DISKUZE K ČLÁNKU

Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu

Pilot Alfy Romeo Antonio Giovinazzi si pochvaluje letošní vůz C38, s nímž by se chtěl posunout na špici středu pole, kde to letos podle Kevina Magnussena z Haasu bude velmi těsné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 12.03.2019 10:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2019 16:01
Rozhodně to není správný směr. Díky otrokům se z… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 07.03.2019 20:55
No tak se zase smej dál, pze většinu času měly ty… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 08.03.2019 11:19
Já se obávám nudené sezony, kde bdue dominovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    To bude zajímavé, jak se o body poperou Haas s Alfa Romeo, komu asi dá Maranello přednost

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.33.XXX
    Já se obávám nudené sezony, kde bdue dominovat Ferrari, nenechají Leclerca nic udělat, aby se Vettel nerozbrečel .. bude to nuda ...

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Však si psal, že Mercedes se určitě brzy dotáhne a Vettel přeci určitě neudělá další titul.....tak kde je pravda? 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Tak když Ferrari jim dodá vše co může, ještě aby neměli dobré auto..... v tomto začíná nová éra F1. Je otázka zda je to správný směr ....ymslím že uplně ne. Čas ukáže....

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Rozhodně to není správný směr. Díky otrokům se z toho stává sterilita typu DTM. Máme tady 3 aliance a 2 nezávislé týmy (Renault a Mclaren). Dnes je F1 o 5ti týmech, které jsou schopné navrhnout a vyrobit šasi a to je hodně málo. Tomuto stavu pomůžou pouze 2 věci. Příchod alespoň dalších dvou automobilek (což je spíše utopie), nebo se zakáže sdílení komponent, respektive nastaví maximální % možných sdílených šasi komponent někde na úrovni 30%. Renault již začal vyhrožovat odchodem. Když se obligátně přidá RB a Mercedes to přestane bavit, je velmi pravděpodobné, že s F1 je ámen 05

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        je zajímavé, že se to řeší přes haas, ale že red bull tohle provozuje už 13 let nikoho netlačí...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          mas pravdu ze RB a TR jedou v obdobnem rezimu uz nejakej patek,ale Ferka uz z toho udelali trojuhelnik a kdovi kam se to jeste posune pokud se tomu nenastavi rozumne meze ...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Haas je úspěšný a to je problém.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Haas je úspěšný jen proto, ze je otrokem Ferrari ;) Ale buďme v klidu, myslím, ze i přes tuto masivní podporu to na týmy, co jsou konstruktéry, stačit nebude 03

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Jo určitě je to hodně mrzí, že jsou ve středu pole místo toho aby pole uzavírali ale mohli si říkat, že jsou ti "praví" konstruktéři 11

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                Tak samozřejmě reputace Williamsu je o několik levlu výše, než kdy bude Haasu i přes fakt, ze jsou poslední. Takže ano, raději tvrdě makat a vymýšlet svoji hlavou, byť aktuálně bez valných výsledku než čekat, jaké drobky pustí ze stolu můj pán

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • ArtaBAN

            ArtaBAN

            46.39.169.XXX
            ... trochu bych to upravil ... . byl uspesny do doby nez se z Alfy stalo ofiko becko a ted uz cekaji na drobky co spadnou ze stolu ,protoze jsou az tim tretim vzadu a s tim ze budou jezdit na Dallare urcite zadnej sukces neudelaji

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          83.240.61.XXX
          Technické propojení mezi TR a RB nikdy nebylo tak velké, ani když oba týmy měly stejnou PJ. Tento precedent zavedlo až Ferrari s Haasem.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tak dlouho sem se tak nepobavil. Red bull svého času s TR sdílel kompletní vůz, ale propojení nebylo nikdy tak velké... 20

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Už z principu dva subjekty různých majitelů nikdy nemůžou mít takové vazby jako dva subjekty jednoho majitele, ale to je fuk.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                A co když v jednom autě je PJ Ferrari a v druhem PJ Renault?! To jsou pak vlastně úplně stejná auta pze přece stejný majitel ne? :D

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              No tak se zase smej dál, pze většinu času měly ty dva týmy jiné motory a převodovky a i jiné filozofie sasi. Propojení Haas vs Ferrari je větší než bylo propojení RB vs TR. Samozřejmě tuto sezónu je již srovnatelné a největší v historii obou týmů.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                to se směju, protože ferrari s haasem nesdílí v žádném případě celé auto. Podle mě, je haas v současné době na druhé koleji, protože odmítli nechat jeden kokpit pro mladé jezdce ferrari a nahradil je sauber. Tam je vidět, že proběhla podobná fylozofie při stavbě auta, ale pořád to není jako red bull/TR kdy TR mělo kompletní auto od red bullu a když jim to FIA zatrhla, tak pořád sdíleli mnohem víc komponent než ferrari dával haasu. Nevím proč nechceš vidět, že ferrari pouze jde cestou, kterou prošlápl red bull?

                + 0 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Neměli stejnou filozofii aut, oba měli až na 2 sezóny (ze 13ti sezón) jiné motory a převodovky. Netvrdím, že sdílení komponent neměli, samozřejmě, že ano, ale ani zdaleka né v takové míře, jako F vs Haas. Mysli na to, že Key měl svůj tým aerodynamiků a inženýrů a i když obě šasi měly Renault, tak RB vždy víc tlačil na agresivní sklon šasi na úkor top speed, kdežto TR mělo konzervativnější šasi a pravidelně dosahovali na stejném motoru vyšších rychlostí. maximální potenciál propojení komponent využili oba Mateschitzovy týmy až při návrhu letošních vozů.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    ach jo, prosím tě, zkus si něco víc zjistit, red bull dával TR v podstatě kompletní auto, jestli měli jinej motor, ok, ale bylo to v době, kdy ty motory byly +/- stejný, jinak jezdily se stejným a převodovku měli také pořád stejnou. Zase si sundej trošku klapky z očí. Netuším, proč s tím máš takovej problém

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

Vítězný Valtteri Bottas ve Velké ceně Austrálie 2019

Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

Max Verstappen na rovince v Melbourne s otevřeným zadním křídlem svého Red Bullu RB15

"Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Charles Leclerc v Melbourne obstál

"Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Melbourne

"Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama