DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
13:11 11.11.2019 88.102.38.XXX
Ne, když vyndavám všechny mokré kvalifikace což je o mě známé, a vysvětloval jsem ti proč, tak to ode mne účelové není. Naopak je účelové vědět že takový závod tam počítáš a přitom na tom chceš ukázat že Ferrari na tom nebylo tak špatně No prostě ty 4s se ti hodili a průměrně ti to tak snížilo za 10 závodů rozdíl o 4 desetiny. Chápeme o co ti šlo
Mike17
13:00 11.11.2019 185.149.130.XXX
No, to je geniální. Dal jsi důkaz, že přes ten obrubník jel v době, kdy už to měl zlomený. To je jasný důkaz toho, že si to zlomil proto, že ho přejet za pár desítek vteřin chtěl.
Jo, to je jasný.
Když už obhajuješ hlouposti Hogra, měl bys mít aspoň něco rozumnýho v kapse.
Jo, to je jasný.
Když už obhajuješ hlouposti Hogra, měl bys mít aspoň něco rozumnýho v kapse.
Mike17
12:56 11.11.2019 185.149.130.XXX
Jo, nejen kvalifikace, ale i závody dokáží udělat pěknou neplechu. Ale kupodivu je ze statistik nikdo nevyndává. Koukám, že i ta mokrá ovalifikace se Alonsovi do množství PP počítá. Což ti nějakou záahadou nevadí.
Takže jo, účel světí prostředky, to je pravda. Účelově vyndat jednu kvalifikaci z celé půlky sezony, protože se ti to hodilo, je přesně ten příklad.
Lhát o tom, že je považuji za nejlépe ukazující výkonnost vozu, je další.
Takže jo, účel světí prostředky, to je pravda. Účelově vyndat jednu kvalifikaci z celé půlky sezony, protože se ti to hodilo, je přesně ten příklad.
Lhát o tom, že je považuji za nejlépe ukazující výkonnost vozu, je další.
Mike17
11:06 11.11.2019 185.149.130.XXX
Zase se budu pouze opakovat. Začal ztrácet už na začátku prvního sektoru, tedy předtím, než do té zatáčky vůbec poprvé najel. Zase pouze hloupá snaha hodit to na Vettela.
Být to Leclerc, tak tu zase jen hejtuješ Ferrari, jak mu nedokáže připravit auto.
Být to Leclerc, tak tu zase jen hejtuješ Ferrari, jak mu nedokáže připravit auto.
Mike17
10:50 11.11.2019 185.149.130.XXX
Nemám proč se cukat. Že mokro ukazuje nejlépe výkonnost vozu jsem nikde nepsal. Prostě hloupá lež, jen abys mne urazil. Nic víc.
Že to máš za potřebí jen ukazuje, že mezi mými argumenty nedokážeš hloupost najít, tak si ji musíš vymyslet.
Že to máš za potřebí jen ukazuje, že mezi mými argumenty nedokážeš hloupost najít, tak si ji musíš vymyslet.
Situs
10:44 11.11.2019 88.102.38.XXX
Jen se cukej hade Já ti mohu doporučit to samé co tam, pro účely výkonnosti vozu je lepší tyhle časové odstupy z osychajících kvalifikacích nebrat nebo počítat alespoň nejlepší kolo víkendu, jinak to celkovou statistiku jen deformuje. 4s v kvalifikaci by každého mělo nakopnout že něco bylo trochu jinak
Adi
10:29 11.11.2019 81.19.11.XXX
Renault Neskončil ve Formuli E, tým předal aliančnímu partnerovi - Nissanu, aby se mohl plně soustředit na F1. Já vím, že by sis přál, aby to Renault vzdal, ale teď mi odpověz. Co místo něj? Nějaký nový Haas? Čemu to prospěje? F1 rozhodně ne. Je to jeden z nejslavnějších týmu v současné F1 s potenciálem být na špičce. Odchod Renaultu by byla velká prohra pro F1!
Mike17
09:27 11.11.2019 185.149.130.XXX
A jéje. Ty sis zase řekl o plácnutí novinama přes čumák?
Řeč byla o Mclarenu. Ne? Proto jsem ti to srovnal s Mclerenem.
Že ty si nedokážeš odečíst ztrátu, abys dostal požadované číslo od špice, není můj problém.
Psychiatr není potřeba. Stačí, když se vrátíš do první třídy základky, naučíš se písmenka a odečítat dvoumístná čísla. Případně kalkulačka by mohla pomoci. Jestli na ni nemáš, napiš adresu, kam ti ji mám poslat. Těch pár drobných do tebe klidně investuji. Do vzdělání se vyplatí investovat.
Řeč byla o Mclarenu. Ne? Proto jsem ti to srovnal s Mclerenem.
Že ty si nedokážeš odečíst ztrátu, abys dostal požadované číslo od špice, není můj problém.
Psychiatr není potřeba. Stačí, když se vrátíš do první třídy základky, naučíš se písmenka a odečítat dvoumístná čísla. Případně kalkulačka by mohla pomoci. Jestli na ni nemáš, napiš adresu, kam ti ji mám poslat. Těch pár drobných do tebe klidně investuji. Do vzdělání se vyplatí investovat.
jon
09:14 11.11.2019 90.176.154.XXX
Porovnání časů mi přijde trochu zavádějící. Mercedes letos udělal nejlepší šasí od roku 2016, takže to asi ani nejde dost dobře porovnat. Spíš bych se podíval na výsledky. RB loni za celou sezónu 419 bodů, letos jich zatím mají 366. Loni jel celou sezónu Ricci, který je ve vší úctě jiná liga než Albon a Gaslyho ani nebudu řešit, to byla tragédie v přímém přenosu. Loni Max 249 bodů a 2 vítězství, letos jich zatím má 235 a 2 vítězství. Celý rozdíl loni dělal podle mě Ricci oproti jelitu v první půlce letošní sezóny a učícímu se Albonovi ve druhé části.
Na co se tady ale stále zapomíná je jedna věc. Vraťme se do sezóny 2017, kdy jel RB i STR s motory Renault. I tehdy obsadily obě stáje 3., respektive 7. v konečném pořadí PK. Tehdy je to mimo jiné stálo 2x17 milionů za motory. Letos mají víceméně placené STR a mateřská stáj si také přijde na slušné prachy vedle motorů zadarmo a plné tovární podpory. Kdyby RB měl někde zůstat na změně škodný, Honda takovou bolístku určitě ráda zalepí.
Na co se tady ale stále zapomíná je jedna věc. Vraťme se do sezóny 2017, kdy jel RB i STR s motory Renault. I tehdy obsadily obě stáje 3., respektive 7. v konečném pořadí PK. Tehdy je to mimo jiné stálo 2x17 milionů za motory. Letos mají víceméně placené STR a mateřská stáj si také přijde na slušné prachy vedle motorů zadarmo a plné tovární podpory. Kdyby RB měl někde zůstat na změně škodný, Honda takovou bolístku určitě ráda zalepí.
El.Senor
16:12 10.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
13:33 09.11.2019 90.176.154.XXX
To sice ano, ale dokud bude jezdit tovární stáj, tak si McLaren může nechat zdát o detailních datech k motoru. Ty motory mají určitě výkonnostní výhodu a jsou spolehlivé, ale zas takový skok to nebude.
Tato změna je podle mě spíš logickým tahem. Jestli budou zákazník Renaultu nebo Mercedesu je v podstatě jedno. Minimálně po dobu, co tam obě automobilky budou mít tovární stáj. V Mercedes ale podle všeho mají větší důvěru, tak proč to nezkusit.
Tato změna je podle mě spíš logickým tahem. Jestli budou zákazník Renaultu nebo Mercedesu je v podstatě jedno. Minimálně po dobu, co tam obě automobilky budou mít tovární stáj. V Mercedes ale podle všeho mají větší důvěru, tak proč to nezkusit.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek