DISKUZE K ČLÁNKU Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší

Spolehlivost pohonné jednotky Hondy se dostala podle jejich zástupců na přijatelnou úroveň, která se naprosto liší od předchozích ročníků s McLarenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 07.01.2019 10:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 03.01.2019 12:33
Byl špatně složen, ne špatně "našroubován… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 31.12.2018 10:12
To se nesmí říkat, jinak te místní hondabijci… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 02.01.2019 21:44
Mám, Honda sama přiznala, že mu špatně složila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Kam se dostala uvidíme, až se s tím motorem pokusí odjet pravidly předepsaný počet závodů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas. Měj se. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkej, samozřejmě že to byl lidskej faktor. Když ale složíš špatně jakýkoli motor, tak se prostě rozbije. Debata že za to nemůže motor jako takový je jasné. Ale takhle do podrobna to pitvat nejde, to se stane občas každému, že motor odejde a hardware za to nemůže. Nechme to být....to už je debata moc dětinská. 03 Honda se zlepšila a to je pro F1 pozitivní.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak proč zmiňují špatnou instalaci, když tedy nebyla špatně instalace, ale jeho složení? Z toho článku, co jsi sem dal na sebe vinu neberou. Tak mi tu dej nějaký článek, z kterého to vyplývá.
Z toho, co jsi zveřejnil rozhodně nevyplývá, že je to vinou motoru, ale někoho, kdo ho tam dával. 03
Ale na konci máš pravdu. jedno to v podstatě je. 2 nebo 3 poruchy, pořád je to srovnatelné s Renaultem. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Byl špatně složen, ne špatně "našroubován" do šaska.Honda to v článcích bere na sebe.Nakonec mně to je jedno.... 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, vyměnili motor a podle článku byla chyba v jeho instalaci. Ne v jeho funkčnosti.
Když bylo u RB špatně instalován výfuk, byla to vina RB. Když byla špatně udělaná instalace elektřiny, byla to vina RB. Teď je to vina Hondy. OK, ale pořád se neporouchal motor, ale byl špatně instalován. Neměl poruchu.
Sorry, takže poruchu měl MOTOR 2x. Tedy asi jako u týmů s Renaultem.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Mclaren měl jako jediný od "renaultu" docela pěkně vymyšlené chlazení v "bočnicích" monopostu. Nevíte jestli s tím jezdil po celý rok?

[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Motor je spalovák + MGU-H, MGU-K, turbo atd..., tuším že dvě komponenty po bouračce museli vyměnit, špatně to složili a motor se poškodil.

Zde :
Během posledního tréninku došlo k velmi podivné nehodě. Když Brandon Harley brzdil do zatáčky Brooklands a bez jakéhokoliv varování prasklo zavěšení levého předního kola a Hartley se proletěl až k bariérám.

Z vozu zbyl jen vrak. Ovšem podle Hondy k žádnému zásadnímu poškození motoru nedošlo. Přesto se rozhodli pro nasazení nového spalovacího motoru a MGU-K a staré součástky pošlou do Sakury na podrobnou analýzu.

PS : Majku ty ses ptal kdy bylo odstoupení a z jakých důvodů já ti ho napsal a nikde neviním konstrukci Hondy. Myslím že jdeš s oponentůrou zbytečně už za hranu....
03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ve Ferrari a Mercedesu omezení počtu kusů na sezonu zvládli hodně v pohodě a jejich motory v průměru 7 závodů zvládly téměř bez chybičky. Renault očividně cílil na 4 motory v sezoně a i tak nějaké problémy nastaly. McLaren vlastně nejspolehlivější s motory Renault, při tom to bylo kritiky po testech jak nemyslí na potřeby motoru. Honda, no jak bylo napsáno, zlepšila se, ale stále je v této oblasti nejhorším výrobcem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale tam není jediné slovo o tom, že se skládal motor. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
1. Já tam čtu přestavbu (rozumím vozu, který byl totálně zničen a nikde není napsáno, že přestavba se týkala motoru) a INSTALACI MOTORU. Pochybuji, že se motor rozdělával, podle mne jen přendal do nového šasi a chyba byla v instalaci.
2. I kdyby to byla tvá verze, tak primární důvod byl zničený vůz vinou závady na šasi. To, že měli nějaký šibeniční termín na instalaci, není vinou konstrukce motoru.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
11

Skládat motor a montovat ho šáska je rozdíl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Rozdíl mezi špatně složeným (narychlo) motorem a instalací motoru do šáska snad chápeš ne. 12 Kluci Japonský prostě špatně složily motor a až pak dali do monopostu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Chce to nějaký konzistentní pohled.
Tak buď řekněme, že za instalaci motoru může tým a pořád jsme na dvou.
Nebo je to vina výrobce a pak pojďme dopočítat odstoupení kvůli motoru u RB z těch dvou na nejmíň dvojnásobek. Jestli si vzpomínám, tak tam byl špatně instalovaný výfuk a nejaká vadná elektroinstalace.
Tento přístup, kdy u RB za to může RB a u STR za to samé může Honda se mi zdá poněkud zvláštní. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hartley’s sole Honda-related DNF was a legacy of a rushed rebuild and engine installation following his massive British Grand Prix practice crash.

Hele neumím dokonale anglicky, ale podle mne je tam napsáno, že dnf bylo důsledkem spěšné přestavby a instalace motoru po jeho "masivní" bouračce.
Přeložil jsem to dobře?

Jak jste u RB často podotýkali, špatně udělaná instalace snad není vinou výrobce motoru. Jestli ano, pak navyšuji hodně počet odstoupení RB kvůli motoru. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nene 3 x..... viz odkaz.

[odkaz na stránku]

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Mám, Honda sama přiznala, že mu špatně složila motor, zřejmě po té bouračce a ten odešel a musela ho následně měnit. Nic nezkouším, nemám důvod....ale tušil jsem, že to budeš rozporovat...Ono i mě trvalo, než jsem to našel, jak to bylo.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No takže jsme pořád na dvou odstoupeních. A spolehlivost se tu pořád měří počtem vyměněných dílů, přestože bylo 100x napsáno, že se mění takticky bez ohledu na poruchy a že ty taktické výměny neproběhly jen u Hondy.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hezký pokus. Hartley rozbil vůz kvůli zavěšení ve 3. tréninku, nenastoupil kvůli tomu do kvalifikace a pokud je mi známo, nedali dohromady ten vůz ani pro závod a ani neodstartoval. Nebo máš jiné informace? 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Honda dostala pod kontrolu ERS systém. Sice nevím zda je na úrovni ostatních, ale vypadá to, že to má pod kontrolou, myslím spolehlivostně. To za Mclarenu neměla, tam to byl průšvih. S MGU-K pomohl Mclaren a zbytek doladila tuší až s upgrade v Bahrajnu. Pak se snažili štandopéde vyvíjet, aby aspoň něco stáhli, bohužel prostě vždy chybí čas, tam to moc okecat nejde. Vše má svou posloupnost, když něco vynecháš, zaplatíš za to. Renault by mohl vyprávět. Honda to bude mít moc těžký....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama