DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes pro Spa a Monzu neměl ten správný balík, motor i přes potíže u zákazníků využíval naplno
Mercedes věděl, že pro vysokorychlostní okruhy kladoucí důraz na aerodynamickou efektivitu, jako je Spa a Monza, má špatný aerodynamický balík. Ve využívání pohonné jednotky se přes potíže s novou specifikací (Phase 3) u zákaznických týmů nedržel zpět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes pro Spa a Monzu neměl ten správný balík, motor i přes potíže u zákazníků využíval naplno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
09:49 10.09.2019 89.203.220.XXX
Kde kdo řval poslední dobou, že je Renault nevýkonej?
A 1 závod bez dýmu spolehlivost nedělá.
Já pokud bych byl fanda McLarenu, nemohl bych za blamáž ve SPA Renaultu přijít na jméno. A ty je stejně vyzdvihuješ jen abys mohl hejtit Hondu, ale ty žiješ v minulosti ... Jo, kdyby tak Alonso začal jezdit pro nějakou Hondu, to by byla prekérní situace jak se k tomu postavit co?
A 1 závod bez dýmu spolehlivost nedělá.
Já pokud bych byl fanda McLarenu, nemohl bych za blamáž ve SPA Renaultu přijít na jméno. A ty je stejně vyzdvihuješ jen abys mohl hejtit Hondu, ale ty žiješ v minulosti ... Jo, kdyby tak Alonso začal jezdit pro nějakou Hondu, to by byla prekérní situace jak se k tomu postavit co?
HellHogr
09:17 10.09.2019 86.49.242.XXX
Kde jsou hlavně ti, co furt řvali, jak je Renault nevykonnej a nespolhelivej, když v Monze, kde je potřeba správně fungující PJ byl Renault v pohodě, velmi dobrá výkonnost a naopak Honda jeden problém za druhým a to Kjatovi vydržela nová specifikace závod a půl
fogy
09:04 10.09.2019 158.193.80.XXX
Ja si osobne myslím, že ak nemali ten správny balík, tak by to ani taký tím ako je Mercedes nemal zverejniť na plnú hubu, lebo je to ich veľká ostuda, nakoľko majú zo všetkých tímov najväčší balík peňazí na to, aby nielen pohonná jednotka, ale aj aerodynamika auta bola na každú veľkú cenu pripravená čo najlepšie. Ak nie tak treba urobiť poriadok s managermi Mercedesu, ktorý nesledujú kvalitu prípravy oboch aut na každú VC a ich vymeniť za iných, ktorí to budú robiť dôsledne, lebo kvalita nikdy nekončí a ak sú zodpovedané všetky súčasné otázky na kvalitu prípravy, vynárajú sa nové, na ktoré treba odpovedať a to je podstata problému riešenia kvality nielen v F1, ale každej cieľavedomej činnosti. Preto si to, čo som napísal páni z Mercedesu prečítajte a tým sa riaďte !
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek