DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
20:09 28.03.2019 37.188.246.XXXTak nevím, Vettel podle prvních rozhovorů v Bahrajnu mi teda nepřijde moc optimistický. No uvidíme. Pokud to bude další výbuch, tak pak už Ferrari pomůže jenom tvrdý Brexit-
-
Mansell_fan
20:36 28.03.2019 37.188.246.XXXEnergy drinky způsobují klimatické změny a proto by měl být zvážen jejich plošný zákaz
-
-
-
-
airwar1939
14:08 28.03.2019 176.74.141.XXXTak doufejme, že to nebude podobné fiasko jako před tím s Boulierem, nebo u Williamsu s Lowem.-
-
airwar1939
14:36 28.03.2019 176.74.141.XXXJá sjem raději opatrnější, pak bývám příjemně překvapen, a nemusím topit žal na dně sklenice.
-
-
-
-
-
GRAHAM
09:21 28.03.2019 77.236.218.XXXF1 je ale o šedých zónách, je to její DNA. A myslím že to je v pořádku. Následující rok má dotyčný peška.
Jak na tom Ferrari bude bych fakt počkal, Helmut je optimistický až na půdu.
Víš ona třeba Honda a Renault by tu šedou zónu taky měly, jenže ty měly problém vůbec postavit "funkční" motor, takže na šedé zóny neměli čas a v případě R ani peníze, myslím ochotu je do toho vrazit. Jasně, Ferrari to možná přehnalo, Mercedes taky, ač ten loni předělával, aby neměl problém a i to vyhlašoval. Aspoň je co řešit....-
Situs
09:29 28.03.2019 85.70.164.XXXJá šedé zóny beru. Ale když máš dané pravidlo že spalovat pro výkon můžeš jen benzín nebo že můžeš mít jen 4MJ elektrické energie na kolo tak metodika měření je vedlejší a ty věty ti dávají možnost upravit vymahatelnost hned jak se zjistí možná díra či podezření. Však metodika ohebnosti se také v sezoně upravovala. Tady nejde o pravidlo ale spíše o vymahatelnost a kontrolu.-
airwar1939
09:35 28.03.2019 176.74.141.XXXJsem starší člověk, takže co bylo loni si pamatuji jen matně, ale když Ferrari a Mercedes s PU podváděli, kolik za to dostali diskvalifikací?-
-
-
-
airwar1939
16:53 28.03.2019 176.74.141.XXXTak vy pořád nazančujete že Mercedes a Ferrari spalovali olej víc než umožňovali pravidla, a nebo že Ferrari využívalo více energie než jim pravidla měli umožňovat... a to snad zavání podváděním a diskvalifikací?
-
-
-
daaviid23
10:21 28.03.2019 90.182.169.XXXVšak senzor byl přidán už vloni, takže o co ti vlastně v tomhle případě jde?
Však ty špičky mohly zmizet z tuctu jiných důvodů a klidně se můžou vrátit.
Bejt tebou bych si nebyl tak jistý. Ještě mám v živé paměti loňský rok, kdy si se tetelil blahem v Singapooru, že prý FIA přidala Ferrari druhý senzor a proto jim spadla výkonnost. Nakonec se ukázalo, že jenom Ferrari zprasilo upgrade a po několika závodech se forma vrátila. Hehe -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek