DISKUZE K ČLÁNKU "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Honda se poprvé od roku 2008 minulý víkend vrátila s Red Bullem na pódium. Povedlo se jí to, co během třech sezón s McLarenem v nové éře nedokázala. I když šlo o úspěch, tak její ambice s novým partnerem jsou vyšší. Potíže se však nedají vyřešit za jednu noc, výkon brzy dál navýší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
17:55 21.03.2019 46.47.176.XXX
McL si to pořádně pohnojil. Ronova vize továrního týmu fuč i s Ronem a McL místo toho, aby si konečně začal užívat dnes už poměrně slušného motoru jen platí odstupné. A to jak Ronovi, tak Hondě a částky to nejsou malicherné, nad kterými se dá máchnout rukou. A co hůř, tak veškerou smetanu za kterou tak draze zaplatili mizernými výkony teď slízne konkurence.
Přitom už stačilo tak málo. Kdyby nechali Rona dělat svou práci a třeba využít i Jensona který má dodnes s Hondou nadstardartní vztahy a přitom dostatek znalostí z motoristického prostředí a k tomu ještě umí výborně japonsky pro komunikaci s Hondou, tak se oba mohli kupředu posunout mnohem dříve a úspěšně. Jenže oni né, raději nechali vyřvávat Alonsa jak je Honda mizerná do celého světa.
Ale co. Už je to pryč a teď Mekáči nezbývá nic jiného než se postavit na vlastní nohy jako zákazník s Renaultem, který pod Cyrilovým vedením začíná ztrácet a doufat že tenhle tým nepřestanou beduíni i nadále dotovat.
Přitom už stačilo tak málo. Kdyby nechali Rona dělat svou práci a třeba využít i Jensona který má dodnes s Hondou nadstardartní vztahy a přitom dostatek znalostí z motoristického prostředí a k tomu ještě umí výborně japonsky pro komunikaci s Hondou, tak se oba mohli kupředu posunout mnohem dříve a úspěšně. Jenže oni né, raději nechali vyřvávat Alonsa jak je Honda mizerná do celého světa.
Ale co. Už je to pryč a teď Mekáči nezbývá nic jiného než se postavit na vlastní nohy jako zákazník s Renaultem, který pod Cyrilovým vedením začíná ztrácet a doufat že tenhle tým nepřestanou beduíni i nadále dotovat.
GRAHAM
17:29 21.03.2019 77.236.218.XXX
Koukni se jak to bylo loni a holt prostě letos Ferrari zakulhalo. Což na věci nic nemění.
Ano, Honda udělala pátým rokem konkurenceschopný motor. Ale není to žádnej super motor. Dle mého názoru, +- na úrovni Renaultu. Jednou se to dozvíme....ale ano, Honda je ve hře a i díky dobrému šásku RB. Další závody se dozvíme více. Nakonec je to F1, ty předchozí 4 roky v F1 "nebyli".
Jasně Renaultu(Mclarenu) se rozbyl MGU-K, ke chvále to není.....ale tohle řešme spravedlivě až po 10 závodech.
Ano, Honda udělala pátým rokem konkurenceschopný motor. Ale není to žádnej super motor. Dle mého názoru, +- na úrovni Renaultu. Jednou se to dozvíme....ale ano, Honda je ve hře a i díky dobrému šásku RB. Další závody se dozvíme více. Nakonec je to F1, ty předchozí 4 roky v F1 "nebyli".
Jasně Renaultu(Mclarenu) se rozbyl MGU-K, ke chvále to není.....ale tohle řešme spravedlivě až po 10 závodech.
GRAHAM
16:38 21.03.2019 77.236.218.XXX
Hele Japonci a komunikace je prostě problém. Ano dalo se to udělat lépe. Honda přišla nepřipravená vše budovala, takže to mělo logiku, že budou poslední a budou to dohánět. Nikdo ale nečekal ty brutální rozdily ve výkonu, to zaprvé. A ten problém neměla jen Honda. Tak velkou nespolehlivost těchto nových PJ, taky nikdo nepředpokládal. Honda se učila za pochodu a kdyby nepřijala pomoc zvenčí, dodnes by nebylo hotovo. To není kritika, to je jen konstatování faktu....to samé udělalo Ferrari a Renault. V jak velké míře přesně nevím, ale přijde mě, že Renault , respektive jsem to nikde nečetl, AVL nepotřeboval. Ale třeba to utajili....
Jasně, ani Mclaren neměl vše ideální.
Jak by se zachoval RON ? Těžko říci, ale spíše bych věřil v návrat k Mercedesu. On chtěl nějakého velké investora z Číny a to by do sebe zapadalo. Na druhou stranu Renault by dnes byl sám a to by bylo taky pro F1 špatně. Vše zlé, je k něčemu dobré.
S masírovaním RB si ještě užijeme.
Nějak nemohu moc pochopit, proč se dělá z Hondy super výrobce motorů.
Ano, masírka RB teď pojede na plné koule....tak tomu začnou i někteří věřit.
Jasně, ani Mclaren neměl vše ideální.
Jak by se zachoval RON ? Těžko říci, ale spíše bych věřil v návrat k Mercedesu. On chtěl nějakého velké investora z Číny a to by do sebe zapadalo. Na druhou stranu Renault by dnes byl sám a to by bylo taky pro F1 špatně. Vše zlé, je k něčemu dobré.
S masírovaním RB si ještě užijeme.
Nějak nemohu moc pochopit, proč se dělá z Hondy super výrobce motorů.
Ano, masírka RB teď pojede na plné koule....tak tomu začnou i někteří věřit.
GRAHAM
16:19 21.03.2019 77.236.218.XXX
Ty jednotky jsou složité a to pro všechny. Osobně si myslím že Renault není slabší jak Honda. Nakonec všichni chceme, aby to bylo motorově srovnané, takže dobrá zpráva. Myslím, že ohledně spolehlivosti se někteří mohou ještě zapotit a nejen Renault a Honda.
ArtaBAN
11:04 21.03.2019 46.39.169.XXX
Nemas to trochu popletene,tim kdo tlacil na okamzity vstup byli jednoznacne Japonci a jejich nekriticka vyhlaseni ohledne vyvoje snad cetl(videl) uplne kazdy,oni si snad opravdu mysleli a verili tomu ze cokoliv sjede z vyrobni linky tak bude okamzite konkurenceschopne a bude delat body.Kdyz vidim prohlaseni o navysovani vykonu pohone jednotky u HON. tak je to spis k pousmani ,protoze od jejich vstupu nedelaji v podstate nic jineho a tato vysledkova vlastovka jeste nemusi znamenat zadny zasadnejsi prunik na podia ani body v nasledujicich zavodech ...
Mr.B
10:56 21.03.2019 188.92.14.XXX
Souhlas, 4 roky testovat nejde. Měli si s Hondou sednout a říct si, že takhle to nejde a obě strany musí začít od začátku a hlavně jinak. V McLarenu, ale i v Hondě chyběl někdo, kdo měl zkušenosti a patřičný respekt k tomu, aby ten vztah obě strany narovnaly. Já si myslím, že kdyby byl Ron stále u vesla, k odchodu Hondy by nedošlo.
uzivatel003302
10:28 21.03.2019 77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
10:22 21.03.2019 85.70.164.XXX
Máš pravdu, jen jsem se zamyslel kdyby něco mohlo změnit jak to dopadlo tak tohle mohla být jedna z těch věcí. Rok 2017 a změna konceptu byla další facka která nadělala další šrámy do zvedající se psychiky v McLarenu. Někdy se vztah už hodně unaví a v McLaren Honda se toho stalo příliš mnoho.
GRAHAM
10:16 21.03.2019 77.236.218.XXX
Bylo to 2017 a motor se fakt nepovedl. Za to veto RD , děkoval Marko kudy chodil.....prostě to nevyšlo a už to nejde změnit. Zpětně to však jde vymyslet co a jak mělo být. Jenže to je po bitvě a to je každý generál.
V každém případě čtyři roky testovat motory v F1 fakt nejde, to si říkejte co chcete. A Honda 4 roky testovala.
V každém případě čtyři roky testovat motory v F1 fakt nejde, to si říkejte co chcete. A Honda 4 roky testovala.
Situs
09:46 21.03.2019 85.70.164.XXX
Vím co vím teď tak jako špatné rozhodnutí vidím vetování Hondy pro RedBull Ronem na rok 2017. Samo to rozhodnutí mi dávalo velký smysl, ale vzhledem k tomu co následovalo mi teď zpětně přijde jako chybné. Další tým navíc, více dat pro vývoj motoru, přímé srovnání kde je motor a kde auto, lepší roztříštěný tlak na Hondu, lepší uvědomění si vlastních nedostatků a větší soustředěnost na sebe atd atd. To prohlášení na rok 2018 o pódiích a vítězení ukazuje že jejich přesvědčení o jejich práci už bylo trochu iluzionární. Jestli potřebovali natlouct nos až výměnou motoru a teď přebudovávat tým k lepší efektivnosti tak je to přiznání že tam někde v McLarenu byla taky chyba a přišli na ní až přímém porovnáním aut s konkurencí. Hondu a její vstup do partnerství s McLarenem ale rozhodně neomlouvám, to byl strašný debakl který hodně podlomil jejich společnou budoucnost. Já si dovedu představit že Alonso byl tak zděšen že první závod vynechal svým zoufalým činem aby tu ostudu měl na rukou někdo jiný jako první. Ale před soudem to zapřu
Mr.B
08:49 21.03.2019 188.92.14.XXX
V McLarenu si rvou vlasy a dobře jim tak!
Od začátku tvrdím, že odmítnout Hondu byla největší chyba McLarenu v jejich novodobé historii. Ještě bych pochopil, kdyby se vrátili, v té době, k nejlepšímu motoru v poli - k Mercedesu, ale začít používat druhý nejslabší a nejproblémovější motor?!!! WTF?!!! Jako jejich skalní a dlouhodobý fanoušek si přeju jediné - vyházet všechny, kteří tohle rozhodnutí udělali!
Od začátku tvrdím, že odmítnout Hondu byla největší chyba McLarenu v jejich novodobé historii. Ještě bych pochopil, kdyby se vrátili, v té době, k nejlepšímu motoru v poli - k Mercedesu, ale začít používat druhý nejslabší a nejproblémovější motor?!!! WTF?!!! Jako jejich skalní a dlouhodobý fanoušek si přeju jediné - vyházet všechny, kteří tohle rozhodnutí udělali!
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek