DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:11 08.11.2019 185.149.130.XXX
Při zastávkách se jim občas chyba stane, ale to i špičce. Pokud jsem si všiml dobře, tak ty časy jsou celkem srovnatelné. Ale řekněme si na rovinu, že nějaká desetina sekundy rozdílu v tom zaostávání nedělá v podstatě vůbec nic.
Ono už je to i teď dlouhá doba, na kterou se nedají hledat výmluvy. Prostě to tam nefuguje moc dobře (v porovnání se špičkou). A vymlouvat se na rozpočet? Jo, nemají ho špičkový, kéž by měli ty desítky milionů od Hondy. Celkem by se hodily.
Ale musím uznat, že zlepšení tam rozhodně je.
Ono už je to i teď dlouhá doba, na kterou se nedají hledat výmluvy. Prostě to tam nefuguje moc dobře (v porovnání se špičkou). A vymlouvat se na rozpočet? Jo, nemají ho špičkový, kéž by měli ty desítky milionů od Hondy. Celkem by se hodily.
Ale musím uznat, že zlepšení tam rozhodně je.
GRAHAM
10:55 08.11.2019 77.236.218.XXX
Škoda že nevyšel článek o tom, co třeba musí Mclaren nakoupit, aby mohl mít stejně kvalitní zastávky. Vůbec jsem nevěděl, jak velký rozdíl z dloudobého hlediska, může mít vybavení , které konkurence má a Mclaren ne. I proto ty odjezdy bez upnutí kola jsou možné a u některé konkurence ne. Není to jen o lidech... ale i o vybavení. Přiští rok to Mclaren mít bude.
Jinak, Renault loni hlásil, že motor bude ok, což až na začátek sezony, kdy opravovaly ojnice se potvrdilo. Samozřejmě pořád něco ztrácí...to je jasné.
CA loni říkal že s šáskem to bude trvat mnohem déle, takže letošní výkony úplně překvapení nejsou. V tom mu kluci křivdíte. Že to mělo být ale lepší, je jasné.
On ani Mclaren toho zase tolik nepředvedl a na zadek si z toho sednout nejde, ale super za takové zlepšení. Dávám jim známku 3 tedy dobrou. Tihle dva by měli být značně blíže TOP 3. Dostávat kolo, je ostuda, to si přiznejme. Na druhou stranu je potřeba brát v potaz investice( peníze), velikost týmu a možnosti TOP 3, které jsou prozatím zcela jinde. Za tři-čtyři roky, ale už nebude moci být použito žádných výmluv. Nakonec horizont 4 let, Seidl naznačoval. Nelze čekat zázrak, hned v prvním roce nových pravidel. Tam ještě rozpočty budou promlouvat a imho hodně....respektive více než současně meziročně. Uvidí se....
Jinak, Renault loni hlásil, že motor bude ok, což až na začátek sezony, kdy opravovaly ojnice se potvrdilo. Samozřejmě pořád něco ztrácí...to je jasné.
CA loni říkal že s šáskem to bude trvat mnohem déle, takže letošní výkony úplně překvapení nejsou. V tom mu kluci křivdíte. Že to mělo být ale lepší, je jasné.
On ani Mclaren toho zase tolik nepředvedl a na zadek si z toho sednout nejde, ale super za takové zlepšení. Dávám jim známku 3 tedy dobrou. Tihle dva by měli být značně blíže TOP 3. Dostávat kolo, je ostuda, to si přiznejme. Na druhou stranu je potřeba brát v potaz investice( peníze), velikost týmu a možnosti TOP 3, které jsou prozatím zcela jinde. Za tři-čtyři roky, ale už nebude moci být použito žádných výmluv. Nakonec horizont 4 let, Seidl naznačoval. Nelze čekat zázrak, hned v prvním roce nových pravidel. Tam ještě rozpočty budou promlouvat a imho hodně....respektive více než současně meziročně. Uvidí se....
jon
10:52 08.11.2019 90.176.154.XXX
Je to celé dost relativní. Vzhledem k deficitu výkonu, který je Hondě často přisuzován by měl RB mít nejlepší šasí a STR by mělo být minimálně na úrovni Renaultu.
Berme to jako balík a realita je 4. a 5. místo v PK vozů s motory Renault. Nicméně Mekáč se v posledních závodech sympaticky přiblížil špičce. Byť je to pořád veliká ztráta, ale lepší se to.
Berme to jako balík a realita je 4. a 5. místo v PK vozů s motory Renault. Nicméně Mekáč se v posledních závodech sympaticky přiblížil špičce. Byť je to pořád veliká ztráta, ale lepší se to.
Mike17
10:22 08.11.2019 185.149.130.XXX
Tak bojovat s Mclarenem není ostuda. Ale bylo by to obdivuhodné, kdyby měli motor daleko za konkurencí, jako před 5-ti lety. Když mají údajně srovnatelný motor se špičkou (proti některým prý lepší), tak by se snad tovární tým měl srovnávat se špičkou. Prsit se tím, že mají šasi podobně dobré, jako průměrný tým, je na takový koncern trochu bída.
Miroslav D.
10:21 08.11.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek