DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou
Šéf Toro Rosso Franz Tost uvedl, že jsou i v sezóně 2019 ochotni přijímat penalizace na roštu, jen aby pomohli ke zlepšení Red Bullu a jejich dodavateli motorů, Hondě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
15:40 15.01.2019 77.236.218.XXXV roce 2016 neměl Renault v Rb šásku krom toho že byl "slabší" žádný problém. (to už jsem zapoměl, nevěřil bych tomu...)
[odkaz na stránku]
-
Mike17
16:43 15.01.2019 185.149.130.XXXJo, Marko a Honda v roce 2015 a 2016, to by byla zajímavá kombinace.
JInak na tu otázku je celkem snadné odpovědět. Podívej se, kde byl Sauber a Haas v roce 2017. Je dobře nebo špatně, že se dotáhli na špici zbytku světa? A existovali by bez podpory Ferrari vůbec? To samé u STR, FI a Wilíků.
Když se tak dívám na výsledky, pak by to vypadalo takto:
Mercedes, za nimi Ferrari, za nimi s odstupem RB, pak vteřina nic, Renault, pak vteřina nic, Mclaren, pak za nimi zbytek, pokud by vůbec jezdil. Zdá se mi to mnohem horší, než jak to vypadá teď.-
GRAHAM
17:01 15.01.2019 77.236.218.XXXWilliams je soběstačný tým. Sleduješ tu F1 nebo ne ? Někdy mám pocit že moc ne.....
Já řeším princip, že jsou rozdíly je jasné a určitě větší, než by bylo ideální. ty budou vždycky ale mělo by se to snížit.
A když někdo investuje 500 mil a někdo jen 100 mil, je vlastně ten se ztrátou "rychlejší". Snad to také vyřeší....netvrdím že to musí být natvrdo hned, ale když bude strop od 2021 200 mil, bude to lepší.-
Mike17
17:19 15.01.2019 185.149.130.XXXJé, já nemyslel to, že by Williams byl přímo finančně závislý na Mercedesu. Ale bez jejich motorů by na tom byl tak bídně, že pochybuju, že by přežil.
Jestli mají od nich ještě nějaké díly, nebo čistě motor nevím (to se přiznám). Ale podle posledních výsledků bych řekl, že moc toho asi nemají.
Jenře ty rozdíly nezmenšíš tím, že zakážeš těm malým kupovat technologie od továren. Ať už budou stropy nebo ne, těm malým se vyplatí technologii koupit, než vyvíjet. A čím míň utratí za koupené díly, tím víc jim zůstane na vývoj tam, kde kupování povolené není.-
GRAHAM
21:18 16.01.2019 77.236.218.XXXWilliams je s motorem Mercedes poslední. Takže by přežil s jakýmkoli motorem. Horší být nemůže. Odmítl i převodovky od Mercedesu. Dělá si je sám , je toho schopen a je soběstačný uplně stejně jako RB, Mclaren, TR.
Rozdíly půjdou zmenšit, stropy a stabilita pravidel.Nějaké rozdily však budou vždy.
Nákup technologií je problém, buď jsou starší ( závodně k ničemu) a nebo mohou ovlivnit výkonost.
Prostě je to o tom co jak má F1 fungovat.
BE chtěl křoví, tak to takto pokroutil a vůči konstruktérům to není spravedlivé.
Malý tým nikdy nebude moc vyhrávat a defacto jede v módu že se jen účastní.-
Mike17
12:11 17.01.2019 185.149.130.XXXJe soběstačný? V podstatě sis odpověděl první větou. A teď si představ, že by měl pod kapotou Renault (nebo Hondu, ať někoho neurazím). Ono je rozdíl skončit poslední v PK se 7-mi body nebo jezdit pokaždé s odstupem poslední a zůstat bez bodu. V předchozích letech jezdili díky motoru hned za špicí, dokonce byli před Ferrari nebo RB. Díky tomu měli sponzory, z čehož těží doteď. Jestli budou dál soběstační jako loni, dlouhou budoucnost jim nevěštím.
Křoví bylo vždy. teď mají nějakou šanci na titul celkem 3 týmy, což není v historii moc běžné. A rozdíly proti slabým byly kdysi mnohem větší. Pamatuješ na pravidlo o 107%? Teď je zbytečné. Jediné, co je trochu špatně je to, že se momentálně jedou 2 ligy, které se ani trochu nemísí. Prostě 6 vozů je o vteřinu jinde. Na druhou stranu, když řádil Mclaren s Ferrari na přelomu století, taky se jim do toho nikdo moc nepletl.
Ty technologie právě už moc starší nejsou. Motory jsou identické a i zbytek je většinou pořád lepší než to, co by si byli schopní vyvinout sami. Jinak by to přece nekupovali. Stačí podívat na ten Wilík. Kdyby to měli všechno dělat v garážích, pravidlo o 107% by se zase muselo používat. Tomu věř.-
airwar1939
20:19 17.01.2019 176.74.141.XXXObávám se že máš ohledně Williamsu naprostou pravdu, pokud letos nesníží ztrátu na čelo a nebudou občasně bodovat a reálně bojovat alespoň ve středu pole tak to podle mě bude poslední sezona pro tento tým... odešlo jim Martini, odešel "papá" Stroll, mají jen jednoho placeného pilota (no možná jim Mercedes trochu pomůže ?) - mě to letos vychází hodně na hraně.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek