DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu
Pilot Alfy Romeo Antonio Giovinazzi si pochvaluje letošní vůz C38, s nímž by se chtěl posunout na špici středu pole, kde to letos podle Kevina Magnussena z Haasu bude velmi těsné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:38 10.03.2019 185.149.130.XXXNevím, jestli to byl problém menší nebo větší, ale rozhodně nešlo posadit jiný motor do auta, aniž by se nějak upravila záď. Nakonec o podpoře Renaultu ve "foukání" a stavbě vozu RB přímo k tomu se napsaly celé romány. A to už je o aerodynamice fakt hodně. O tom, jak jezdí STR s jiným přítlakem, než RB se toho napsalo také dost. Stejné vozy by asi fungovaly nejlíp se stejným přítlakem.
Promiň, ale pro identické vozy nemáš jediný argument. Rozdílné výsledky, rozdílné přítlaky, rozdílné motory. Vše svědčí o opaku, přestože nějaké stejné díly jistě měli.-
jumpman
08:33 12.03.2019 178.255.168.XXXprosím tě, zkus si najít, kdy red bull vstoupil do F1, potom si zkus najít, kdy začali používat foukaný difuzor (a co v té době mělo TR za motor)
Ty tady pořád argumentuješ pouze výsledky, ale to, že ten tým bude mít shodné auto ještě neznamená, že bude mít i shodný výsledek. A znova opakuju, že to shodné auto používali v době vstupu red bullu do F1 a asi ještě následující 3 sezony. Teď už to takhle nedělají, ale pořád je jejich forma spolupráce a spolu sdílení dílů větší než mezi ferrari a haasem.
Tvůj dojem, že pokud měl v té době vůz jinej motor, tak musel mít i komletně jinou aerodynamiku, tak fakt nemusel. V8 byl mnohem menší a jednodušší agregát než současné jednotky a jeho rozměry byly v podstatě dány pravidly, takže byly v podstatě rozměrově shodné a i jejich výkon byl velice podobný.
-
Mike17
10:56 12.03.2019 185.149.130.XXXDifuzory se používaly už v té době. Foukání se vyvíjelo až do roku 2011, kdy to začali omezovat. Zkus se podívat na RB 2008 a zamyslet se nad tím, pročpak mají asi výfuk nahoře naměrovaný k difuzoru.
STR v té době používalo Ferrari. Co to má společné s foukáním Renaultu v RB? Max to, že ho neměli?
V době vstupu RB do F1 nemohli mít stejné vozy, protože STR ještě nejezdilo. Od vzniku STR následující 3 sezony měli vždy jiný motor. A opravdu nešlo vyndat Renault a do stejného šasi posadit Ferrari. Ikdyž to bylo snazší než teď.
Dál se mi to rozebírat nechce. Je mi to asi celkem jedno. Měj se.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
08:51 08.03.2019 176.74.141.XXXJá bych řekl, že jse to vývoj... a také bych připomenul, že to už ve Formuli 1 bylo, dokonce se kupovala od konstruktérů celá auta. To kam to dojde, záleží hodně na tom, jak budou nastavena pravidla po roce 2020. Hlavně je to přirozený vývoj, což mě nevadí, na rozdíl od snah FIA uměle unifikovat vozy.
Osobně si myslím, že na současném stavu má svůj velký podíl i FIA, která každoročně do technických pravidel vkládá změny, a cca. každým třetím rokem provádí radikální změnu technický předpisů... to Formuli 1 jednak strašně prodražuje, a druhak rozevírá to výkonnostní nůžky, díky čemuž jsou velké rozestupy, a týmy z chvostu pole mají velkou ztrátu, která se při nestabilitě pravidel těžko stahuje, a díky tomu se i hůře shánějí sponzoři. Týmy se pak logicky uchylují k nákupu komponent, a navazování koalic se silnými týmy.
-
GRAHAM
13:25 08.03.2019 77.236.218.XXXJo tak nějak souhlas....ale ono dříve to taky bylo dost o tom, že se prodávala starší technika, dva roky staré motory Ferrari, no bylo to hodně. Tak je to i o penezích....
Nic nebude 100% ideální, ale jde o to, aby to bylo udržitelné finančně a aby se závodilo.-
airwar1939
13:59 08.03.2019 176.74.141.XXXDříve se prodávala i celá auta, prodával čo pronajímal je March, Lotus, McLaren či Ferrari ... kupoval je například Hesketch, Williams ale i mnozí další. Ale byla to doba kdy se s dobrým řešením vystačilo i několik sezon, Například McLaren M23 byl super v roce 1972, ale titul získal i v roce 1974, a bojoval o něj ještě v roce 1975, a začátek sezony 1976. A tuším že na něm i debutoval Gilles Vileneuve v roce 1976 .... kde jsou ty doby. Dnes je auto kolikrát zastaralé a to sezona ještě ani nezačala.-
jumpman
17:46 08.03.2019 178.255.168.XXXale za to v podstatě opět může FIA a neustálá změna pravidel. V době stability pravidel ferrari jelo první 3-4 GP se´starým vozem a byli v pohodě konkurenceschopní a nové auto nasadili až to vyladili. Podívej se na minardi kolem roku 2000 - ti jeli 3 sezony se stejným autem, protože na vývoj holt neměli ale závodili za 20 mega na sezonu a webber s tím dokonce dokázal urvat body. Jenže dneska je na každou sezonu spousta úprav pravidel, když už nejsou kompletně nová a s loňským vozem na start nikoho nepustí...
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek