DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 11.11.2019 17:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2019 11:29
A jéjé, velký mezinárodně uznávaný kritik… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 09:55
Jaký to rozdíl ve vztahu McLaren Renault oproti… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 10:17
Jako myslíš, že dávat jim téměř kolo je málo a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    207.244.66.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Silverstone? Asi jsi myslel spíše SPA ne? Jinak dohodněte se s Mikem, ten naopak déšť počítal aby mu to štymovalo, prý na těchto mokrých či osychajících kvalifikacích kdy Fernando dal v Německu McLarenu v roce 2012 4s se nejlépe ukazuje výkonnost vozu 11

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        207.244.66.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vypiš ty kdo to říká. Já tedy určitě ne. RB si nepohoršil. Letos by ale s Renaultem na tom hůře než ¨s Hondou odhaduji nebyl.

          PS : kolik máš doma fejfucků? 18

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Porovnání časů mi přijde trochu zavádějící. Mercedes letos udělal nejlepší šasí od roku 2016, takže to asi ani nejde dost dobře porovnat. Spíš bych se podíval na výsledky. RB loni za celou sezónu 419 bodů, letos jich zatím mají 366. Loni jel celou sezónu Ricci, který je ve vší úctě jiná liga než Albon a Gaslyho ani nebudu řešit, to byla tragédie v přímém přenosu. Loni Max 249 bodů a 2 vítězství, letos jich zatím má 235 a 2 vítězství. Celý rozdíl loni dělal podle mě Ricci oproti jelitu v první půlce letošní sezóny a učícímu se Albonovi ve druhé části.
          Na co se tady ale stále zapomíná je jedna věc. Vraťme se do sezóny 2017, kdy jel RB i STR s motory Renault. I tehdy obsadily obě stáje 3., respektive 7. v konečném pořadí PK. Tehdy je to mimo jiné stálo 2x17 milionů za motory. Letos mají víceméně placené STR a mateřská stáj si také přijde na slušné prachy vedle motorů zadarmo a plné tovární podpory. Kdyby RB měl někde zůstat na změně škodný, Honda takovou bolístku určitě ráda zalepí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nevím, proč tak hloupě lžeš. Nic takového jsem netvrdil. Nebo máš také problémy se čtením, jako Hogr? 20

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Jen se cukej hade 03 Já ti mohu doporučit to samé co tam, pro účely výkonnosti vozu je lepší tyhle časové odstupy z osychajících kvalifikacích nebrat nebo počítat alespoň nejlepší kolo víkendu, jinak to celkovou statistiku jen deformuje. 4s v kvalifikaci by každého mělo nakopnout že něco bylo trochu jinak 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nemám proč se cukat. Že mokro ukazuje nejlépe výkonnost vozu jsem nikde nepsal. Prostě hloupá lež, jen abys mne urazil. Nic víc.
            Že to máš za potřebí jen ukazuje, že mezi mými argumenty nedokážeš hloupost najít, tak si ji musíš vymyslet. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Jak vidíš nejsem sám kdo ví jak takové mokré kvalifikace dokáží udělat neplechu, ale klidně to ignoruj. Nás nepřekvapí že když se ti něco hodí tak účel svědčí prostředky 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo, nejen kvalifikace, ale i závody dokáží udělat pěknou neplechu. Ale kupodivu je ze statistik nikdo nevyndává. Koukám, že i ta mokrá ovalifikace se Alonsovi do množství PP počítá. Což ti nějakou záahadou nevadí.
                Takže jo, účel světí prostředky, to je pravda. Účelově vyndat jednu kvalifikaci z celé půlky sezony, protože se ti to hodilo, je přesně ten příklad.
                Lhát o tom, že je považuji za nejlépe ukazující výkonnost vozu, je další. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Ne, když vyndavám všechny mokré kvalifikace což je o mě známé, a vysvětloval jsem ti proč, tak to ode mne účelové není. Naopak je účelové vědět že takový závod tam počítáš a přitom na tom chceš ukázat že Ferrari na tom nebylo tak špatně 18 No prostě ty 4s se ti hodili a průměrně ti to tak snížilo za 10 závodů rozdíl o 4 desetiny. Chápeme o co ti šlo 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Naopak. Já jsem tehdy dokazoval lživá čísla Hogra a ty 4s mi to dost kazily. Protože bez toho závodu byl nejlepším týmem v kvaldách Mclaren, nikoliv RB jak tvrdil na číslech on. Chápeme o co šlo??? 12 12 12
                    Napsal jsem ti tam několikrát, že si ji máš klidně vyndat, pokud ti tam vadí. Ale koukám, že jsi to opět vyfiltroval. 13
                    Jen pokud hodnotím půlku sezony, tak ji hodnotím celou. A nevyndávám čísla, která se mi nehodí.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      A já ti vysvětlil proč tu 4s sekeru ze statistiky vyndat, je na tobě zda se z toho poučíš. Já mokré či přechodné podmínky do statistik výkonnosti vozu u kvalifikacích neberu protože někdy je pak i nemožné se s tím vypořádat a může ti to extrémně zničit celkové hodnoty. Je to jako porovnávat 2 jezdce přitom jednomu v jediném kole zavlály žluté vlajky a ztratil 4s, k čemu ti to je počítat do celkové statistiky? Pokud chceš vědět jak si vzájemně vedou tak ti to výsledek znehodnotí. Buď chápeš nebo ne.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tak si to vyndej a udělej si z toho statistiky své. Já napsal doslova, že hodnotím první půlku sezony, tak hodnotím první půlku sezony. Nikoliv pouze hodící se kvalifikace první půlky sezony.
                        Až budu psát o suchých kvalifikacích první půlky sezony, použiji tu tvoji, která se mi dokonce bude hodit líp.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          217.31.62.XXX
                          Tak si z toho nic neber, tvoje věc, tvoje data, co na tom že v nich máš kvaldu která byla tak moc nereprezentativní pro výkonnost vozu o kterých byla řeč 11

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Jé, fakt můžu brát při hodnocení půlky sezony celou půlku sezony? To jsi fakt hodný. Ne, fakt úžasný. Děkuju moc. 11
                            To je víc, než omluva za tu lež z prvního příspěvku. Tu už bych neřešil. To by mne mohlo štěstím jebnout. 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              217.31.62.XXX
                              Můžeš brát co chceš, jen je dobré vyvarovat se dat které nejsou pro danou věc reprezentativní. Jestli to po tom co jsem ti napsal stále nechápeš a ta kvalifikace na osychající trati kdy Fernando nadělil McLarenu přes 4s považuješ za reprezentativní pro ukázku výkonnosti vozu, prosím. Já ne, sorry 04

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                No jo, a já hajzlík tě do něčeho pořád nutil a říkal ti, jak si máš dělat své statistiky. 12
                                Ale beru. Až potkám Rosse, navrhnu mu zneplatnění mokrých kvalifikací. Je jasný, že je to totálně nereprezentativní a nemají se brát vážně. No a když kvalifikace, tak snad ani závody. Rozdávat za to body je totální hloupost. Vyhrávají jiné vozy než za sucha a kazí ti to pak statistiky výkonnosti vozů. je přece nesmysl si myslet, že některým vozům sedí mokro víc, než sucho. To je naprosto nefér a nesportovní. 12
                                Tak jsme se zase pobavili a myslím, že to stačí. 03

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  217.31.62.XXX
                                  Plácáš pitomosti, nikdo nechce aby se něco nepočítalo v šampionátu. Jen se snažíš měnit téma a neumíš přiznat že těch tvých 4s rozdílu v mokré kvalifikaci není reprezentativní údaj pro výkonnost vozů.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama