde zpochybňoval? Fakt? Nezmiňoval jsem Leclercovo znevýhodnění, protože je dvojka, třeba v Austrálii?
            Jasný, kritika by mu asi neprospěla. Tedy až na chvilky, kdy se jí dopouštěl. To je jen malinkatý detail. Já zase budu čekat roky, až někdo z nich odejde a bude moct mluvit, co se dozvím. Ale nějak čekám, že to bude zase jak u Webbera a Kimiho. Nedovím se nic nového. Asi jim drží někdo od RB a Ferrari bouchačku pořád u hlavy a chlapci nemůžou mluvit o tom, jaké to bylo peklo, jezdit s Vettelem. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              217.31.62.XXX
              Tak vidíš, i ty jsi si toho všiml, větší důkaz už asi nemůže být 11 Ono bezprostředně se Leclerc vždy bude mít problém udržet, ono když tě vlastní tým podsekne a ani tě na to neupozorní nebo když pak děláš co se domluví s týmem a ten druhý toho jen využije a pak svou část nedodrží tak to není tak snadné a nějaké to slovo mu v rádiu ujede 11 Pak si ale můžeš všimnout že nastoupí jen PR a vyřeší si to za zavřenými dveřmi 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                11
                Já jsem si hned myslel, že si toho po celé sezoně diskusí, proč je Vettel jednička konečně všimneš, že to nepopírám. 12
                Teď už se jen dočíst někde o těch podrazech. 01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Sabotování kvalifikace nebo jejího výsledku týmové dvojky ve prospěch jedničky je u Ferrari tabu! Jestli v minulosti někdo uklouzl po rybě, v pádu si ukopl kryt motoru a jak ten blb spadl přilbou přímo na plombu, to je možné. Ovšem vyprošuji si, aby to někdo spojoval s Ferrari a jejich intrikami, když mohou dvojku v pohodě sejmout v závodě klasickou popravou v přímém přenosu, jen ať svět vidí. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ferrari chce "možná" příští závod motor připravený pro rok 2020. Jen Laclerka.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Zakázali olejíčky, přišla hrozba pentle za nepovolené množství paliva, tak musí zabrat, aby zvýšili výkon legálně po vzoru ala Honda.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Ferdo, dávej si na tohle bacha, aby si nebyl pak zase prekvapenej, děláš moc unáhlené názory, mimochodem kontrola spalování oleje furt není bůhví jak oslnivá

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Ani nemluv. Ty motory se pyšní technickou vyspělostí, která je v běžném provozu nevídaná. Toleranci ztráty oleje bych vzal podle silničních aut, což u žádného z aut, která máme v rodině a firmě (motory BMW, VW, Opel, Renault a FIAT) nepřekročí 0,5 litru během standardního 15.000 km cyklu. Závod je vypsán na 300 km, takže 0,01 litru musí stačit. Respektive je to závodní motor, tak dejme tomu klidně 0,02 litru.
          Pokud by se tomu motoráři chtěli bránit a vykrucovat se z toho, tak jim pohrozit zavedením sondy do výfuku a hotovo. Respektive tu sondu tam dát rovnou. Jestli někdo fixluje s palivem, ta sonda to může hlídat také.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            V těch spotřebách oleje se myslím mejlíš.......ano jsou motory které skoro nežerou olej, pak jsou ale ty co žerou....a rozhodně to není půl litru. Některým dokonce olej přibejvá....a srovnávat "netočící" auto které jede průměrně 70 km/hod s tímto, no potěš koště. Zeptej se kluků, co občas točí mají GTI kolk to žere....a věř že třeba u VW fakt hodně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Mám zkušenost pouze s Golfem R, který má spotřebu oleje vcelku v pohodě. Též kolem těch cca 0,5 litru na cyklus. GTI je v podstatě ten samý motor, tak pokud to žere víc, je tam něco špatně a je to výjimka.
              On ani není důvod, aby tomu tak bylo. Dnešní technologie by měly více a více tyto nechtěné jevy eliminovat.
              Netočící auto s tím srovnávám proto, že ty motory mají trochu jinou účinnost a cena jednoho agregátu F1 je vyšší, než částka, kterou nadšený fanda dá do celoživotního vozového parku. Technologie, které továrny používají pro výrobu těch motorů se nebudou pro běžný provoz používat dalších minimálně 10-15 let. Proč by tedy tento motor měl "žrát" olej a ten v osobním autě ne? Odpověď je paradoxně hodně jednoduchá, byť Ti odpovím řečnickou otázkou - Dokážeš si představit, že Ti u osobního auta řeknou přesnou spotřebu oleje, kterou ten motor nepřekročí, protože kvůli pravidlům nemůže? 03
              Dodnes Mercedes a Ferrari v tomto ohledu riskují a spotřebovávají olej hodně na hraně. Ale nedá jim to a nemohou si pomoci. Dovolíš jim kapku, pošlou do spalováku tu kapku. Dovolíš litr, pošlou do spalováku litr. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Kam se hrabe Vettel 02
    Mám jasno,..až to Checo zabalí,.přecházím s fanděním na Charlese,..jezdecky mi připomíná mého největšího oblíbence: legendárního Gillese Villeneuvea. Dále mám v užším hledáčku ještě Landa Norrise a Alexandra Albona,..Kdo by řekl, že po létech temna, přijdou fandovské žně,.. 11
    (Che 12co)

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.144.XXX
    V Brazílii dostane Lec asi motor verze 2020. Takže pentle.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Lewis Hamilton slaví 6. mistrovský titul po závodě v americkém Austinu

Významné osobnosti chválí Hamiltona. "Ferrari by s ním vyhrálo," má jasno Montezemolo

Souboj Maxe Verstappena a Sebastiana Vettela

"Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Kimi Räikkönen s Alfou Romeo C38

"Je jedno, jestli jsem 11. nebo poslední." Räikkönen je po výborném výkonu zklamaný

Pneumatiky Pirelli v rámci sezónních testů v Barceloně

Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama