DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 11.11.2019 17:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2019 11:29
A jéjé, velký mezinárodně uznávaný kritik… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 09:55
Jaký to rozdíl ve vztahu McLaren Renault oproti… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 10:17
Jako myslíš, že dávat jim téměř kolo je málo a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Mercedes za 1 s tím že toho maj ještě hodně v rukávu, přijde mi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já známkoval celkově. 04

Teď jsem si vzpoměl, na konci roku 2017 se taky dostavál Mclaren do Q3 a to měl motor Honda ( vyšlo knižně-zdroj Honda) hodně velký deficit. Co nám z toho pánové vyplívá. 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Já ti řeknu kam se hnul Mclaren prvním rokem na Renaultu 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Mercedes za 1, šmejdi 14
RB za 2
Ferrari za 3
Renault za 4

Mclarenu bych tu 2 dal, oproti loňsku dost pozitivní změna, pozitivní křivka zlepšení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Při zastávkách se jim občas chyba stane, ale to i špičce. Pokud jsem si všiml dobře, tak ty časy jsou celkem srovnatelné. Ale řekněme si na rovinu, že nějaká desetina sekundy rozdílu v tom zaostávání nedělá v podstatě vůbec nic.
Ono už je to i teď dlouhá doba, na kterou se nedají hledat výmluvy. Prostě to tam nefuguje moc dobře (v porovnání se špičkou). A vymlouvat se na rozpočet? Jo, nemají ho špičkový, kéž by měli ty desítky milionů od Hondy. Celkem by se hodily.
Ale musím uznat, že zlepšení tam rozhodně je.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kdybys uměl číst, tak by sis přečetl, že by to neškodilo. Máš to napsané přesně ve druhé větě. Zkus pomaličku, písmenko po písmenku. A nespěchej. Díky. 13

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Když už teda známkujeme McLaren, dal bych jim minimálně chvalitebnou, lepší přiblížení špičce si myslím troufl odhadovat málokdo a mají dobrý trend. Příští rok si myslím můžeme oprávněně a s nadějí doufat v další posun.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
O 38,5s menší? 12
V Mexiku o kolo menší?
V Japonsku o 55s menší?

Mám pokračovat dál? 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
A Ferrari mělo jakou ztrátu na čelo v Austinu? 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já viděl v posledním závodě jak Norris s Riccim předjeli Vettela a Leclerc měl co dělat aby jim trochu poodjel 13 Ale jo, jsou jen lehce nadprůměrný, s tím souhlasím 14

PS: Ty začátky závodů už jsou u McLarenu i Renaultu hodně koukatelný 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Já ti nevím, ale McLaren utekl od Hondy za lepším, RB se nehnul vůbec nikam 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Jestli si myslíš, že tedy RB je na svém maximu a nemůže bojovat o tituly, tak tu nepiš pak další nesmysly, díky 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Škoda že nevyšel článek o tom, co třeba musí Mclaren nakoupit, aby mohl mít stejně kvalitní zastávky. Vůbec jsem nevěděl, jak velký rozdíl z dloudobého hlediska, může mít vybavení , které konkurence má a Mclaren ne. I proto ty odjezdy bez upnutí kola jsou možné a u některé konkurence ne. Není to jen o lidech... ale i o vybavení. Přiští rok to Mclaren mít bude.

Jinak, Renault loni hlásil, že motor bude ok, což až na začátek sezony, kdy opravovaly ojnice se potvrdilo. Samozřejmě pořád něco ztrácí...to je jasné.
CA loni říkal že s šáskem to bude trvat mnohem déle, takže letošní výkony úplně překvapení nejsou. V tom mu kluci křivdíte. Že to mělo být ale lepší, je jasné.
On ani Mclaren toho zase tolik nepředvedl a na zadek si z toho sednout nejde, ale super za takové zlepšení. Dávám jim známku 3 tedy dobrou. Tihle dva by měli být značně blíže TOP 3. Dostávat kolo, je ostuda, to si přiznejme. Na druhou stranu je potřeba brát v potaz investice( peníze), velikost týmu a možnosti TOP 3, které jsou prozatím zcela jinde. Za tři-čtyři roky, ale už nebude moci být použito žádných výmluv. Nakonec horizont 4 let, Seidl naznačoval. Nelze čekat zázrak, hned v prvním roce nových pravidel. Tam ještě rozpočty budou promlouvat a imho hodně....respektive více než současně meziročně. Uvidí se....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Je to celé dost relativní. Vzhledem k deficitu výkonu, který je Hondě často přisuzován by měl RB mít nejlepší šasí a STR by mělo být minimálně na úrovni Renaultu.
Berme to jako balík a realita je 4. a 5. místo v PK vozů s motory Renault. Nicméně Mekáč se v posledních závodech sympaticky přiblížil špičce. Byť je to pořád veliká ztráta, ale lepší se to. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Můžeš si říkat co chceš a porovnávat co chceš, ale ve výsledku RB i Mclaren od Renaultu utekli za lepším 13

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Bez urážky ale Mclaren má lepší než průměrné auto? Oni se vyrovnají nejlepším?

Vévodí středu pole ale s velkou ztrátou na čelo. Řekl bych, že jsou lehce nadprůměrní.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Je čtvrtý z desíti. Renault pátý. Jak bys ty definoval průměr z desíti týmů? Jen ať vím, co není "yoke". 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Jsi vtipný, McLaren a průměrný tým ... dobrý yoke. A co je ptom Renault?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak bojovat s Mclarenem není ostuda. Ale bylo by to obdivuhodné, kdyby měli motor daleko za konkurencí, jako před 5-ti lety. Když mají údajně srovnatelný motor se špičkou (proti některým prý lepší), tak by se snad tovární tým měl srovnávat se špičkou. Prsit se tím, že mají šasi podobně dobré, jako průměrný tým, je na takový koncern trochu bída. 05

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama