DISKUZE K ČLÁNKU

Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší

Spolehlivost pohonné jednotky Hondy se dostala podle jejich zástupců na přijatelnou úroveň, která se naprosto liší od předchozích ročníků s McLarenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 07.01.2019 10:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jurgenb (Hlasovali 3 lidé) 31.12.2018 08:37
No nebudu tu vykládat smysl článku, protože mi… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 03.01.2019 12:33
Byl špatně složen, ne špatně "našroubován… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 31.12.2018 10:12
To se nesmí říkat, jinak te místní hondabijci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Kam se dostala uvidíme, až se s tím motorem pokusí odjet pravidly předepsaný počet závodů.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ve Ferrari a Mercedesu omezení počtu kusů na sezonu zvládli hodně v pohodě a jejich motory v průměru 7 závodů zvládly téměř bez chybičky. Renault očividně cílil na 4 motory v sezoně a i tak nějaké problémy nastaly. McLaren vlastně nejspolehlivější s motory Renault, při tom to bylo kritiky po testech jak nemyslí na potřeby motoru. Honda, no jak bylo napsáno, zlepšila se, ale stále je v této oblasti nejhorším výrobcem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No takže jsme pořád na dvou odstoupeních. A spolehlivost se tu pořád měří počtem vyměněných dílů, přestože bylo 100x napsáno, že se mění takticky bez ohledu na poruchy a že ty taktické výměny neproběhly jen u Hondy.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nene 3 x..... viz odkaz.

      [odkaz na stránku]

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Hartley’s sole Honda-related DNF was a legacy of a rushed rebuild and engine installation following his massive British Grand Prix practice crash.

        Hele neumím dokonale anglicky, ale podle mne je tam napsáno, že dnf bylo důsledkem spěšné přestavby a instalace motoru po jeho "masivní" bouračce.
        Přeložil jsem to dobře?

        Jak jste u RB často podotýkali, špatně udělaná instalace snad není vinou výrobce motoru. Jestli ano, pak navyšuji hodně počet odstoupení RB kvůli motoru. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Rozdíl mezi špatně složeným (narychlo) motorem a instalací motoru do šáska snad chápeš ne. 12 Kluci Japonský prostě špatně složily motor a až pak dali do monopostu.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            1. Já tam čtu přestavbu (rozumím vozu, který byl totálně zničen a nikde není napsáno, že přestavba se týkala motoru) a INSTALACI MOTORU. Pochybuji, že se motor rozdělával, podle mne jen přendal do nového šasi a chyba byla v instalaci.
            2. I kdyby to byla tvá verze, tak primární důvod byl zničený vůz vinou závady na šasi. To, že měli nějaký šibeniční termín na instalaci, není vinou konstrukce motoru.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Motor je spalovák + MGU-H, MGU-K, turbo atd..., tuším že dvě komponenty po bouračce museli vyměnit, špatně to složili a motor se poškodil.

              Zde :
              Během posledního tréninku došlo k velmi podivné nehodě. Když Brandon Harley brzdil do zatáčky Brooklands a bez jakéhokoliv varování prasklo zavěšení levého předního kola a Hartley se proletěl až k bariérám.

              Z vozu zbyl jen vrak. Ovšem podle Hondy k žádnému zásadnímu poškození motoru nedošlo. Přesto se rozhodli pro nasazení nového spalovacího motoru a MGU-K a staré součástky pošlou do Sakury na podrobnou analýzu.

              PS : Majku ty ses ptal kdy bylo odstoupení a z jakých důvodů já ti ho napsal a nikde neviním konstrukci Hondy. Myslím že jdeš s oponentůrou zbytečně už za hranu....
              03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ano, vyměnili motor a podle článku byla chyba v jeho instalaci. Ne v jeho funkčnosti.
                Když bylo u RB špatně instalován výfuk, byla to vina RB. Když byla špatně udělaná instalace elektřiny, byla to vina RB. Teď je to vina Hondy. OK, ale pořád se neporouchal motor, ale byl špatně instalován. Neměl poruchu.
                Sorry, takže poruchu měl MOTOR 2x. Tedy asi jako u týmů s Renaultem.

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Byl špatně složen, ne špatně "našroubován" do šaska.Honda to v článcích bere na sebe.Nakonec mně to je jedno.... 11

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Tak proč zmiňují špatnou instalaci, když tedy nebyla špatně instalace, ale jeho složení? Z toho článku, co jsi sem dal na sebe vinu neberou. Tak mi tu dej nějaký článek, z kterého to vyplývá.
                    Z toho, co jsi zveřejnil rozhodně nevyplývá, že je to vinou motoru, ale někoho, kdo ho tam dával. 03
                    Ale na konci máš pravdu. jedno to v podstatě je. 2 nebo 3 poruchy, pořád je to srovnatelné s Renaultem. 03

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Počkej, samozřejmě že to byl lidskej faktor. Když ale složíš špatně jakýkoli motor, tak se prostě rozbije. Debata že za to nemůže motor jako takový je jasné. Ale takhle do podrobna to pitvat nejde, to se stane občas každému, že motor odejde a hardware za to nemůže. Nechme to být....to už je debata moc dětinská. 03 Honda se zlepšila a to je pro F1 pozitivní.

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Petře, můžu vědět ty 3 odstoupení v závodech? Austrálie, Abu Dhabi a...?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.61.XXX
      Brandon v Rakousku tuším?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        V prohlášení týmu po závodě je doslova napsáno, že odstoupil kvůli problému nesouvisejicimu s pohonnou jednotkou. O tom třetím odstoupení právě nic nevím. Tak čekám co mi uniklo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Kdepák Hartley VC Británie....

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hezký pokus. Hartley rozbil vůz kvůli zavěšení ve 3. tréninku, nenastoupil kvůli tomu do kvalifikace a pokud je mi známo, nedali dohromady ten vůz ani pro závod a ani neodstartoval. Nebo máš jiné informace? 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Mám, Honda sama přiznala, že mu špatně složila motor, zřejmě po té bouračce a ten odešel a musela ho následně měnit. Nic nezkouším, nemám důvod....ale tušil jsem, že to budeš rozporovat...Ono i mě trvalo, než jsem to našel, jak to bylo.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen s Red Bullem RB15

"Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Nico Hülkenberg ve Velké ceně Kanady

"Vůz funguje všude, výsledek z Kanady můžeme zopakovat." Co chystá Renault pro domácí závod?

Pneumatiky Pirelli pro sezónu 2019

Pirelli přes četné stížnosti od týmů nedostalo ani jeden požadavek na změnu pneumatik. Na čem zapracuje?

Sebastian Vettel v Kanadě

Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc

V kuloárech se formuje budoucnost královny motorsportu

Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

Mechanici Mercedesu stihli těsně před startem dát vůz Lewise Hamiltona dohromady

Mercedes o dramatické opravě Hamiltonova vozu před startem. Co stálo za zrychlením Lewise v GP Kanady?

Robert Kubica v kvalifikaci na Velkou cenu Kanady 2019

"Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Přilba Sebastiana Vettela před závodem v Monaku

Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Lando Norris s porouchaným McLarenem ve Velké ceně Kanady

"Zdi jsem se nedotkl." McLaren stále vyšetřuje záhadnou poruchu Norrise + VIDEO

Nico Hülkenberg s Renaultem RS19 na okruhu Gillese Villeneuva

Renault sáhl po týmové režii, Hülkenberga tím naštval

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama