DISKUZE K ČLÁNKU Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže
McLaren v sezóně 2018 podle Carlose Sainz prožil snad ty nejhorší okamžiky a letošní sezóna bude lepší. U britského tým mu má pomoci vývoj, který prošel u Renaultu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
daaviid23
11:20 17.01.2019 90.182.169.XXXTak Mclaren našel loni nové dno, o tom se asi nikdo nebude hádat.
Uvidíme kam letos vystoupají. Podle mě by bylo optimistické a vlastně i reálné cílit na páté místo. Na Renault podle mě mít nebudou, ten bude minimálně o krok vpřed ale s týmy středu pole by měli vést zajímavé souboje.
Jejich hlavní soupeři? Asi bych řekl RP, těm věřím i přes značný handicap v jedné sedačce. Dál uvidíme co předvede Haas.-
-
-
daaviid23
12:09 17.01.2019 90.182.169.XXXNějak tak. Samozřejmě že byli i níže co se týká postavení v tabulce, nicméně to bylo s motorem, který objektivně byl špatný.
Vloni měli motor, se kterým se za jistých okolností dal vyhrát závod, takže žádná výmluva a všechno šlo na Mclaren. Proto vloni podle mě našli to nové dno.-
GRAHAM
12:19 17.01.2019 77.236.218.XXXJo jasně, soupeři se zlepšili o hodně a Mclaren ne. Některým taky hodně pomohlo motorové zlepšení motoru Ferrari v kvalifikaci. A holt také Mclaren nevyvíjel....takže snad se to letos projeví. Jak dalece, nezáleží jen na Mclarenu, když soupeři odvedou lepší práci , tak i když ty ji odvedeš taky slušně, nic to neznamená, jseš pořád pozadu. Takhle F1 funguje...dohnat není jednoduché, pokud není někde "strop" možného vývoje. -
Adi
15:31 17.01.2019 81.19.11.XXXSouhlas. Z tohoto úhlu pohledu odvedl loni Mclaren nejhorší práci na šasi od roku 2014 a "facka" v podobě toho, co se dalo s loňským motorem Renault dosáhnout v šasi RB, byla pro Mclaren velká. Každopádně mají obrovskou motivaci a nemají kde hledat výmluvy, věřím, že makají tvrdě na nápravě.-
-
GRAHAM
18:47 17.01.2019 77.236.218.XXXOn už loni Brown naznačoval v zimě, že po přechodu na Renault , to nebude jednoduché a že bude trvat než doženou špičku. Jiní říkali zase opak a ti byli více slyšet. Dodnes to moc nechápu a přiznám se, že jsem jim na to skočil, ač logiku to nemělo, když na monopostu mohly dělat tak 2 měsíce.... A to dobrej monopost prostě nepostavíš. Nakonec i TR dopadl šáskově bídně a ten vyvíjel....
-
-
-
-
-
-
-
Kaša
11:06 17.01.2019 82.142.123.XXXTak kdyby na tom byl McL stejně jako TR v sezoně 2019 tak bych byl zklamán.
Optimistické je kdyby byl McL těsně za top dvěmi až třemi týmy.
Realistický by byl boj ve na čele nebo ve středu pole .... a pesimistický pohled by byl na podobnou výkonnost jako měl McL v poslední třetině r.2018.
Ve středu pole to bude ale mazec ... Renault se chce od něj odpoutat, nová FI mu poslední roky kraluje a s více penězi má ještě vyšší ambice, Sauber je skvělý a profituje ze spolupráce s F - taky můžou být na špici středu; Haas v r.2018 překvapil a jestli si udrží úroveň a propojenost s F, tak si může udržet úroveň; TR bude asi těžit s většího propojené s RB, ale otázkou je Honda? Willíkům moc nevěřím, tam to pořád vidím na konec pole, ale s menším odstupem.
Největším otazníkem další sezony je jak pokročí Honda, a jestli se tedy RB propadne, udrží, a nebo dokonce zlepší. Vidím to spíše na podobnou výkonnost jako loni akorát horší spolehlivost.
... a kam do toho zapadne McL - já realisticky doufám ( v trvalý postup z Q1, a postupné dostávání se do Q3) ... a pravidelně na bodech.-
airwar1939
12:59 17.01.2019 176.74.141.XXXNevím jestli bych primárně řešil soupeře ve středu pole, soustředil bych se na výkonnost a odstup od čela, pořadí v cíli je vedlejší. Výjdeme li z toho že M, F a RB měli poslední 1/3 sezony +- stejnou výkonnost, tak se dá předpokládat že jeden z těchto týmů bude na záčatku další sezony v čele. Renault loni v Austrálii ztrácel na čelo 1,5 sekundy a pokud chce udělat viditelný pokrok, musí to srazit na sekundu, lépe pod ni. McLaren ztrácel na čelo 2,5 sekundy a na Renault sekundu, pokud ztrátu na čelo dostane pod 1,5 sekundy a na renault pod 0,5 sekudny, opět bych to hodnotil jako úspěch, a myslím že je to reálný cíl.-
-
airwar1939
15:32 17.01.2019 176.74.141.XXXMáš pravdu, přehlédnul jsem se, oba týmy měli cca. 2,5 sekundy na kolo. Takže by oba měli mít +- podobný cíl, ztrácet max 1,5 sekundy na pole, raději do té sekundy.
PS: nějak jsem zapoměl, že i Renault byl loni v kvalifikacích takto tragickej.-
-
airwar1939
20:12 17.01.2019 176.74.141.XXXKolik to bylo kw bych asi nehodnotil, to neví opravdu férově nikdo ze zainteresovaných, natož samozvaní experti (tím nemyslím tebe). Takže v tomto si fakt držím odstup, zvláště když historie ukazuje, že i takový rozdíl ve výkonu nemusí znamenat, že vůz nemá šanci vyhrát šampionát, natož závod.
Renault bude příští rok mít čtvrtý rok jako tým a cca. dvacatý jako dodavatel motorů (to střílím od boku), takže příští rok musí zabrat hned od začátku a pokud možno být při návratu F1 do Evropy již konkurenceschopný, další mizerná sezona už by byla neomluvitelná.
McLaren to má horší, nemá tovární podporu, ale i tak si nemůže se svým zázemím, rospočtem a počtem lidí dovolit v kvalifikaci takto ztrácet, a odstup v cíli počítat na kola.-
-
airwar1939
21:30 17.01.2019 176.74.141.XXXA CA a RB mají přístup k motorům Mercedes a Ferrari že mají seriozní srovnání?
Neslyšel? A c otřeba Ford Cosworth, ten kraloval Formuli 1 déle než deset let a nikdy to nebyl pokud jde o výkon nejlepší motor, 12 válcové Ferrari a BRM, či turbo motory měli i výrazně vyšší výkon, přesto těch titulů dal Cosworth hodně.
A co letos RedBull? Tvrdíš že mají o 45 kw slabší motor, ale v 3/3 sezony byly Ferrari a Mercedesu rovnoceným soupeřem.-
GRAHAM
21:48 17.01.2019 77.236.218.XXXBavím se o kvalifikaci a tam to rozhodovalo. Taky na okruzích kde byl nový asfalt se najednou zjistilo, že když se může jet delší dobu na plný plyn, než v minulosti , tak najednou jsou větší rozdíly.
Samozřejmě že je rozdíl mezi kvalifikací a závodem.
RB mohl v závodě, kde ztrácejí 15-20 kW tohle dohnat jinak. Lepším šáskem, lepším se staráním o pneumatiky, mrtě možností... atd...
V kvalifikaci je 40-45kW problém.....to na většině okruhů moc eliminovat nejde, může to být klidně 0,5 vteřiny i více....jasně dle okruhu, ale to na věci nic nemění. Až na vyjimky, nejsou v žadném připadě v okně, že by to mohli v kvalifikaci dohnat jinak.
-
airwar1939
22:17 17.01.2019 176.74.141.XXXJá se také bavím o kvalifikaci, i v ní byl RB konkurenceschopný, a byl schopen i porážet jezdce F či M. A naopak mnoho jezdců z motory Mercedes a Ferrari nestačilo na jezdce z motory Renault.-
GRAHAM
23:43 17.01.2019 77.236.218.XXXAle to je něco jiného, tam hraje roli šásko jezdec, druh trati.
RB na motorových tratích určitě ztrácel a možná i nejen kvůli motoru,
Myslím že rozporuješ něco, co je tak nějak jasné. Motor Renaultu zcela jistě ztrácí, nevím proč CA sám sebe špinil....a také, je spousty materiálů na netu, jak to kdo počitá a jak +- motorově je.Jasně, s nějakou odchylkou....ale je to tak.V zásadě mě není jasné proč to rozporuješ....abych pravdu řekl.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek