DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 13.03.2019 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 10:56
Haas od materskej stajne odoberá približne 70… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:00
Už RD řekl tvrdě Haasu že porušily pravidla F1..… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:04
Však ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
ja to myslel cistokrevna Dallara,samozrejme mas pravdu ze kostra je Dallara a zbytek FER a mam pocit ze kvuli tomu snad hrozila i nejaka penalizace kvuli totalni kopirce

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Však šasi dodává pořád Dallara, ne? Tohle kupovat od Ferrari nesmí. Od Ferrari mají zadek auta (motor, převodovku, zadní zavěšení atd.)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže to je právě ten problém, ti co ty peníze mají si zaplatí ty nejlepší techniky (ikdyby to mělo být formou "bonusů" ) protože jak to zatím navrhují, tak je tam spoustu mezer pro úlytbu těm bohatším. navíc netuším, proč by měl mít tým, co se sotva udrží v šampionátu morální právo na vítězství v závodech? Když to dřív díky okolnostem pro nějakej takovej tým dopadlo, tak to byla velká senzace, tím, že se loserům snaží pomoct na vrchol nefér cestičkama je dost velká ostuda F1
Navíc nikdo nestojí o to, aby najednou FI byla mistrem světa jenom proto, že se zakázal mercedesu a ferrari vývoj a kdyby náhodou pořád tyto stáje byly vepředu, tak jim pro jistotu naloží 100kg zátěž navíc...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
jestli se dobre pamatuji ,tak kdyz jezdil Haas na Dallare tak jim body byly vzdaleny naprosto stejne jako v aktualni sezone Willikum 18 18 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Podle mě to poznáš ale jak myslíš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to už by bylo asi moc složitý, ale je pravdou, že by to mohla být o něco lehčí cesta k bodům pro slabší stáje a přineslo by to do posledních kol závodu víc akce...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Williams je můj cíl protože používá argumentaci kdy všechno hází na druhé. Claire to řekla tak, že z toho vyplynulo to, že vloni byli poslední protože oni si všechno dělali sami ale ostatní nakupovali od jiných. Když si uvědomíš, že vloni kupoval jen Haas a jen určité procento.....výjde ti, že Claire jen pěkně kňourá 04

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Hass odebírá 70% ale očividně né jen od Ferrari. Je opravdu takový problém odběr od Dallary?

Pokud se bojíš sdílení informací, zákaz B týmů tomu má zabránit? Jak chceš kontrolovat tok informací. Však Bčko udělá to auto tu milimetr širší, tu o milimetr užší a už to nemůžeš považovat za stejný díl. 04

2 týmy jednoho majitele (což mimochodem je podle mě o level výš než vztah Haas-Ferrari) tu jsou přes 10 let. Proč je Haas tak revoluční 18

Jinak, nepochybně to výhodné je, jinak by to logicky nikdo neprovozoval. Na druhou stranu, je to tak likvidační jak se tu snažíte tvrdit? Nemyslím si. 04

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vždyť to pak nepoznáš. 18 Dobří opět postaví super auto.....a neschopní budou vzadu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Však ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však taková FI v minulosti dělala zázraky.
Já si jen myslel, že F1 je výkladní skříň technologií a rychlosti, nejlepší z nejlepších.
Jestli se teď začne jet na poměr cena/výkon, tak to je v mých očích degradace na střední třídu....takhle si totiž nepředstavuju nejvyšší třídu.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
a neni to nahodou tak ,ze se do toho snazi riznout prave zavedenim nakladovych stropu a brani se tomu predevsim ti kteri si prave naopak chteji zachovat soucasnou situaci a tento stav v podstate zakonzervovat na dalsi sezony i kdyz v podstate vyplakavaji nad soucasnym stavem a jakymikoliv napady na pripadnou zmenu ???

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Už RD řekl tvrdě Haasu že porušily pravidla F1.....a že by neměli "správně" závodit. Což tak asi i bylo....

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Haas od materskej stajne odoberá približne 70 percent súčiastok a vo vlastnej réžii vyrába absolútne minimum. To isté sa dá povedať o Alfe a aj o Toro Rosso, takže konkurencia silnie. Ale ide tu aj o to, že špičkový veterný tunel Alfy Romeo môže výmenou za dodávku súčiastok teoreticky fungovať čisto v prospech Ferrari. Nuž a to už nevyzerá byť fér.

Technici jednotlivých tímov sa v padoku neprestajne stretávajú a je pravdepodobné, že v rámci rozhovorov si vymieňajú aj cenné zákulisné informácie o jednotlivých konceptoch. Takéto B-tímy sú mimoriadne nápomocné a ľuďom z Renaultu to nevonia.

"Haas sa postaral o precedens, ktorý nejde len tak zrušiť," pripomenul Abiteboul. "Ja by som to vnímal ako éru pred Haasom a po ich príchode na scénu. Formulu 1 to zmenilo a možno navždy. Z desiatich tímov máme odrazu len štyri či päť, pričom my sme s tým pri pripravovaní našej stratégie nerátali. Ak nemáte béčko, tak už nebudete môcť vyhrať. Túto situáciu vnímame veľmi vážne. Neviem, ako toto zbrojenie zastaviť, ale satelitné tímy sú jeho súčasťou. FIA by si to mala uvedomiť."

Vzápätí prišli najtvrdšie slová: "My nechceme byť súčasťou takejto Formuly 1."

...... měl by si si uvědomit že už jen hlupák není ochoten přiznat že je toto spojenectví velmi výhodné.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Víš určití lidé jako ovce papouškují to, co se hodí a vyhovuje týmu kterému fandí.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak když je F1 o penězích, což tu všichni říkáte, tak mě vysvětli jak je možné, že Haas dokáže v rámci navrhovaných stropů uděla vcelku skvelej monopost. Za super price a s málo lidmi.....hmmmmm 12 Náběh na vidle....

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
Tak zkus vymyslet nejaky jiny zpusob jak umoznit vstup dalsi automobilky(nebo vznik soukromeho tymu) s realnou sanci se prosadit ve viditelnem horizontu v celkovych vysledcich,udelat zavody pestrejsi a atraktivnejsi ...
Ono to spis do budoucna vypada ,ze nam bude zavodit jeste mene tymu (jezdcu) nez je tomu dnes a jednim z hlavnich duvodu jsou prave nesmyslne vysoke naklady na chod cele staje a nemoznost bez gigantickych penezi cokoliv dokazat v tomto odvetvi ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama