DISKUZE K ČLÁNKU "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Tlak a nutnost vítězit, to jsou podle Felipeho Massy ty největší problémy jeho bývalého zaměstnavatele.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Povinnost vyhrávat, to je problém Ferrari," myslí si Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.02.2019 08:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2019 09:20
To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2019 08:39
Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To že Ferrari od roku 2007 nevyhrálo šampionát jezdců není o tlaku, ale o tom že po tomto roce už nikdy neměli úplně tu nejlepší kombinaci vozu a jezdce. Tlak leží na všech týmech, na týmech které mají rozpočet 200 milionu a více je tlak pochopitelně větší, protože od nich se očekává titul, ale pokud nemáte ty nejschopnější konstruktéry a inženýry (a špičkového jezdce), tak prostě prohrajete. A je jedno jestli ztrácíte 0,05 sekundy na kolo nebo celou sekundu.

    Ferrari v roce 2019 vyhraje pokud bude mít nejlepší auto a jeho jezdci odvedou minimálně stejně dobrý výkon jako konkurence. V tom je to celé.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak tlak k tomu patří a ve Ferrari bude určitě enormní, tam je nutné mít lidi který s tím tlakem umějí pracovat a který to dokážou vyfiltrovat a zůstat soustředění. Když ti jedinec daný tlak nezvládne a začne ti tvořit chybu za chybou tak se to podepíše na výsledku.

      A ztrácet desetinu nebo sekundu je v šanci na úspěch docela velký rozdíl, protože čím blíže rychlostně jsi k tomu druhému tak nastupují další faktory který to můžou dorovnat či přehoupnout na tvou strnu. Patří tam především spolehlivost u techniky, u jezdce pak nezahazovat body, u týmu strategicky dosahovat maximum. A taky štěstěna na SC, žluté fáze či třeba počasí. Ferrari a Mercedes jsou již určitě v rozmezí kde ty další faktory hrají roli, proto si taky nejeden jedinec myslí že prohození jezdců by mělo vliv i na to kam by titul putoval. Zkrátka rychlost, spolehlivost a chybovost musí být vyvážena, a rozdíl sekundy či desetiny je ohledně celého balíku velmi zásadní. Stačí si vzít třeba rok 2010, tam měl RedBull rychlostní výhodu nějakých 4 desetiny a přesto se rozhodovalo až v posledním závodě. Loni měl Mercedes výhodu asi jen jedné desetiny a rozhodlo se s přehledem 3 závody před koncem. Nebo rok 2012 kdy bojovalo Ferrari až dokonce při tom ztrácelo přes půl sekundy, za to McLaren který na to rychlostně měl z toho boje s RedBullem vypadl.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama