DISKUZE K ČLÁNKU "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Tlak a nutnost vítězit, to jsou podle Felipeho Massy ty největší problémy jeho bývalého zaměstnavatele.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.02.2019 08:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2019 09:20
To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2019 08:39
Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě enormní, tam je nutné mít lidi který s tím tlakem umějí pracovat a který to dokážou vyfiltrovat a zůstat soustředění. Když ti jedinec daný tlak nezvládne a začne ti tvořit chybu za chybou tak se to podepíše na výsledku.

A ztrácet desetinu nebo sekundu je v šanci na úspěch docela velký rozdíl, protože čím blíže rychlostně jsi k tomu druhému tak nastupují další faktory který to můžou dorovnat či přehoupnout na tvou strnu. Patří tam především spolehlivost u techniky, u jezdce pak nezahazovat body, u týmu strategicky dosahovat maximum. A taky štěstěna na SC, žluté fáze či třeba počasí. Ferrari a Mercedes jsou již určitě v rozmezí kde ty další faktory hrají roli, proto si taky nejeden jedinec myslí že prohození jezdců by mělo vliv i na to kam by titul putoval. Zkrátka rychlost, spolehlivost a chybovost musí být vyvážena, a rozdíl sekundy či desetiny je ohledně celého balíku velmi zásadní. Stačí si vzít třeba rok 2010, tam měl RedBull rychlostní výhodu nějakých 4 desetiny a přesto se rozhodovalo až v posledním závodě. Loni měl Mercedes výhodu asi jen jedné desetiny a rozhodlo se s přehledem 3 závody před koncem. Nebo rok 2012 kdy bojovalo Ferrari až dokonce při tom ztrácelo přes půl sekundy, za to McLaren který na to rychlostně měl z toho boje s RedBullem vypadl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát jezdců není o tlaku, ale o tom že po tomto roce už nikdy neměli úplně tu nejlepší kombinaci vozu a jezdce. Tlak leží na všech týmech, na týmech které mají rozpočet 200 milionu a více je tlak pochopitelně větší, protože od nich se očekává titul, ale pokud nemáte ty nejschopnější konstruktéry a inženýry (a špičkového jezdce), tak prostě prohrajete. A je jedno jestli ztrácíte 0,05 sekundy na kolo nebo celou sekundu.

Ferrari v roce 2019 vyhraje pokud bude mít nejlepší auto a jeho jezdci odvedou minimálně stejně dobrý výkon jako konkurence. V tom je to celé.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama