DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Šéf Toro Rosso Franz Tost uvedl, že jsou i v sezóně 2019 ochotni přijímat penalizace na roštu, jen aby pomohli ke zlepšení Red Bullu a jejich dodavateli motorů, Hondě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 18.01.2019 09:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 10:08
Možná by sis mohl přečíst ten článek. Přestože… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 11:47
No jestli si dobře pamatuju, tak RB testoval 3-tí… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 15.01.2019 12:23
Zapoměl jsi napsat , že na tom ještě Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    V roce 2016 neměl Renault v Rb šásku krom toho že byl "slabší" žádný problém. (to už jsem zapoměl, nevěřil bych tomu...)

                    [odkaz na stránku]

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jo, Marko a Honda v roce 2015 a 2016, to by byla zajímavá kombinace. 12
                    JInak na tu otázku je celkem snadné odpovědět. Podívej se, kde byl Sauber a Haas v roce 2017. Je dobře nebo špatně, že se dotáhli na špici zbytku světa? A existovali by bez podpory Ferrari vůbec? To samé u STR, FI a Wilíků.
                    Když se tak dívám na výsledky, pak by to vypadalo takto:
                    Mercedes, za nimi Ferrari, za nimi s odstupem RB, pak vteřina nic, Renault, pak vteřina nic, Mclaren, pak za nimi zbytek, pokud by vůbec jezdil. Zdá se mi to mnohem horší, než jak to vypadá teď. 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Williams je soběstačný tým. Sleduješ tu F1 nebo ne ? Někdy mám pocit že moc ne..... 03

                      Já řeším princip, že jsou rozdíly je jasné a určitě větší, než by bylo ideální. ty budou vždycky ale mělo by se to snížit.
                      A když někdo investuje 500 mil a někdo jen 100 mil, je vlastně ten se ztrátou "rychlejší". 03 03 03 Snad to také vyřeší....netvrdím že to musí být natvrdo hned, ale když bude strop od 2021 200 mil, bude to lepší.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Jé, já nemyslel to, že by Williams byl přímo finančně závislý na Mercedesu. Ale bez jejich motorů by na tom byl tak bídně, že pochybuju, že by přežil.
                        Jestli mají od nich ještě nějaké díly, nebo čistě motor nevím (to se přiznám). Ale podle posledních výsledků bych řekl, že moc toho asi nemají.
                        Jenře ty rozdíly nezmenšíš tím, že zakážeš těm malým kupovat technologie od továren. Ať už budou stropy nebo ne, těm malým se vyplatí technologii koupit, než vyvíjet. A čím míň utratí za koupené díly, tím víc jim zůstane na vývoj tam, kde kupování povolené není. 03

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Williams je s motorem Mercedes poslední. Takže by přežil s jakýmkoli motorem. Horší být nemůže. Odmítl i převodovky od Mercedesu. Dělá si je sám , je toho schopen a je soběstačný uplně stejně jako RB, Mclaren, TR.

                          Rozdíly půjdou zmenšit, stropy a stabilita pravidel.Nějaké rozdily však budou vždy.
                          Nákup technologií je problém, buď jsou starší ( závodně k ničemu) a nebo mohou ovlivnit výkonost.
                          Prostě je to o tom co jak má F1 fungovat.
                          BE chtěl křoví, tak to takto pokroutil a vůči konstruktérům to není spravedlivé.
                          Malý tým nikdy nebude moc vyhrávat a defacto jede v módu že se jen účastní.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Je soběstačný? V podstatě sis odpověděl první větou. A teď si představ, že by měl pod kapotou Renault (nebo Hondu, ať někoho neurazím). Ono je rozdíl skončit poslední v PK se 7-mi body nebo jezdit pokaždé s odstupem poslední a zůstat bez bodu. V předchozích letech jezdili díky motoru hned za špicí, dokonce byli před Ferrari nebo RB. Díky tomu měli sponzory, z čehož těží doteď. Jestli budou dál soběstační jako loni, dlouhou budoucnost jim nevěštím.
                            Křoví bylo vždy. teď mají nějakou šanci na titul celkem 3 týmy, což není v historii moc běžné. A rozdíly proti slabým byly kdysi mnohem větší. Pamatuješ na pravidlo o 107%? Teď je zbytečné. Jediné, co je trochu špatně je to, že se momentálně jedou 2 ligy, které se ani trochu nemísí. Prostě 6 vozů je o vteřinu jinde. Na druhou stranu, když řádil Mclaren s Ferrari na přelomu století, taky se jim do toho nikdo moc nepletl.
                            Ty technologie právě už moc starší nejsou. Motory jsou identické a i zbytek je většinou pořád lepší než to, co by si byli schopní vyvinout sami. Jinak by to přece nekupovali. Stačí podívat na ten Wilík. Kdyby to měli všechno dělat v garážích, pravidlo o 107% by se zase muselo používat. Tomu věř. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • airwar1939

                              airwar1939

                              176.74.141.XXX
                              Obávám se že máš ohledně Williamsu naprostou pravdu, pokud letos nesníží ztrátu na čelo a nebudou občasně bodovat a reálně bojovat alespoň ve středu pole tak to podle mě bude poslední sezona pro tento tým... odešlo jim Martini, odešel "papá" Stroll, mají jen jednoho placeného pilota (no možná jim Mercedes trochu pomůže ?) - mě to letos vychází hodně na hraně.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama