DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou
Šéf Toro Rosso Franz Tost uvedl, že jsou i v sezóně 2019 ochotni přijímat penalizace na roštu, jen aby pomohli ke zlepšení Red Bullu a jejich dodavateli motorů, Hondě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
09:01 18.01.2019 178.17.4.XXXJo, myslel jsem si, že jsi se nevyjádřil "plnohodnotně", tak jsem do toho trochu zaryl.
K prvnímu odstavci, vcelku souhlas. RBR má konečně to, po čem léta volali. Tedy dvorního dodavatele pohonných jednotek s exkluzivitou. (I když i Rencek jim dodával exkluzivní materiál, alespoň před pár sezónami). Nyní i STR nepokrytě přiznává podporu svému většímu bráchovi, dokonce i na trati.Tak jsem zvědav, co z toho vzejde? Když uvážím, že podobným stylem začnou bojovat i kluci od Ferrari, Merglu a Renaultu, máme se na co těšit. A k těm úmyslně neúmyslným sestřelům na trati nemusí být daleko. Stačí, aby se v rozhodujících chvílích některý B-éčkový tým snažil za každou cenu udržet za sebou soupeře z A-čka. Kontak je pak logickým vyústěním.
Zdá se, že nám začne další nové pojetí závodění v F1. Kdy bude pár mateřských týmů a na ně budou nabaleny jeden, nebo několik dceřinek, které budou bez ambicí na tituly (tak jako STR) a budou fungovat jen díky penězům těch velkých. Za což jim budou "sloužit" 24 hodin denně.
Druhý odstavec, souhlas.
On se většinou můj názor od toho tvého příliš neliší. A když, tak jen v detailech vnímání.
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
07:44 16.01.2019 90.182.169.XXXZ historie se přeci bere jenom to, co se nám hodí.
Ještě jedna historická zajímavost. V padesátých letech bylo běžné, že když měla jednička týmu porouchané auto, tak mu musel níže postavený týmový kolega předat svoje auto. Dokážeš si představit, co by dělo dneska kdyby tohle někdo udělal?
Ten duch F1 je ale hodně ohebná m*cha
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:08 15.01.2019 185.149.130.XXXMožná by sis mohl přečíst ten článek. Přestože není s motorem problém, bude se vyvíjet. A na kom asi budou zkoušet novinky? Kdo bude testovat hranice, co je s motorem možné provádět? Už ti to začíná docházet?
Neboj, z toho budeš mít radost. Představ si to množství motorů a součástek, které se budou testovat a měnit a které budeš moc brát za porouchané a odvozovat z toho jejich nespolehlivost. Letos budeš mít ráj na zemi.-
GRAHAM
11:13 15.01.2019 77.236.218.XXXKde zkouší novinky druzí motoráří ? Jako ok, ať si Honda ještě tento rok testuje, ale ten příští, ať už to zatrhnou. Závodění v F1 je závodění a ne aby někdo předtestovával druhému v závodech a ten z toho těžil. To nemá logiku. Kdo tohle udělá třeba pro Renault? Nikdo....-
jako
11:43 15.01.2019 46.135.4.XXXMercedes u Williamsu a Racing Pointu.. Ferrari u Alfy a Haasu.... .. Ne samozrejme to je nadsazka..Ale Vzdyt kdokoli si muze poridit dalsi tym, aby bral soupeřům body a zároveň díky němu testoval co je potreba... samozřejmě v ramci pravidel...Ale to je zacarovanej kruh financí.. Tovarny a RB jsou v pohode.. Ale Chápu ze v soucasnosti muzou male týmy diky pravidlům kopirovat nebo dostávat neco od lepsich tymu a nestoji je to rakety, za vyvoj.. Ale to je zas likvidace klasických týmu jako Will a McLaren(ten aspon vyrabi superauta)Sauber, ktery musel jit pod Alfu(a Ferrari) .. ale pak muze byt námitka, ze Will a Mcl,si to taky muzou kupovat a nevyvijet... Proste je to blbe a neni z toho lehká cesta.. Kdyz se pravidla upraví tak Haas to zabali a TR bude treba prodano. Suber je snad na chvili v pohodě, kdyz je zastitenej Alfou. A RP ted budou asi taky celkem fungovat bez problémů. A pak prijde rozpoctovy strop, vyhruzky od tymu(Mercedes, Ferrari, RB) a bitvy ne jen na tratích... -
Mike17
11:47 15.01.2019 185.149.130.XXXNo jestli si dobře pamatuju, tak RB testoval 3-tí verzi jejich loňského motoru a také kvůli tomu podstoupil penalizaci a továrna s Mclarenem se na tom "svezli". Nikomu to nevadilo. Tak proč vadí, když STR bude zkoušet nové verze Hondy?
To je problém Renaultu, že nevlastní svůj B-tým. Nikdo mu v tom nebrání. A celou dobu to takto funguje. Někdo testuje součástky, někdo vychovává piloty.... Jsou nějaká pravidla a pokud je dodržují, tak je to v pořádku ne?-
GRAHAM
12:20 15.01.2019 77.236.218.XXXNepsal jsem, že to porušuje pravidla.
RB nic netestoval, ač data byla zcela jistě vyhodnocena,to platí vždy... využil silnějšiho motoru, kterým jim dal 20 koní navrh a měl možnost vyhrát.
Myslíš si že by RB něco pro Renault testoval ? Majku majku.... Naivní pokus....
Pokud chceš F1, kde jedni budou testovat a vyvíjet pro druhé, chtěj to.
Já to nechci a nevšiml jsem že by někdo testoval tak hodně jako testuje TR pro RB potažmo pro Hondu.To kecáš....
F1 by měla fungovat a tak si to představuji na bázi konstrukterské. Vždyť vy fanoušci Ferrari to zde vykřikujte pořád, že chcete aby monoposty nebyli stejné. Tak se toho držte.... když někdo nic nekonstruuje, nevím proč by měl jezdit o pohár konstruktérů a pokud bude k vítězství potřeba B-tým, tak co to bude za soutěž ? To chcete? Myslím že povinnost většinu věcí konstruovat by měl mít většina týmů a něměla by využívat nikoho dalšího ke svému posunu. Můžete tady 100 x tvrdit, co se dělo v minulosti, jak se vše kupovalo, ale to s tím nic nemá. Dost často to byl vyběhlej model, dva roky starej motor Ferrari a další věci. Pro doplnění startovního roštu určitě dobrý model....nemyslím si ale že by v tom mělo pokračovat a mělo by se to nastavit jinak. Můj názor.
Pokud bude potřeba k vítězství v F1 B-tým, je to dle mého názoru špatně. Vy tomu klidně fanděte. Já jsem proti.-
Mike17
12:37 15.01.2019 185.149.130.XXXPromiň, ale tu specifikaci tuším nikdo jiný nepoužil (možná na konci???). Jestli si dobře vzpomínám, RB byl varován, že bude specifikace nespolehlivá. RB si prostě jen řekl, že do toho rizika půjde. Nikdo je do toho jistě nenutil, ale na své vlastní riziko otestoval tu specifikaci pro Renault i Mclaren. Evidentně na tom nic nezískal, když ji zase opustil a ostatní ji nepoužili. Kdyby Renault ten motor otestovat v závodě nechtěl, tak by ho RB nedal. Ne?
Ne, nikde nepíšu, že někdo testuje pro jiného tak moc, jako STR. Vozy stejné nejsou. Je v pravidlech napsáno, co můžeš převzít a co si musíš vyvinout sám. A Tost o tom píše dost jasně. Stejně tak využívá dílů Ferrari Sauber a Haas a u "Mercedesů" je to podobné. Bylo by sice hezké, kdyby si všichni dělali všechno ve své "garáži", jako za starých dob, ale reálné to není. To co dělá STR je stejné, jako dělají ostatní "garážníci". A oni musí. Kdyby si měli všechno vyvíjet sami, zaostávali by mnohem víc a mezi prvními 3-mi týmy a zbytkem by nebyla minuta, ale třeba 2 kola. To by jistě pro F1 přínosem nebylo. Cílem je naopak stažení. A když tomu pomůže prodej části šasi...-
GRAHAM
12:45 15.01.2019 77.236.218.XXXMclaren a Renault specifikaci C nikdy nepoužily a nikdy nepoužíjí a nikdy to neměli v úmyslu, protože se včas vědělo, že nevydrží a je nespolehlivá.......motor byl uvolněn jen na jeden dva závody, kde by vyšší výkon motoru mohl RB pomoci. Oni neměli co ztratit, nikdo je nemohl bodově zespodu ohrozit. Proto do toho šli a věděli že ten motor je cca o 0,3 vteřiny zrychlí....ano motor byl nespolehlivej, vědělo se to a proto nebyl jinde použit. Źe ho použil RB byla vlastně "náhodná" konštelace možností, jak být krátkodobě rychlejší.
Vzhledem k tomu, co o specifikaci C píšeš, je vidět že si cucáš z prstu.....vůbec netušíš jak to bylo a o co šlo. Doštuduj to....-
Mike17
12:59 15.01.2019 185.149.130.XXXAle však nepíšu nic jiného. Někdo (RB) jim to otestoval, aby věděli, že to nefunguje. Věděli, že nebude nejspolehlivější, ale nevěděli jak moc. Kdyby to předem věděli, vůbec by ho nepustili ven. Sorry, prostě to byl test. Naprosto stejně teď bude Honda testovat na STR, co všechno snesou nové specifikace a jak spolehlivé budou.
Proč to na straně Renaultu obhajuješ a u Hondy ti to připadá nefér?
Jestli mi něco zásadního uniklo, tak to napiš. Slibuji, že to unesu a nespáchám sebevraždu. -
-
-
Poky
13:08 15.01.2019 46.254.64.XXX"Je to trochu snazší ten koncept přenést, jelikož detaily řešíte při instalaci auta. Toro Rosso a Red Bull komunikují a pro Red Bull je to usnadněno tím, že Toro Rosso naši pohonnou jednotku zná. Můžou spolu hovořit o problému či nějaké obavě z pohledu šasi a obrátit se na nás. Když máte zcela nový, podstatně inovované řešení, tak to vyžaduje více práce," hodnotí Tanab
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95119-honda-vetsi-zmeny-motoru-nechysta-zustava-u-konceptu-z-roku-2017-dobra-zprava-pro-red-bull
Kdo jiný dá jinému týmu data o používání motoru a jeho umístění v šasi? B tými by se měli zakázat a stejně tak by měli omezit nákup věcí od jiných týmů.-
Mike17
13:22 15.01.2019 185.149.130.XXXKdo jiný? Třeba Ferrari Sauberu a Haasu? Nebo Mercedes FI?
Jo, zakázat to můžeš. Jediné, co tím dokážeš, bude 6 vozů předjíždějících zbytek o několik kol. Ty malé týmy jsou rády, že si něco můžou koupit několikrát levněji, než by to ve stejné kvalitě sami vyvíjeli. -
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek