DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 11.11.2019 17:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2019 11:29
A jéjé, velký mezinárodně uznávaný kritik… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 09:55
Jaký to rozdíl ve vztahu McLaren Renault oproti… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 08.11.2019 10:17
Jako myslíš, že dávat jim téměř kolo je málo a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    McLaren letos odvedl velmi dobrou práci, když vidím, kde byli loni a kde jsou nyní, tak příští rok může tento tým celkem směle pokukovat do výkonnosti RB. Renault, respektive jeho šéf zhodnotil sezónu reálně. Za sebe jim dávám 3- a to tam ta 4ka není jen kvůli PJ, která, zdá se být nejen výkonná, ale od cca poloviny sezóny i spolehlivá. Letošní šasi je však bída a nezbývá než doufat, že pokračující investice (nová motorová brzda, vylepšený aero tunel, stálé posilování týmu novými lidmi povede k výsledkům hodny automobilového koncernu / aliance, která je aktuálně největší na světě (myšlena aliance Renault /Nissan / Mitsubishi). Zdroje nejsou problém. Problém vidím v aktuální náročnosti F1, kdy budování týmu (navíc po vybrakovaném a těžce podfinancovaném týmu Lotus) prostě trvá. Letos však byla doba hájení u konce a tedy se na to již nelze vymlouvat! Musíme se rapidně zlepšit a dát pilotům opravdu dobré auto. Zima bude nejdůležitější od roku 2008 a je nutné mít rýchlé auto již na začátku roku a kromě masivních invesaticí souvísejícím s roke 2021 taky urdržovat vývoj v roce 2020. Toho by měli být příští rok schopni. Asi ne tak dobře jako top3, ale v rámci zázemí jsou 4. tým a je nutné tuto pozici příští rok jasně držet s tím, že na pár okruzích budeme kousat do TOP 3. Mclaren tam dle mě taky bude (jeslti jim nový koncept bude fungovat), ale je nutné se posunout ze středu pole. Když se to nepodaří a Ricci si neužije dostatek soubojů o řekněme 4. - 7. místo, bude velmi těžké ho udržet pro sezónu 2021. RB vidím z TOP3 jako první na mušce, nemají zkušené piloty a i když je Max neskutenčě rychlý, jestě stále není ve zpětné vazbě na úrovni Vettela, Hamiltona, či Ricciho a myslím, že to příští rok může hrát určitou roli.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      207.244.66.XXX
      Letosni sasko az takova bida neni. Je navrzeno podobne jako Ferrko, stejnym smerem, s nizsim odporem. A motor komentoval Seidl, kdyz mluvil o tom, kdy bude mozne vyhrat titul. Proste Mercedes je lakmus, ktery je holt v zavode stale stejne daleko, proto ten prechod. RB nadavl dlouho protoze vedel ze se nemohl dostat ani k Merglu ani k Ferrari. Jen co se objevila moznost loni, uz byl pryc. To same McL, jeden rok a uz premyslel jak rychle pryc. Nebo snad myslis, ze kdyby to bylo jak rikas, tak by McL utikal? Komplexne je Mergl jinde.
      A k tymu Renault. Davno jsou pryc doby, kdy prisla tovarna s penezi, nasypala a vysledky byly. V dnesni dobe pochybuji, ze je Renault titulu schopen. Dobra cesta mohla byt McL-Renault ale to uz bohuzel neni aktualni.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Jelikož si velmi anti Renault zaměřený, máš tam zbytečně moc emocí. Jak jsem již několikrát zmiňoval, Mezi lety 2016 - 2018 odvedl Renault při budování týmů a posunu směrem ke špičce lepší práci než Mercedes v jeho prvních 3 letech. Dovedl to v podstatně náročnější éře F1 a na rozdíl od Mercedesu museli křísit téměř mrtvý Lotus. Letos jim doba hájení skončila a ta sezóna prostě není dobrá. Bral bych 200 bodů a budou rádi za polovinu, to není dobré. Ale odepisovat tým po jedné špatné sezóně? To asi ne. Podívej se, kde byl v r. 2012 Mercedes a kde byl za 2 roky. Zaráží mě, s jakou jistotou se tady zmiňuje, že PJ M bude v r 2021 lepší než PJ R, moc věcí tomu popravdě nenasvědčuje. Dominance Mercedesu je letos z pohledu šasi, práci s pneu a skvělému Hamiltonovi, ale určitě né kvůli jejich PJ. Stačí se mrknout, jakou bídu jedou zákazníci Mercedesu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          207.244.66.XXX
          Bud v klidu, nejsem anti, jeste v roce 2016 jsem veril v pokrok Renaultu a Renault je mi celkem sympaticky, ikdyz nekteri lide jako CA a Prost mi neprijdou jako dobri pro jejich tym. Jelikoz se ztratil v prekladu minuly prispevek, tak to uz nebudu rozebirat znovu a jen se tesim na pristi rok. Pristi rok nebude opet o cem. TOP3 bude jeste vyrovnanejsi, McL na ne ztahne do 0,5s a pocitam, ze ztrata ostatnich bude opet velmi slusna, a kola v zavode budou opet doatavt bezne. A zase se tu muzem dohadovat, kdo je na tom jak s vykonem 11
          Ale kdyz vim, ze RB od letni prestavky dela na aute pro pristi rok, tak za posledni dva vikendy nejde vykon za jejich saske, ale za motorem. Letos se proste o jejich sasku mluvi jinak nez loni. Takze pokud RB nezaspi zacatek sezony, na titul by mohli mit.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Škoda že nevyšel článek o tom, co třeba musí Mclaren nakoupit, aby mohl mít stejně kvalitní zastávky. Vůbec jsem nevěděl, jak velký rozdíl z dloudobého hlediska, může mít vybavení , které konkurence má a Mclaren ne. I proto ty odjezdy bez upnutí kola jsou možné a u některé konkurence ne. Není to jen o lidech... ale i o vybavení. Přiští rok to Mclaren mít bude.

    Jinak, Renault loni hlásil, že motor bude ok, což až na začátek sezony, kdy opravovaly ojnice se potvrdilo. Samozřejmě pořád něco ztrácí...to je jasné.
    CA loni říkal že s šáskem to bude trvat mnohem déle, takže letošní výkony úplně překvapení nejsou. V tom mu kluci křivdíte. Že to mělo být ale lepší, je jasné.
    On ani Mclaren toho zase tolik nepředvedl a na zadek si z toho sednout nejde, ale super za takové zlepšení. Dávám jim známku 3 tedy dobrou. Tihle dva by měli být značně blíže TOP 3. Dostávat kolo, je ostuda, to si přiznejme. Na druhou stranu je potřeba brát v potaz investice( peníze), velikost týmu a možnosti TOP 3, které jsou prozatím zcela jinde. Za tři-čtyři roky, ale už nebude moci být použito žádných výmluv. Nakonec horizont 4 let, Seidl naznačoval. Nelze čekat zázrak, hned v prvním roce nových pravidel. Tam ještě rozpočty budou promlouvat a imho hodně....respektive více než současně meziročně. Uvidí se....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Když už teda známkujeme McLaren, dal bych jim minimálně chvalitebnou, lepší přiblížení špičce si myslím troufl odhadovat málokdo a mají dobrý trend. Příští rok si myslím můžeme oprávněně a s nadějí doufat v další posun.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Při zastávkách se jim občas chyba stane, ale to i špičce. Pokud jsem si všiml dobře, tak ty časy jsou celkem srovnatelné. Ale řekněme si na rovinu, že nějaká desetina sekundy rozdílu v tom zaostávání nedělá v podstatě vůbec nic.
      Ono už je to i teď dlouhá doba, na kterou se nedají hledat výmluvy. Prostě to tam nefuguje moc dobře (v porovnání se špičkou). A vymlouvat se na rozpočet? Jo, nemají ho špičkový, kéž by měli ty desítky milionů od Hondy. Celkem by se hodily.
      Ale musím uznat, že zlepšení tam rozhodně je.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Majku zjisti si rozdily ve vybavení, pak to můžeme probrat.... nejde o ty desetiny, ale že jsou týmy, které bez neupevněného kola neodjedou, systém to nedovolí a jsou tam i další věci. Názor máš a o vybavení nevíš nic. 12

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Di Resta bude o víkendu připraven

Nastoupí Di Resta o víkendu do závodu? S McLarenem absolvoval výrobu sedačky

Lewis Hamilton si svou trofejí za první místo po závodě v Silverstone

Hamilton si zoufá: Takový mistrovský boj nechci

Pneumatiky Pirelli

Měkčí pneumatiky nepředstavují pro 2. závod v Silverstone riziko, Pirelli vysvětluje defekty

Max Verstappen v závodě v Silverstone

Verstappen se nevzdává: Musíme na ně tlačit, pak udělají chyby

Sergio Pérez s Racing Pointem RP20 na Hungaroringu

Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren

Lewis Hamilton si svou trofejí za první místo po závodě v Silverstone

FOTO: Velká cena Silverstone s nečekanou koncovkou, problémy měl i Hamilton

Smolař Nico Hülkenberg v neděli na startovní rošt nedojel

Proč nemohl Hülkenberg odstartovat? Motor byl v pořádku, vina přesto padá na Mercedes

Pneumatikáři italské firmy mají po Silverstone zamotanou hlavu (ilustrační foto)

Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone

Charles Leclerc se svou trofejí za třetí místo po závodě v Soči

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: "Ferrari využilo příležitostí," usmívá se Leclerc, Hamiltona zamrazilo

Max Verstappen s Red Bullem RB16

Nejrychlejší kola: Bod navíc pro Verstappena, strategická chyba?

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama