DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

MONTREAL - 2. TRÉNINK; Odpoledne se Ferrari ukázalo v podstatně lepším světle, když zajelo ty nejrychlejší časy. Na prvním místě skončil Charles Leclerc před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, třetí Valtteri Bottas ale neztrácel moc - pouze 0,134 sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 08.06.2019 20:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2019 22:01
Haas je pro mne zklamáním, na téhle trati díky… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 10:00
Jinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 11:18
Nikdo nechce očividně diskutovat na vážná a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Aby všichni byli nastejno a menší týmy se mohli dostat do zelených čísel a nemuseli řešit bankrot kvůli impotentnímu Ferrari co s největším rozpočtem stejně neodkáže vyhrát 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Aby to zvýšilo zájem týmů o F1 a aby bylo pole více smrsknuté protože peníze by nedělali takový rozdíl v kvantitě ale jen v kvalitě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Rejpání do menších týmů, sorry, ale obhajuješ Ferrari s právem veta a x milióny za sebou, i teď jim to nestačí, máš strach, že s nižším rozpočtem to bude jen horší? asi očividně jo, měl se dá strop 130 miliónů, aby se přilákali nový týmy a výrobci PJ a zároveň týmy byli všichni nastejno a dokázali být v zelených číslech, kdo chce F1, kde kdo nejvíc utratí pojede o 4 přední místa a hotovec? já jsem tedy silně proti, sám si tu nedávno psal, jak tě současnej stav štve a najednou máš bobky, že týmy ze středu pole by moli dát Ferrari co 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Strop měl být nižší proč?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tohle jste četli?
Šéf Haasu Günther Steiner má problémy s provozní teplotou pneumatik a kritizuje, že F1 je soubojem teploměrů. Šéf Pirelli Mario Isola: "Promluvím si s ním o tom. Ale řeknu vám: Günther včera přijel v bundě a venku je 28 stupňů, takže s teplotami má problém asi obecně." 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Strop měl být mnohem nižší, motory takové aby přilákal nové výrobce, veto Ferrari zrušeno, bonusy zrušeny, já už jsem skeptik u všeho takže asi tak. Liberty nemá odvahu jít proti velkým týmům. The end.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Co přesně je tam to rejpání? Možná jen to pojmenování současného Williamsu. Pokud tě to tak štve, tak si tam dosaď Sauber pod vedení Indky nebo prostě někoho jiného.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Ty a seriózní diskuze? však je ten příspěvek rejpání 14

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Na Q ano, závod záleží na schopnostech pilotů hlavně Vettela 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Asi tak. Chlapci dělají tradičně závěry z pátečního tréninku, ve které se TESTUJE. Ono jen to, že Gasly je před Maxem svědčí dost o tom, jak na to Max "tlačil". 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Nikdo nechce očividně diskutovat na vážná a seriozně vedená témata.
No nic, vracím se k rejpání 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Ferrari už nejsou favoriti? 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Doufám, že se race pace z pátku nepotvrdí protože Mercedes 0,8s na Ferrari a dlaší v pořadí 1s McLaren 1,1s RB, ano pro McLaren super, tale ten rozestup je moc velký, Je pravda že časy Ferrari nebyli moc dobré kvůli jízdám Vettela, který byl pravidelně o hodně pomalejší než Leclerc

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
stradalle

stradalle

95.140.241.XXX
V tomto druhém tréninku jsem čekal že se Alfa s Haasem dostanou časem pod jedna třináct ale zatím to dokázal jen Haas s Magnusenem za volantem, tak snad dneska.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím více. Upozorňuju, že to nemusí být příjemné všem.

S návrhem těch 175, reálně cca 250 mega, nakonec souhlasím. Nejdříve jsem byl proti jakýmkoliv stropům ale jako kompromis mi to připadá okej. A za druhé beru rozpočtové stropy jako ochranu proti nesmyslnému utrácení. Tak byly stropy představeny a tak si představuju jejich funkci. Třeba letos Ferrari nesmyslně navýší rozpočet o nějakých 100 možná 150 mega a proč? Aby byli s ostudou a velkou ztrátou druzí.
I tak to bude velké týmy bolet a budou muset jít na půlku co mají teď.

S návrhem 100 nebo 120 mega ostře nesouhlasím. Tohle by bylo jen proto aby se potrestali schopní a úspěšní a úroveň se srovnala s těmi neschopnými a neúspěšnými. Nebo je k tomu jinak, že to byl návrh s rozpočtem přibližně odpovídajícímu Williamsu? 13
Ne a ne, socialismus nikdy a nikde nefungoval.

Další věc je, že původně byl příznivci nízký strop prezentován tak, že se zároveň s ním výrazně uvolní pravidla. Něco ve stylu "můžeš utratit jen 100 mega ale za cokoliv, tak se předveď ". Reálně ale Liberty navrhuje další a další standardizaci.
Ne díky, tohle nechceme. 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No a Ferrari nemá tu C3 vůbec k vyzkoušení. Navíc si myslím že Ferrari se bude C5 snažit vyhnout a v Q2 nasadit C4, je otázkou zda jim to bude stačit na postup (Pirelli uvádí rozdíl mezi žlutou a červenou 0,8s)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
We won, hehe 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Tak Ricci byl v Monacu na C4 lepší než Hamilton. Tady to vypadá na Max 10 - 15 kol na C5 a pak závod dojet na C3.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama