DISKUZE K ČLÁNKU Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu

Pilot Alfy Romeo Antonio Giovinazzi si pochvaluje letošní vůz C38, s nímž by se chtěl posunout na špici středu pole, kde to letos podle Kevina Magnussena z Haasu bude velmi těsné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alfa Romeo má "dobré" auto, Haas očekává uprostřed pole intenzivní bitvu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 12.03.2019 10:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2019 16:01
Rozhodně to není správný směr. Díky otrokům se z… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 07.03.2019 20:55
No tak se zase smej dál, pze většinu času měly ty… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 08.03.2019 11:19
Já se obávám nudené sezony, kde bdue dominovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                  • jumpman

                                    jumpman

                                    178.255.168.XXX
                                    že měli stejné vozy... To že měla každá stáj jiný motor v době kdy se používal V8 nebyl zase takový problém jako v současnosti, kde je to o celé zádi...

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Nevím, jestli to byl problém menší nebo větší, ale rozhodně nešlo posadit jiný motor do auta, aniž by se nějak upravila záď. Nakonec o podpoře Renaultu ve "foukání" a stavbě vozu RB přímo k tomu se napsaly celé romány. A to už je o aerodynamice fakt hodně. O tom, jak jezdí STR s jiným přítlakem, než RB se toho napsalo také dost. Stejné vozy by asi fungovaly nejlíp se stejným přítlakem.
                                      Promiň, ale pro identické vozy nemáš jediný argument. Rozdílné výsledky, rozdílné přítlaky, rozdílné motory. Vše svědčí o opaku, přestože nějaké stejné díly jistě měli. 03

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • jumpman

                                        jumpman

                                        178.255.168.XXX
                                        prosím tě, zkus si najít, kdy red bull vstoupil do F1, potom si zkus najít, kdy začali používat foukaný difuzor (a co v té době mělo TR za motor)
                                        Ty tady pořád argumentuješ pouze výsledky, ale to, že ten tým bude mít shodné auto ještě neznamená, že bude mít i shodný výsledek. A znova opakuju, že to shodné auto používali v době vstupu red bullu do F1 a asi ještě následující 3 sezony. Teď už to takhle nedělají, ale pořád je jejich forma spolupráce a spolu sdílení dílů větší než mezi ferrari a haasem.
                                        Tvůj dojem, že pokud měl v té době vůz jinej motor, tak musel mít i komletně jinou aerodynamiku, tak fakt nemusel. V8 byl mnohem menší a jednodušší agregát než současné jednotky a jeho rozměry byly v podstatě dány pravidly, takže byly v podstatě rozměrově shodné a i jejich výkon byl velice podobný.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          Difuzory se používaly už v té době. Foukání se vyvíjelo až do roku 2011, kdy to začali omezovat. Zkus se podívat na RB 2008 a zamyslet se nad tím, pročpak mají asi výfuk nahoře naměrovaný k difuzoru.
                                          STR v té době používalo Ferrari. Co to má společné s foukáním Renaultu v RB? Max to, že ho neměli?
                                          V době vstupu RB do F1 nemohli mít stejné vozy, protože STR ještě nejezdilo. Od vzniku STR následující 3 sezony měli vždy jiný motor. A opravdu nešlo vyndat Renault a do stejného šasi posadit Ferrari. Ikdyž to bylo snazší než teď.
                                          Dál se mi to rozebírat nechce. Je mi to asi celkem jedno. Měj se.

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Já bych řekl, že jse to vývoj... a také bych připomenul, že to už ve Formuli 1 bylo, dokonce se kupovala od konstruktérů celá auta. To kam to dojde, záleží hodně na tom, jak budou nastavena pravidla po roce 2020. Hlavně je to přirozený vývoj, což mě nevadí, na rozdíl od snah FIA uměle unifikovat vozy.

      Osobně si myslím, že na současném stavu má svůj velký podíl i FIA, která každoročně do technických pravidel vkládá změny, a cca. každým třetím rokem provádí radikální změnu technický předpisů... to Formuli 1 jednak strašně prodražuje, a druhak rozevírá to výkonnostní nůžky, díky čemuž jsou velké rozestupy, a týmy z chvostu pole mají velkou ztrátu, která se při nestabilitě pravidel těžko stahuje, a díky tomu se i hůře shánějí sponzoři. Týmy se pak logicky uchylují k nákupu komponent, a navazování koalic se silnými týmy.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jo tak nějak souhlas....ale ono dříve to taky bylo dost o tom, že se prodávala starší technika, dva roky staré motory Ferrari, no bylo to hodně. Tak je to i o penezích....
        Nic nebude 100% ideální, ale jde o to, aby to bylo udržitelné finančně a aby se závodilo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Dříve se prodávala i celá auta, prodával čo pronajímal je March, Lotus, McLaren či Ferrari ... kupoval je například Hesketch, Williams ale i mnozí další. Ale byla to doba kdy se s dobrým řešením vystačilo i několik sezon, Například McLaren M23 byl super v roce 1972, ale titul získal i v roce 1974, a bojoval o něj ještě v roce 1975, a začátek sezony 1976. A tuším že na něm i debutoval Gilles Vileneuve v roce 1976 .... kde jsou ty doby. Dnes je auto kolikrát zastaralé a to sezona ještě ani nezačala. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ale za to v podstatě opět může FIA a neustálá změna pravidel. V době stability pravidel ferrari jelo první 3-4 GP se´starým vozem a byli v pohodě konkurenceschopní a nové auto nasadili až to vyladili. Podívej se na minardi kolem roku 2000 - ti jeli 3 sezony se stejným autem, protože na vývoj holt neměli ale závodili za 20 mega na sezonu a webber s tím dokonce dokázal urvat body. Jenže dneska je na každou sezonu spousta úprav pravidel, když už nejsou kompletně nová a s loňským vozem na start nikoho nepustí...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama