DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 13.03.2019 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 10:56
Haas od materskej stajne odoberá približne 70… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:00
Už RD řekl tvrdě Haasu že porušily pravidla F1..… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2019 11:04
Však ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud jde o možnost nakupování dílů je třeba se na to dívat racionálně.

    1) řeší se snížení nákladů ve Formuli 1, toho lze dosáhnout například unifikací, ale to je v rozporu s duchem F1, a nebo právě nákupem dílů, které má ve Formuli 1 tradici. Já osobně jednoznačně hlasuji pro možnost nákupu.

    2) týmy se snaží kopírovat konkurenci... jak ale rozlišímě zda někdo auto konkurence jen zkopíroval, nebo zda dostal na tajno data na základě kterých to auto postavil? Podle mě pravidlo o možnosti nákupu dílů mělo možnosti tajné spolupráce předejít.

    3) pravidla platí nějakou dobu a každý měl šanci si zvolit řešení které je pro něj výhodné. Jsou týmy které považují za výhodné konstruovat vozy a motory, jsou týmy které konstruují jen vozy a motory kupují, a jsou týmy které kupují maximum možného. Ale pořád platíže je to jejich dobrovolné rozhodnutí.

    4) když už se zmiňuje Williams, tak ten chce být konstruktérem. Jen pro připomenutí, v roce 2018 mohl být továrním týmem Hondy a mohl mít tovární podporu... Williams odmítnul. V letošní sezoně mohl od Mercedesu odebírat maximální množství komponentů. Mercedes jim to nabízel, Williams to konzultoval ale dospěl k přesvědčení, že mu to nepřinese dostatečnou výhodu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud chtějí vylepšit šou, tak ať bodují bodem každé předjetí, a dvěma body předjetí v boji o body... to by vylepšilo show. Z toho, že teď někdo v posledních kolech přezuje na nové pneu a pokusí se zajet rychlé kolo, jako fanoušek nic mít nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Takže co jsme se dozvěděli z diskuze:
    1) Nevíme co se podle pravidel může/nemůže kupovat a od koho (konkurenční tým/třetí strana)
    2) Nemáme důkazy o sdílení informací mezi zákazníkem a prodejcem (Haas-Ferrari)
    3) Neumíme odpovědět na otázku, proč má letos Haas principiálně jiné přední kříslo než Ferrari, což je zásadní součástka pro celé aero auta.
    4) Z těchto informací si každý usuzuje co se mu hodí 18

    Sorry hoši ale pokud vyřknu naivní tezi o tom, že vztah Ferrari-Haas je křišťálově čistý a čestný, tak mám mnohem větší oporu v důkazním materiálu 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Přísahej na svůj život že vztah Ferrari-Haas je křišťálově čistý a čestný, to budeme brát jako důkaz který nám postačí, jen si počkáme jak to s tebou dopadne 18

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ale o tohle zase tolik nejde, jde o systém, princip........že to může těm, týmům pomoci více, než když budou sami. Proč by to jinak dělali ? Výhody to přinaší.... jak velké?

      Tys nečetl Marka z RB , jak vyhrožoval že TR na tom bude v roce 2019 hodně dobře protože bude mít všechno co je možné od RB? Určitě četl....
      Ta spolupráce výhodná prostě je.....

      Haas má jiné křídlo proto, protože aero se nedodává.....ale to musíš spíše do Alfy, tam je to jinak. Netvrdím že porušují pravidla, jen to může být velká výhoda , ta spolupráce a ten kdo ji nemá, je na tom hůře.
      F1 se musí rozhodnout, kterou cestou se vydá......

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No to je konečně rozumná řeč. Všechno záleží na nastavení mantinelů od FIA.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Přesně tak a doufam že ty stropy budou. 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Kontrolovatelné a transparentní, jinak to bude o ničem. Musí se vytyčit co se smí a nesmí a vše konkrétně jak se to bude kontrolovat a vynucovat. Bude to věda pokud to má fungovat takže najmout chytré nezávislé hlavy.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Když někdo 30% ošulí, nebude vadit....a strach, že se na to přijde, bude taky velký. Šulit se třeba bude, ale bude v módu, že to půjde dohnat jinak. Dneska mít k dispozici 500 mega a nebo 100 tak nejde konkurovat. Někteří ne a ne to pochopit.....při tom na to stačí základka, první stupeň. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Nevím jak ostatní ale třeba chápu, že se 100 mega nemůžeš konkurovat proti 500 mega 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Ses posunul.....třeba se další přidají. 13

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Nabízí se ale otázka, proč nejít ještě o pár kroků dál a nezavést jednotná auta....to by byla vyrovnanost. Pak by opravdu každý měl šanci.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      To nikdo nechce. Za 130 mega to budou krásný monoposty, všichni si s tím po kapitalisticku poradí a nebudou potřeba dotace. Ferrari "dotaci" sice dostane, ale už z toho nebude moci těžit a další týmy také ne....zní to hezky co? 03

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama