DISKUZE K ČLÁNKU

"Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Tlak a nutnost vítězit, to jsou podle Felipeho Massy ty největší problémy jeho bývalého zaměstnavatele.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.02.2019 08:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2019 09:20
To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2019 08:39
Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát jezdců není o tlaku, ale o tom že po tomto roce už nikdy neměli úplně tu nejlepší kombinaci vozu a jezdce. Tlak leží na všech týmech, na týmech které mají rozpočet 200 milionu a více je tlak pochopitelně větší, protože od nich se očekává titul, ale pokud nemáte ty nejschopnější konstruktéry a inženýry (a špičkového jezdce), tak prostě prohrajete. A je jedno jestli ztrácíte 0,05 sekundy na kolo nebo celou sekundu.

    Ferrari v roce 2019 vyhraje pokud bude mít nejlepší auto a jeho jezdci odvedou minimálně stejně dobrý výkon jako konkurence. V tom je to celé.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě enormní, tam je nutné mít lidi který s tím tlakem umějí pracovat a který to dokážou vyfiltrovat a zůstat soustředění. Když ti jedinec daný tlak nezvládne a začne ti tvořit chybu za chybou tak se to podepíše na výsledku.

      A ztrácet desetinu nebo sekundu je v šanci na úspěch docela velký rozdíl, protože čím blíže rychlostně jsi k tomu druhému tak nastupují další faktory který to můžou dorovnat či přehoupnout na tvou strnu. Patří tam především spolehlivost u techniky, u jezdce pak nezahazovat body, u týmu strategicky dosahovat maximum. A taky štěstěna na SC, žluté fáze či třeba počasí. Ferrari a Mercedes jsou již určitě v rozmezí kde ty další faktory hrají roli, proto si taky nejeden jedinec myslí že prohození jezdců by mělo vliv i na to kam by titul putoval. Zkrátka rychlost, spolehlivost a chybovost musí být vyvážena, a rozdíl sekundy či desetiny je ohledně celého balíku velmi zásadní. Stačí si vzít třeba rok 2010, tam měl RedBull rychlostní výhodu nějakých 4 desetiny a přesto se rozhodovalo až v posledním závodě. Loni měl Mercedes výhodu asi jen jedné desetiny a rozhodlo se s přehledem 3 závody před koncem. Nebo rok 2012 kdy bojovalo Ferrari až dokonce při tom ztrácelo přes půl sekundy, za to McLaren který na to rychlostně měl z toho boje s RedBullem vypadl.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

S Ferrari SF90 by italská stáj chtěla konečně absolvovat úspěšné tažení za vytouženými tituly

Matná červená? Binotto vysvětluje, proč se ve Ferrari rozhodli pro změnu

Nový Williams FW42

VIDEO: Williams 4 dny po prezentaci zveřejňuje konečně záběry nového vozu + FOTO

Ferrari SF90

Ferrari představuje vůz pro sezónu 2019 - bude SF90 mistrovský? + VIDEO

Fernando Alonso

Co bude s Alonsem? U McLarenu by mohl zaskočit jako rezervní pilot

Dočasné zbarvení Alfy Romeo

Ve Fioranu již Räikkönen prohání novým F1 maskovaný monopost Alfa Romeo + VIDEO

Nový McLaren

"Beze strachu vpřed." McLaren odhaluje nový vůz MCL34, s nímž se chce vrátit dopředu

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama