DISKUZE K ČLÁNKU Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit
Marcus Ericsson strávil ve Formuli1 5 sezon. Letos však působí v zámořské IndyCar. Jaké jsou dle osmadvacetiletého pilota rozdíly mezi oběma sériemi?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 4 lidé)
06.07.2019 14:41
Tak Fernando má v F1 definitivně stop, a v Indy… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jenDalsiTeepack
07:03 09.07.2019 37.188.242.XXXPřece nebude říkat, že je F1 lepší, když v F1 nedostal sedačku ;) -
fogy
08:42 08.07.2019 158.193.80.XXXÁno, každá závodná má svoje špecifiká. Lecer ho právom zatienil, lebo je dokonca u Ferrari lepší ako Jetel ! Môže sa ale ak bude dobrý ako Menzel do F1 vrátiť a vyhrávať, ak na to samozrejme bude mať dobrý tím a spoľahlivé auto. On musí mať len túžbu víťaziť ! -
SergioPÉREZ
14:41 06.07.2019 78.108.149.XXXTak Fernando má v F1 definitivně stop, a v Indy po té kvalifikační blamáží si v celé sérií taky už nezajezdí,..i ten zatracovaný sony má jasno jak dál v kariéře a nebojí se zámořských oválů. U Alonsa to jde pochopit, že má z nich hrůzu a strach,..-
SergioPÉREZ
14:15 07.07.2019 78.108.149.XXXvsadím boty, že Alonso, když vidí dokaličeného Bourdaise a hlavně totálně zmrzačeného Roberta Wickense, tak mu to hne s jeho mysli, a v duchu si říká,..twl. takhle jsem mohl dopadnout i Já,..no a co potom?...né, to je zbytečné zdravotní riziko.
velký počet mínusových bodů diskutérů beru jako irelevantní k problematice INDY a možného angažma Alonsa v této zámořské sérií příp. vlastního závodu.
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
14:01 07.07.2019 78.108.149.XXXsouhlas s Ferdou,..dnešní F1 co se týká hmotnosti jsou ve slepé uličce!!! Tahle přetěžká monstra pokud nezeštíhlí na max650kg, tak bude ještě zle,..-
-
-
-
-
-
Mike17
16:37 07.07.2019 185.149.130.XXXJestli myslíš baterie, pak se jich těžko budou zbavovat, když už dnes ani produkční sportovní auta se bez nich téměř nevyrábí. Všichni výrobci motorů se shodli na tom, že chtějí mít hybridy. Takže to prostě nezruší.
A dnes už taky nebude nikdo dělat šasi z "papíru". Kdyby chtěli sundat limit, bude to zase na úkor pilotů. Půlka jich bude muset odejít, půlka nebude raději jíst. Těžko s váhou něco dělat.-
Ferda
17:01 07.07.2019 46.47.176.XXXAno, kyseliny jsou akumulátory. Absolutně chybný směr výhodný pouze pro výrobce automobilů. Když kyseliny kleknou, tak už si nikdo nové nekoupí a celý vůz jde do šrotu stejně jako kyselinový vysavač. Přitom klasický a s menší spotřebou klidně vydrží 30 roků.
-
-
-
-
SergioPÉREZ
15:57 07.07.2019 78.108.149.XXXJeště teď si pamatuji když monoposty vážily kolem 590 - 599kg. Akorát italská Osella F1 (Denim) vážila: 620kg!!!..Absolutně nekonkureceschopná, navíc Ricardo Paletti s ní v Kanadě aní pořádně neodstartoval,...po napálení do stojícího Pironiho Ferrari už našel jenom smrt,. -
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek