DISKUZE K ČLÁNKU O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

Městská závodní trať v australském Melbourne nepřinesla příliš dramatických situací, avšak jeden okamžik bude zcela jistě opět tématem dlouhých diskusí mezi fanoušky. V hlavních rolích představujeme Sebastiana Vettela a Charlese Leclerca, tedy zbrusu nové jezdecké složení stáje Ferrari od počátku letošní sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 22.03.2019 15:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 17.03.2019 16:08
A jéjé. Objevili jsme Ameriku. U Ferrari se jede… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2019 19:34
Zajímavé vysvětlení, zvláště od tebe. Právě, že… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 17.03.2019 22:43
Jistě Miku. Sebova pomalost byla způsobena… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11 Měj se.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nauč se číst, pak se psané pokus pochopit. A až po té reaguj. Buť fit!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Já také nikdy nepsal, že podle tebe škodilo Ferrari Kimimu vždy. Ale ozveš se vždy, když se Kimi nějak posune dozadu. A vždy za tím vidíš úmysl. Loni jsi to Ferrari tuším vyčetl ve 4- závodech za sebou.
-Vettel přišel o 3 body, kvůli špatné strategii. To ho tím tým podržel? Promiň, to ti dává smysl? Loni tím přišel Kimi také o 3 body, ale jen díky haluzi s VSC, kterou nemohl nikdo čekat. A nenechal jsi na nich nit souchou. Tady přijde Seb také o 3 body a doslova napíšeš, že ho tým podržel. A rozpor v tom nevidíš? Jen proto, že ho nepřipravili o další 2 body?
-Pak naprosto nechápu, že ti vadí Monako 2017. Tam přece nešlo o nic jiného, než že si to rozdali na trati. A doslova jsi napsal, že Seba měli zaříznout a poslat do boxů tak, aby šanci na předjetí neměl. To jsi napsal doslova, to není žádné vkládání něčeho do úst. Rozdíl je v tom, že tenkrát si to mohli rozdat tak, že nehrozila jejich kolize. Na rozdíl od této neděle. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jak nedá??? Všichni jeli na jednu. Loni i letos. Vyjímku tvoří jen ti, co měli nehodu!!!
A jak neublížil? Mít normální pitstop, dojel by Seb 3. Max ho předjel jen díky těm gumám. 12 Ztratil tím 3 body a ztrátě dalších dvou zabránili tou hláškou. 12
A proč nejel podruhé? No protože nejel nikdo. V Melbourne se podruhé prostě nemění!!! Ztrátu 3 bodů bereš jako že ho tým podržel? Uplatnils tuto logiku někdy u Kimiho??? Ne, že? 12 A já to mám pomotané?
Kimi loni neztratil pitstopem žádnou pozici. Vlastně jednu ano, ale ne díky pitstopu, ale díky haluzi s VSC.
10s za 17 kol je málo? Kolik myslíš, že se dá najet se stejným vozem na stejných gumách na stájového kolegu? Mně přijde přes 0,5s na kolo slušný rozdíl. Kéž by to samé předvedl Kimi v Monaku, neměli by jsme co řešit. 13
Jestli si Seb pak první sadu odrovnal a Leclerc ho začal dotahoval, tak to dolož na časech. Stejně jako jsem ti doložil Monako. Je to jednoduché.
Kimi mohl v Monaku kroužit klidně i 30 kol. Jakmile by měl Seb k dispozici 5 kol na volném vzduchu, dopadlo by to stejně. Stejnou rychlost vykazoval do Kimiho pitu, vyšší mezi pity a po nich. Jestli Kimi mohl jet rychleji, měl to udělat. Stejně jako letos Ricci. Projel si to sám. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.65.XXX
Tak ještě jednou. V Austrálii se podle mne nedá zajet celý závod na jedinou zastávku v solidním závodním tempu, pokud tým naordinuje pitstop do dvacátého kola. Platilo to loni v případě Kimiho (kde jsi to ty a Easy rozporovali) a platilo to i letos v případě Seba. A nepohoršuji se letos proto, že tým nendovolil ChL Seba předjet. Čili mu ve vzájemném bodovém souboji neublížil. Proč nezavolali ani jednoho podruhé k pitstopu, nevím. Ptej se na úseku strategického plánování v Maranellu.
Náskok si najel cca10 sec. v začátku závodu, což bylo v celkovém kontextu závodu, zcela zanedbatelné. Ono totiž, když na v kvalifikaci použitých nejměkčích gumách zajedeš prvních pět kol s plnou nádrží v kvalifikačním tempu, tak si náskok vyjedeš. Ale ty gumy odděláš a pak buď ztrácíš, nebo musíš stavět příliš brzy, že ti nevydrží ani druhá směs do konce závodu. To je to, oč se přeme. Kdyby v Monaku odjel Kimi ještě 15 kol a až pak jel k výměně, tak ho už Vettel nepředjede ani, kdyby na trati strávil dalších 10 kol navíc. Ty gumy by mu odešly. Prostě tým tam Kimiho podrazil, to mi nikdo nevymluví.
A pokud chceš podobným pohledem přes rychlost, posuzovat i letošní Austrálii, tak ti z toho musí vyjít, že tentokrát byl celý závod rychlejší Leclerc a přesto ho před Seba nepustili.
Co je pokryteckého na tom, že jsem si nevšiml úmyslu poškodit Vettela, když ho Ferrari nepoškodilo,ale podrželo? Ty to máš fakt v hlavě pomotané.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.65.XXX
Když Ferrari použilo podivnou strategii, která Kimimu uškodila, vždy jsem to tu zmínil. To je pravda. Ale je také pravda, že jediný, kdo tvrdí, že Ferrari Kimimu škodilo vždy, jsi ty. Já jsem tu nikdy nic takového nepsal. To je výplod tvé choré fantasie. Tak nevím, proč bych měl vysvětlovat tvé výmysly. Pro ně musíš mít vysvětlení ty.

Jak chtěli letos Vettela potopit??? Vždyť Leclercovi zakázali, aby ho předjel. Máš o tom celý článek. Bohužel Maxovi to zakázat neuměli. Asi proto, že je z jiné stáje.
Žádný okruh není stejný. Proto laskavě srovnávej alespoň srovnatelné.

Poslednímu odstavci nerozumím iuž vůbec. Asi ti definitivně je..o! Já jsem totiž ten poslední, který by byl proti tomu, aby si to letos v ustrálii Vettel s Leclercem rozdali na trati. A naopak zákaz předjet Vettela beru jako týmovou režii a hnus. Ale v případě Ferrari jsme na to zvyklí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Jo, byl lepší a rychlejší, když Seb boural. Souhlas. Podle tebe ho zařezávali "záhadnými" pitstopy, ale 8x to neudělali, přestože by takový "záhadný" pitstop bohatě stačil. V těch 8-mi závodech na to zapomněli, že to jde. Proč to někdy dělají a jindy, kdy by prohození pozic bylo úplně nejsnazší záležitostí to dělat zapomenou. Pořád jsi nevysvětlil, proč někdy ano, jindy ne. Chtějí potápět Kimiho jen někdy? Jindy jsou kámoši?
-Podobné strategie jsou vždy v Kimiho neprospěch. Předvedl jsi to na té Austrálii. Stejná strategie. Letos popíráš, že by chtěli Seba potopit (jen pokud o undercutt co nevyšel), loni měli Kimiho potopit (undercutt byl nesmysl). Stejnou strategii loni v Bahrajnu (stejný počet okruhů, stejné kolo zajetí, stejná degradace gum) jsi dokonce označil za skvělou a příklad toho, jak Sebovi dokáží připravit výbornou strategii. U tebe je to jasný. Ať už je strategie jakákoliv (a to doslova), dokážeš ji u Kimiho označit za podraz. Stejnou u Seba pak za skvělou. A o tom to je.
-A ano vím. nechat je si to rozdat na trati je podraz, zakázat předjíždění je OK. To už víme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas Odine. Celá loňská sezona ukázala, že Ferrari nemělo nejmenší problém nechat dojet Kimiho před Sebem, ani přikázat Sebovi jeho puštění. Ale jsou tu lidé, kteří si vytrhávají kvalifikace, nebo části závodů, aby dokazovali něco, co celá sezona popírá. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Dobře, neoznačil jsi t za příkladnou strategii, ale na rozdíl od loňska se nepohoršuješ nad tím, jak Seba tou strategií zařízli. A to ti nepodsouvám. Proč se tedy nepohoršuješ, jak protežují Charlese zpackanou strategií, jako jsi to předváděl loni? A proč proboha Seba podruhé nezavolali? Na Haas měli náskok obrovský. Nechápu. Mohli klidně zavolat oba, jestli chtěli udržet pozice.
Degradace jistě nějaká byla. Ale o jakou pozici díky tomu Kimi přišel? Někdo ho kvůli ní předjel? Ne, že?
Ale on si ho najel. 10s si nikdo nenechává kvůli šetření gum. To si necháš max tak 2s, nemusíš víc. 0,01s není najetý náskok. Když jedeš za někým, jezdit do 0,5s je v podstatě nemožné. Do 2s to můžeš okecat šetřením gum. 10s takto fakt okecat nemůžeš. Tak jako Seb v Monaku se držel většinou do 2s. A kdyby si Kimi najel 10s, nemusel Seba vůbec řešit. Ono by bohatě stačilo, kdyby si najel nějaké 3s a Seb by to nedotáhl. To je ten podstatný rozdíl. Stejně jako v tom Monaku mohl Charles ukázat tu svou rychlost a během těch několika kol se dostat před Seba. Stejně, jako to udělal Seb. Nevidím pořád ten důvod, proč by Seba v tom Monaku zaříznout měli. Byl celý závod rychlejší (minimálně stejně rychlý je průkazné) a tým Kimimu nic nezpůsobil, co by měl kompenzovat. Ztráta provozem byla do 1s.
Ty si nejsi jistý, že by Kimiho Ferrari takto podrželo. Ale oni ho takto nechali dojet těsně před Sebem v Rakousku. Nevidím tedy důvod, proč by to mělo být jinak.
Za pokryteckou můžu mít teorii tvou. letos žádná kritika, loni identická strategie s úmyslem škodit. Pořád rozdíl, který m není jasný. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jelikož se pořád točíš (i zde v diskuzi s jinými) na tom, proč loni 8x dojel Kimi před Vettelem, tak ti dám jasnou odpověď.
Protože byl lepší a rychlejší. To tebe neustále žere, že Ferrari Kimiho nepodráželo i v těchto případech. A že ho nenutilo couvat, jak napsala Icewomen. Nám nikomu nevadí, když Kimi skončí desátý po jeho bídném výkonu. Nám vadí, když skončí druhý po tom, co vyhraje kvalifikaci, odstartuje v čele a do pitstopu na čele s přehledem jezdí. Ale po pitstopech se "záhadně" ocitne za svým stájovým kolegou. A podobné strategie, které byly vždy v Kimiho neprospěch.
Mně např. Maďarsko 2017 nevadilo tolik, jako Monako 2017. Ze stejného důvodu. Kimi byl v Maď. druhý, odstartoval druhý a skončil druhý. Přesto, že Seb měl velké problémy s autem a nespíše by ho Kimi mohl předjet. Dokážu pochopit, že tým nechtěl riskovat kolizi v souboji, že chtěl krýt Sebovi záda a maximalizovat jeho bodový zisk. Pro mne je tohle monohem víc fér, než Monako.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Dovolenou? Poslední záchvěv a užívání sněhu na horách? Závidím. 03
K tématu: Ano, budou to opět nekonečné diskuze s lidmi, kteří odmítají argumenty a kteří pro potvrzení své pravdy jsou ochotni vybrat část závodu, nebo kvalifikace, která se jim hodí do krámu a na té dokazovat, svá přesvědčení. Bohužel, oni ještě nedospěli k poznání, že každá příčina má nějaký důsledek a závod podle toho dopadá.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Už mě fakt štveš. Kde píšu, že letos měl Seb příkladnou strategii? Letos naordinovali Vettelovi stejnou strategii, jako loni Kimimu. Letos by Seb musel stavět ještě jednou (pokud by mu měly vydržet gumy závodní tempo) stejně jako loni Kimi.
Problém je jediný. Nejsem si jist, že by loni Ferrari Kimiho podrželo na své pozici, až by jej Vettel dojel. Nikdy se to totiž za tři sezóny nestalo. Zato Seba letos předjet nedovolili.
Přečti si pozorně můj loňský původní koment, na který odkazuji a kde tvrdím, že zbytek závodu nelze dojet na jednu zastávku, když ji tým udělá tak brzy, aniž by měl pilot problém s degradací a jeho stájový kolega ho dojel. To ty a Easy jste účelově tvrdili opak. Bohužel loni to zkreslil SC. Letos to Vettel potvrdil. V odpovědi na airwara1939 máš v kostce můj pohled na letošek. (Tak nepiš nesmysly, které si cucáš z prstů až od nohou).

Letos si Seb náskok nenajel, stejně jako Kimi v Monaku. Jinak by letos Seba nedojel Leclerc a nemohl by ho s klidem předjet-nebýt týmové režie. Stejně jako v Monaku by Kimiho nepředjel Seb. Už se zase snažíš určovat, co je a co není náskok. Náskok je i 0,01 sec. stejně jako 2 hod. Ale dostatečný náskok je takový náskok, který soupeři nestáhnou. A ten neměl ani Kimi v Monaku, ani Seb letos v Austrálii.13
Ano měli nepřipustit souboj a Seba zaříznout, stejně jako to udělali letos s Charlesem Leclercem. Nevidím rozdíl. Ty ano? (Krom toho, že se jedná o tvého oblíbence)? Kimimu způsobili to samé co letos Sebovi. Povolali ho příliš brzy k pitstopu. (Dokonce o tom sám mluvil v pozávodním rozhovoru). A nelži, že ses to za dva roky nedověděl. Píšu ti to pořád - dnes už snad po desáté.
To ty krásně ukazuješ, že argumenty druhých nevnímáš, nebo vytěsníš a pořád si meleš svojí pokryteckou teorii a ještě obviňuješ druhé ze svých prohřešků. 13

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Díky za výklad závodu. Opravdu jsem si napamatoval v kterém přesně kole kdo zajel. Nicméně ten výklad nic nového nepřinesl.
Celé to máš postavené na tom, že všichni museli vědět, že se Petrov nedá předjet a undercutt neměl smysl. Když neměl smysl a všichni až na mne to věděli, proč sám píšeš, že se o to i jiní pokoušeli? Tak byl jsem sám nebo ne? Když to zkoušel i Hamilton, tak asi to nevěděli i oni ne? A undercutt se dělá tak že zajedeš dřív než konkurence. Nemůžeš čekat na to, až zajedou oni. Proto jeli dřív.
Pamatuji se, že i v přenosu byli komentátoři překvapeni, že Alonso Petrova nedá. Počítat s tím už před závodem, podle mne nikdo nemohl a nikde jsem ani nečetl prohlášení, že by s tím RB opravdu počítal. Že to nedocvaklo ani Ferrari také svědčí o tom, že s touto variantou nepočítali. Teď už každý ví, že to byla chyba. Ale když to nevěděli u Ferrari, jak si můžeš být tak jistý, že to věděli u RB? Nemuseli že? Ale ty má jistotu. Objektivně? Položím zákeřnou otázku: Kdyby se za Sebem 2 piloti srazili (nebo to 2 kleklo), kde by byl tento "plán"?
Na tvou "zákeřnou" otázku odpovím snadno. Priorita snad byla, dostat nejdřív Marka před Alonsa. Nebo to měli zabalit hned na startu? Pak mohli doufat v nějaké problémy, ale bez posunu Marka dopředu už nebyla možnost žádná.
A proč tuto tvou teorii nerozvinul Webber ve své knize?
2. Tvoje komplexní hodnocení. Zapomněl jsi dodat objektivní. Mohl bych to úplně stejně vidět s Alonsem.
3. Turecko má s tímto závodem souvislost jakou? Když pominu, že to vidíš zase zcela jednostranně (to svědčí o objektivitě?)
4. To je opět o tvých vnímáních. Vnímáš je to co se ti chce a pak mluvíš o objektivitě. To není můj problém. Čti všechno, pak budeš vědět.
Alonso měl auto na titul. Mohl ho mít. Třeba stačilo nevytlačit Kimiho v Japonsku. O Spa jsem nepsal ani slovo. Příklad tvé objektivity?
5. Opět slova jako ubohé, nejubožejší, nejdebilnější. Jasně svědčící o profesionálním nahledu a objektivitě. Stejně jako jednostranný pohled na to, co mohl mít ChL, aniž by ses zamyslel nad tím, jak na tom byl SV.
6. Ne Icewoman mi pořád nedala odpověď, proč to 8x neudělali. Ani nikdo jiný. Pokud schválně ubližují Kimimu tam, kde to Vettelovi nepomůže, nechápu, proč to neudělali tam, kde by mu to pomohlo. To, že byly nějaké důvody k tomu, proč se Seb ocitl za Kimim s tím nemají nic společného. I tak nebyl žádný technický problém dostat Kimiho za Seba. A je hodně zvláštní, že se v Rakousku nikdo nerozčiloval, že nenechali rychlejšího Seba předjet Kimiho. Tenkrát mu šlo o titul (Kimimu už jen teoreticky) a přesto o nechali dojet 1s za ním. Pořád mi nikdo neřekl proč, když celou sezonu tak tvrdě ničili Kimiho. V Rakousku na to zapomněli? Měl narozeniny a chtěli mu udělat radost? Zapomněli doma vysílačku? 03

No a ten závěr? Opět svědčí o čemkoliv jiném, než o snaze se nad něčím nezaujatě zamyslet. Mohl bych v podstatě na chlup to samé napsat o Alonsovi. Já ovšem nemám potřebu shazovat jeho kvality a trapně ho urážet. To bych si pak připadal opravdu zaslepený. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Ukaž mi, kde takovým způsobem mohli Kimimu kompenzovat předchozí chybu týmu. A můžeme se o tom bavit. Na takovou situaci si nevzpomínám, že by Kimimu něco zpackali a přsto byl před Sebem.
-Mně zase nevadí přiznat, že týmovka u Ferrari je. Ale je tam, když má smysl. Loni byla na obou stranách, jen vy vidíte pouze tu jednu. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Když už tu odkazuješ na loňské diskuse, nemůžeš ji proboha okopírovat? To mám hledat v těch 20-ti stranách tu správnou? Co jsem ti přesně nesprávně vložil do úst?

Letos měl Seb zastávku v 18-tém kole (pokus o undercutt) a máš to za příkladnou strategii. Loni byl Kimi přezouvat v 19-tém kole (pokus o undercutt) a rozčiloval ses jak stupidně brzy povolali Kimiho do boxů a jak museli chtít Kimimu dávat další pitstop (aniž by tomu cokoliv nasvědčovalo, nebo se o této variantě kdokoliv zmiňoval. Letos neplánovali pro Seba další pit? Ne? Jak to? Byl tam ještě dřív a evidentně mu gumy odcházely!

Letos si Seb náskok najel. Byl evidentně rychlejší. Bohužel druhé gumy mu odešly. Loniv Monaku Kimimu gumy odešly? Vždyť je měl v době předjetí fungl nové a jezdil na nich rychleji než předtím. Jo, já vím. Měli nepřipustit souboj a Seba zaříznout. Jen nevím, co způsobili Kimimu, že by mu měli něco kompenzovat. To jsem se za ty skoro dva roky pořád nedověděl. 03

Prostě opět krásně ukazuješ, že identické strategie považuješ za příkladné nebo úmyslný podraz jen podle toho, jestli tu strategii dostal tebou preferovaný pilot, nebo ten druhý. Ale to není nic nového, to už jsi předváděl loni. Hlavně že k tomu přistupuješ rovně. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Tvoje stereotypní a zcela jasně nezaujatá reakce mě opravdu pobavila. Proto ještě jednou zareaguji. Mohl bych ti asi popsat skoro celej závod AD2010, ale nebudu to dělat. Takže jenom takovej malej vícuc k prvotnímu problému tedy bodu 1.tvé jakoby reakce.
Start - nehoda.
kola1-5. jízda za SC (hrozná likvidace gum), 4 auta jedou přezout, tři nepodstatní a jeden VP
12. box MW, podle tebe undercutt v době, kdy mají už všichni "hrozně opotřebované gumy". MW se propadá za VP, který už do boxů zcela jasně nepojede, na okruhu kde se nedá předjíždět. (můj názor. Proto jeli do boxů RBR s MW, aby do této pastičky chytli hlupáky z F včetně FA)
13. box FM, vyjíždí za MW se stejnou ztrátou jako měl před boxy. U F si ověřili, že MW se nikam neposunuje, ale i přesto......
16 hlupáci z F stahují do boxů FA a zapikávají se za VP s čímž opět jenom podle mého názoru naprosto jasně kalkulovali a hlupáci z F jim to sežrali. Navíc v této době sjíždí ztrátu na JB, ale stále má dost prostoru na volnou jízdu asi tak 2 s pokud se nepletu.
19. první vlaštovka v podle tebe klasických boxeh a pak tuším ostatní tradičně až někdy kolem 22-28 kola (což v té době byly ty skutečně tradiční zastávky v boxech) no a mezi tím.....
23, nebo 24 jede do boxů LH, který se pokouší o skutečný undercutt, ale protože SV a RBR reagují a jedou do boxů hned o kolo později, nic se nemění, spíš tím SV navýšil svůj náskok na LH. Co je ale zajímavé, oba se v poklidu vrací daleko před VP tč. 10 plac, LH se vrací na 5 místo a SV dokonce na 2 místo.
40. kupodivu teprve teď jede do boxů JB a vrací na 4 respektive 3 místo, prostě tam kde byl celý závod, protože boxy ještě nemá v té době druhý RK, který mimochodem na 40 kol starýh gumách už 15 kol v pohodě brání pozici před LH, který má o hodně čerstvější gumy. To mimochodem trvá až do kola.....
47. kdy RK zajíždí do boxů. Jinak by LH dojel až za ním i na gumách o 22 kol mladších (toliko k možnosti undercuttu a předjíždění na těchto pneu na tomto okruhu, což bylo takřka nemožné a každý na boxové zídce kromě F a tebe to věděl)
cíl, konec a šmitec a to vše je jasně daná historie…...........…..
-Navíc musím podotknout, že opakovat jasné věci není názor, ale pouze vyjádření toho, že vlastně žádnej nemáš. Matematiku a počty jakby co by, aby se stalo to nebo ono, znal před tím závodem každý, dokonce i lidé, které formule nezajímá. Stejně tak všichni vědli, že pokud FA,SV a MW nedojedou a LH vyhraje, bude mistrem světa on. Takové "názory" opravdu psát nemusíš. Počítat snad umíme každej.
ze shora uvedeného výčtu závodu tedy vyplývá, že opět jako skoro vždy vydáváš své zkreslené domněnky za skutečnost. Myslím skutečnost, že tradiční zastávky v tom roce vlastně neexistovaly, ale hlavně, že v tomto konkrétním závodě byly tradiční zastávky mezi koly 22-28 a ne v tebou uváděném 12 kole.
-no a za poslední k tématu. To proč já jsem psal postavení jezdců a jejich pozice mělo jednoduchý důvodu. POZOR TO BUDE ZÁKEŘNÉ. Hlavně pro tebe, objektivitu a nezaujatost samu. Jak by asi tebou uváděný undercutt MW pomohl ??? I kdyb nějakým zázrakem vyšel tak by se dostal MW jenom před FA a na pozicích na kterých byli, by to pro MW stejně nic neřešilo a titul by mu to nepřineslo.
Suma sumárum sečteno a podtrženo. RBR mohlo zkusit jediné a to zkusilo. Objetovalo MW a tím darovalo titul SV, bráno optikou posledního závodu. Kdyby to neudělali, titul by mělo F a FA. Tedy v tomto posledním závodě logické řešení a legitimní postup RbR, o kterém asi i MW dobře věděl už před závodem a souhlasil s ním, protože byl v domnění, že bude moci férově závodit v dalším roce. Což všichni víme se nestalo a řezali ho ještě víc od začátku sezony, aby náhodou pana SV zase neohrožoval celou sezonu.
Bod 2-to že je maximálně lepší průměr není můj názor založený na jednom závodě, ale na komplexní zhodnocení. Co se týče FA máš odpověď výše. Těžko z někoho můžeš dělat chudáka na základě tohoto závodu a navíc nevím, kde jsi vystudoval, že F bylo v roce 2010 o 2s rychlejší než R. Další blud, který vydáváš za pravdu.
Bod 3.-zde asi jediná věc se kterou se dá souhlasit. Ano MW si za to mohl sám, že byl pomalejší v kvaldě a navíc za FA, číž se už na 90 procent sám připravil od titul.(i když sám ???co mi víme.) o sestřelení a prasárně SV jsem nikde nepsal, že k ní došlo v AD2010 a nechápu jak jsi k této domněnce došel. Myslím, že je to tam dost čitelné, ale dobrá upřesní, sestřelení bylo v Turecku.
Bod 4- několik tvých vyjádření jsem skutečně četl a vždy byla ve stejném duchu jako dnes. Promiň, ale nepamatuji si, že by jsi někdy psal cokoli objektivního ohledně SV. Je to samozřejmě možné, ale moc tomu nevěřím. No a co se týče hloupé poznámky hledně roku 2012 nějakého sebmrskačství fandů FA, nějak mi uniká co vlastně pokazil. Myslíš jak mu v Belgii na záda skočil RG ???? Myslím, že zde mohl i bez kol a se dvěma formule nasobě vyhrát. Jasně jeho chyba. Ale budiš, jedna malá chyba v Japonsku, která ho stála závod na tu si pamatuju.
Bod 5. Ano mám. Bylo to ubohé a mohli dát jednoduchý pokyn, aby SV CHL pustil. CHL nemohl za jejich společnou chybu a nechápu proč by měl trpět a ztrácet body, které by si v souboji zcela v pohodě vzal. Nebo mohli vzít SV do boxů, dát mu nové gumy a nechat ho si vyjet extra bod za nejrychlejší kolo a nebo to měli říci CHLnež profíka dojel, aby to aspoň nebylo tak ubohé a ten bodík mohli mít stejně. Řešení milion, ale vybrali si jako vždy to nejubožejší a nejdebilnější.
Bod 6. nedudu odpovídat, udělala to „Icewoman“ hned dvakrát a ty jsi to stejně ingnoroval.

No a závěr už je z ranku „tonoucí se stébla chytá“. Moc dobře víš, že SV nemá rád, už jsme si o tom psali my dva několikrát. Ano je to pravda, ale nikdy jsem nemluvil o nenávisti a naopak už jsem se ho i několikrát zastal, když jsem si myslel, že to co na něj hážou není jeho chyba. To ale nemní nic na tom, že ho nemám rád protože prostě nemám rád protekční mazánky, kteří na to ani nemají a to prostě tak se SV je. Ale to je jenom můj osobní názor a nikomu ho nenutím, ale ubohost prvního závodu si o kritiku říká a tvá zaslepenost jakbysmet. Toť vše.
Omlouvám se všem za délku.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Řekla bych, že jen pokračujeme, kde jsme vloni skončili... Já mám zrovna dovolenou, jinak bych se taky tolik nerozepisovala. Ale asi by stejně bylo efektivnější nosit dříví do lesa 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Koukám, že jsem tu zavdal příčinu k rozsáhlé diskuzi. Bohužel, v poslední době, nemám moc času ani na spánek, natož tu ještě diskutovat.
Ano odhadla jsi to správně. Měl jsem vždy na mysli situace, kdy měli oba piloti Ferrari reálnou šanci skončit lépe, potažmo situace, které popíraly argumentace Mika a Easyho, že by musel Kimi nejprve zajet lépe kvaldu, plus situace, kdy byla Kimiho strategie nesmyslná, jak ty píšeš "podivná".

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Zase tu meleš nesmysly a vkládáš druhým do úst něco, co neřekli. Tak si přečti moji argumentaci po loňské Austrálii.
odin
odin 09:59 25.03.2018 77.240.103.XXX
Tehdá jsem předjímal, že nebýt SC, tak Vettel Kimiho v závěru dojede a Ferrari nařídí Kimimu přepustit rychlejšímu Vettelovi pozici. To ty a Easy jste tvrdili, že by Vettel Kimiho nedojel. O rok později vám to předvedl Leclerc (asi lepší a rychlejší pilot, než Vettel). Škoda, že vloni do bojů zasáhl SC, bylo by zajímavé porovnat Ferrarácká rozhodnutí po dojetí pomalého na starých gumách, rychlejším kolegou. Takto jen víme, že pomalý Vettel se předjet nesmí. Zda by totéž platilo i v případě pomalého Kimiho, pochybuji.

A co se týče srovnání Monaka 2017 a letošní Austrálie? Nevidím rozdíl . I Vettel si mohl najet letos dostatečný náskok, aby ho ChL nedostihl. Potažmo v Monaku mohlo Ferrari pokrýt zastávku Kimiho následnou zastávkou v příštím kole Vettela, tak jako to předvedli u Mercedesů Hamíkem letos.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
No a jsme zase na začátku. Tobě přijde fér preferovat jezdce, kterému tým podělal strategii - a pokud je to Vettel, je to OK, pokud Kimi, je chyba mezi sedačkou a volantem a je pomalý. Mně nevadí týmová režie jako taková, vadí mi označovat pomalým toho, kdo je díky ní znevýhodněn.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama