DISKUZE K ČLÁNKU Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?
Renault tvrdí, že při vývoji zcela nové pohonné jednotky pro sezónu 2019 dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve během zimního období. Daří se mu i ve vývoji aerodynamiky nového vozu, ten je však narušen velkou změnou pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
21:13 08.01.2019 77.236.218.XXX
Myslím že jsi to řekl zcela přesně.
Jo ten páty rok má teď v tomto logiku asi má, když byli jak Honda tak Renault pozadu. Otázkou je jen jedno, jak půjde hodně navyšovat výkon. Pokud ano, nebude to jednoduché to dohnat. Osobně si myslím že asi dotahnou, (2020) ale horší to bude se spolehlivostí, ale spekuluji.
Jo ten páty rok má teď v tomto logiku asi má, když byli jak Honda tak Renault pozadu. Otázkou je jen jedno, jak půjde hodně navyšovat výkon. Pokud ano, nebude to jednoduché to dohnat. Osobně si myslím že asi dotahnou, (2020) ale horší to bude se spolehlivostí, ale spekuluji.
odin
16:19 07.01.2019 77.240.103.XXX
Nikomu nechci brát naděje. Na druhou stranu, by měl každý používat výplň toho kulatého pod vlasy, případně pod pleší. Když si přečteš článek, tak CA vždy srovnává jejich novou pohonnou jednotku s JEJICH starou pohonnou jednotkou a pokrok který udělali. Píše se tu o největším pokroku za poslední sezóny...čili i v těch minulých nějaký pokrok (zlepšení) byl(o). Kde tedy bere Jurgenb tu odvahu zpochybňovat toto tvrzení? To není o naději, fandění atd. To je o vymytém mozku dr.Markem a bohužel není sám.
Je evidentní, že se všichni motoráři každou sezónu zlepšili a to včetně Hondy. I když ti nejsou (asi stále) schopni jejich motor provozovat se stejnými výsledky jako na stolici v autech při závodění.
Podle mého Abiteboul v článku nikde nelže ani trochu. Teď bude záležet na tom, zda to jejich zlepšení bude skutečně stačit na cíle o kterých též mluví, tedy na boj s Ferrari a Mercedesem o stupně nejvyšší. Ale to je druhá věc. Alespoň takto to chápu já. A i když se jim to nepodaří, (protože se ostatní zlepší mnohem více), tak CA nelhal.
Zatímco dr.Marko podle mne na 99,99999999999% lhal se svými předpověďmi. Protože jen zázrak a neuvěřitelná shoda okolností, které pan Marko nemůže ovlivnit, by vedly k opaku.
A ještě malá poznámka k Hondě. V minulosti většinou platily pětiletky u ambiciózních projektů. To znamená, že pátý rok by měl být už ten vítězný, což by RedBullíčkům mělo hrát do karet. (Vždyť i Schumacher s Ferrari získal titul až pátým rokem...)
Je evidentní, že se všichni motoráři každou sezónu zlepšili a to včetně Hondy. I když ti nejsou (asi stále) schopni jejich motor provozovat se stejnými výsledky jako na stolici v autech při závodění.
Podle mého Abiteboul v článku nikde nelže ani trochu. Teď bude záležet na tom, zda to jejich zlepšení bude skutečně stačit na cíle o kterých též mluví, tedy na boj s Ferrari a Mercedesem o stupně nejvyšší. Ale to je druhá věc. Alespoň takto to chápu já. A i když se jim to nepodaří, (protože se ostatní zlepší mnohem více), tak CA nelhal.
Zatímco dr.Marko podle mne na 99,99999999999% lhal se svými předpověďmi. Protože jen zázrak a neuvěřitelná shoda okolností, které pan Marko nemůže ovlivnit, by vedly k opaku.
A ještě malá poznámka k Hondě. V minulosti většinou platily pětiletky u ambiciózních projektů. To znamená, že pátý rok by měl být už ten vítězný, což by RedBullíčkům mělo hrát do karet. (Vždyť i Schumacher s Ferrari získal titul až pátým rokem...)
GRAHAM
22:49 06.01.2019 77.236.218.XXXGRAHAM
20:47 06.01.2019 77.236.218.XXX
A tak já klůkům nechci upírat, že to chtějí vidět tak, že bude úspěch, mít naději.Jsem na tom někdy stejně... To k tomu patří.Jen je opravdu zajímavé a je to lidské specifikum, jak funguje to, že když Honda opravdu nebyla schopna( nemohla, nebylo to možné zvládnout) postavit konkurence-schopný motor, tak přesto, že už se ví časová osa, kdo jak na tom z konkurence byl, jak některé věci byly, veškerá posloupnost chyb, vývoje...tak se to snaží hodit na Mclaren. Zpětně lze pochopit proč vše bylo, jak to bylo a Hondu za to nekritizovat, proč to ale házet na Mclaren, který jistě taky udělal nějaké chyby, ale za to, jak motory nefungovaly, nemohl. To že tomu zcela jistě dá RB novou kůlturu, je snad jasné, Honda to potřebuje jako prase drbání, protože jinak nemají šanci. Opravdu je s podivem, když Marko říká to co říká, protože to na věci stejně nic nemění.Realita se ukáže a oni si mohou zcela zbytečně uškodit. V tomto je fakt lepší pokora, ač já nic nemám proti tomu, když je někdo sebevědomej, ale jen vůči sobě. Nelze do toho tahat soupeře, když nevíš jak na tom "výkonově" jsou, či budou. Bohužel Markova "nenávist" vuči Renaultu mu zatemnila mozek. To jestli to bude jak říkal sice nevím a i to tak být může, jenže je to ale NE-pravděpodobné. Je také možné, že to myslel ztrátu na letošní jednotky Mercedesu, jenže to pak zapomněl a to je nejvíce trápilo, že Ferrari bylo lepší. (nevím zda Mercedes s poslední spec. nenavýšil výkon a nebyl lepší)v kvalifikaci . V každém případě, Ferrari i Mercedes zase zvednou výkon, o kolik nikdo neví. Jedině snad, že Honda našla jednou tolik výkonu než je běžné. Počkáme a uvidíme...
Petr Hloušek
15:43 06.01.2019 194.79.55.XXX
Aha, a proto CA neustále posouval termín do kdy si musí RB vybrat .
Spíš mi to teď přijde takové vyjádření jako - "tak a teď si rvěte vlasy, že jste s námi skončily, limonády". Klávesnice a papír snesou všechno
Spíš mi to teď přijde takové vyjádření jako - "tak a teď si rvěte vlasy, že jste s námi skončily, limonády". Klávesnice a papír snesou všechno
Petr Hloušek
15:39 06.01.2019 194.79.55.XXX
Každou zimu velmi podobná písnička. Věří jim to ještě někdo? Zajímavé, že Mergl i Ferrari většinou celou zimu mlčí
odin
15:17 06.01.2019 77.240.103.XXX
Limbi, GRAHAMe popsali jste to dost výstižně. Je až zarážející, kolik příznivců, nebo obhájců RedBullíčků argumentuje zjednodušenými (polo)pravdami založenými na přesvědčení, že je vše ke koupi. A že když zaplatí, (z jejich pohledu), dostatek peněz, musí za to obdržet materiál, jež jim zaručí mistrovský titul. A účelově zapomínají, že se pořád jedná o sport. Sice předražený, ale sport.
Až mne ta jejich upjatá rétorika přivádí na kacířskou myšlenku, zda ty RedBullíčkovské tituly nebyly výsledkem jakési podivného kupčení, nebo korupčního jednání.
A ještě k vyhlášením CA: Podle mne o zlepšení před novou sezónou usiluje každý tým, jak ten co zvítězil, tak ten úplně poslední. A věřím, že se také každý tým (pokud na to má finance)zlepšuje a zlepší. Platilo to loni, předloni i dříve a bude to platit také v následující sezóně. Většina týmů svá zlepšení prezentují v porovnání s jejich loňským autem (motorem) podobně, jak to udělal CA. Jen RedBull a dr.Marko ví přesně, kolik bude ztrácet jejich auto na Ferrari, či Mercedes ve výkonnosti pohonné jednotky a jak na tom budou v porovnání s těmito týmy aerodynamicky. Že ten pán plácá nesmysly, když v té době, kdy o tom mluvil, ještě ani Ferko a ani Mergl něvěděli, jak výkonné pohonné jednotky se jim povede odladit, je nabíledni. A tak nějak nechápu zdejší obhájce tohoto týmu s jeho "šedou eminencí" v čele.
Až mne ta jejich upjatá rétorika přivádí na kacířskou myšlenku, zda ty RedBullíčkovské tituly nebyly výsledkem jakési podivného kupčení, nebo korupčního jednání.
A ještě k vyhlášením CA: Podle mne o zlepšení před novou sezónou usiluje každý tým, jak ten co zvítězil, tak ten úplně poslední. A věřím, že se také každý tým (pokud na to má finance)zlepšuje a zlepší. Platilo to loni, předloni i dříve a bude to platit také v následující sezóně. Většina týmů svá zlepšení prezentují v porovnání s jejich loňským autem (motorem) podobně, jak to udělal CA. Jen RedBull a dr.Marko ví přesně, kolik bude ztrácet jejich auto na Ferrari, či Mercedes ve výkonnosti pohonné jednotky a jak na tom budou v porovnání s těmito týmy aerodynamicky. Že ten pán plácá nesmysly, když v té době, kdy o tom mluvil, ještě ani Ferko a ani Mergl něvěděli, jak výkonné pohonné jednotky se jim povede odladit, je nabíledni. A tak nějak nechápu zdejší obhájce tohoto týmu s jeho "šedou eminencí" v čele.
GRAHAM
14:25 05.01.2019 77.236.218.XXX
2Situs : Jinak jestli si dobře pamatuji, Horner tvrdil že Honda ztrácí cca +- 1%, na motor Renaultu, nemyslím na konci sezóny, ale někdy v průběhu, pak něco dohnal...
Takže těch 1,3 %, pokud bude Renault opět silnějším motorem, by mohl ne třeba dohnat , ale hodně stáhnout a pak mohou rozhodovat niance, dle trati, pneumatiky, jezdci.....ale vím prozatím akademická debata,
Takže těch 1,3 %, pokud bude Renault opět silnějším motorem, by mohl ne třeba dohnat , ale hodně stáhnout a pak mohou rozhodovat niance, dle trati, pneumatiky, jezdci.....ale vím prozatím akademická debata,
GRAHAM
09:17 05.01.2019 77.236.218.XXX
Tak co v tom vězí je zcela jasné. Motor nelze pustit naplno, protože osciluje a nejsou to schopní odstranit a každá strana na to ma jiný názor kudy vede cesta z toho ven, co jsem četl tak lidé byli ve velkých sporech tak to odpískali.
U Ferrari to bylo jinak a hlavně to bylo po 3 léte spolupráci a také do Ferrari přišel někdo od Mercedesu, takže po určite době vylepšily motorářský tým a už AVL nepotřebovali.
Tady je problém, že ačkoli výkon na stolici vidí, tak ho nejsou schopni v monopostu použít a budou muset opět tlumit.
Aspoň je vidět, že s tímhle Mclaren neměl nic společného, ačkoli je mu to podsouváno. Honda nám osciluje dál....
U Ferrari to bylo jinak a hlavně to bylo po 3 léte spolupráci a také do Ferrari přišel někdo od Mercedesu, takže po určite době vylepšily motorářský tým a už AVL nepotřebovali.
Tady je problém, že ačkoli výkon na stolici vidí, tak ho nejsou schopni v monopostu použít a budou muset opět tlumit.
Aspoň je vidět, že s tímhle Mclaren neměl nic společného, ačkoli je mu to podsouváno. Honda nám osciluje dál....
uzivatel003302
08:28 05.01.2019 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
21:05 04.01.2019 176.74.141.XXX
Tak výborně, už známe mistra světa pro letošní sezonu... hned jsem klidnější.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek