DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
El.Senor
22:29 08.11.2019 207.244.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Situs
10:44 09.11.2019 88.102.38.XXXSilverstone? Asi jsi myslel spíše SPA ne? Jinak dohodněte se s Mikem, ten naopak déšť počítal aby mu to štymovalo, prý na těchto mokrých či osychajících kvalifikacích kdy Fernando dal v Německu McLarenu v roce 2012 4s se nejlépe ukazuje výkonnost vozu-
El.Senor
11:59 09.11.2019 207.244.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
09:14 11.11.2019 90.176.154.XXXPorovnání časů mi přijde trochu zavádějící. Mercedes letos udělal nejlepší šasí od roku 2016, takže to asi ani nejde dost dobře porovnat. Spíš bych se podíval na výsledky. RB loni za celou sezónu 419 bodů, letos jich zatím mají 366. Loni jel celou sezónu Ricci, který je ve vší úctě jiná liga než Albon a Gaslyho ani nebudu řešit, to byla tragédie v přímém přenosu. Loni Max 249 bodů a 2 vítězství, letos jich zatím má 235 a 2 vítězství. Celý rozdíl loni dělal podle mě Ricci oproti jelitu v první půlce letošní sezóny a učícímu se Albonovi ve druhé části.
Na co se tady ale stále zapomíná je jedna věc. Vraťme se do sezóny 2017, kdy jel RB i STR s motory Renault. I tehdy obsadily obě stáje 3., respektive 7. v konečném pořadí PK. Tehdy je to mimo jiné stálo 2x17 milionů za motory. Letos mají víceméně placené STR a mateřská stáj si také přijde na slušné prachy vedle motorů zadarmo a plné tovární podpory. Kdyby RB měl někde zůstat na změně škodný, Honda takovou bolístku určitě ráda zalepí.
-
-
Situs
10:44 11.11.2019 88.102.38.XXXJen se cukej hade Já ti mohu doporučit to samé co tam, pro účely výkonnosti vozu je lepší tyhle časové odstupy z osychajících kvalifikacích nebrat nebo počítat alespoň nejlepší kolo víkendu, jinak to celkovou statistiku jen deformuje. 4s v kvalifikaci by každého mělo nakopnout že něco bylo trochu jinak-
-
-
Mike17
12:56 11.11.2019 185.149.130.XXXJo, nejen kvalifikace, ale i závody dokáží udělat pěknou neplechu. Ale kupodivu je ze statistik nikdo nevyndává. Koukám, že i ta mokrá ovalifikace se Alonsovi do množství PP počítá. Což ti nějakou záahadou nevadí.
Takže jo, účel světí prostředky, to je pravda. Účelově vyndat jednu kvalifikaci z celé půlky sezony, protože se ti to hodilo, je přesně ten příklad.
Lhát o tom, že je považuji za nejlépe ukazující výkonnost vozu, je další.-
Situs
13:11 11.11.2019 88.102.38.XXXNe, když vyndavám všechny mokré kvalifikace což je o mě známé, a vysvětloval jsem ti proč, tak to ode mne účelové není. Naopak je účelové vědět že takový závod tam počítáš a přitom na tom chceš ukázat že Ferrari na tom nebylo tak špatně No prostě ty 4s se ti hodili a průměrně ti to tak snížilo za 10 závodů rozdíl o 4 desetiny. Chápeme o co ti šlo-
Mike17
13:22 11.11.2019 185.149.130.XXXNaopak. Já jsem tehdy dokazoval lživá čísla Hogra a ty 4s mi to dost kazily. Protože bez toho závodu byl nejlepším týmem v kvaldách Mclaren, nikoliv RB jak tvrdil na číslech on. Chápeme o co šlo???
Napsal jsem ti tam několikrát, že si ji máš klidně vyndat, pokud ti tam vadí. Ale koukám, že jsi to opět vyfiltroval.
Jen pokud hodnotím půlku sezony, tak ji hodnotím celou. A nevyndávám čísla, která se mi nehodí.-
Situs
13:39 11.11.2019 88.102.38.XXXA já ti vysvětlil proč tu 4s sekeru ze statistiky vyndat, je na tobě zda se z toho poučíš. Já mokré či přechodné podmínky do statistik výkonnosti vozu u kvalifikacích neberu protože někdy je pak i nemožné se s tím vypořádat a může ti to extrémně zničit celkové hodnoty. Je to jako porovnávat 2 jezdce přitom jednomu v jediném kole zavlály žluté vlajky a ztratil 4s, k čemu ti to je počítat do celkové statistiky? Pokud chceš vědět jak si vzájemně vedou tak ti to výsledek znehodnotí. Buď chápeš nebo ne.-
Mike17
14:05 11.11.2019 185.149.130.XXXTak si to vyndej a udělej si z toho statistiky své. Já napsal doslova, že hodnotím první půlku sezony, tak hodnotím první půlku sezony. Nikoliv pouze hodící se kvalifikace první půlky sezony.
Až budu psát o suchých kvalifikacích první půlky sezony, použiji tu tvoji, která se mi dokonce bude hodit líp.-
-
-
Situs
14:36 11.11.2019 217.31.62.XXXMůžeš brát co chceš, jen je dobré vyvarovat se dat které nejsou pro danou věc reprezentativní. Jestli to po tom co jsem ti napsal stále nechápeš a ta kvalifikace na osychající trati kdy Fernando nadělil McLarenu přes 4s považuješ za reprezentativní pro ukázku výkonnosti vozu, prosím. Já ne, sorry-
Mike17
14:59 11.11.2019 185.149.130.XXXNo jo, a já hajzlík tě do něčeho pořád nutil a říkal ti, jak si máš dělat své statistiky.
Ale beru. Až potkám Rosse, navrhnu mu zneplatnění mokrých kvalifikací. Je jasný, že je to totálně nereprezentativní a nemají se brát vážně. No a když kvalifikace, tak snad ani závody. Rozdávat za to body je totální hloupost. Vyhrávají jiné vozy než za sucha a kazí ti to pak statistiky výkonnosti vozů. je přece nesmysl si myslet, že některým vozům sedí mokro víc, než sucho. To je naprosto nefér a nesportovní.
Tak jsme se zase pobavili a myslím, že to stačí.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek