DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO
MONTREAL - 2. TRÉNINK; Odpoledne se Ferrari ukázalo v podstatně lepším světle, když zajelo ty nejrychlejší časy. Na prvním místě skončil Charles Leclerc před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, třetí Valtteri Bottas ale neztrácel moc - pouze 0,134 sekundy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
juras
20:17 08.06.2019 37.48.54.XXX
Nemyslim ze by nekdo vedome ppmahal Mercedesu...po 5 titulech v rade myslim marketingove dalsi vitezstvi Mercedesu neni idealni...idealni by bylo vitezstvi nekoho jineho po tesne bitve.
Holt Mercedes ma stabilitu a financne si muze dovolit drzek krok s kazdym kdo by do zavodeni v F1 chtel investovat vic penez.
Redbullu bude nejakej cas trvat nez s Hondou vsechno vypipla.
A Ferrari je zas tam kde vzdycky bylo kdyz v Maranellu vladli taliani.
A zbytek pole je z pohledu boje o tituly jen do poctu.
Holt Mercedes ma stabilitu a financne si muze dovolit drzek krok s kazdym kdo by do zavodeni v F1 chtel investovat vic penez.
Redbullu bude nejakej cas trvat nez s Hondou vsechno vypipla.
A Ferrari je zas tam kde vzdycky bylo kdyz v Maranellu vladli taliani.
A zbytek pole je z pohledu boje o tituly jen do poctu.
Mansell_fan
19:47 08.06.2019 37.188.168.XXX
Ano, Mercedes systematicky pracoval a ostatní na to pravděpodobně házeli bobek? Sorry, ale pokud ve třetině sezóny VĚTŠINA startovního pole není schopná pochopit pneumatiky, tak bych hledal chybu v těch pneumatikách. A ono je docela zvláštní, že Pirelli řekne jak jsou jejich letošní gumy OK a potom vyjde najevo že pro příští sezónu už chystají obutí se "širším pracovním oknem". Pro mě jasné přiznání letošní chyby.
Pepino60
19:28 08.06.2019 217.197.149.XXX
Předsezóní testy se nesmějí brát vážně. Jedou se za zcela jiných podmínek než závody a hodně se při nich schovává. A především Mecedes. A taky Mergl jel testy ze scela jiným aerem než pak nasadil v Austrálii. Část toho balíku nasadil ke konci testů a o dost se zlepšil. Ale stále jistým způsobem tajil to jak mu pneumatiky sedí. A že zrovinka ty pneumatiky, které tak loni Mercedesu sedly a jejichž úpravu vlastně Mercedes dopručil se letos používají po celou sezónu. To je fakt náhoda náhod. A nejvíc mně vytáčejí ti dva šašci na Sport1 a 2 Richter s Králem, kteří taky jen opěvují Mercedes a Hamiltona, ale že jim takhle jde FIA na ruku o tom mlčí. Dnes třeba půlku třetího tréninku prokecali pouze o úžasném Lojzíkovi. Tak co kdyby to zkusil např. zpátky v McLarenu. To by bylo po superpilotovi jedna dvě. Tím nechci shazovat umění Hamiltona nebo dobře odvedenou práci Mercedesu. Hamilton je TOP jezdec, tak jako cca pět dalších, ale není to žádný zázračný superman. Jeho zázračnost je ve špičkové technice. Zrovna tak Mercedes. Je to skvělý tým, ale kde byl třeba před hybridní érou??? Jenže pravidla hybridní éry byla napsána neklépe pro něj. Proč? Protože Mercedes v té době vyvíjel hybridní pohon už nějakých šest let. Zatímco ostatní šli v podstatě do neznáma. Ferrari i přesto loni Mercedes dohnalo a troufnu si říct, že i předčilo. A kdyby to Vettelovo kopyto nepohnojilo loňskou sezónu utřel by Mercedes i s Lojzíkem hubu. Muselo se jim tudíž opět nějak pomoct. No a tak se zrodily ony pneumatiky, které nepasují nikomu kromě Mercedesu. Ikdyž se to někomu nelíbí jsou to fakta. Mergl je daleko větší firma než je Ferrari a zákon reklamy, byznysu a prestige je neúprosný.
juras
19:13 08.06.2019 37.48.54.XXX
Nejde o Pirelli...to dela co po nem chce FIA. Problem je ze neni s cim srovnat...jestli to dela Pirelli dobre nebo ne. Me vadi to ze delaji gumy umele...snazi se o neco...co neni normalni. Tymy hledaji kazdou desetinu...a gumy se umyslne delaji aby po urcite dobe ojeli.
Kdysi se delali specialbi kvalifikacni gumy ktere meli podat maximalni vykon na jedno, dve kola. Na zavod meli gumari cca tri smesi, mekky stredni a tvrdy...a tymy nasazovali treba vpravo stredni a vkevo tvrdy...podle toho jak moc byla ktera strana zatizena. A kazdej si vybral podle svyho gusta. Jednomu vic vyhovovali tvrdsi...protoze mel treba vic pritlaku...jiny jel na mekcich protoze mel lepsi mechanicky grip...takze mohl ubrat na aerodynamickem pritlaku.
A dneska...na kazdy zavod jsou urcene smesi...a nejenze jsou to smejdy...jeste tym musi pouzit povinne dves smesi.
Proste se tady umele vyvolava neco..co stejne nefunguje....nakonec stejne vyhraje ten kdo na to v prvni rade ma penize a pak s te h top odvede nejlepsi praci. Ale nikdo nic neziska (zasadniho) tim ze ppuzije nejakou alternativni strategii.
Hlavni vinik neni Pirelli...ale FIA. Jean Todt je jen figurka a zadnej poradnej sef...
Kdysi se delali specialbi kvalifikacni gumy ktere meli podat maximalni vykon na jedno, dve kola. Na zavod meli gumari cca tri smesi, mekky stredni a tvrdy...a tymy nasazovali treba vpravo stredni a vkevo tvrdy...podle toho jak moc byla ktera strana zatizena. A kazdej si vybral podle svyho gusta. Jednomu vic vyhovovali tvrdsi...protoze mel treba vic pritlaku...jiny jel na mekcich protoze mel lepsi mechanicky grip...takze mohl ubrat na aerodynamickem pritlaku.
A dneska...na kazdy zavod jsou urcene smesi...a nejenze jsou to smejdy...jeste tym musi pouzit povinne dves smesi.
Proste se tady umele vyvolava neco..co stejne nefunguje....nakonec stejne vyhraje ten kdo na to v prvni rade ma penize a pak s te h top odvede nejlepsi praci. Ale nikdo nic neziska (zasadniho) tim ze ppuzije nejakou alternativni strategii.
Hlavni vinik neni Pirelli...ale FIA. Jean Todt je jen figurka a zadnej poradnej sef...
Pinďa
19:13 08.06.2019 77.111.247.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
18:25 08.06.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
18:23 08.06.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
18:18 08.06.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
18:14 08.06.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
18:13 08.06.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
18:10 08.06.2019 85.158.196.XXX
Pokud nejsi osmdesátiletý kmet a netrpíš sklerózou, tak si jistě vzpomeneš na předsezonní testy, po prvním testu byl Mercedes výkonnostně ve středu pole, trápil se s pneumatikama a Marko tvrdil že RB je druhé za Ferrari... i na konci testu byl Mercedes stěží třetí tým pokud jde o rychlost.
A nerad to připomínám, FIA a Pirrelli konzultuje změny pravidel a specifikací vždy s týmy, Mercedes byl jediný proti změnám na aeru a pneu, všichni ostatní požadovali změny, protože doufali že změna poškodí Mercedes... jenže oni dělají dlouhodobě nejlépe, takže jim pomohla.
A nerad to připomínám, FIA a Pirrelli konzultuje změny pravidel a specifikací vždy s týmy, Mercedes byl jediný proti změnám na aeru a pneu, všichni ostatní požadovali změny, protože doufali že změna poškodí Mercedes... jenže oni dělají dlouhodobě nejlépe, takže jim pomohla.
Pepino60
17:57 08.06.2019 217.197.149.XXX
Zdravím všechny, kteří milují F1, tak jako já. Dnes před malou chvílí jsem se tu zaregistroval. Byl jsem horlivým diskutérem na konkurenčním webu F1sport ovšem dnes jsem se rozhodl po nějakých čtyřech letech z něj odejít po tom co redakce totálně zmrvila systém diskuze. A teď k onomu ožehavému tématu a tím jsou letošní pneumatiky. Už od samého začátku letošní sezóny tvrdím, že Pirelli vyrobilo pneumatiky přesně na míru Mercedesu. Nevím zda to byl záměr chtěný nebo nechtěný, ale je to tak. Byl jsem za to především skalními fanoušky Mercedesu téměř kamenován. Teď už to tvrdí i odborníci na F1, kteří do této chvíle jen mlčeli ikdyž to dobře věděli už dávno. Každý je z auta Mercedesu unešený, jaký udělali obrovský krok vpřed a jak Ferrari nezvládlo vývoj letošního vozu. A ejhle ono je to všechno torchu jinak. Mercedes se prostě tlačí úměle k dalšímu titulu.
airwar1939
17:47 08.06.2019 85.158.196.XXX
Týmy a jezdci neví co chtějí, loni jim vadilo, že pneu nic nevydrží, musí je šetřit a nemohou jezdit naplno. Letos mohou jezdit naplno a je to zase špatně.
Celkem bych bral souboj pneumatikářů... ten nejlepší by dodával pneu na míru Mercedesu a ten by vyhrával o parník. A Ferrari s RB by koukali s otevřenou pusou.
Celkem bych bral souboj pneumatikářů... ten nejlepší by dodával pneu na míru Mercedesu a ten by vyhrával o parník. A Ferrari s RB by koukali s otevřenou pusou.
airwar1939
17:45 08.06.2019 85.158.196.XXX
Paradoxně tyhle gumy shity nejsou, Pirrelli dodalo trvanlivé gumy na které se dá tlačit dost dlouhou dobu.
airwar1939
17:42 08.06.2019 85.158.196.XXX
Keci keci keci... pneu se vyvíjeli během testů celou minulou sezonu, týmy měli možnost se na vývoji podílet. Proč došlo ke změně konstrukce je známo... s týmy tuto změnu požadovali. Na předsezonních testech měli všechny týmy pneu k dispozici na stejnou dobu, stejný počet směsí. Mercedes vytrvale jezdil na tvrdších směsích a hledal cestu k jejich využití, správné nastavení nalezl až šestý den. Není jeho chyba, že zatímco ostatní si honili ega a snažili se na nesmyslných směsích C4 a C5 zajet top čas, on systematicky pracoval a teď sklízí ovoce.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek