DISKUZE K ČLÁNKU O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

Městská závodní trať v australském Melbourne nepřinesla příliš dramatických situací, avšak jeden okamžik bude zcela jistě opět tématem dlouhých diskusí mezi fanoušky. V hlavních rolích představujeme Sebastiana Vettela a Charlese Leclerca, tedy zbrusu nové jezdecké složení stáje Ferrari od počátku letošní sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 22.03.2019 15:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 17.03.2019 16:08
A jéjé. Objevili jsme Ameriku. U Ferrari se jede… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2019 19:34
Zajímavé vysvětlení, zvláště od tebe. Právě, že… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 17.03.2019 22:43
Jistě Miku. Sebova pomalost byla způsobena… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jarda

    Jarda

    78.111.112.XXX
    Nepochopil jsem tohle rozhodnutí. Proč chce Ferrari Leclerca demotivovat ? Pokud chtějí aby tlačil na Vetela, musí mu to umožnit. Massu takhle taky zničili. Po Fernando je rychlejší než ty už tak dobře nejezdil.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.63.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    A jéjé. Objevili jsme Ameriku. U Ferrari se jede od prvního závodu na Vettela? Tak už to po čtyřech letech konečně přestává být veřejné tajemství? Co na to říkají pokrytečtí fans Ferrari a Vettela?
    Dnes bylo vidět, že u Mercedesu může "dvojka" v začátku sezóny předjet "jedničku". Respektive, že tam není v této fázi sezóny jednička a dvojka určena.
    Zatímco u Ferrari dvojka předjet jedničku nesmí, ani v prvním závodě sezóny.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.179.133.XXX
      A pro připomenutí Hungaroring 2017, kde VB pustil LH před sebe a ten ho pak v posledním kole pustil zpět. A to bylo v půlce sezóny a dokonce snad SF vedl šampionát.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ano, to jsem viděl dokonce z nějaké desáté řady. Ferraristi nadávali, že Bottas Hamiltona pustil a pak se radovali, když došlo k vrácení pozic. Ale tentokrát to přičítali "Božím mlýnům".
        A přitom v tom samém závodě měl Vettel na vedoucí pozici problémy s řízením a Kimi mu celý závod kryl záda, aniž by ho mohl předjet (podobná situace, jako dnes).
        I nu, co je dovoleno v očích pokryteckých fans Ferrari a Vettela, jejich Bohům, není dovoleno ostatním volům... 03

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      U Ferrari nesmí dvojka jedničku přejdet? Loni to neplatilo? Nebo byl 8x jednička Seb, 8x jednička Kimi? 12
      Vidíš, na základě tvých loňských komentářů bych čekal, že odsoudíš Vettelův předčasný pitstop jako nestoudný pokus o protlačení Leclerca před Seba.
      Kecám. Vím, je to Vettel, ne Kimi. Takže žádný špatný pitstop nebyl. Už tě znám dost dlouho. Opravdu nečekám, že bys uznal, že žádost o nepředjetí byla jen důsledkem chyby týmu v případě Seba. Tedy by bylo trochu nefér, ho po jednom zbytečném potopení, posunout ještě níž. Myslím, že Leclerc to pochopil sám, když se sám nabídl. 03

      + 2 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Zajímavé vysvětlení, zvláště od tebe. Právě, že jsme měli v minulosti spousty debat na zpackané strategie Kimiho. A ty jsi z toho odvodil jediné. Kimiho pomalost a logické prohození pozic. Dokonce jsi občas tvrdil, že šlo o férový souboj. Proč dnes nenechali férově bojovat oba své piloty na trati? Nebo proč Seba nepovolali k pitstopu navíc, jako tomu bývalo dříve u Kimiho (podle tebe aby vyhrál) a ještě mu mohli dát ty nejtvrdší pneumatiky, jako Kimimu.
        Můžeš klidně účelově zalovit v livetimingu a dokazovat Vettelovu rychlost (pomalost) po výměně gum Leclerka. Jak jsi to s oblibou dělal, když Ferrari pokazilo strategii Kimimu. Nebo ti mohu argumentovat další pitomostí z tvého nepřberného rejstříku. Např. Vettel si mohl vyjet dostatečný náskok před svým pitstopem a nemuselo k souboji s Leclerkem vůbec dojít. Ono totiž je logické, že když tým pokazí jednomu z pilotů strategii, tak ten je okamžitě znevýhodněn a pak vypadá jeho výkon, jako když neumí jezdit. Jenže pokaženou strategii ty vidíš jen v případě Seba. U ostatních nikoliv. 13

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          01 11

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jednoduché Odine. Sebova pomalost byla způsobena špatným pitstopem. Do něj měli oba stejná auta, stejné gumy a Seb si najel 10s náskok. Asi tedy Seb pomalejší nebyl. Max Leclerka nijak nebrzdil.
          Přezout tak brzy byla jasná chyba, nakonec se to tak o tom píše ve všech dnešních článcích. Že ho ke všemu přezuli na měkčí směs už byl jen hřebíček do Sebovy rakve. Nakonec proč asi dali Leclercovi při pozdějším pitu tvrdší směs? Že by věděli, že měkčí mu nevydrží? Ony se občas ty pitstopy nepovedou. Někdy u jednoho, někdy u druhého.
          Jen ty v tom máš vždy jasno. Seb žádný špatný neměl, u Kimiho to byl vždy úmyslný podraz. To, že ho jednou "úmyslně" podrazí, aby ho v dalším závodě nechali jen tak dojet těsně před Sebem, ti nikdy nevadí. Asi to dělají podle toho, jak mají náladu. 03

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Jistě Miku. Sebova pomalost byla způsobena špatným pitstopem, zatímco Kimiho pomalost byla způsobena vždycky tím elementem nacházejícím se mezi sedačkou a volantem, jak jsi vždy vtipně neopoměl poznamenat.
            Ne, nejsem tak ubohý, abych psal podobné nesmysly o Sebovi.
            Znovu opakuji, že pokažená strategie poznamená výkon pilota a to kteréhokoliv. To jenom pokrytci vnímají totéž jinak v případě, když jde o jejich oblíbence a jinak, když jde o ostatní piloty.
            Když tvrdíš, že přezouvat Seba tak brzy byla jasná chyba, nenapadlo tě, že jsem ti podobně argumentoval mockrát v případě Kimiho pitstopů? Což jsi vždy jen zpochybňoval. A nenapadlo tě, že Ferrari chtělo podseknout Hamiltona a proto Seba povolali tak brzy? (A teď si půjčím tvůj způsob argumentace s "KDYBY"). Kdyby se to Ferrari podařilo a Seb se před Hama dostal, tak bys tu "jasně chybnou strategií" neargumentoval. 13
            A pokud tu píšeš o Sebových špatných strategiích v době kdy byl u Ferrari s Kimim, tak napiš kdy konkrétně?

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Něco ti jako zkušenému matadorovi řeknu. Když jezdí druhý kolega těsně za prvním, tak je buď rychlejší, nebo minimálně stejně rychlý. Jestli byl Kimi v Monaku rychlejší, měl celý závod na to, to ukázat. Neukázal to ano před 1. pitstopem (měl Seba na křídle), ani mezi nimi Seb sui najel náskok), ani po nich (nejezdil Sebovi na křídle, ale brutálně ztrácel). Z čeho tedy usuzuješ, že rychlejší byl? Z tvého hypotetického dojmu, že by klidně jezdil o 5s rychleji( nadsázka) , jen se mu líbilo jet pomalu?
              Včera Seb kolegovy odjel. Na stejných podmínkách si najel minimálně 0,5s na kolo. Sorry, tomu se říká být rychlejší. Tohle měl předvádět Kimi, jestli na to měl. 13
              Pokud jde o strategie. Vettel jel včera navlas stejnou strategii, jako loni Kimi. Loni jsi to označil za úmyslné potopení Kimiho a letos to chválíš. Tak jaktože tu nejsi rozhořčen, jak se znažili potopit Seba? Čím to? 03

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Zase tu meleš nesmysly a vkládáš druhým do úst něco, co neřekli. Tak si přečti moji argumentaci po loňské Austrálii.
                odin
                odin 09:59 25.03.2018 77.240.103.XXX
                Tehdá jsem předjímal, že nebýt SC, tak Vettel Kimiho v závěru dojede a Ferrari nařídí Kimimu přepustit rychlejšímu Vettelovi pozici. To ty a Easy jste tvrdili, že by Vettel Kimiho nedojel. O rok později vám to předvedl Leclerc (asi lepší a rychlejší pilot, než Vettel). Škoda, že vloni do bojů zasáhl SC, bylo by zajímavé porovnat Ferrarácká rozhodnutí po dojetí pomalého na starých gumách, rychlejším kolegou. Takto jen víme, že pomalý Vettel se předjet nesmí. Zda by totéž platilo i v případě pomalého Kimiho, pochybuji.

                A co se týče srovnání Monaka 2017 a letošní Austrálie? Nevidím rozdíl . I Vettel si mohl najet letos dostatečný náskok, aby ho ChL nedostihl. Potažmo v Monaku mohlo Ferrari pokrýt zastávku Kimiho následnou zastávkou v příštím kole Vettela, tak jako to předvedli u Mercedesů Hamíkem letos.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Když už tu odkazuješ na loňské diskuse, nemůžeš ji proboha okopírovat? To mám hledat v těch 20-ti stranách tu správnou? Co jsem ti přesně nesprávně vložil do úst?

                  Letos měl Seb zastávku v 18-tém kole (pokus o undercutt) a máš to za příkladnou strategii. Loni byl Kimi přezouvat v 19-tém kole (pokus o undercutt) a rozčiloval ses jak stupidně brzy povolali Kimiho do boxů a jak museli chtít Kimimu dávat další pitstop (aniž by tomu cokoliv nasvědčovalo, nebo se o této variantě kdokoliv zmiňoval. Letos neplánovali pro Seba další pit? Ne? Jak to? Byl tam ještě dřív a evidentně mu gumy odcházely!

                  Letos si Seb náskok najel. Byl evidentně rychlejší. Bohužel druhé gumy mu odešly. Loniv Monaku Kimimu gumy odešly? Vždyť je měl v době předjetí fungl nové a jezdil na nich rychleji než předtím. Jo, já vím. Měli nepřipustit souboj a Seba zaříznout. Jen nevím, co způsobili Kimimu, že by mu měli něco kompenzovat. To jsem se za ty skoro dva roky pořád nedověděl. 03

                  Prostě opět krásně ukazuješ, že identické strategie považuješ za příkladné nebo úmyslný podraz jen podle toho, jestli tu strategii dostal tebou preferovaný pilot, nebo ten druhý. Ale to není nic nového, to už jsi předváděl loni. Hlavně že k tomu přistupuješ rovně. 03

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Už mě fakt štveš. Kde píšu, že letos měl Seb příkladnou strategii? Letos naordinovali Vettelovi stejnou strategii, jako loni Kimimu. Letos by Seb musel stavět ještě jednou (pokud by mu měly vydržet gumy závodní tempo) stejně jako loni Kimi.
                    Problém je jediný. Nejsem si jist, že by loni Ferrari Kimiho podrželo na své pozici, až by jej Vettel dojel. Nikdy se to totiž za tři sezóny nestalo. Zato Seba letos předjet nedovolili.
                    Přečti si pozorně můj loňský původní koment, na který odkazuji a kde tvrdím, že zbytek závodu nelze dojet na jednu zastávku, když ji tým udělá tak brzy, aniž by měl pilot problém s degradací a jeho stájový kolega ho dojel. To ty a Easy jste účelově tvrdili opak. Bohužel loni to zkreslil SC. Letos to Vettel potvrdil. V odpovědi na airwara1939 máš v kostce můj pohled na letošek. (Tak nepiš nesmysly, které si cucáš z prstů až od nohou).

                    Letos si Seb náskok nenajel, stejně jako Kimi v Monaku. Jinak by letos Seba nedojel Leclerc a nemohl by ho s klidem předjet-nebýt týmové režie. Stejně jako v Monaku by Kimiho nepředjel Seb. Už se zase snažíš určovat, co je a co není náskok. Náskok je i 0,01 sec. stejně jako 2 hod. Ale dostatečný náskok je takový náskok, který soupeři nestáhnou. A ten neměl ani Kimi v Monaku, ani Seb letos v Austrálii.13
                    Ano měli nepřipustit souboj a Seba zaříznout, stejně jako to udělali letos s Charlesem Leclercem. Nevidím rozdíl. Ty ano? (Krom toho, že se jedná o tvého oblíbence)? Kimimu způsobili to samé co letos Sebovi. Povolali ho příliš brzy k pitstopu. (Dokonce o tom sám mluvil v pozávodním rozhovoru). A nelži, že ses to za dva roky nedověděl. Píšu ti to pořád - dnes už snad po desáté.
                    To ty krásně ukazuješ, že argumenty druhých nevnímáš, nebo vytěsníš a pořád si meleš svojí pokryteckou teorii a ještě obviňuješ druhé ze svých prohřešků. 13

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Dobře, neoznačil jsi t za příkladnou strategii, ale na rozdíl od loňska se nepohoršuješ nad tím, jak Seba tou strategií zařízli. A to ti nepodsouvám. Proč se tedy nepohoršuješ, jak protežují Charlese zpackanou strategií, jako jsi to předváděl loni? A proč proboha Seba podruhé nezavolali? Na Haas měli náskok obrovský. Nechápu. Mohli klidně zavolat oba, jestli chtěli udržet pozice.
                      Degradace jistě nějaká byla. Ale o jakou pozici díky tomu Kimi přišel? Někdo ho kvůli ní předjel? Ne, že?
                      Ale on si ho najel. 10s si nikdo nenechává kvůli šetření gum. To si necháš max tak 2s, nemusíš víc. 0,01s není najetý náskok. Když jedeš za někým, jezdit do 0,5s je v podstatě nemožné. Do 2s to můžeš okecat šetřením gum. 10s takto fakt okecat nemůžeš. Tak jako Seb v Monaku se držel většinou do 2s. A kdyby si Kimi najel 10s, nemusel Seba vůbec řešit. Ono by bohatě stačilo, kdyby si najel nějaké 3s a Seb by to nedotáhl. To je ten podstatný rozdíl. Stejně jako v tom Monaku mohl Charles ukázat tu svou rychlost a během těch několika kol se dostat před Seba. Stejně, jako to udělal Seb. Nevidím pořád ten důvod, proč by Seba v tom Monaku zaříznout měli. Byl celý závod rychlejší (minimálně stejně rychlý je průkazné) a tým Kimimu nic nezpůsobil, co by měl kompenzovat. Ztráta provozem byla do 1s.
                      Ty si nejsi jistý, že by Kimiho Ferrari takto podrželo. Ale oni ho takto nechali dojet těsně před Sebem v Rakousku. Nevidím tedy důvod, proč by to mělo být jinak.
                      Za pokryteckou můžu mít teorii tvou. letos žádná kritika, loni identická strategie s úmyslem škodit. Pořád rozdíl, který m není jasný. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        46.135.65.XXX
                        Tak ještě jednou. V Austrálii se podle mne nedá zajet celý závod na jedinou zastávku v solidním závodním tempu, pokud tým naordinuje pitstop do dvacátého kola. Platilo to loni v případě Kimiho (kde jsi to ty a Easy rozporovali) a platilo to i letos v případě Seba. A nepohoršuji se letos proto, že tým nendovolil ChL Seba předjet. Čili mu ve vzájemném bodovém souboji neublížil. Proč nezavolali ani jednoho podruhé k pitstopu, nevím. Ptej se na úseku strategického plánování v Maranellu.
                        Náskok si najel cca10 sec. v začátku závodu, což bylo v celkovém kontextu závodu, zcela zanedbatelné. Ono totiž, když na v kvalifikaci použitých nejměkčích gumách zajedeš prvních pět kol s plnou nádrží v kvalifikačním tempu, tak si náskok vyjedeš. Ale ty gumy odděláš a pak buď ztrácíš, nebo musíš stavět příliš brzy, že ti nevydrží ani druhá směs do konce závodu. To je to, oč se přeme. Kdyby v Monaku odjel Kimi ještě 15 kol a až pak jel k výměně, tak ho už Vettel nepředjede ani, kdyby na trati strávil dalších 10 kol navíc. Ty gumy by mu odešly. Prostě tým tam Kimiho podrazil, to mi nikdo nevymluví.
                        A pokud chceš podobným pohledem přes rychlost, posuzovat i letošní Austrálii, tak ti z toho musí vyjít, že tentokrát byl celý závod rychlejší Leclerc a přesto ho před Seba nepustili.
                        Co je pokryteckého na tom, že jsem si nevšiml úmyslu poškodit Vettela, když ho Ferrari nepoškodilo,ale podrželo? Ty to máš fakt v hlavě pomotané.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Jak nedá??? Všichni jeli na jednu. Loni i letos. Vyjímku tvoří jen ti, co měli nehodu!!!
                          A jak neublížil? Mít normální pitstop, dojel by Seb 3. Max ho předjel jen díky těm gumám. 12 Ztratil tím 3 body a ztrátě dalších dvou zabránili tou hláškou. 12
                          A proč nejel podruhé? No protože nejel nikdo. V Melbourne se podruhé prostě nemění!!! Ztrátu 3 bodů bereš jako že ho tým podržel? Uplatnils tuto logiku někdy u Kimiho??? Ne, že? 12 A já to mám pomotané?
                          Kimi loni neztratil pitstopem žádnou pozici. Vlastně jednu ano, ale ne díky pitstopu, ale díky haluzi s VSC.
                          10s za 17 kol je málo? Kolik myslíš, že se dá najet se stejným vozem na stejných gumách na stájového kolegu? Mně přijde přes 0,5s na kolo slušný rozdíl. Kéž by to samé předvedl Kimi v Monaku, neměli by jsme co řešit. 13
                          Jestli si Seb pak první sadu odrovnal a Leclerc ho začal dotahoval, tak to dolož na časech. Stejně jako jsem ti doložil Monako. Je to jednoduché.
                          Kimi mohl v Monaku kroužit klidně i 30 kol. Jakmile by měl Seb k dispozici 5 kol na volném vzduchu, dopadlo by to stejně. Stejnou rychlost vykazoval do Kimiho pitu, vyšší mezi pity a po nich. Jestli Kimi mohl jet rychleji, měl to udělat. Stejně jako letos Ricci. Projel si to sám. 03

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Večer se budu bavit něčím lepší a zítra budu celý den na pracovní cestě. Takže odpovím na tvé otázky a připravím ti k promyšlení své.
          -Najdi mi příklad, kdy Kimi jezdil na hadrech a Seb ho díky tomu předjel. Ať se tedy můžeme bavit o stejných situacích. Já si na to nevzpomínám, tak ať se mám na co podívat. Jinak asi nevím o čem se bavíš.
          -Proč by měli udělat pitstop navíc? Seb neměl šanci získat žádnou pozici a ztratil by svou. Kimimu tenkrát pit udělali, aby na nové směsi mohl předjet někoho, koho nepředjel na stejné a to na okruhu, KDE SE PŘEDJET LEHCE DÁ.
          -Livetiming mi nejede. Podle zdejších zdrojů byl Seb na stejných gumách rychlejší (najel si 10s), pomalejší začal být až po přezutí Leclerca, kdy mu začaly odcházet jeho gumy (chybnou strategií). Máš livetiming? Vyvrať mi to, v číslech, jako já tehdy tobě. Vezmu to. 03

          moje otázky:
          -Když tam tedy vládne krutá TR, potápěli loni schválně Kimiho, proč ho nechali 8x dojet před Sebem i v době, kdy šlo Sebovi o titul? Vždyť přece zase stačilo udělat špatnou strategii, podělat kvaldu, pokazit auto. To všechno podle tebe dělají. Zapomněli, jak se to dělá?
          -Když nesmí dvojka jedničku předjíždět, proč jednička 2x musela pustit dvojku před sebe na žádost týmu?

          Ony ty otázky ti už pokládám dost dlouhou dobu, ale pořád jsem neslyšel odpověď.
          03

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama