DISKUZE K ČLÁNKU O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem
Městská závodní trať v australském Melbourne nepřinesla příliš dramatických situací, avšak jeden okamžik bude zcela jistě opět tématem dlouhých diskusí mezi fanoušky. V hlavních rolích představujeme Sebastiana Vettela a Charlese Leclerca, tedy zbrusu nové jezdecké složení stáje Ferrari od počátku letošní sezóny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: O pořadí rozhodl tým, Leclerc se musel stáhnout a zůstat za Vettelem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pikaso
15:42 18.03.2019 77.104.216.XXXS tím bodem navíc jsi si odpověděl sám. Já tedy jenom doplním, že už ve 29 kole u F věděli jak je to se Sebovou strategií na nic a proto se ptám, proč ho nevzali do boxů znovu, aby předešli případné kolizi v souboji s MV a nenechali SV ukázat jak je to velkej MS ???? Mohl mít nejlepší gumy a mohl válcovat klidně jak CHL tak MV a mohl klidně svým přičiněním dojet 3tí.
No a k příměru jak LH válcoval FA se snad nebudu ani vyjadřovat. To přece nemůžeš myslet vážně. Stačí se podívat jenom do vyjádření AS, který dokonce sám svému týmu vyčetl, že FA dostal podhuštěné gumy, na týmovou žádost potrestali FA za přestupek, který ani dnes v pravidlech není a mohl bych pokračovat dál a dál. U McL se totiž tehdy stejně jako F dnes rozhodli pro špatnou TR a upřednostnili jezdce, který jak se ukázalo na to neměl. Co víc v té sezoně šlo pouze o titul jezdce a i proto to udělali, chtěli mít nejmladšího mistra světa, ale ten to sám neunesl a nedokázal to ani přes veškerou podporu. Jak velký rozdíl oproti duelům mezi AP a AS. AS na to měl a tak ho zařízli pro jistotu komisaři a vedení F1. Ale to je na dlouhé povídání.
-
-
-
odin
20:21 18.03.2019 77.240.103.XXXProč bych to neměl skousnout??? Naopak, až na pár věcí, ke kterým mám výhrady, nebo s nimiž nesouhlasím, jsi svůj pohled napsal poměrně přesně.
První odstavec-naprostý souhlas.
Druhý-částečný souhlas. Výhrada k tomu, jak se snažíš rozdělit závod na úseky a vyhodnocovat pořadí a časové rozdíly. To je F1 a ne Tour de France, kde jsou v etapách vypsány rychlostní a horské prémie.
Třetí odstavec-tým do toho vstoupil s nějakou strategickou vizí. (spekuluji, že třeba chtěli s Vettelem jet na dvě zastávky, ale výkonnost Seba nenaplnila jejich očekávání a tak ho nechali dojet s jedinou zastávkou. Nebo chtěli podseknout Mercedesy, ale nopodařilo se jim to. Protože undercut, nebo overcut jde Sebovi nejlépe pokud ho dělá na svého stájového kolegu, kterému tým nedá šanci obrany. Mergl to bohužel pokryl, světe div se, Hamiltonem). Takže souhlas s tím, že tým zvolil u obou svých pilotů rozdílnou strategii.
Čtvrtý odstavec-Ano v mnoha podobných případech v minulosti jsem toto vnímal stejně, když byl podobně "poškozován" Kimi. Proto mám pro tento pohled pochopení. Ale nikdy nebyla po té Kimimu jeho pozice "vrácena", nebo kompenzována. Což tentokrát nastalo. Souhlasím, že oba tebou uvedené případy jsou TR.
Pátý odstavec-S tvým pojetím férového souboje souhlasím. Dokonce bych bral i účelovou zastávku jednoho z pilotů před koncem závodu za účelem zisku bodu navíc, za nejrychlejší kolo.
Proč hned vidíš kolizi při vzájemném souboji? Jistě, že tam riziko je vždycky, ale záleží na inteligenci a vzájemném respektu obou.
A pak je tu ještě další možnost. Nechat Leclerka závodit se Sebem v stávajícím rozložení sil. Asi by ho dal na DRS bez jediného problému s lepšími pneumatikami.
Šestý odstavec-kdyby před sezónou neplácali nesmysly, pak bych s tebou i "vcelku" souhlasil, že udělali to nejlepší. Takto ale jen tvrdím, že jsou to podvodníci a lháři.
Sedmý odstavec-Ano, jsem asi náročným divákem, když chci uvěřit vrcholovým manažerům a vedoucím týmů jejich slova, abych si jich mohl vážit a tím si vážit i celé F1. Bohužel jsem stále znova a znova klamán a cítím se podváděn, protože tito lidé něco jiného říkají a okamžitě udělají pravý opak.
Máš pravdu je to můj problém, protože odmítám obdivovat podvody a lži a stotožňovat se s podvodníky a lháři. Přesto se na F1 dívám, jelikož čas od času se najde světlý okamžik, jako např. výše zmíněné Maďarsko 2017 a Lewisem vrácená pozice po TR Mercedesu, v době, kdy bojoval o titul a ztrácel na Vettela. Tímto činem se jeho ztráta ještě navýšila. A stejně ten titul získal.
-
-
Mike17
12:41 19.03.2019 185.149.130.XXXIdentická zastávka s loňskem. Ano, pokoušeli se o undercutt (pochopitelně, ale to neznamená, že na tom Seb neprodělal na konci), stejně jako loni.
Loni jsi takovou myšlenku označil za stupidní a pitstop za podraz. Dnes nejsi schopen ani připustit, že to mohlo mít negativní dopad na konci na Sebovy gumy.
Ukázka tvé férovosti a rovného přístupu?
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
13:07 17.03.2019 78.108.149.XXXááá,..a je to tady! Tak Leclerc asi neví, že je dvojka týmu,...no Ricciardo to nakonec taky nevěděl,.. -
Situs
11:08 17.03.2019 85.70.164.XXXVettel je pomalý, bojí se zda dojede do konce ale i bez komunikace s týmem ví že je v normálu že na něj mnohem rychlejší Leclerc který ho dojel nezaútočí. We can feight now No škoda, tady se prostě bojovat nebude ani od prvního závodu, leda tuším že boj bude v pořádku v opačném gardu, a kdo ví jestli to nebude rovnou příkazem.
.. a ta komunikace k tomu ať si zchladí pneumatiky které ale nejsou zahřáté je taky dobrý BS-
-
-
Situs
12:45 17.03.2019 85.70.164.XXXKdyby se toto stalo v prvním závodě v Mercedesu nebo v RedBullu, to by jste si smlsli Jo a u Alonsa, to by bylo ještě více zloby. U Vettela je to jiná káva koukám. Už pár let hájím názor že volně bojovat dokud mají rozumnou šanci oba, pochopím když tým dá příkaz pouštět toho momentálně rychlejšího, prostě předem určit férová pravidla platící pro oba, ok. Ale hrát si na nějaké férovosti kdy se bude bojovat a kdy ne, to je jen pindání jak omluvit jízdu na jedničku a tvářit se že ji nemám. Nic víc to není.-
daaviid23
13:04 17.03.2019 91.245.26.XXXVšiml jsem si určité spirály toho, kdy jedni řvou kvůli použití TR na druhé a když se něco stane v opačném gardu, tak druzí řvou ještě více na první.
V první řadě si to chce pro sebe definovat, co je podle mě ještě okej a co není a pak se snažit se podle toho řídit i u svého oblíbence a nerelativizovat, aby pak člověk nevypadal jako pokrytec-
-
daaviid23
13:27 17.03.2019 91.245.26.XXXNadávám ale chápu.
Respetive nadával jsem na to, když Mercedes použil Bottase jako brzdu pro soupeře. To mě osobně příjde jako faul. Ale stejně tak jsem to kritizoval to pokud to prokazatelně použilo i Ferrari s Kimim.
Když jen pouštěl Lewise, tak to bylo absolutně bez problémů. Tam bych jen upozorňoval lidi na dvojí metr.-
Situs
13:38 17.03.2019 85.70.164.XXXMě se nelíbilo když Bottas Hama pustil, zklamal mě ten přístup Mercedesu. Chápu to ale nelíbí se mi to. Držím se toho a tak to komentuji u nich i teď tady, a tady je první závod! Dvojka pro mě nic neznamená, nechci aby to bylo u Bottase ani Leclerca. Hlavně po přednášce jak můžou spolu svobodně bojovat. Místo toho se potvrdila jen jeho původní slova, Ferrari jede na Seba a to od samotného začátku.-
-
Situs
13:51 17.03.2019 85.70.164.XXXPsal jsem že když je někdo momentálně rychlejší tak jsem k prohození tolerantní, ale když ani to ne, tím lépe. Každý tým ať si to nastaví, jen chci pro oba stejná pravidla. Klidně že když to týmu nic nepřinese tak se nepředjíždí (jako dnes), ale pak příště to samé i v obráceném gardu. Samo pokud už nemá rozumnou šanci na titul jen jeden z nich.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek