DISKUZE K ČLÁNKU "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Tlak a nutnost vítězit, to jsou podle Felipeho Massy ty největší problémy jeho bývalého zaměstnavatele.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.02.2019 08:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2019 09:20
To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2019 08:39
Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát jezdců není o tlaku, ale o tom že po tomto roce už nikdy neměli úplně tu nejlepší kombinaci vozu a jezdce. Tlak leží na všech týmech, na týmech které mají rozpočet 200 milionu a více je tlak pochopitelně větší, protože od nich se očekává titul, ale pokud nemáte ty nejschopnější konstruktéry a inženýry (a špičkového jezdce), tak prostě prohrajete. A je jedno jestli ztrácíte 0,05 sekundy na kolo nebo celou sekundu.

    Ferrari v roce 2019 vyhraje pokud bude mít nejlepší auto a jeho jezdci odvedou minimálně stejně dobrý výkon jako konkurence. V tom je to celé.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě enormní, tam je nutné mít lidi který s tím tlakem umějí pracovat a který to dokážou vyfiltrovat a zůstat soustředění. Když ti jedinec daný tlak nezvládne a začne ti tvořit chybu za chybou tak se to podepíše na výsledku.

      A ztrácet desetinu nebo sekundu je v šanci na úspěch docela velký rozdíl, protože čím blíže rychlostně jsi k tomu druhému tak nastupují další faktory který to můžou dorovnat či přehoupnout na tvou strnu. Patří tam především spolehlivost u techniky, u jezdce pak nezahazovat body, u týmu strategicky dosahovat maximum. A taky štěstěna na SC, žluté fáze či třeba počasí. Ferrari a Mercedes jsou již určitě v rozmezí kde ty další faktory hrají roli, proto si taky nejeden jedinec myslí že prohození jezdců by mělo vliv i na to kam by titul putoval. Zkrátka rychlost, spolehlivost a chybovost musí být vyvážena, a rozdíl sekundy či desetiny je ohledně celého balíku velmi zásadní. Stačí si vzít třeba rok 2010, tam měl RedBull rychlostní výhodu nějakých 4 desetiny a přesto se rozhodovalo až v posledním závodě. Loni měl Mercedes výhodu asi jen jedné desetiny a rozhodlo se s přehledem 3 závody před koncem. Nebo rok 2012 kdy bojovalo Ferrari až dokonce při tom ztrácelo přes půl sekundy, za to McLaren který na to rychlostně měl z toho boje s RedBullem vypadl.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama