DISKUZE K ČLÁNKU Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší
Spolehlivost pohonné jednotky Hondy se dostala podle jejich zástupců na přijatelnou úroveň, která se naprosto liší od předchozích ročníků s McLarenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda se v roce 2018 dostala spolehlivostí na "úplně jinou úroveň," přesto zůstala nejhorší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
13:59 03.01.2019 77.236.218.XXX
Počkej, samozřejmě že to byl lidskej faktor. Když ale složíš špatně jakýkoli motor, tak se prostě rozbije. Debata že za to nemůže motor jako takový je jasné. Ale takhle do podrobna to pitvat nejde, to se stane občas každému, že motor odejde a hardware za to nemůže. Nechme to být....to už je debata moc dětinská. Honda se zlepšila a to je pro F1 pozitivní.
Mike17
12:52 03.01.2019 185.149.130.XXX
Tak proč zmiňují špatnou instalaci, když tedy nebyla špatně instalace, ale jeho složení? Z toho článku, co jsi sem dal na sebe vinu neberou. Tak mi tu dej nějaký článek, z kterého to vyplývá.
Z toho, co jsi zveřejnil rozhodně nevyplývá, že je to vinou motoru, ale někoho, kdo ho tam dával.
Ale na konci máš pravdu. jedno to v podstatě je. 2 nebo 3 poruchy, pořád je to srovnatelné s Renaultem.
Z toho, co jsi zveřejnil rozhodně nevyplývá, že je to vinou motoru, ale někoho, kdo ho tam dával.
Ale na konci máš pravdu. jedno to v podstatě je. 2 nebo 3 poruchy, pořád je to srovnatelné s Renaultem.
Mike17
12:29 03.01.2019 185.149.130.XXX
Ano, vyměnili motor a podle článku byla chyba v jeho instalaci. Ne v jeho funkčnosti.
Když bylo u RB špatně instalován výfuk, byla to vina RB. Když byla špatně udělaná instalace elektřiny, byla to vina RB. Teď je to vina Hondy. OK, ale pořád se neporouchal motor, ale byl špatně instalován. Neměl poruchu.
Sorry, takže poruchu měl MOTOR 2x. Tedy asi jako u týmů s Renaultem.
Když bylo u RB špatně instalován výfuk, byla to vina RB. Když byla špatně udělaná instalace elektřiny, byla to vina RB. Teď je to vina Hondy. OK, ale pořád se neporouchal motor, ale byl špatně instalován. Neměl poruchu.
Sorry, takže poruchu měl MOTOR 2x. Tedy asi jako u týmů s Renaultem.
GRAHAM
12:19 03.01.2019 77.236.218.XXX
Mclaren měl jako jediný od "renaultu" docela pěkně vymyšlené chlazení v "bočnicích" monopostu. Nevíte jestli s tím jezdil po celý rok?
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
GRAHAM
12:06 03.01.2019 77.236.218.XXX
Motor je spalovák + MGU-H, MGU-K, turbo atd..., tuším že dvě komponenty po bouračce museli vyměnit, špatně to složili a motor se poškodil.
Zde :
Během posledního tréninku došlo k velmi podivné nehodě. Když Brandon Harley brzdil do zatáčky Brooklands a bez jakéhokoliv varování prasklo zavěšení levého předního kola a Hartley se proletěl až k bariérám.
Z vozu zbyl jen vrak. Ovšem podle Hondy k žádnému zásadnímu poškození motoru nedošlo. Přesto se rozhodli pro nasazení nového spalovacího motoru a MGU-K a staré součástky pošlou do Sakury na podrobnou analýzu.
PS : Majku ty ses ptal kdy bylo odstoupení a z jakých důvodů já ti ho napsal a nikde neviním konstrukci Hondy. Myslím že jdeš s oponentůrou zbytečně už za hranu....
Zde :
Během posledního tréninku došlo k velmi podivné nehodě. Když Brandon Harley brzdil do zatáčky Brooklands a bez jakéhokoliv varování prasklo zavěšení levého předního kola a Hartley se proletěl až k bariérám.
Z vozu zbyl jen vrak. Ovšem podle Hondy k žádnému zásadnímu poškození motoru nedošlo. Přesto se rozhodli pro nasazení nového spalovacího motoru a MGU-K a staré součástky pošlou do Sakury na podrobnou analýzu.
PS : Majku ty ses ptal kdy bylo odstoupení a z jakých důvodů já ti ho napsal a nikde neviním konstrukci Hondy. Myslím že jdeš s oponentůrou zbytečně už za hranu....
Situs
11:59 03.01.2019 85.70.164.XXX
Ve Ferrari a Mercedesu omezení počtu kusů na sezonu zvládli hodně v pohodě a jejich motory v průměru 7 závodů zvládly téměř bez chybičky. Renault očividně cílil na 4 motory v sezoně a i tak nějaké problémy nastaly. McLaren vlastně nejspolehlivější s motory Renault, při tom to bylo kritiky po testech jak nemyslí na potřeby motoru. Honda, no jak bylo napsáno, zlepšila se, ale stále je v této oblasti nejhorším výrobcem.
Mike17
11:27 03.01.2019 185.149.130.XXX
1. Já tam čtu přestavbu (rozumím vozu, který byl totálně zničen a nikde není napsáno, že přestavba se týkala motoru) a INSTALACI MOTORU. Pochybuji, že se motor rozdělával, podle mne jen přendal do nového šasi a chyba byla v instalaci.
2. I kdyby to byla tvá verze, tak primární důvod byl zničený vůz vinou závady na šasi. To, že měli nějaký šibeniční termín na instalaci, není vinou konstrukce motoru.
2. I kdyby to byla tvá verze, tak primární důvod byl zničený vůz vinou závady na šasi. To, že měli nějaký šibeniční termín na instalaci, není vinou konstrukce motoru.
Mike17
10:25 03.01.2019 185.149.130.XXX
Chce to nějaký konzistentní pohled.
Tak buď řekněme, že za instalaci motoru může tým a pořád jsme na dvou.
Nebo je to vina výrobce a pak pojďme dopočítat odstoupení kvůli motoru u RB z těch dvou na nejmíň dvojnásobek. Jestli si vzpomínám, tak tam byl špatně instalovaný výfuk a nejaká vadná elektroinstalace.
Tento přístup, kdy u RB za to může RB a u STR za to samé může Honda se mi zdá poněkud zvláštní.
Tak buď řekněme, že za instalaci motoru může tým a pořád jsme na dvou.
Nebo je to vina výrobce a pak pojďme dopočítat odstoupení kvůli motoru u RB z těch dvou na nejmíň dvojnásobek. Jestli si vzpomínám, tak tam byl špatně instalovaný výfuk a nejaká vadná elektroinstalace.
Tento přístup, kdy u RB za to může RB a u STR za to samé může Honda se mi zdá poněkud zvláštní.
Mike17
10:18 03.01.2019 185.149.130.XXX
Hartley’s sole Honda-related DNF was a legacy of a rushed rebuild and engine installation following his massive British Grand Prix practice crash.
Hele neumím dokonale anglicky, ale podle mne je tam napsáno, že dnf bylo důsledkem spěšné přestavby a instalace motoru po jeho "masivní" bouračce.
Přeložil jsem to dobře?
Jak jste u RB často podotýkali, špatně udělaná instalace snad není vinou výrobce motoru. Jestli ano, pak navyšuji hodně počet odstoupení RB kvůli motoru.
Hele neumím dokonale anglicky, ale podle mne je tam napsáno, že dnf bylo důsledkem spěšné přestavby a instalace motoru po jeho "masivní" bouračce.
Přeložil jsem to dobře?
Jak jste u RB často podotýkali, špatně udělaná instalace snad není vinou výrobce motoru. Jestli ano, pak navyšuji hodně počet odstoupení RB kvůli motoru.
GRAHAM
21:50 02.01.2019 77.236.218.XXXGRAHAM
21:44 02.01.2019 77.236.218.XXX
Mám, Honda sama přiznala, že mu špatně složila motor, zřejmě po té bouračce a ten odešel a musela ho následně měnit. Nic nezkouším, nemám důvod....ale tušil jsem, že to budeš rozporovat...Ono i mě trvalo, než jsem to našel, jak to bylo.
GRAHAM
22:33 01.01.2019 77.236.218.XXX
Honda dostala pod kontrolu ERS systém. Sice nevím zda je na úrovni ostatních, ale vypadá to, že to má pod kontrolou, myslím spolehlivostně. To za Mclarenu neměla, tam to byl průšvih. S MGU-K pomohl Mclaren a zbytek doladila tuší až s upgrade v Bahrajnu. Pak se snažili štandopéde vyvíjet, aby aspoň něco stáhli, bohužel prostě vždy chybí čas, tam to moc okecat nejde. Vše má svou posloupnost, když něco vynecháš, zaplatíš za to. Renault by mohl vyprávět. Honda to bude mít moc těžký....
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek