DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

MONTREAL - 2. TRÉNINK; Odpoledne se Ferrari ukázalo v podstatně lepším světle, když zajelo ty nejrychlejší časy. Na prvním místě skončil Charles Leclerc před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, třetí Valtteri Bottas ale neztrácel moc - pouze 0,134 sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 08.06.2019 20:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2019 22:01
Haas je pro mne zklamáním, na téhle trati díky… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 10:00
Jinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 11:18
Nikdo nechce očividně diskutovat na vážná a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

37.48.54.XXX
Nemyslim ze by nekdo vedome ppmahal Mercedesu...po 5 titulech v rade myslim marketingove dalsi vitezstvi Mercedesu neni idealni...idealni by bylo vitezstvi nekoho jineho po tesne bitve.
Holt Mercedes ma stabilitu a financne si muze dovolit drzek krok s kazdym kdo by do zavodeni v F1 chtel investovat vic penez.
Redbullu bude nejakej cas trvat nez s Hondou vsechno vypipla.
A Ferrari je zas tam kde vzdycky bylo kdyz v Maranellu vladli taliani.

A zbytek pole je z pohledu boje o tituly jen do poctu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.168.XXX
Ano, Mercedes systematicky pracoval a ostatní na to pravděpodobně házeli bobek? Sorry, ale pokud ve třetině sezóny VĚTŠINA startovního pole není schopná pochopit pneumatiky, tak bych hledal chybu v těch pneumatikách. A ono je docela zvláštní, že Pirelli řekne jak jsou jejich letošní gumy OK a potom vyjde najevo že pro příští sezónu už chystají obutí se "širším pracovním oknem". Pro mě jasné přiznání letošní chyby.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepino60

Pepino60

217.197.149.XXX
Předsezóní testy se nesmějí brát vážně. Jedou se za zcela jiných podmínek než závody a hodně se při nich schovává. A především Mecedes. A taky Mergl jel testy ze scela jiným aerem než pak nasadil v Austrálii. Část toho balíku nasadil ke konci testů a o dost se zlepšil. Ale stále jistým způsobem tajil to jak mu pneumatiky sedí. A že zrovinka ty pneumatiky, které tak loni Mercedesu sedly a jejichž úpravu vlastně Mercedes dopručil se letos používají po celou sezónu. To je fakt náhoda náhod. A nejvíc mně vytáčejí ti dva šašci na Sport1 a 2 Richter s Králem, kteří taky jen opěvují Mercedes a Hamiltona, ale že jim takhle jde FIA na ruku o tom mlčí. Dnes třeba půlku třetího tréninku prokecali pouze o úžasném Lojzíkovi. Tak co kdyby to zkusil např. zpátky v McLarenu. To by bylo po superpilotovi jedna dvě. Tím nechci shazovat umění Hamiltona nebo dobře odvedenou práci Mercedesu. Hamilton je TOP jezdec, tak jako cca pět dalších, ale není to žádný zázračný superman. Jeho zázračnost je ve špičkové technice. Zrovna tak Mercedes. Je to skvělý tým, ale kde byl třeba před hybridní érou??? Jenže pravidla hybridní éry byla napsána neklépe pro něj. Proč? Protože Mercedes v té době vyvíjel hybridní pohon už nějakých šest let. Zatímco ostatní šli v podstatě do neznáma. Ferrari i přesto loni Mercedes dohnalo a troufnu si říct, že i předčilo. A kdyby to Vettelovo kopyto nepohnojilo loňskou sezónu utřel by Mercedes i s Lojzíkem hubu. Muselo se jim tudíž opět nějak pomoct. No a tak se zrodily ony pneumatiky, které nepasují nikomu kromě Mercedesu. Ikdyž se to někomu nelíbí jsou to fakta. Mergl je daleko větší firma než je Ferrari a zákon reklamy, byznysu a prestige je neúprosný.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

37.48.54.XXX
Nejde o Pirelli...to dela co po nem chce FIA. Problem je ze neni s cim srovnat...jestli to dela Pirelli dobre nebo ne. Me vadi to ze delaji gumy umele...snazi se o neco...co neni normalni. Tymy hledaji kazdou desetinu...a gumy se umyslne delaji aby po urcite dobe ojeli.
Kdysi se delali specialbi kvalifikacni gumy ktere meli podat maximalni vykon na jedno, dve kola. Na zavod meli gumari cca tri smesi, mekky stredni a tvrdy...a tymy nasazovali treba vpravo stredni a vkevo tvrdy...podle toho jak moc byla ktera strana zatizena. A kazdej si vybral podle svyho gusta. Jednomu vic vyhovovali tvrdsi...protoze mel treba vic pritlaku...jiny jel na mekcich protoze mel lepsi mechanicky grip...takze mohl ubrat na aerodynamickem pritlaku.

A dneska...na kazdy zavod jsou urcene smesi...a nejenze jsou to smejdy...jeste tym musi pouzit povinne dves smesi.

Proste se tady umele vyvolava neco..co stejne nefunguje....nakonec stejne vyhraje ten kdo na to v prvni rade ma penize a pak s te h top odvede nejlepsi praci. Ale nikdo nic neziska (zasadniho) tim ze ppuzije nejakou alternativni strategii.

Hlavni vinik neni Pirelli...ale FIA. Jean Todt je jen figurka a zadnej poradnej sef...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pinďa

Pinďa

77.111.247.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
Pokud nejsi osmdesátiletý kmet a netrpíš sklerózou, tak si jistě vzpomeneš na předsezonní testy, po prvním testu byl Mercedes výkonnostně ve středu pole, trápil se s pneumatikama a Marko tvrdil že RB je druhé za Ferrari... i na konci testu byl Mercedes stěží třetí tým pokud jde o rychlost.

A nerad to připomínám, FIA a Pirrelli konzultuje změny pravidel a specifikací vždy s týmy, Mercedes byl jediný proti změnám na aeru a pneu, všichni ostatní požadovali změny, protože doufali že změna poškodí Mercedes... jenže oni dělají dlouhodobě nejlépe, takže jim pomohla.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepino60

Pepino60

217.197.149.XXX
Zdravím všechny, kteří milují F1, tak jako já. Dnes před malou chvílí jsem se tu zaregistroval. Byl jsem horlivým diskutérem na konkurenčním webu F1sport ovšem dnes jsem se rozhodl po nějakých čtyřech letech z něj odejít po tom co redakce totálně zmrvila systém diskuze. A teď k onomu ožehavému tématu a tím jsou letošní pneumatiky. Už od samého začátku letošní sezóny tvrdím, že Pirelli vyrobilo pneumatiky přesně na míru Mercedesu. Nevím zda to byl záměr chtěný nebo nechtěný, ale je to tak. Byl jsem za to především skalními fanoušky Mercedesu téměř kamenován. Teď už to tvrdí i odborníci na F1, kteří do této chvíle jen mlčeli ikdyž to dobře věděli už dávno. Každý je z auta Mercedesu unešený, jaký udělali obrovský krok vpřed a jak Ferrari nezvládlo vývoj letošního vozu. A ejhle ono je to všechno torchu jinak. Mercedes se prostě tlačí úměle k dalšímu titulu.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jasně. FIA po Hadrácích určitě vyžadovala nadměrné žmolení, puchýřkování, samovolné rozstřelování gum, nebo nedržení dezénu na plechu, kterým Hadráci inovovali své šmejdy?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
Týmy a jezdci neví co chtějí, loni jim vadilo, že pneu nic nevydrží, musí je šetřit a nemohou jezdit naplno. Letos mohou jezdit naplno a je to zase špatně.

Celkem bych bral souboj pneumatikářů... ten nejlepší by dodával pneu na míru Mercedesu a ten by vyhrával o parník. A Ferrari s RB by koukali s otevřenou pusou. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
Paradoxně tyhle gumy shity nejsou, Pirrelli dodalo trvanlivé gumy na které se dá tlačit dost dlouhou dobu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
Keci keci keci... pneu se vyvíjeli během testů celou minulou sezonu, týmy měli možnost se na vývoji podílet. Proč došlo ke změně konstrukce je známo... s týmy tuto změnu požadovali. Na předsezonních testech měli všechny týmy pneu k dispozici na stejnou dobu, stejný počet směsí. Mercedes vytrvale jezdil na tvrdších směsích a hledal cestu k jejich využití, správné nastavení nalezl až šestý den. Není jeho chyba, že zatímco ostatní si honili ega a snažili se na nesmyslných směsích C4 a C5 zajet top čas, on systematicky pracoval a teď sklízí ovoce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Jestli si to nepostřihl ještě za těch 9 sezón, tak Pirelli pracuje dle požadvků FIA nikoliv týmů 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To se mají čím chlubit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Přesně 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A proto na Hadráky nadává devět týmů?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama