DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 13.03.2019 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 10:56
Haas od materskej stajne odoberá približne 70… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:00
Už RD řekl tvrdě Haasu že porušily pravidla F1..… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:04
Však ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to co říkáš je blbost. Pokud jsi fanoušek F1 a trošku se o ni zajímáš, tak nikdy nebylo pole tak vyrovnané jako je v poslední době, ale díky ohromné spolehlivosti (což je následek rýpání se v životnosti) je pro menší týmy mnohem složitější udělat nějaký "ohromující" výsledek. Nemyslíš ale, že pokud se komunisticky udělí nárok na vítězství, že to v podstatě komletně degraduje celou F1? F1 vždy byla královnou motorsportu, těžko se tak bude nazývat i nadále, pokud se vynutí nějaký rozpočtový strop, který bude mnohem nižší než mají k dispozici týmy nižších serií a nemyslím jenom formule

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jako neviděl bych jako problém to nerovnoměrné rozdělení, ale že ten bonus za historii má jen ferrari, měl by to mít minimálně mcl a williams taky. Nechápu, za co dostal tolik nasypáno mercedes i red bull

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pořád ale platí, že vyhraje lepší konstruktér, když postaví nejlepší auto Renault nebo McLaren, k čemu bude Haasu auto od Ferrrari které bude pomalejší?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Trošku se obávám že Liberty toho moc nenastaví... a týmy jako Ferrari, Mercedes a RB už teď mají páky jak to ojebat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak konkurovat samozřejmě jde, to už historie mnohokrát prokázala, jde o to mít schopné lidi. Větší balík peněz ti dá více pokusů, více lidí atd... ale ani jedno negarantuje potřebnou kvalitu (viz Toyota). Druhá věc je, že není v F1 žádné pravidlo, které by bránilo týmům mít rozpočet 500 mega... jen pro připomenutí, Williams měl před dvaceti lety 2,5 krát větší rozpočet než má dnes (260-320 milionů), to že dnes není schopen sehnat tytéž peníze, je jeho problém.

Podle mě primární problém není rozpočtový strop, ale nerovnoměrné přerozdělování prostředků od promotéra, především úplatky v řádech desítek milionů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pokud jde o možnost nakupování dílů je třeba se na to dívat racionálně.

1) řeší se snížení nákladů ve Formuli 1, toho lze dosáhnout například unifikací, ale to je v rozporu s duchem F1, a nebo právě nákupem dílů, které má ve Formuli 1 tradici. Já osobně jednoznačně hlasuji pro možnost nákupu.

2) týmy se snaží kopírovat konkurenci... jak ale rozlišímě zda někdo auto konkurence jen zkopíroval, nebo zda dostal na tajno data na základě kterých to auto postavil? Podle mě pravidlo o možnosti nákupu dílů mělo možnosti tajné spolupráce předejít.

3) pravidla platí nějakou dobu a každý měl šanci si zvolit řešení které je pro něj výhodné. Jsou týmy které považují za výhodné konstruovat vozy a motory, jsou týmy které konstruují jen vozy a motory kupují, a jsou týmy které kupují maximum možného. Ale pořád platíže je to jejich dobrovolné rozhodnutí.

4) když už se zmiňuje Williams, tak ten chce být konstruktérem. Jen pro připomenutí, v roce 2018 mohl být továrním týmem Hondy a mohl mít tovární podporu... Williams odmítnul. V letošní sezoně mohl od Mercedesu odebírat maximální množství komponentů. Mercedes jim to nabízel, Williams to konzultoval ale dospěl k přesvědčení, že mu to nepřinese dostatečnou výhodu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pokud chtějí vylepšit šou, tak ať bodují bodem každé předjetí, a dvěma body předjetí v boji o body... to by vylepšilo show. Z toho, že teď někdo v posledních kolech přezuje na nové pneu a pokusí se zajet rychlé kolo, jako fanoušek nic mít nebude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

194.228.59.XXX
Jasný. To mi došlo. Ať si vymění a zkusí to. Třba by se tak o to popralo pár aut. Takhle budou důležitější body v TOP 10 za umístění a někomu to spíš spadne do klína náhodou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To není, v tom máš pravdu....
Ale Liberty je majitelem soutěže.....a nastaví pravidla. Kdo chce tak se zučastní....kdo ne, tak odejde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ale to není žádná levota a vlastně nic proti ničemu, že má někdo hold víc peněz.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jasně že najdou....ale ne v poměru 100 vs 500 mega. 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Hezký po kapitalisticku najdou zase nějaký škvíry jak to oje***t a vy bude akorát zase kňučet 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To nikdo nechce. Za 130 mega to budou krásný monoposty, všichni si s tím po kapitalisticku poradí a nebudou potřeba dotace. Ferrari "dotaci" sice dostane, ale už z toho nebude moci těžit a další týmy také ne....zní to hezky co? 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Nabízí se ale otázka, proč nejít ještě o pár kroků dál a nezavést jednotná auta....to by byla vyrovnanost. Pak by opravdu každý měl šanci.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Motor Mercedes za 100 Euronček, převodovka za 50 Euronaček, servis namontování za 300 Euronáček...., ono to půjde. 03
Myslím že se hodně bude časem eliminovat počet lidí v týmu, práce v tunelu, práce na CFD, bó něco nejde spočitat a každej má náklady jiné. Není to ideální.....o tom není sporu. Ono si to ale sedne...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nemusí být dokonalá a neprůstřelná ale nemusí být zcela na nic. Napsat že křídla nesmí být ohebná a pak to nemít jak dostatečně změřit je na nic, napsat že olej se nesmí spalovat jako palivo je na nic když nemáš žádné nástroje to ohlídat, napsat že nesmíš utratit více jak 135 mega prostě nebude stačit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To je možná ten problém- ideálně neprůstřelná pravidla neexistují

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak každej se snaží využít všeho....to je F1. Co není zakazané, je povolené. "Zákon" (pravidla) až posléze tohle budou eliminovat a nebo to nechají. Haas neumí být konstruktér....museli by ho vyhodit.
Vše se bude řešit postupně....ne najednou.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ses posunul.....třeba se další přidají. 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama