DISKUZE K ČLÁNKU O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

Městská závodní trať v australském Melbourne nepřinesla příliš dramatických situací, avšak jeden okamžik bude zcela jistě opět tématem dlouhých diskusí mezi fanoušky. V hlavních rolích představujeme Sebastiana Vettela a Charlese Leclerca, tedy zbrusu nové jezdecké složení stáje Ferrari od počátku letošní sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 22.03.2019 15:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 17.03.2019 16:08
A jéjé. Objevili jsme Ameriku. U Ferrari se jede… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2019 19:34
Zajímavé vysvětlení, zvláště od tebe. Právě, že… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 17.03.2019 22:43
Jistě Miku. Sebova pomalost byla způsobena… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Alonso byl od Maďarska Hamem neporažen. Jinak vlastní vina je diskutabilní, Ron nedodržel smlouvu. Nezapomeň že to byla doba Schumachera a papírových jedniček 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                S tím bodem navíc jsi si odpověděl sám. Já tedy jenom doplním, že už ve 29 kole u F věděli jak je to se Sebovou strategií na nic a proto se ptám, proč ho nevzali do boxů znovu, aby předešli případné kolizi v souboji s MV a nenechali SV ukázat jak je to velkej MS ???? Mohl mít nejlepší gumy a mohl válcovat klidně jak CHL tak MV a mohl klidně svým přičiněním dojet 3tí.
                No a k příměru jak LH válcoval FA se snad nebudu ani vyjadřovat. To přece nemůžeš myslet vážně. Stačí se podívat jenom do vyjádření AS, který dokonce sám svému týmu vyčetl, že FA dostal podhuštěné gumy, na týmovou žádost potrestali FA za přestupek, který ani dnes v pravidlech není a mohl bych pokračovat dál a dál. U McL se totiž tehdy stejně jako F dnes rozhodli pro špatnou TR a upřednostnili jezdce, který jak se ukázalo na to neměl. Co víc v té sezoně šlo pouze o titul jezdce a i proto to udělali, chtěli mít nejmladšího mistra světa, ale ten to sám neunesl a nedokázal to ani přes veškerou podporu. Jak velký rozdíl oproti duelům mezi AP a AS. AS na to měl a tak ho zařízli pro jistotu komisaři a vedení F1. Ale to je na dlouhé povídání.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Proč bych to neměl skousnout??? Naopak, až na pár věcí, ke kterým mám výhrady, nebo s nimiž nesouhlasím, jsi svůj pohled napsal poměrně přesně.
            První odstavec-naprostý souhlas.
            Druhý-částečný souhlas. Výhrada k tomu, jak se snažíš rozdělit závod na úseky a vyhodnocovat pořadí a časové rozdíly. To je F1 a ne Tour de France, kde jsou v etapách vypsány rychlostní a horské prémie. 03 18
            Třetí odstavec-tým do toho vstoupil s nějakou strategickou vizí. (spekuluji, že třeba chtěli s Vettelem jet na dvě zastávky, ale výkonnost Seba nenaplnila jejich očekávání a tak ho nechali dojet s jedinou zastávkou. Nebo chtěli podseknout Mercedesy, ale nopodařilo se jim to. Protože undercut, nebo overcut jde Sebovi nejlépe pokud ho dělá na svého stájového kolegu, kterému tým nedá šanci obrany. Mergl to bohužel pokryl, světe div se, Hamiltonem). Takže souhlas s tím, že tým zvolil u obou svých pilotů rozdílnou strategii.
            Čtvrtý odstavec-Ano v mnoha podobných případech v minulosti jsem toto vnímal stejně, když byl podobně "poškozován" Kimi. Proto mám pro tento pohled pochopení. Ale nikdy nebyla po té Kimimu jeho pozice "vrácena", nebo kompenzována. Což tentokrát nastalo. Souhlasím, že oba tebou uvedené případy jsou TR.
            Pátý odstavec-S tvým pojetím férového souboje souhlasím. Dokonce bych bral i účelovou zastávku jednoho z pilotů před koncem závodu za účelem zisku bodu navíc, za nejrychlejší kolo.
            Proč hned vidíš kolizi při vzájemném souboji? Jistě, že tam riziko je vždycky, ale záleží na inteligenci a vzájemném respektu obou.
            A pak je tu ještě další možnost. Nechat Leclerka závodit se Sebem v stávajícím rozložení sil. Asi by ho dal na DRS bez jediného problému s lepšími pneumatikami. 03
            Šestý odstavec-kdyby před sezónou neplácali nesmysly, pak bych s tebou i "vcelku" souhlasil, že udělali to nejlepší. Takto ale jen tvrdím, že jsou to podvodníci a lháři.
            Sedmý odstavec-Ano, jsem asi náročným divákem, když chci uvěřit vrcholovým manažerům a vedoucím týmů jejich slova, abych si jich mohl vážit a tím si vážit i celé F1. Bohužel jsem stále znova a znova klamán a cítím se podváděn, protože tito lidé něco jiného říkají a okamžitě udělají pravý opak.
            Máš pravdu je to můj problém, protože odmítám obdivovat podvody a lži a stotožňovat se s podvodníky a lháři. Přesto se na F1 dívám, jelikož čas od času se najde světlý okamžik, jako např. výše zmíněné Maďarsko 2017 a Lewisem vrácená pozice po TR Mercedesu, v době, kdy bojoval o titul a ztrácel na Vettela. Tímto činem se jeho ztráta ještě navýšila. A stejně ten titul získal. 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Identická zastávka s loňskem. Ano, pokoušeli se o undercutt (pochopitelně, ale to neznamená, že na tom Seb neprodělal na konci), stejně jako loni.
          Loni jsi takovou myšlenku označil za stupidní a pitstop za podraz. Dnes nejsi schopen ani připustit, že to mohlo mít negativní dopad na konci na Sebovy gumy.
          Ukázka tvé férovosti a rovného přístupu? 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    A proč nezavolali kluky na závěr do boxů kvůli nejrychlejšímu kolu vysvětlili? První závod a už promhrhali 2 body. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      194.228.59.XXX
      Asi tak. Zas tam měli hlavy zavrtaný v monitorech a selský rozum chyběl.. Minimálně Charlese mohli stáhnout, Seb by měl klid a on by mohl alespoň bojovat o bonusový bod pro sebe a celou stáj..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    ááá,..a je to tady! Tak Leclerc asi neví, že je dvojka týmu,...no Ricciardo to nakonec taky nevěděl,.. 12

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Vettel je pomalý, bojí se zda dojede do konce ale i bez komunikace s týmem ví že je v normálu že na něj mnohem rychlejší Leclerc který ho dojel nezaútočí. We can feight now 11 No škoda, tady se prostě bojovat nebude ani od prvního závodu, leda tuším že boj bude v pořádku v opačném gardu, a kdo ví jestli to nebude rovnou příkazem.

    .. a ta komunikace k tomu ať si zchladí pneumatiky které ale nejsou zahřáté je taky dobrý BS

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.33.XXX
      Dobrý je jak se tu do Alonsa kopalo, že si vybrečel status jedničky v každém týmu, ale u Vettela, který nepodává zdaleka takové výkony se to přechází 18

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Tohle se dá tak krásně obrátit. Nenabíhejte si sami na vidle kluci 19

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Kdyby se toto stalo v prvním závodě v Mercedesu nebo v RedBullu, to by jste si smlsli 03 Jo a u Alonsa, to by bylo ještě více zloby. U Vettela je to jiná káva koukám. Už pár let hájím názor že volně bojovat dokud mají rozumnou šanci oba, pochopím když tým dá příkaz pouštět toho momentálně rychlejšího, prostě předem určit férová pravidla platící pro oba, ok. Ale hrát si na nějaké férovosti kdy se bude bojovat a kdy ne, to je jen pindání jak omluvit jízdu na jedničku a tvářit se že ji nemám. Nic víc to není.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Všiml jsem si určité spirály toho, kdy jedni řvou kvůli použití TR na druhé a když se něco stane v opačném gardu, tak druzí řvou ještě více na první.

            V první řadě si to chce pro sebe definovat, co je podle mě ještě okej a co není a pak se snažit se podle toho řídit i u svého oblíbence a nerelativizovat, aby pak člověk nevypadal jako pokrytec 13

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Přesně, u Bottase se ti to nelíbí, tohle udělat dnes tak nadáváš, buď fér.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Nadávám ale chápu.

                Respetive nadával jsem na to, když Mercedes použil Bottase jako brzdu pro soupeře. To mě osobně příjde jako faul. Ale stejně tak jsem to kritizoval to pokud to prokazatelně použilo i Ferrari s Kimim.

                Když jen pouštěl Lewise, tak to bylo absolutně bez problémů. Tam bych jen upozorňoval lidi na dvojí metr.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Mě se nelíbilo když Bottas Hama pustil, zklamal mě ten přístup Mercedesu. Chápu to ale nelíbí se mi to. Držím se toho a tak to komentuji u nich i teď tady, a tady je první závod! Dvojka pro mě nic neznamená, nechci aby to bylo u Bottase ani Leclerca. Hlavně po přednášce jak můžou spolu svobodně bojovat. Místo toho se potvrdila jen jeho původní slova, Ferrari jede na Seba a to od samotného začátku.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    91.245.26.XXX
                    Okej a co posuzování minulosti? Né to raději né, to už jsme jednou zkoušeli 13

                    Jinak k Binnotovi, jsem celkem zvědavej co bude říkat teď. Jsem zvědavej jestli to ustojí nebo bude zase něco koktat. 04

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Psal jsem že když je někdo momentálně rychlejší tak jsem k prohození tolerantní, ale když ani to ne, tím lépe. Každý tým ať si to nastaví, jen chci pro oba stejná pravidla. Klidně že když to týmu nic nepřinese tak se nepředjíždí (jako dnes), ale pak příště to samé i v obráceném gardu. Samo pokud už nemá rozumnou šanci na titul jen jeden z nich.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama