DISKUZE K ČLÁNKU Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?

Renault tvrdí, že při vývoji zcela nové pohonné jednotky pro sezónu 2019 dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve během zimního období. Daří se mu i ve vývoji aerodynamiky nového vozu, ten je však narušen velkou změnou pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault u nového motoru dosahuje větších zisků, než kdykoliv dříve. Dotáhne se na Ferrari a Mercedes?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 08.01.2019 21:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 04.01.2019 13:19
Upřímně si myslím, že RB jim nic nekazil, ale… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 04.01.2019 14:34
Řekneš A ,B, C a pak až Ž, něco jsi vynechal....… »
» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 04.01.2019 16:12
Pořád jde ale o to jak problém řešíš. McLaren… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že jsi to řekl zcela přesně. 01
Jo ten páty rok má teď v tomto logiku asi má, když byli jak Honda tak Renault pozadu. Otázkou je jen jedno, jak půjde hodně navyšovat výkon. Pokud ano, nebude to jednoduché to dohnat. Osobně si myslím že asi dotahnou, (2020) ale horší to bude se spolehlivostí, ale spekuluji.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nikomu nechci brát naděje. Na druhou stranu, by měl každý používat výplň toho kulatého pod vlasy, případně pod pleší. Když si přečteš článek, tak CA vždy srovnává jejich novou pohonnou jednotku s JEJICH starou pohonnou jednotkou a pokrok který udělali. Píše se tu o největším pokroku za poslední sezóny...čili i v těch minulých nějaký pokrok (zlepšení) byl(o). Kde tedy bere Jurgenb tu odvahu zpochybňovat toto tvrzení? To není o naději, fandění atd. To je o vymytém mozku dr.Markem a bohužel není sám.
Je evidentní, že se všichni motoráři každou sezónu zlepšili a to včetně Hondy. I když ti nejsou (asi stále) schopni jejich motor provozovat se stejnými výsledky jako na stolici v autech při závodění.
Podle mého Abiteboul v článku nikde nelže ani trochu. Teď bude záležet na tom, zda to jejich zlepšení bude skutečně stačit na cíle o kterých též mluví, tedy na boj s Ferrari a Mercedesem o stupně nejvyšší. Ale to je druhá věc. Alespoň takto to chápu já. A i když se jim to nepodaří, (protože se ostatní zlepší mnohem více), tak CA nelhal.
Zatímco dr.Marko podle mne na 99,99999999999% lhal se svými předpověďmi. Protože jen zázrak a neuvěřitelná shoda okolností, které pan Marko nemůže ovlivnit, by vedly k opaku.
A ještě malá poznámka k Hondě. V minulosti většinou platily pětiletky u ambiciózních projektů. To znamená, že pátý rok by měl být už ten vítězný, což by RedBullíčkům mělo hrát do karet. (Vždyť i Schumacher s Ferrari získal titul až pátým rokem...) 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
no právě. kdyby mlčeli všichni, tak bychom se přes zimu unudili a neměli bychom ani o čem diskutovat. zaplať pán bůh za rencky, RB, hondu…... 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Ono u toho nejlepšího motoru se jednou dostanete do fáze, kdy už to dál zlepšovat moc nejde. Ty roční 50koňové přírůstky při stejných pravidlech nejdou donekonečna.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
jenže to bylo v módu, kdy Renault jel v konfiguraci, aby mu motor vydržel 6 závodů, kdežto Honda na skoro každém závodu něco měnila. A to klidně na té výkonnosti může udělat další %

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Držím palce. Každáý pokrok bude znát, s Riccim za volantem obzvlášť.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pro fajnšmekry : fakt pěkně udělané, ale na dlouhé študium. 04

[odkaz na stránku]

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Někdo maká, někdo kecá, tomu se říká dělba práce. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A tak já klůkům nechci upírat, že to chtějí vidět tak, že bude úspěch, mít naději.Jsem na tom někdy stejně... To k tomu patří.Jen je opravdu zajímavé a je to lidské specifikum, jak funguje to, že když Honda opravdu nebyla schopna( nemohla, nebylo to možné zvládnout) postavit konkurence-schopný motor, tak přesto, že už se ví časová osa, kdo jak na tom z konkurence byl, jak některé věci byly, veškerá posloupnost chyb, vývoje...tak se to snaží hodit na Mclaren. Zpětně lze pochopit proč vše bylo, jak to bylo a Hondu za to nekritizovat, proč to ale házet na Mclaren, který jistě taky udělal nějaké chyby, ale za to, jak motory nefungovaly, nemohl. To že tomu zcela jistě dá RB novou kůlturu, je snad jasné, Honda to potřebuje jako prase drbání, protože jinak nemají šanci. Opravdu je s podivem, když Marko říká to co říká, protože to na věci stejně nic nemění.Realita se ukáže a oni si mohou zcela zbytečně uškodit. V tomto je fakt lepší pokora, ač já nic nemám proti tomu, když je někdo sebevědomej, ale jen vůči sobě. Nelze do toho tahat soupeře, když nevíš jak na tom "výkonově" jsou, či budou. Bohužel Markova "nenávist" vuči Renaultu mu zatemnila mozek. To jestli to bude jak říkal sice nevím a i to tak být může, jenže je to ale NE-pravděpodobné. Je také možné, že to myslel ztrátu na letošní jednotky Mercedesu, jenže to pak zapomněl a to je nejvíce trápilo, že Ferrari bylo lepší. (nevím zda Mercedes s poslední spec. nenavýšil výkon a nebyl lepší)v kvalifikaci . V každém případě, Ferrari i Mercedes zase zvednou výkon, o kolik nikdo neví. Jedině snad, že Honda našla jednou tolik výkonu než je běžné. Počkáme a uvidíme... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Aha, a proto CA neustále posouval termín do kdy si musí RB vybrat 18.
Spíš mi to teď přijde takové vyjádření jako - "tak a teď si rvěte vlasy, že jste s námi skončily, limonády". Klávesnice a papír snesou všechno

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Každou zimu velmi podobná písnička. Věří jim to ještě někdo? Zajímavé, že Mergl i Ferrari většinou celou zimu mlčí 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Limbi, GRAHAMe popsali jste to dost výstižně. Je až zarážející, kolik příznivců, nebo obhájců RedBullíčků argumentuje zjednodušenými (polo)pravdami založenými na přesvědčení, že je vše ke koupi. A že když zaplatí, (z jejich pohledu), dostatek peněz, musí za to obdržet materiál, jež jim zaručí mistrovský titul. A účelově zapomínají, že se pořád jedná o sport. Sice předražený, ale sport.
Až mne ta jejich upjatá rétorika přivádí na kacířskou myšlenku, zda ty RedBullíčkovské tituly nebyly výsledkem jakési podivného kupčení, nebo korupčního jednání.
A ještě k vyhlášením CA: Podle mne o zlepšení před novou sezónou usiluje každý tým, jak ten co zvítězil, tak ten úplně poslední. A věřím, že se také každý tým (pokud na to má finance)zlepšuje a zlepší. Platilo to loni, předloni i dříve a bude to platit také v následující sezóně. Většina týmů svá zlepšení prezentují v porovnání s jejich loňským autem (motorem) podobně, jak to udělal CA. Jen RedBull a dr.Marko ví přesně, kolik bude ztrácet jejich auto na Ferrari, či Mercedes ve výkonnosti pohonné jednotky a jak na tom budou v porovnání s těmito týmy aerodynamicky. Že ten pán plácá nesmysly, když v té době, kdy o tom mluvil, ještě ani Ferko a ani Mergl něvěděli, jak výkonné pohonné jednotky se jim povede odladit, je nabíledni. A tak nějak nechápu zdejší obhájce tohoto týmu s jeho "šedou eminencí" v čele. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
2Situs : Jinak jestli si dobře pamatuji, Horner tvrdil že Honda ztrácí cca +- 1%, na motor Renaultu, nemyslím na konci sezóny, ale někdy v průběhu, pak něco dohnal...
Takže těch 1,3 %, pokud bude Renault opět silnějším motorem, by mohl ne třeba dohnat , ale hodně stáhnout a pak mohou rozhodovat niance, dle trati, pneumatiky, jezdci.....ale vím prozatím akademická debata, 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To zní minimálně rozumně. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak co v tom vězí je zcela jasné. Motor nelze pustit naplno, protože osciluje a nejsou to schopní odstranit a každá strana na to ma jiný názor kudy vede cesta z toho ven, co jsem četl tak lidé byli ve velkých sporech tak to odpískali.
U Ferrari to bylo jinak a hlavně to bylo po 3 léte spolupráci a také do Ferrari přišel někdo od Mercedesu, takže po určite době vylepšily motorářský tým a už AVL nepotřebovali.
Tady je problém, že ačkoli výkon na stolici vidí, tak ho nejsou schopni v monopostu použít a budou muset opět tlumit.
Aspoň je vidět, že s tímhle Mclaren neměl nic společného, ačkoli je mu to podsouváno. Honda nám osciluje dál....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kakaa

kakaa

46.135.6.XXX
Ještě, že Abiteboul umí tak pěkně kecat. Byl bych rád za vyrovnanější pole a aby Ricci mohl soupeřit s nejlepšíma, ale dokud letos neukážou aspoň něco, tak nevěřím 21

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já si se vsazením počkám na testy.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já už si i vsadil. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak výborně, už známe mistra světa pro letošní sezonu... hned jsem klidnější. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama