DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu

Pilot Alfy Romeo Antonio Giovinazzi si pochvaluje letošní vůz C38, s nímž by se chtěl posunout na špici středu pole, kde to letos podle Kevina Magnussena z Haasu bude velmi těsné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 12.03.2019 10:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2019 16:01
Rozhodně to není správný směr. Díky otrokům se z… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 07.03.2019 20:55
No tak se zase smej dál, pze většinu času měly ty… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 08.03.2019 11:19
Já se obávám nudené sezony, kde bdue dominovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    To bude zajímavé, jak se o body poperou Haas s Alfa Romeo, komu asi dá Maranello přednost

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.33.XXX
    Já se obávám nudené sezony, kde bdue dominovat Ferrari, nenechají Leclerca nic udělat, aby se Vettel nerozbrečel .. bude to nuda ...

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Však si psal, že Mercedes se určitě brzy dotáhne a Vettel přeci určitě neudělá další titul.....tak kde je pravda? 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Tak když Ferrari jim dodá vše co může, ještě aby neměli dobré auto..... v tomto začíná nová éra F1. Je otázka zda je to správný směr ....ymslím že uplně ne. Čas ukáže....

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Rozhodně to není správný směr. Díky otrokům se z toho stává sterilita typu DTM. Máme tady 3 aliance a 2 nezávislé týmy (Renault a Mclaren). Dnes je F1 o 5ti týmech, které jsou schopné navrhnout a vyrobit šasi a to je hodně málo. Tomuto stavu pomůžou pouze 2 věci. Příchod alespoň dalších dvou automobilek (což je spíše utopie), nebo se zakáže sdílení komponent, respektive nastaví maximální % možných sdílených šasi komponent někde na úrovni 30%. Renault již začal vyhrožovat odchodem. Když se obligátně přidá RB a Mercedes to přestane bavit, je velmi pravděpodobné, že s F1 je ámen 05

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        je zajímavé, že se to řeší přes haas, ale že red bull tohle provozuje už 13 let nikoho netlačí...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          mas pravdu ze RB a TR jedou v obdobnem rezimu uz nejakej patek,ale Ferka uz z toho udelali trojuhelnik a kdovi kam se to jeste posune pokud se tomu nenastavi rozumne meze ...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Haas je úspěšný a to je problém.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Haas je úspěšný jen proto, ze je otrokem Ferrari ;) Ale buďme v klidu, myslím, ze i přes tuto masivní podporu to na týmy, co jsou konstruktéry, stačit nebude 03

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Jo určitě je to hodně mrzí, že jsou ve středu pole místo toho aby pole uzavírali ale mohli si říkat, že jsou ti "praví" konstruktéři 11

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                Tak samozřejmě reputace Williamsu je o několik levlu výše, než kdy bude Haasu i přes fakt, ze jsou poslední. Takže ano, raději tvrdě makat a vymýšlet svoji hlavou, byť aktuálně bez valných výsledku než čekat, jaké drobky pustí ze stolu můj pán

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • ArtaBAN

            ArtaBAN

            46.39.169.XXX
            ... trochu bych to upravil ... . byl uspesny do doby nez se z Alfy stalo ofiko becko a ted uz cekaji na drobky co spadnou ze stolu ,protoze jsou az tim tretim vzadu a s tim ze budou jezdit na Dallare urcite zadnej sukces neudelaji

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Technické propojení mezi TR a RB nikdy nebylo tak velké, ani když oba týmy měly stejnou PJ. Tento precedent zavedlo až Ferrari s Haasem.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tak dlouho sem se tak nepobavil. Red bull svého času s TR sdílel kompletní vůz, ale propojení nebylo nikdy tak velké... 20

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Už z principu dva subjekty různých majitelů nikdy nemůžou mít takové vazby jako dva subjekty jednoho majitele, ale to je fuk.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                A co když v jednom autě je PJ Ferrari a v druhem PJ Renault?! To jsou pak vlastně úplně stejná auta pze přece stejný majitel ne? :D

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              No tak se zase smej dál, pze většinu času měly ty dva týmy jiné motory a převodovky a i jiné filozofie sasi. Propojení Haas vs Ferrari je větší než bylo propojení RB vs TR. Samozřejmě tuto sezónu je již srovnatelné a největší v historii obou týmů.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                to se směju, protože ferrari s haasem nesdílí v žádném případě celé auto. Podle mě, je haas v současné době na druhé koleji, protože odmítli nechat jeden kokpit pro mladé jezdce ferrari a nahradil je sauber. Tam je vidět, že proběhla podobná fylozofie při stavbě auta, ale pořád to není jako red bull/TR kdy TR mělo kompletní auto od red bullu a když jim to FIA zatrhla, tak pořád sdíleli mnohem víc komponent než ferrari dával haasu. Nevím proč nechceš vidět, že ferrari pouze jde cestou, kterou prošlápl red bull?

                + 0 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Neměli stejnou filozofii aut, oba měli až na 2 sezóny (ze 13ti sezón) jiné motory a převodovky. Netvrdím, že sdílení komponent neměli, samozřejmě, že ano, ale ani zdaleka né v takové míře, jako F vs Haas. Mysli na to, že Key měl svůj tým aerodynamiků a inženýrů a i když obě šasi měly Renault, tak RB vždy víc tlačil na agresivní sklon šasi na úkor top speed, kdežto TR mělo konzervativnější šasi a pravidelně dosahovali na stejném motoru vyšších rychlostí. maximální potenciál propojení komponent využili oba Mateschitzovy týmy až při návrhu letošních vozů.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    ach jo, prosím tě, zkus si něco víc zjistit, red bull dával TR v podstatě kompletní auto, jestli měli jinej motor, ok, ale bylo to v době, kdy ty motory byly +/- stejný, jinak jezdily se stejným a převodovku měli také pořád stejnou. Zase si sundej trošku klapky z očí. Netuším, proč s tím máš takovej problém

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama