DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 11.11.2019 17:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2019 11:29
A jéjé, velký mezinárodně uznávaný kritik… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 09:55
Jaký to rozdíl ve vztahu McLaren Renault oproti… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 10:17
Jako myslíš, že dávat jim téměř kolo je málo a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Historicky určitě průměrný není. Ale tady se bavíme o letošním roce. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Když se podíváš na prohlášení po závodě a články, najdeš tam, že ho měl poškozené už v prvním kole.
"Sebastian měl problém s pravým zadním závěsem, horní rameno se zlomilo velmi časně po začátku závodu. Myslím, že tento problém byl na jeho voze pravděpodobně už od prvního kola, ale je potřeba ho prověřit, abychom přesně zjistili, co se stalo."

Zdroj: [odkaz na stránku]

Vím, že je to marný. Přečíst tolik vět a ještě je pochopit.... To nedáš. 20

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Já bych se nebál říci, že z podstaty věci a útěku Mekáče k Mercedesu, je prostě porazit musí. Minimálně by to velice potěšilo představenstvo a i fandy. Určitě by byl fajn i skalp RB, ale ten je zatím hodně daleko a Honda má také pořád kam zlepšovat ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No každopádně McLaren není v F1 průměrný tým, to můžeme říct o jiných týmech.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To mu nedělej, tak to měl hezky spočítaný... 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Otázka: A Ferrari mělo jakou ztrátu na čelo v Austinu?
Odpověď: O 38,5s menší, než Mclaren.

Co na tom nechápeš? Potřebuješ to spočítat? A jo, promiň. To je na tebe moc. Dvojciferná čísla a ještě s desetinným místem. Tak jo: 90,7-38,5=52,2s. 11

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Možná lehce nadprůměrný. 04
To už je jen slovíčkaření o tom, co je průměr. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Sám si ve dvou větách odporuješ, tak jsou průměrní a nebo lehce nadprůměrní?
Tak jak to je pane srdíčko? 21 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
To jsou pouze tvoje tvoje ničím nepodložené spekulace a tvé přání. Já naopak pevně věřím, že Renault porazí Mclaren nejen příští rok, ale hlavně v r. 2021.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Když už tak nadprůměrný. 14

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jelikož si velmi anti Renault zaměřený, máš tam zbytečně moc emocí. Jak jsem již několikrát zmiňoval, Mezi lety 2016 - 2018 odvedl Renault při budování týmů a posunu směrem ke špičce lepší práci než Mercedes v jeho prvních 3 letech. Dovedl to v podstatně náročnější éře F1 a na rozdíl od Mercedesu museli křísit téměř mrtvý Lotus. Letos jim doba hájení skončila a ta sezóna prostě není dobrá. Bral bych 200 bodů a budou rádi za polovinu, to není dobré. Ale odepisovat tým po jedné špatné sezóně? To asi ne. Podívej se, kde byl v r. 2012 Mercedes a kde byl za 2 roky. Zaráží mě, s jakou jistotou se tady zmiňuje, že PJ M bude v r 2021 lepší než PJ R, moc věcí tomu popravdě nenasvědčuje. Dominance Mercedesu je letos z pohledu šasi, práci s pneu a skvělému Hamiltonovi, ale určitě né kvůli jejich PJ. Stačí se mrknout, jakou bídu jedou zákazníci Mercedesu 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Přečti si to znova, přečti si svojí odpověď 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Taky jsme plakali, přechod si vybral svou daň na kvalitě šasi, přesto se zlepšili a v trendu pokračujeme dál 14 Aby jsi se příští rok nedivil 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Je velmi spekulaltivní tvrdit, že v r. 2021 bude PJ M s určitostí lepší než ta od R. Když vídím, jakým způsobem jsme PJ M stáhli, určitě bych si nevsadil, že M bude lepší než R...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
McLaren letos odvedl velmi dobrou práci, když vidím, kde byli loni a kde jsou nyní, tak příští rok může tento tým celkem směle pokukovat do výkonnosti RB. Renault, respektive jeho šéf zhodnotil sezónu reálně. Za sebe jim dávám 3- a to tam ta 4ka není jen kvůli PJ, která, zdá se být nejen výkonná, ale od cca poloviny sezóny i spolehlivá. Letošní šasi je však bída a nezbývá než doufat, že pokračující investice (nová motorová brzda, vylepšený aero tunel, stálé posilování týmu novými lidmi povede k výsledkům hodny automobilového koncernu / aliance, která je aktuálně největší na světě (myšlena aliance Renault /Nissan / Mitsubishi). Zdroje nejsou problém. Problém vidím v aktuální náročnosti F1, kdy budování týmu (navíc po vybrakovaném a těžce podfinancovaném týmu Lotus) prostě trvá. Letos však byla doba hájení u konce a tedy se na to již nelze vymlouvat! Musíme se rapidně zlepšit a dát pilotům opravdu dobré auto. Zima bude nejdůležitější od roku 2008 a je nutné mít rýchlé auto již na začátku roku a kromě masivních invesaticí souvísejícím s roke 2021 taky urdržovat vývoj v roce 2020. Toho by měli být příští rok schopni. Asi ne tak dobře jako top3, ale v rámci zázemí jsou 4. tým a je nutné tuto pozici příští rok jasně držet s tím, že na pár okruzích budeme kousat do TOP 3. Mclaren tam dle mě taky bude (jeslti jim nový koncept bude fungovat), ale je nutné se posunout ze středu pole. Když se to nepodaří a Ricci si neužije dostatek soubojů o řekněme 4. - 7. místo, bude velmi těžké ho udržet pro sezónu 2021. RB vidím z TOP3 jako první na mušce, nemají zkušené piloty a i když je Max neskutenčě rychlý, jestě stále není ve zpětné vazbě na úrovni Vettela, Hamiltona, či Ricciho a myslím, že to příští rok může hrát určitou roli.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama