DISKUZE K ČLÁNKU Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže
McLaren v sezóně 2018 podle Carlose Sainz prožil snad ty nejhorší okamžiky a letošní sezóna bude lepší. U britského tým mu má pomoci vývoj, který prošel u Renaultu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainz věří, že se McLaren loni dotkl dna a že mu vývoj u Renaultu pomůže
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
08:34 18.01.2019 176.74.141.XXXTo že motor Renaultu nejspíš na motory Ferrari a Mercedesu něco ztrácí nerozporuji. Rozporuji ta čísla, protože nejsou exaktně změřena ale jsou vycucaná z prstu. Což samozřejmě neznamená že nemohou být správná.
Na netu jsem toho o porovnání rychlosti a výkonu přečetl spousty, a úpřímně mě žádný z postupů nepřesvědčil o správnosti, protože jak ji napsal i ty je tam množství proměnných, který rychlost vozu ovlivňují - počínaje nastavením vozu, tlaku a zahřátí pneu, přes lidský faktor jezdce. Klasicky mě pak pobaví když někdo porovnává výkon na základě dosahovaných maximálních rychlostí... zvláště když mezi jezdci jedné stáje je rozdil v max rychlosti třeba i 8-10 km/hod... čím to je, mají každý jinak výkonný motor?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
10:32 17.01.2019 85.70.164.XXXMcLaren zveřejnil upoutávací foto na předváděčku kterou ihned stáhnul pryč. Něco tam vidět je [odkaz na stránku]
- mnohem širší airbox
- horizontální křidélka
- oblé zadní křídlo (dříve myslím měli stále jen rovné nikoliv do vany)
- CocaCola-
airwar1939
19:37 18.01.2019 176.74.141.XXXTen obrázek je povedený podvrh od nějakého vtipálka. Ale ta Coca Cola by se jako sponzor celkem hodila, i když jako pití je to hrozná srágora.
-
uzivatel003302
08:57 17.01.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
09:38 17.01.2019 77.236.218.XXXJen bych upozornil, že Renault vždy výkon zvednul, jen bohužel byl jen stejně dobrej ve vylepšení jako ostatní a tím pádem se motorově nepřiblížil.
Jinak se píše, že Mclaren bude mít asi podvozek ve stylu RB, to jest "zvednutý" zadek. Zda i Aero, težko říci, na to musíme počkat.KEY by s tím měl mít zkušenosti jak to naladit, tak snad to bude fungovat. -
Adi
11:50 17.01.2019 81.19.11.XXXRenault se po výkonnostní stránce zlepšuje již 3 roky rychleji než Mercedes a cca stejně jako Ferrari. Nikdy netvrdili to, co říkají tuto zimu. Dokonce mezi lety 2015 a 2016 byli v prohlášeních velmi konzervativní a přiznali, ze nebyl nárůst výkonu. Ta prohlášení si evidentně pleteš s blabolama RB, který každou zimu tvrdil, ze Rensult jim slíbil modré z nebe a to pak nepřišlo. Což jak dobre vis nebyla pravda a Renault x krát vyvracel bláboly RB. Ale to samozřejmě RB boys nikdy nepřiznají ;) Tuto zimu je v prohlášeních R nejambicioznejsi a nevidím na tom nic špatného. Mají o dost více lidi než před par lety a investice do Viry se musí taky projevit. Letos už mají dobu hájení úplně za sebou a cokoliv jiného než vyšší výkon než Honda se spolehlivosti a výkonem velmi blízko (v kvalifikaci do 25 ps a v zavode schopny výkon) M a F bude zklamání. Avšak motor již neni ani zdaleka rozhodující faktor, tím je kombinace sasi, jezdců, motoru, spolehlivosti a práce s pneu. Cely balík Renaultu by měl díky lepšímu motoru a lepším pilotům velmi blízko RB.-
Mike17
14:33 17.01.2019 185.149.130.XXXMezi lety 2015 a 2016 byli konzervativní?
Rémi Taffin, provozní ředitel
Z pohledu výkonnosti bychom si přáli ještě více času, vždy jsme si ale byli vědomi této situace po obzvlášť agresivních vývojových volbách. Před Melbourne stále můžeme vytěžit další potenciál, obzvlášť v oblasti ovladatelnosti. Ale pokud jde o množství poskytovaného výkonu, jsme rozhodně tam, kde jsme chtěli.
Dalším pozitivní bod se týká příprav našich technických skupin, které fungují u obou partnerských týmů. Spolupráce je nyní bezproblémová. Ve Viry zatím pokračuje práce na zajištění toho, abychom do Melbourne dorazili v té nejlepší možné formě.
Cyril Abiteboul, generální ředitel
Nyní jsme dosáhli cílové úrovně pro Melbourne. Výsledky byly potvrzeny křížovým průzkumem dat získaných na dynamometru. V tomto ohledu je situace celkem dobrá.
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/50011-zprava-renault-po-testech-spokojenost-se-spolehlivosti-vykon-do-melbourne-jeste-zvysi
Přesto si věříme, že se nám podaří naplnit náš cíl: snížit ztrátu pohonné jednotky na Mercedes na polovinu do první velké ceny. Naše posílené partnerství s Red Bullem se také posunuje správným směrem a celková situace vypadá povzbudivě.
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/49961-zprava-renaultu-po-barcelone-spolehlivost-vyborna-ceka-nove-dily-a-software-pro-ice-a-turbo
Možná jsme nesmazaly veškeré ztráty, věříme však, že jsme urazili velký kus cesty ve snížení ztráty z loňské sezóny," tvrdí Abiteboul.
"Naším cílem je stáhnout ztrátu co nejvíce a dát Red Bullu a Toro Rosso konkurenceschopnější vůz na většině okruhů, nezávisle na jejich charakteristice a citlivých vlastnostech," přeje si ředitel Renaultu,
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/technika/49784-renault-v-roce-2015-850-koni-zlepseni-vsech-systemu-a-zvyseni-spolehlivosti
"Předpokládáme, že naše ztráta na Mercedes se na konci roku pohybovala kolem 60 koní. Doufáme, že tuto ztrátu stáhneme v Melbourne na polovinu."
"Na rozdíl od Mercedesu zahájíme sezónu s motorem verze 2015. Zatím jsme využili zhruba dvě třetiny z povolených [32] žetonů pro letošní změnu motorů. Mým cílem je tento rok získat minimálně pět vítězství," pokračuje Abiteboul.
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/49771-cile-renaultu-stahnout-naskok-mercedesu-na-30-koni-a-nejmene-pet-vitezstvi
Psát ti o tom, jak vypadala sezona 2015 asi nemusím, ne?-
GRAHAM
15:26 17.01.2019 77.236.218.XXXVíš co Majku, to že vygoogluješ PR kecy, to ještě neznamená nic. Vše má svoji časovou osu a teď zpětně lze říci, jak to bylo a ne tady kopírovat v módu zpětně , kdy se nevědělo jak co bude.
RB si tehdy stěžoval, že na to Renault netlačí a chtěl aby se více riskovalo....
Nakonec tehdy Marko říkal že tuším v roce 2016 neměli jediný problém s motorem.
Renault posléze na to kapku tlačit začal a spolehlivost šla do kytek, taky ber v potaz, že a byl to tuším rok 2016, implementovaly TJI systém. -
Adi
15:28 17.01.2019 81.19.11.XXXZa prvé jsem psal poslení 3 roky, né prohlášení mezi sezónami 2014 a 2015. Každopádně děkuji za snahu při dohledání starších článků. Já v nich čtu reálná zhodnocení, která postupně plnili a plní. Jaký to kontrast s tím, co blábolil RB a co vypouští Honda že?-
GRAHAM
16:55 17.01.2019 77.236.218.XXXJe potřeba imho rozlišovat, že když někdo řekne, že zvýší výkon o 35-40 koní a opravdu to udělá a zároveň řekne že si myslí,odhaduje, že díky tomu dožene konkurenci, což se nakonec nestane, bó konkurence zvedne taky a to samé. Holt ač se zlepšil, tak mezera je stejná.
RB nebyl tymovej hráč, ač jejich frustraci rozumím a chápu. Mlčeti zlato... -
Mike17
17:53 17.01.2019 185.149.130.XXXPsal jsi, že 3 roky zvyšovali výkon rychleji než Mercedes. To by se dalo ještě zkousnout, ikdyž tehdy psali o 60k ztráty, letos se psalo o 50k. Ale budiž, někdy se dostali i blíž.
Tvá citace:
"Nikdy netvrdili to, co říkají tuto zimu. Dokonce mezi lety 2015 a 2016 byli v prohlášeních velmi konzervativní a přiznali, ze nebyl nárůst výkonu."
K tomuto jsem ti zkopíroval jejich prohlášení z roku 2015. Nelíbí se? Chápu.
RB blábolil v roce 2014, že Renaultu chybí 60-80k. Byla tu obrovská spousta pohoršených, jak je RB špiní. V těch textech máš napsáno od Renaultu, že jim chybělo 60k. Tedy RB nešpinil, řekl to samé co Renault.
V roce 2015 RB kritizoval Renault, že neplní sliby a je daleko za konkurencí. Opět vlna pohoršení o špinění. V textech máš zkopírovány sliby Renaultu. Že nebyly naplněny se asi přít nebudeme a určitě ani o tom, že byli daleko za konkurencí.
A pak už se to jen vyhrocovalo. RB mohl být diplomatičtější. Ale upřímně bych výrobce čehokoliv žaloval, kdyby mi za nejvyšší cenu nasliboval špičkový produkt a nakonec dodal poruchový a nevýkonný šmejd.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek