DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
14:44 08.11.2019 185.149.130.XXX
Když se podíváš na prohlášení po závodě a články, najdeš tam, že ho měl poškozené už v prvním kole.
"Sebastian měl problém s pravým zadním závěsem, horní rameno se zlomilo velmi časně po začátku závodu. Myslím, že tento problém byl na jeho voze pravděpodobně už od prvního kola, ale je potřeba ho prověřit, abychom přesně zjistili, co se stalo."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Vím, že je to marný. Přečíst tolik vět a ještě je pochopit.... To nedáš.
"Sebastian měl problém s pravým zadním závěsem, horní rameno se zlomilo velmi časně po začátku závodu. Myslím, že tento problém byl na jeho voze pravděpodobně už od prvního kola, ale je potřeba ho prověřit, abychom přesně zjistili, co se stalo."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Vím, že je to marný. Přečíst tolik vět a ještě je pochopit.... To nedáš.
jon
14:27 08.11.2019 90.176.154.XXX
Já bych se nebál říci, že z podstaty věci a útěku Mekáče k Mercedesu, je prostě porazit musí. Minimálně by to velice potěšilo představenstvo a i fandy. Určitě by byl fajn i skalp RB, ale ten je zatím hodně daleko a Honda má také pořád kam zlepšovat ...
Mike17
13:27 08.11.2019 185.149.130.XXX
Otázka: A Ferrari mělo jakou ztrátu na čelo v Austinu?
Odpověď: O 38,5s menší, než Mclaren.
Co na tom nechápeš? Potřebuješ to spočítat? A jo, promiň. To je na tebe moc. Dvojciferná čísla a ještě s desetinným místem. Tak jo: 90,7-38,5=52,2s.
Odpověď: O 38,5s menší, než Mclaren.
Co na tom nechápeš? Potřebuješ to spočítat? A jo, promiň. To je na tebe moc. Dvojciferná čísla a ještě s desetinným místem. Tak jo: 90,7-38,5=52,2s.
El.Senor
13:09 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Adi
13:06 08.11.2019 81.19.11.XXX
Jelikož si velmi anti Renault zaměřený, máš tam zbytečně moc emocí. Jak jsem již několikrát zmiňoval, Mezi lety 2016 - 2018 odvedl Renault při budování týmů a posunu směrem ke špičce lepší práci než Mercedes v jeho prvních 3 letech. Dovedl to v podstatně náročnější éře F1 a na rozdíl od Mercedesu museli křísit téměř mrtvý Lotus. Letos jim doba hájení skončila a ta sezóna prostě není dobrá. Bral bych 200 bodů a budou rádi za polovinu, to není dobré. Ale odepisovat tým po jedné špatné sezóně? To asi ne. Podívej se, kde byl v r. 2012 Mercedes a kde byl za 2 roky. Zaráží mě, s jakou jistotou se tady zmiňuje, že PJ M bude v r 2021 lepší než PJ R, moc věcí tomu popravdě nenasvědčuje. Dominance Mercedesu je letos z pohledu šasi, práci s pneu a skvělému Hamiltonovi, ale určitě né kvůli jejich PJ. Stačí se mrknout, jakou bídu jedou zákazníci Mercedesu
El.Senor
13:06 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
13:01 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
12:58 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
12:42 08.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Adi
12:16 08.11.2019 81.19.11.XXX
McLaren letos odvedl velmi dobrou práci, když vidím, kde byli loni a kde jsou nyní, tak příští rok může tento tým celkem směle pokukovat do výkonnosti RB. Renault, respektive jeho šéf zhodnotil sezónu reálně. Za sebe jim dávám 3- a to tam ta 4ka není jen kvůli PJ, která, zdá se být nejen výkonná, ale od cca poloviny sezóny i spolehlivá. Letošní šasi je však bída a nezbývá než doufat, že pokračující investice (nová motorová brzda, vylepšený aero tunel, stálé posilování týmu novými lidmi povede k výsledkům hodny automobilového koncernu / aliance, která je aktuálně největší na světě (myšlena aliance Renault /Nissan / Mitsubishi). Zdroje nejsou problém. Problém vidím v aktuální náročnosti F1, kdy budování týmu (navíc po vybrakovaném a těžce podfinancovaném týmu Lotus) prostě trvá. Letos však byla doba hájení u konce a tedy se na to již nelze vymlouvat! Musíme se rapidně zlepšit a dát pilotům opravdu dobré auto. Zima bude nejdůležitější od roku 2008 a je nutné mít rýchlé auto již na začátku roku a kromě masivních invesaticí souvísejícím s roke 2021 taky urdržovat vývoj v roce 2020. Toho by měli být příští rok schopni. Asi ne tak dobře jako top3, ale v rámci zázemí jsou 4. tým a je nutné tuto pozici příští rok jasně držet s tím, že na pár okruzích budeme kousat do TOP 3. Mclaren tam dle mě taky bude (jeslti jim nový koncept bude fungovat), ale je nutné se posunout ze středu pole. Když se to nepodaří a Ricci si neužije dostatek soubojů o řekněme 4. - 7. místo, bude velmi těžké ho udržet pro sezónu 2021. RB vidím z TOP3 jako první na mušce, nemají zkušené piloty a i když je Max neskutenčě rychlý, jestě stále není ve zpětné vazbě na úrovni Vettela, Hamiltona, či Ricciho a myslím, že to příští rok může hrát určitou roli.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek