DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Šéf Toro Rosso Franz Tost uvedl, že jsou i v sezóně 2019 ochotni přijímat penalizace na roštu, jen aby pomohli ke zlepšení Red Bullu a jejich dodavateli motorů, Hondě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 18.01.2019 09:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 10:08
Možná by sis mohl přečíst ten článek. Přestože… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 11:47
No jestli si dobře pamatuju, tak RB testoval 3-tí… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 15.01.2019 12:23
Zapoměl jsi napsat , že na tom ještě Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • odin

                          odin

                          178.17.4.XXX
                          Jo, myslel jsem si, že jsi se nevyjádřil "plnohodnotně", tak jsem do toho trochu zaryl.
                          K prvnímu odstavci, vcelku souhlas. RBR má konečně to, po čem léta volali. Tedy dvorního dodavatele pohonných jednotek s exkluzivitou. (I když i Rencek jim dodával exkluzivní materiál, alespoň před pár sezónami). Nyní i STR nepokrytě přiznává podporu svému většímu bráchovi, dokonce i na trati.Tak jsem zvědav, co z toho vzejde? Když uvážím, že podobným stylem začnou bojovat i kluci od Ferrari, Merglu a Renaultu, máme se na co těšit. A k těm úmyslně neúmyslným sestřelům na trati nemusí být daleko. Stačí, aby se v rozhodujících chvílích některý B-éčkový tým snažil za každou cenu udržet za sebou soupeře z A-čka. Kontak je pak logickým vyústěním.
                          Zdá se, že nám začne další nové pojetí závodění v F1. Kdy bude pár mateřských týmů a na ně budou nabaleny jeden, nebo několik dceřinek, které budou bez ambicí na tituly (tak jako STR) a budou fungovat jen díky penězům těch velkých. Za což jim budou "sloužit" 24 hodin denně.
                          Druhý odstavec, souhlas.
                          On se většinou můj názor od toho tvého příliš neliší. A když, tak jen v detailech vnímání. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Z historie se přeci bere jenom to, co se nám hodí. 18

              Ještě jedna historická zajímavost. V padesátých letech bylo běžné, že když měla jednička týmu porouchané auto, tak mu musel níže postavený týmový kolega předat svoje auto. Dokážeš si představit, co by dělo dneska kdyby tohle někdo udělal? 12

              Ten duch F1 je ale hodně ohebná m*cha 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Otroci. Ale nechápu, proč mluví o obětování, když přece dle TR v motoru není a nebyl problem...

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Možná by sis mohl přečíst ten článek. Přestože není s motorem problém, bude se vyvíjet. A na kom asi budou zkoušet novinky? Kdo bude testovat hranice, co je s motorem možné provádět? Už ti to začíná docházet?
      Neboj, z toho budeš mít radost. Představ si to množství motorů a součástek, které se budou testovat a měnit a které budeš moc brát za porouchané a odvozovat z toho jejich nespolehlivost. Letos budeš mít ráj na zemi. 12

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Kde zkouší novinky druzí motoráří ? Jako ok, ať si Honda ještě tento rok testuje, ale ten příští, ať už to zatrhnou. Závodění v F1 je závodění a ne aby někdo předtestovával druhému v závodech a ten z toho těžil. To nemá logiku. Kdo tohle udělá třeba pro Renault? Nikdo....

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jako

          jako

          46.135.4.XXX
          Mercedes u Williamsu a Racing Pointu.. Ferrari u Alfy a Haasu.... 03.. Ne samozrejme to je nadsazka..Ale Vzdyt kdokoli si muze poridit dalsi tym, aby bral soupeřům body a zároveň díky němu testoval co je potreba... samozřejmě v ramci pravidel...Ale to je zacarovanej kruh financí.. Tovarny a RB jsou v pohode.. Ale Chápu ze v soucasnosti muzou male týmy diky pravidlům kopirovat nebo dostávat neco od lepsich tymu a nestoji je to rakety, za vyvoj.. Ale to je zas likvidace klasických týmu jako Will a McLaren(ten aspon vyrabi superauta)Sauber, ktery musel jit pod Alfu(a Ferrari) .. ale pak muze byt námitka, ze Will a Mcl,si to taky muzou kupovat a nevyvijet... Proste je to blbe a neni z toho lehká cesta.. Kdyz se pravidla upraví tak Haas to zabali a TR bude treba prodano. Suber je snad na chvili v pohodě, kdyz je zastitenej Alfou. A RP ted budou asi taky celkem fungovat bez problémů. A pak prijde rozpoctovy strop, vyhruzky od tymu(Mercedes, Ferrari, RB) a bitvy ne jen na tratích... 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No jestli si dobře pamatuju, tak RB testoval 3-tí verzi jejich loňského motoru a také kvůli tomu podstoupil penalizaci a továrna s Mclarenem se na tom "svezli". Nikomu to nevadilo. Tak proč vadí, když STR bude zkoušet nové verze Hondy?
          To je problém Renaultu, že nevlastní svůj B-tým. Nikdo mu v tom nebrání. A celou dobu to takto funguje. Někdo testuje součástky, někdo vychovává piloty.... Jsou nějaká pravidla a pokud je dodržují, tak je to v pořádku ne?

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Nepsal jsem, že to porušuje pravidla.
            RB nic netestoval, ač data byla zcela jistě vyhodnocena,to platí vždy... využil silnějšiho motoru, kterým jim dal 20 koní navrh a měl možnost vyhrát.
            Myslíš si že by RB něco pro Renault testoval ? Majku majku.... 11 Naivní pokus....
            Pokud chceš F1, kde jedni budou testovat a vyvíjet pro druhé, chtěj to.
            Já to nechci a nevšiml jsem že by někdo testoval tak hodně jako testuje TR pro RB potažmo pro Hondu.To kecáš....
            F1 by měla fungovat a tak si to představuji na bázi konstrukterské. Vždyť vy fanoušci Ferrari to zde vykřikujte pořád, že chcete aby monoposty nebyli stejné. Tak se toho držte.... když někdo nic nekonstruuje, nevím proč by měl jezdit o pohár konstruktérů a pokud bude k vítězství potřeba B-tým, tak co to bude za soutěž ? To chcete? Myslím že povinnost většinu věcí konstruovat by měl mít většina týmů a něměla by využívat nikoho dalšího ke svému posunu. Můžete tady 100 x tvrdit, co se dělo v minulosti, jak se vše kupovalo, ale to s tím nic nemá. Dost často to byl vyběhlej model, dva roky starej motor Ferrari a další věci. Pro doplnění startovního roštu určitě dobrý model....nemyslím si ale že by v tom mělo pokračovat a mělo by se to nastavit jinak. Můj názor.
            Pokud bude potřeba k vítězství v F1 B-tým, je to dle mého názoru špatně. Vy tomu klidně fanděte. Já jsem proti.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Promiň, ale tu specifikaci tuším nikdo jiný nepoužil (možná na konci???). Jestli si dobře vzpomínám, RB byl varován, že bude specifikace nespolehlivá. RB si prostě jen řekl, že do toho rizika půjde. Nikdo je do toho jistě nenutil, ale na své vlastní riziko otestoval tu specifikaci pro Renault i Mclaren. Evidentně na tom nic nezískal, když ji zase opustil a ostatní ji nepoužili. Kdyby Renault ten motor otestovat v závodě nechtěl, tak by ho RB nedal. Ne? 03
              Ne, nikde nepíšu, že někdo testuje pro jiného tak moc, jako STR. Vozy stejné nejsou. Je v pravidlech napsáno, co můžeš převzít a co si musíš vyvinout sám. A Tost o tom píše dost jasně. Stejně tak využívá dílů Ferrari Sauber a Haas a u "Mercedesů" je to podobné. Bylo by sice hezké, kdyby si všichni dělali všechno ve své "garáži", jako za starých dob, ale reálné to není. To co dělá STR je stejné, jako dělají ostatní "garážníci". A oni musí. Kdyby si měli všechno vyvíjet sami, zaostávali by mnohem víc a mezi prvními 3-mi týmy a zbytkem by nebyla minuta, ale třeba 2 kola. To by jistě pro F1 přínosem nebylo. Cílem je naopak stažení. A když tomu pomůže prodej části šasi... 03

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Mclaren a Renault specifikaci C nikdy nepoužily a nikdy nepoužíjí a nikdy to neměli v úmyslu, protože se včas vědělo, že nevydrží a je nespolehlivá.......motor byl uvolněn jen na jeden dva závody, kde by vyšší výkon motoru mohl RB pomoci. Oni neměli co ztratit, nikdo je nemohl bodově zespodu ohrozit. Proto do toho šli a věděli že ten motor je cca o 0,3 vteřiny zrychlí....ano motor byl nespolehlivej, vědělo se to a proto nebyl jinde použit. Źe ho použil RB byla vlastně "náhodná" konštelace možností, jak být krátkodobě rychlejší.

                Vzhledem k tomu, co o specifikaci C píšeš, je vidět že si cucáš z prstu.....vůbec netušíš jak to bylo a o co šlo. Doštuduj to.... 03

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ale však nepíšu nic jiného. Někdo (RB) jim to otestoval, aby věděli, že to nefunguje. Věděli, že nebude nejspolehlivější, ale nevěděli jak moc. Kdyby to předem věděli, vůbec by ho nepustili ven. Sorry, prostě to byl test. Naprosto stejně teď bude Honda testovat na STR, co všechno snesou nové specifikace a jak spolehlivé budou.
                  Proč to na straně Renaultu obhajuješ a u Hondy ti to připadá nefér?
                  Jestli mi něco zásadního uniklo, tak to napiš. Slibuji, že to unesu a nespáchám sebevraždu. 03

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Poky

                Poky

                46.254.64.XXX
                "Je to trochu snazší ten koncept přenést, jelikož detaily řešíte při instalaci auta. Toro Rosso a Red Bull komunikují a pro Red Bull je to usnadněno tím, že Toro Rosso naši pohonnou jednotku zná. Můžou spolu hovořit o problému či nějaké obavě z pohledu šasi a obrátit se na nás. Když máte zcela nový, podstatně inovované řešení, tak to vyžaduje více práce," hodnotí Tanab

                Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95119-honda-vetsi-zmeny-motoru-nechysta-zustava-u-konceptu-z-roku-2017-dobra-zprava-pro-red-bull

                Kdo jiný dá jinému týmu data o používání motoru a jeho umístění v šasi? B tými by se měli zakázat a stejně tak by měli omezit nákup věcí od jiných týmů.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Kdo jiný? Třeba Ferrari Sauberu a Haasu? Nebo Mercedes FI?
                  Jo, zakázat to můžeš. Jediné, co tím dokážeš, bude 6 vozů předjíždějících zbytek o několik kol. Ty malé týmy jsou rády, že si něco můžou koupit několikrát levněji, než by to ve stejné kvalitě sami vyvíjeli. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Poky

                    Poky

                    46.254.64.XXX
                    Ferrari jako výrobce motoru musí podat potřebné informace svému zákazníkovi. Stejně tak i Mercedes. Ale TR je poze uživatel . Žádnej jinej uživatel nebude radit svému soupeři.
                    Ty ten rozdíl prostě nechceš vidět co. 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ale vždyť už tu bylo napsáno hodně o tom, co všechno Sauber a Haas od Ferrari "okopírovalo". Nejde jen o to, že jim strčili motor, ale týkalo se to i šasi.
                      Je pak těžký hodnotit, kdo co chce nebo nechce vidět. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Spíše řešme, jak to chceme. Nastavit to jde všelijak a pak je někdo sportovně, výkonostně zvýhodněn, což bychom jako fanoušci snad chtít neměli a měli bychom se na tom schodnout.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama