DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 28.03.2019 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 08:02
Tak oni už ve Ferrari nemají tu výhodu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:35
Jsem starší člověk, takže co bylo loni si… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:40
Já píšu že vymahatelnost či měření může FIA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.246.XXX
    Tak nevím, Vettel podle prvních rozhovorů v Bahrajnu mi teda nepřijde moc optimistický. No uvidíme. Pokud to bude další výbuch, tak pak už Ferrari pomůže jenom tvrdý Brexit 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Key už je u McLarenu 03 [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak oni už ve Ferrari nemají tu výhodu na vybraných rovinkách? Zavřením děr v pravidlech pro motory? Davide? Kolik diskuzí jsme tu na to vedli, a Helmut teď takhle 14

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      F1 je ale o šedých zónách, je to její DNA. A myslím že to je v pořádku. Následující rok má dotyčný peška.
      Jak na tom Ferrari bude bych fakt počkal, Helmut je optimistický až na půdu.
      Víš ona třeba Honda a Renault by tu šedou zónu taky měly, jenže ty měly problém vůbec postavit "funkční" motor, takže na šedé zóny neměli čas a v případě R ani peníze, myslím ochotu je do toho vrazit. Jasně, Ferrari to možná přehnalo, Mercedes taky, ač ten loni předělával, aby neměl problém a i to vyhlašoval. Aspoň je co řešit....

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já šedé zóny beru. Ale když máš dané pravidlo že spalovat pro výkon můžeš jen benzín nebo že můžeš mít jen 4MJ elektrické energie na kolo tak metodika měření je vedlejší a ty věty ti dávají možnost upravit vymahatelnost hned jak se zjistí možná díra či podezření. Však metodika ohebnosti se také v sezoně upravovala. Tady nejde o pravidlo ale spíše o vymahatelnost a kontrolu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Jsem starší člověk, takže co bylo loni si pamatuji jen matně, ale když Ferrari a Mercedes s PU podváděli, kolik za to dostali diskvalifikací?

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Já píšu že vymahatelnost či měření může FIA upravovat hned (jako byl přidán druhý senzor), ne až na příští sezonu. To o podvodech a diskvalifikaci kde čteš?

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Mluvil jsi o zavření děr v pravidlech.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                A to má co s podváděním a diskvalifikaci které zmiňuješ?

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Tak vy pořád nazančujete že Mercedes a Ferrari spalovali olej víc než umožňovali pravidla, a nebo že Ferrari využívalo více energie než jim pravidla měli umožňovat... a to snad zavání podváděním a diskvalifikací?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Ne když se to nemůže dokázat. Jedna věc je pravidlo a druhá věc je vymahatelnost a kontrola. Tady FIA odvedla velmi špatnou práci.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Však senzor byl přidán už vloni, takže o co ti vlastně v tomhle případě jde?
              Však ty špičky mohly zmizet z tuctu jiných důvodů a klidně se můžou vrátit.

              Bejt tebou bych si nebyl tak jistý. Ještě mám v živé paměti loňský rok, kdy si se tetelil blahem v Singapooru, že prý FIA přidala Ferrari druhý senzor a proto jim spadla výkonnost. Nakonec se ukázalo, že jenom Ferrari zprasilo upgrade a po několika závodech se forma vrátila. Hehe 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                No jasně že jistý si nemůžeš být nikdy a co se zakáže neznamená že se jinde trochu jinak nenajde 03 Přidání druhého senzoru je jeden z příkladů, začlo se na tom pracovat a prozatím teď již padla kosa na kámen 14

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Prvně píšeš, že si nemůžeš být jistý ale pak následně píšeš, že padla kosa na kámen? Ehm? 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama