DISKUZE K ČLÁNKU Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit

Marcus Ericsson strávil ve Formuli1 5 sezon. Letos však působí v zámořské IndyCar. Jaké jsou dle osmadvacetiletého pilota rozdíly mezi oběma sériemi?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Expilot F1 ji srovnal s IndyCar. Na rovinu řekl, co každý vidí, ale nedaří se to napravit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 09.07.2019 07:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 06.07.2019 16:44
V technice je INDY za F1 opravdu daleko. Ovšem… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 06.07.2019 14:41
Tak Fernando má v F1 definitivně stop, a v Indy… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 06.07.2019 19:26
Nic proti technice, ale já mám radějc když proti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.242.XXX
Přece nebude říkat, že je F1 lepší, když v F1 nedostal sedačku ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fogy

fogy

158.193.80.XXX
Áno, každá závodná má svoje špecifiká. Lecer ho právom zatienil, lebo je dokonca u Ferrari lepší ako Jetel ! Môže sa ale ak bude dobrý ako Menzel do F1 vrátiť a vyhrávať, ak na to samozrejme bude mať dobrý tím a spoľahlivé auto. On musí mať len túžbu víťaziť ! 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
je faktem, že dříve byly F1 jednodušší než dnes.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ano, kyseliny jsou akumulátory. Absolutně chybný směr výhodný pouze pro výrobce automobilů. Když kyseliny kleknou, tak už si nikdo nové nekoupí a celý vůz jde do šrotu stejně jako kyselinový vysavač. Přitom klasický a s menší spotřebou klidně vydrží 30 roků.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jestli myslíš baterie, pak se jich těžko budou zbavovat, když už dnes ani produkční sportovní auta se bez nich téměř nevyrábí. Všichni výrobci motorů se shodli na tom, že chtějí mít hybridy. Takže to prostě nezruší.
A dnes už taky nebude nikdo dělat šasi z "papíru". Kdyby chtěli sundat limit, bude to zase na úkor pilotů. Půlka jich bude muset odejít, půlka nebude raději jíst. Těžko s váhou něco dělat. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Zadní kola byly ještě větší.
A kyseliny jsou na guvno už (130) roků, tak proč se jich nezbavit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lobo

Lobo

89.102.79.XXX
Jenze uroven zabezpeceni driv a dneska,to je nesrovnatelny navyseni vahy vzhuru.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Ještě teď si pamatuji když monoposty vážily kolem 590 - 599kg. Akorát italská Osella F1 (Denim) vážila: 620kg!!!..Absolutně nekonkureceschopná, navíc Ricardo Paletti s ní v Kanadě aní pořádně neodstartoval,...po napálení do stojícího Pironiho Ferrari už našel jenom smrt,. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Samozřejmě, že to není jen o tom. Ale asi nikdo nečeká, že se dnes budou rušit baterie a rekuperace, nebo zmenšovat kola.
A jestli se bude snižovat jejich váha, bude to zase o lehčích materiálech. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Váha není o lehčích materiálech. Kdysi karbon nebyl a vozy stejně byly lehčí i s dvanáctiválcy.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jenže pak to bude chtít lehčí materiály a spoustu milionů na jejich vývoj. Což je trochu proti rozpočtovým stropům. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
vsadím boty, že Alonso, když vidí dokaličeného Bourdaise a hlavně totálně zmrzačeného Roberta Wickense, tak mu to hne s jeho mysli, a v duchu si říká,..twl. takhle jsem mohl dopadnout i Já,..no a co potom?...né, to je zbytečné zdravotní riziko.
velký počet mínusových bodů diskutérů beru jako irelevantní k problematice INDY a možného angažma Alonsa v této zámořské sérií příp. vlastního závodu. 11

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
souhlas s Ferdou,..dnešní F1 co se týká hmotnosti jsou ve slepé uličce!!! Tahle přetěžká monstra pokud nezeštíhlí na max650kg, tak bude ještě zle,.. 05

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nic proti technice, ale já mám radějc když proti sobě soupeří lidi a jejích vlastní um, než kybernetika, která vytvořila pro sport přetěžká monstra.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To máš pravdu. Ale to můžou být i závody šlapacích autíček. F1 dělá nejlepší technika a nejlepší piloti. V tom je Indy 3. ligou. A to jsem na ni hodnej. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V technice je INDY za F1 opravdu daleko.
Ovšem co se týče závodění, tam je zase F1 40 let za INDY.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Tak Fernando má v F1 definitivně stop, a v Indy po té kvalifikační blamáží si v celé sérií taky už nezajezdí,..i ten zatracovaný sony má jasno jak dál v kariéře a nebojí se zámořských oválů. U Alonsa to jde pochopit, že má z nich hrůzu a strach,.. 12 12 12

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zjednodušeně jsou tam, kde byla F1 před 40-ti lety. 12 Sakra, nedovolil jsem si moc?

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama