DISKUZE K ČLÁNKU Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že Ferrari z ničeho nelegálního nepodezřívá, v oblasti vývoje paliva však podle něj jde hodně získat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 22.04.2019 20:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 20.04.2019 15:35
Kauza se znovu otevřela v Baku, ale s jinými… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2019 18:10
Polobůh je kdo? Pokud ten kterého myslím, tak ten… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2019 10:53
Hned první věta - Kauza se znovu otevřela v Baku … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      A kdo tu mluví o jiném motoru??? To je fakt bída s tím tvým čtením. Motory mají H a A stejné. Palivo mít stejné nemusí. Stejně, jako ho neměl RB a Renault!!!
                      Možná se jejich výkon o nějaký koník liší, ale žádný brutální rozdíl tam není. 13

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        37.48.7.XXX
                        Brutální je tvoje nelogika, takže Alfa a Haas mají dlaeko výkonějšší motory než ti co mají Hondu, Renault a odebírají Mercedes přesto to výkonově není znát, jen tak dál Sherlocku, ty jsi na to kápl 18

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Že je Alfa a Haas pomalejší než továrna a na podobné úrovni s Renaultem je důkaz nižšího výkonu??? 12 12 12
                          RB měl stejný motor jako Renault a Mclaren a dával jim víc jak vteřinu na kolo!!! To si vysvětluješ jak? jsem zvědav na další exotickou příchuť. 12
                          Jen tak pro zajímavost, jak si vysvětluješ 3,5s rozdíl mezi Mercedesem a Williamsem??? Já abych pořádně pochopil tu logiku. 13

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      A jak s tím souvisí ta má citace??? Ta se netýká Haasu ani Alfy. Ale toho, že se Ferrari zlepšilo, ikdyž "mu" zakázali spalovat 0,6l oleje. 12

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • airwar1939

                      airwar1939

                      176.74.141.XXX
                      VC Číny, maximální rychlosti:
                      TR - Honda: 338,4 km/hod
                      Haas - Ferrari: 337,5 km/hod
                      Renault - Renault: 336,6 km/hod
                      Alfa - Ferrari: 332,5 km/hod
                      Mercedes - Mercedes: 331,4 km/hod
                      ...
                      Ferrari - Ferrari: 328,0 km/hod

                      Pokud Ferrari spaluje grapefruit, tak Honda minimálně papáju. 12

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              A z kterého závodu tehdy bylo diskvalifikováno? Respektive kdy FIA zjistila, že konkrétní vůz v kvalifikaci či závodě spaloval olej? (v roce 2017 to možná bylo legální?).

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Fakt??? Odkaz na to, že tvrdím, že se olej nespaluje, by nebyl? Nebyl že? Jako vždy.
      Ale abys věděl, jak to funguje: Palivo je na pohon, olej je na mazání. Proč se nepoužívá benzín na mazání a olej jako palivo? Protože benzín blbě maže a olej blbě hoří a zasírá motor. Nicméně u každého motoru se spálí nějaké minimální množství.
      Blbost je věřit, že spálení 0,5% nekvalitní sra.ky (jako paliva), zvýší výkon o 5%.
      Důkaz máš v tom, že se omezila spotřeba oleje na polovinu a výkon Ferrari proti Mercedesu vzrostl. Upozorňuji na nepřímou úměru. Ne přímou. 13
      Ale samozřejmě můžeš věřit na zázračné vlastnosti grapefruitu. Počkej až přijdou s borůvkama, to bude fičák. 12

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Znovu!!! Neříkám, že olej nehoří. Ale je dobrý důvod k tomu, proč se do nádrží leje benzín a ne olej. A fakt to není kvůli ceně. Můžeš to zkusit, schválně jak dobře ti to pojede a jak dlouho ti motor vydrží, než klekne. Klidně to zkus v dieselu, když myslíš, že svíčka je to jediné, co se v motoru může olejem zničit. ;)
          Pointou je, že si klidně můžeš zvýšit spotřebu o 0,5% a jsem zvědavý na ten 5-ti% nárůst výkonu. 03

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.7.XXX
            Miku, ty jsi zase dobře pobavil, tak až budeš někde mít narážky na spalování oleje jako nesmysl, tak se chytni za nos konečně, díky 04

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tradičně. Žádný odkaz, pouze tupé plácnutí do prázdna.
              Až tu budeš zase plácat něco o tom, jak Ferrari získalo 40k tím, že snížili množství oleje na polovinu, tak si konečně nalej do nádrže olej. Ať zjistíš, jaká "raketa" se z tvýho autíčka stane. Jako fanoušek Renaultu kouřové efekty jistě oceníš. 13

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      212.79.110.XXX
      Já bych jen doplnil, hlavní výhoda a důvod záměrného a řízeného spalování oleje je, že jde mimo snímače průtoku paliva.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Myslím, že se Shell moc kasá. Nevím, ale 21% je docela dost koní jen na to, že se změní benzín a motorový olej, případně olej převodový. Oktany jsou dané a co může zvýšit výkon, tak jedině výhřevnost paliva, což je obecně u ropných látek problém vymyslet tak, aby to k něčemu bylo. A vzhledem k tomu, že různé kombinace uhlovodíků už dáávno vyzkoušel na předchozích motorech, moc tam toho k vylepšování už není. Ropa je prostě ropa a tečka.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Tady se ale nebavíme o "vznětových" motorech. Motory F1 s tímto cyklem nepracují, protože jdou pořád naplno a tam HCCl nefunguje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Skutečně bych někdy chtěl vidět, jak zapálí v 14 000 rpm 5x za nějakých 30° otočení motoru. A k čemu to je, když směs už dávno hoří. Nepleť si to se vstřikem nafty u sériových aut, tam to jde. TJI jsem nikde na netu nenašel, jestli mě moje znalosti fyziky nepletou, tak při vstřiku se vzduch ochlazuje. HCCI skutečně ve vysokých otáčkách a zatíženích nefunguje. Proto do sériového motoru dali u Mazdy svíčky, aby to nějak fungovalo. Mercedes s tím začal před drahnými lety u série, pochlubil se tím na nějakém autosalónu, ale vývoj ukázal, že takto lze zapálit směs jen v nízkých otáčkách a zatíženích. Pak to utichlo a nakonec přišli s kočkopsem Japonci, pomáhají tomu zapalovací svíčkou a ty motory skutečně netočí takové otáčky... :-)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama