DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes pro Spa a Monzu neměl ten správný balík, motor i přes potíže u zákazníků využíval naplno

Mercedes věděl, že pro vysokorychlostní okruhy kladoucí důraz na aerodynamickou efektivitu, jako je Spa a Monza, má špatný aerodynamický balík. Ve využívání pohonné jednotky se přes potíže s novou specifikací (Phase 3) u zákaznických týmů nedržel zpět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes pro Spa a Monzu neměl ten správný balík, motor i přes potíže u zákazníků využíval naplno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 19.09.2019 07:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 10.09.2019 11:50
Ty jsi zase jedl vtipnou kaši, viď? 11 Na… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 10.09.2019 09:17
Kde jsou hlavně ti, co furt řvali, jak je Renault… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 10.09.2019 09:42
Prostě prohráli hned dvakrát proti cucákovi a to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Taky by mě zajímal ty jedny problémy za druhými. Kvjat měl problém, ale Maxovy problémy nebyly od PJ.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To ty jsi začal mluvit o fiasku 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

89.203.220.XXX
Kde kdo řval poslední dobou, že je Renault nevýkonej?
A 1 závod bez dýmu spolehlivost nedělá.
Já pokud bych byl fanda McLarenu, nemohl bych za blamáž ve SPA Renaultu přijít na jméno. A ty je stejně vyzdvihuješ jen abys mohl hejtit Hondu, ale ty žiješ v minulosti ... Jo, kdyby tak Alonso začal jezdit pro nějakou Hondu, to by byla prekérní situace jak se k tomu postavit co? 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To není předmětem diskuze 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Fiasko ne, ale Leclerc v obou případech prostě odolal, byl nad jejich síly 14 Fiaskem je že i přes 2 vítězství Leclerca přesto Ferrari přivezlo méně bodů než Mercedes, nevíš čím (respektive kým) to je? 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Co potom Vettel co prohrává proti cucakovi ve stejným autě? 13

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Prostě prohráli hned dvakrát proti cucákovi a to mají lepší auto. Docela fiasko 13

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Dobrý balík měl, ale ne ten správný na vítězství. Ta rychlost na rovinkách a startovní pozice byl jejich handicap.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
A stejně jim to stačí, když Vettel zase potopil Ferrari 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Včera jsme se smáli Mclarenu, protože neměl nízkoodporovej balík a heleď, ono ani tým jako Mercedes neměl dobrej dobrej balík, hehe 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Kde jsou hlavně ti, co furt řvali, jak je Renault nevykonnej a nespolhelivej, když v Monze, kde je potřeba správně fungující PJ byl Renault v pohodě, velmi dobrá výkonnost a naopak Honda jeden problém za druhým a to Kjatovi vydržela nová specifikace závod a půl 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fogy

fogy

158.193.80.XXX
Ja si osobne myslím, že ak nemali ten správny balík, tak by to ani taký tím ako je Mercedes nemal zverejniť na plnú hubu, lebo je to ich veľká ostuda, nakoľko majú zo všetkých tímov najväčší balík peňazí na to, aby nielen pohonná jednotka, ale aj aerodynamika auta bola na každú veľkú cenu pripravená čo najlepšie. Ak nie tak treba urobiť poriadok s managermi Mercedesu, ktorý nesledujú kvalitu prípravy oboch aut na každú VC a ich vymeniť za iných, ktorí to budú robiť dôsledne, lebo kvalita nikdy nekončí a ak sú zodpovedané všetky súčasné otázky na kvalitu prípravy, vynárajú sa nové, na ktoré treba odpovedať a to je podstata problému riešenia kvality nielen v F1, ale každej cieľavedomej činnosti. Preto si to, čo som napísal páni z Mercedesu prečítajte a tým sa riaďte ! 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama