DISKUZE K ČLÁNKU Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

McLaren v sezóně 2018 podle Carlose Sainz prožil snad ty nejhorší okamžiky a letošní sezóna bude lepší. U britského tým mu má pomoci vývoj, který prošel u Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 18.01.2019 19:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 17.01.2019 12:09
Nějak tak. Samozřejmě že byli i níže co se týká… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 17.01.2019 11:50
Renault se po výkonnostní stránce zlepšuje již 3… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 17.01.2019 12:00
Motorové dno. 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • airwar1939

                          airwar1939

                          176.74.141.XXX
                          To že motor Renaultu nejspíš na motory Ferrari a Mercedesu něco ztrácí nerozporuji. Rozporuji ta čísla, protože nejsou exaktně změřena ale jsou vycucaná z prstu. Což samozřejmě neznamená že nemohou být správná.

                          Na netu jsem toho o porovnání rychlosti a výkonu přečetl spousty, a úpřímně mě žádný z postupů nepřesvědčil o správnosti, protože jak ji napsal i ty je tam množství proměnných, který rychlost vozu ovlivňují - počínaje nastavením vozu, tlaku a zahřátí pneu, přes lidský faktor jezdce. Klasicky mě pak pobaví když někdo porovnává výkon na základě dosahovaných maximálních rychlostí... zvláště když mezi jezdci jedné stáje je rozdil v max rychlosti třeba i 8-10 km/hod... čím to je, mají každý jinak výkonný motor?

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    McLaren zveřejnil upoutávací foto na předváděčku kterou ihned stáhnul pryč. Něco tam vidět je [odkaz na stránku]
    - mnohem širší airbox
    - horizontální křidélka
    - oblé zadní křídlo (dříve myslím měli stále jen rovné nikoliv do vany)
    - CocaCola 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Pěkný...díky. Otázkou je, aby to nebyla jen vzhledová "návnada"....

      Jinak pokud sehnal Žak CocaColu, tak klobouk dolů....

      11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Ten obrázek je povedený podvrh od nějakého vtipálka. Ale ta Coca Cola by se jako sponzor celkem hodila, i když jako pití je to hrozná srágora. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jen bych upozornil, že Renault vždy výkon zvednul, jen bohužel byl jen stejně dobrej ve vylepšení jako ostatní a tím pádem se motorově nepřiblížil.

      Jinak se píše, že Mclaren bude mít asi podvozek ve stylu RB, to jest "zvednutý" zadek. Zda i Aero, težko říci, na to musíme počkat.KEY by s tím měl mít zkušenosti jak to naladit, tak snad to bude fungovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        takže budeme mít v poli vlastně dvě auta obdobné ( ne-li stejné ) šasi a aero koncepce se dvěma různými motory?!? no tak to by byla živná půda pro zdejší obsáhlé diskuse na téma Renault vers. Honda !!! 11

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Renault se po výkonnostní stránce zlepšuje již 3 roky rychleji než Mercedes a cca stejně jako Ferrari. Nikdy netvrdili to, co říkají tuto zimu. Dokonce mezi lety 2015 a 2016 byli v prohlášeních velmi konzervativní a přiznali, ze nebyl nárůst výkonu. Ta prohlášení si evidentně pleteš s blabolama RB, který každou zimu tvrdil, ze Rensult jim slíbil modré z nebe a to pak nepřišlo. Což jak dobre vis nebyla pravda a Renault x krát vyvracel bláboly RB. Ale to samozřejmě RB boys nikdy nepřiznají ;) Tuto zimu je v prohlášeních R nejambicioznejsi a nevidím na tom nic špatného. Mají o dost více lidi než před par lety a investice do Viry se musí taky projevit. Letos už mají dobu hájení úplně za sebou a cokoliv jiného než vyšší výkon než Honda se spolehlivosti a výkonem velmi blízko (v kvalifikaci do 25 ps a v zavode schopny výkon) M a F bude zklamání. Avšak motor již neni ani zdaleka rozhodující faktor, tím je kombinace sasi, jezdců, motoru, spolehlivosti a práce s pneu. Cely balík Renaultu by měl díky lepšímu motoru a lepším pilotům velmi blízko RB.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        V kvalifikaci to rozhodující faktor pořád byl. Tam je bolest Renaultu, snad to vyřeší....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Mezi lety 2015 a 2016 byli konzervativní?
        Rémi Taffin, provozní ředitel
        Z pohledu výkonnosti bychom si přáli ještě více času, vždy jsme si ale byli vědomi této situace po obzvlášť agresivních vývojových volbách. Před Melbourne stále můžeme vytěžit další potenciál, obzvlášť v oblasti ovladatelnosti. Ale pokud jde o množství poskytovaného výkonu, jsme rozhodně tam, kde jsme chtěli.
        Dalším pozitivní bod se týká příprav našich technických skupin, které fungují u obou partnerských týmů. Spolupráce je nyní bezproblémová. Ve Viry zatím pokračuje práce na zajištění toho, abychom do Melbourne dorazili v té nejlepší možné formě.
        Cyril Abiteboul, generální ředitel
        Nyní jsme dosáhli cílové úrovně pro Melbourne. Výsledky byly potvrzeny křížovým průzkumem dat získaných na dynamometru. V tomto ohledu je situace celkem dobrá.
        Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/50011-zprava-renault-po-testech-spokojenost-se-spolehlivosti-vykon-do-melbourne-jeste-zvysi
        Přesto si věříme, že se nám podaří naplnit náš cíl: snížit ztrátu pohonné jednotky na Mercedes na polovinu do první velké ceny. Naše posílené partnerství s Red Bullem se také posunuje správným směrem a celková situace vypadá povzbudivě.
        Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/49961-zprava-renaultu-po-barcelone-spolehlivost-vyborna-ceka-nove-dily-a-software-pro-ice-a-turbo
        Možná jsme nesmazaly veškeré ztráty, věříme však, že jsme urazili velký kus cesty ve snížení ztráty z loňské sezóny," tvrdí Abiteboul.

        "Naším cílem je stáhnout ztrátu co nejvíce a dát Red Bullu a Toro Rosso konkurenceschopnější vůz na většině okruhů, nezávisle na jejich charakteristice a citlivých vlastnostech," přeje si ředitel Renaultu,
        Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/technika/49784-renault-v-roce-2015-850-koni-zlepseni-vsech-systemu-a-zvyseni-spolehlivosti
        "Předpokládáme, že naše ztráta na Mercedes se na konci roku pohybovala kolem 60 koní. Doufáme, že tuto ztrátu stáhneme v Melbourne na polovinu."
        "Na rozdíl od Mercedesu zahájíme sezónu s motorem verze 2015. Zatím jsme využili zhruba dvě třetiny z povolených [32] žetonů pro letošní změnu motorů. Mým cílem je tento rok získat minimálně pět vítězství," pokračuje Abiteboul.
        Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/49771-cile-renaultu-stahnout-naskok-mercedesu-na-30-koni-a-nejmene-pet-vitezstvi


        Psát ti o tom, jak vypadala sezona 2015 asi nemusím, ne?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Víš co Majku, to že vygoogluješ PR kecy, to ještě neznamená nic. Vše má svoji časovou osu a teď zpětně lze říci, jak to bylo a ne tady kopírovat v módu zpětně , kdy se nevědělo jak co bude.
          RB si tehdy stěžoval, že na to Renault netlačí a chtěl aby se více riskovalo....
          Nakonec tehdy Marko říkal že tuším v roce 2016 neměli jediný problém s motorem.
          Renault posléze na to kapku tlačit začal a spolehlivost šla do kytek, taky ber v potaz, že a byl to tuším rok 2016, implementovaly TJI systém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Za prvé jsem psal poslení 3 roky, né prohlášení mezi sezónami 2014 a 2015. Každopádně děkuji za snahu při dohledání starších článků. Já v nich čtu reálná zhodnocení, která postupně plnili a plní. Jaký to kontrast s tím, co blábolil RB a co vypouští Honda že?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Je potřeba imho rozlišovat, že když někdo řekne, že zvýší výkon o 35-40 koní a opravdu to udělá a zároveň řekne že si myslí,odhaduje, že díky tomu dožene konkurenci, což se nakonec nestane, bó konkurence zvedne taky a to samé. Holt ač se zlepšil, tak mezera je stejná.
            RB nebyl tymovej hráč, ač jejich frustraci rozumím a chápu. Mlčeti zlato...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Psal jsi, že 3 roky zvyšovali výkon rychleji než Mercedes. To by se dalo ještě zkousnout, ikdyž tehdy psali o 60k ztráty, letos se psalo o 50k. Ale budiž, někdy se dostali i blíž.

            Tvá citace:
            "Nikdy netvrdili to, co říkají tuto zimu. Dokonce mezi lety 2015 a 2016 byli v prohlášeních velmi konzervativní a přiznali, ze nebyl nárůst výkonu."

            K tomuto jsem ti zkopíroval jejich prohlášení z roku 2015. Nelíbí se? Chápu. 03
            RB blábolil v roce 2014, že Renaultu chybí 60-80k. Byla tu obrovská spousta pohoršených, jak je RB špiní. V těch textech máš napsáno od Renaultu, že jim chybělo 60k. Tedy RB nešpinil, řekl to samé co Renault.
            V roce 2015 RB kritizoval Renault, že neplní sliby a je daleko za konkurencí. Opět vlna pohoršení o špinění. V textech máš zkopírovány sliby Renaultu. Že nebyly naplněny se asi přít nebudeme a určitě ani o tom, že byli daleko za konkurencí. 03
            A pak už se to jen vyhrocovalo. RB mohl být diplomatičtější. Ale upřímně bych výrobce čehokoliv žaloval, kdyby mi za nejvyšší cenu nasliboval špičkový produkt a nakonec dodal poruchový a nevýkonný šmejd. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama