DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
El.Senor
11:59 09.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
11:41 09.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
10:44 09.11.2019 88.102.38.XXX
Silverstone? Asi jsi myslel spíše SPA ne? Jinak dohodněte se s Mikem, ten naopak déšť počítal aby mu to štymovalo, prý na těchto mokrých či osychajících kvalifikacích kdy Fernando dal v Německu McLarenu v roce 2012 4s se nejlépe ukazuje výkonnost vozu
Mansell_fan
08:07 09.11.2019 37.188.144.XXX
Od příštího roku začnou autimobilky platit za nadlimitní emise a pro některé to může být pořádná darda. K tomu náklady na vývoj elektromobilů, nízké marže… Podle mě jeden z důvodů proč nakonec i velké týmy jako Ferrari a Mercedes kývly na rozpočtový strop. Doba je nejistá a bude ještě víc. Honda s Renaultem to klidně mohou nakonec odpískat.
El.Senor
22:46 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
22:29 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
22:08 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
HellHogr
21:25 08.11.2019 89.24.35.XXX
Proboha El senore, neplacej takové kraviny ano? Továrny chodí do F1 pro know how na hybridy, aby je mohli stavět do svých produktů normálně, proto se i vrátila Honda, ty jsi fakt naivní, jestli sis myslel, že se vrátili za čistým závoděním, to samé Mercedes a Renault
El.Senor
20:31 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mansell_fan
20:22 08.11.2019 37.188.239.XXX
Aby to nedopadlo tak že z Renaultu bude příští rok Mazepin Racing
El.Senor
20:01 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
19:45 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
HellHogr
17:27 08.11.2019 89.24.35.XXX
Ano RB si rychlostně nepolepšil a to je co říct, rok vyvoje PJ by měl vypadat jinak, než dvě ušmudlané vítězství a jinak raději napadání soupeřů z podvádění, hlavně, že RB odjel Monako 2010 s nelegální podlahou, ale FIA jim to na ten jeden závod dovolila poté ji nesměli používat
Petr Hloušek
17:19 08.11.2019 194.79.55.XXX
A ono 90,7-38,5 není 52,2 ?
To že správná odpověď přišla přes číslo jiného týmu je věc jiná, navíc tobě by to vůbec vadit nemělo, ty takhle argumentuješ velmi často, viz tvé hodnocení RB v Mexiku. Sice zajel Max v kvaldě lepší čas než loni Ricci (1.), ale podle tebe se RB (kvůli Hondě) zhoršil, protože Max startoval až 4. - s tebou je opravdu těžké rozumně diskutovat , proto zřejmě Mike přešel na tvůj styl agrumentace
To že správná odpověď přišla přes číslo jiného týmu je věc jiná, navíc tobě by to vůbec vadit nemělo, ty takhle argumentuješ velmi často, viz tvé hodnocení RB v Mexiku. Sice zajel Max v kvaldě lepší čas než loni Ricci (1.), ale podle tebe se RB (kvůli Hondě) zhoršil, protože Max startoval až 4. - s tebou je opravdu těžké rozumně diskutovat , proto zřejmě Mike přešel na tvůj styl agrumentace
HellHogr
16:33 08.11.2019 89.24.35.XXX
Mike17
Mike17 13:27 08.11.2019 185.149.130.XXX
Otázka: A Ferrari mělo jakou ztrátu na čelo v Austinu?
Odpověď: O 38,5s menší, než Mclaren.
Co na tom nechápeš? Potřebuješ to spočítat? A jo, promiň. To je na tebe moc. Dvojciferná čísla a ještě s desetinným místem. Tak jo: 90,7-38,5=52,2s.
To je kouzelný Miku, jak sám sebe dokážeš ponížit a myslíš si, jak děláš trotla z někoho jinýho, sám sis naběhl zase na vidle a neb: jaká byla ztráta Ferrari na čelo v Asutinu .. tvoje odpověď o 38.5s menší .. realná správná odpověď 52.2s a děláš trotla z někoho, že neumí číst a normálně odpovídat ... tak to zkus třeba u psychiatra, něco ti na to dá
Mike17 13:27 08.11.2019 185.149.130.XXX
Otázka: A Ferrari mělo jakou ztrátu na čelo v Austinu?
Odpověď: O 38,5s menší, než Mclaren.
Co na tom nechápeš? Potřebuješ to spočítat? A jo, promiň. To je na tebe moc. Dvojciferná čísla a ještě s desetinným místem. Tak jo: 90,7-38,5=52,2s.
To je kouzelný Miku, jak sám sebe dokážeš ponížit a myslíš si, jak děláš trotla z někoho jinýho, sám sis naběhl zase na vidle a neb: jaká byla ztráta Ferrari na čelo v Asutinu .. tvoje odpověď o 38.5s menší .. realná správná odpověď 52.2s a děláš trotla z někoho, že neumí číst a normálně odpovídat ... tak to zkus třeba u psychiatra, něco ti na to dá
Situs
15:14 08.11.2019 88.102.38.XXX
Jo jo, dával jsem sem jak Vettel najel na ten nově přidaný obrubník [odkaz na stránku] , to bylo právě za nima. A to tvrdil že si na ně dával pozor a nepřejel přes něj
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek