DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

Sportovní ředitel mistrovského Mercedesu Toto Wolff přiznal, že Mercedes při vývoji pohonné jednotky pro rok 2019 neplní ambiciózní cíle, které si stanovili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 10.12.2018 10:37 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Je pravda že kvalifikační mód ma Ferrari lepší, pak se karta lehce obratí v race módu, u těch dvou motor imho vůbec nerozhoduje,

    Vypadá to, že výkon motorů půjde nahoru ve zcela stejném módu jako minulé roky.
    Takže pokud Honda a Renault nezvýší výkon o mnohem více , než je meziroční standart, pojede to bohužel ve stejných kolejích.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Jaké koleje máš na mysli? Rok 2014 a 2015, kde byl Mercedes 1s před ostatními? Nebo 2016, kdy Ferrari udělalo skok a i RB s Renaultem ukázali, že mají správnou cestu? Nebo rok 2017, kdy to byl regulérní boj mezi Ferrari a Mercedesem a RB jim byl nejblíže od začátku hybrid éry? Nebo letos, kdy mělo Ferrari minimálně 2/3 sezóny o malinko lepší balík než Mercedes a RB byl minimálně ve čtyřech závodech nejlepší auto a v dalších závodech tvrdě na špici útočil? Nechci se bavit jen o PJ, ale je jisté, že v race módu si letos byli 3 výrobci (M, F a R) natolik blízko, že to nebyl rozhodující faktor. V kvalifikaci je to jinak, tam Renault ztrácel cca 50 ps a Honda taktéž. Hondu v race módu nelze moc hodnotit, protože TR mělo slabé piloty a ani šasi nebylo žádná sláva, každopádně šlo celkem pěkně vypozorovat, že na R v race módu ztráceli (o F a M nemluvě). Takže nevím jak ty, ale já nevidím žádné stejné koleje, já vidím skvělou příští sezónu, kde budou (snad) 4 týmy v první lize těsně následované Mclarenem a FI. Jelikož kvůli novému křídlu nebude snadné okopírovat loňské šasi Ferrari, otrocké týmy Sauber a Haas se, počítám, lehce propadnou. Navíc se dá očekávat další přiblížení se ve výkonech všech výrobců.Já vidím vlak na konci nádraří, kdy se z mnoha kolejí stávají 2 01

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Bavím se pouze o motorech a Renaultu chybělo v race módu 15 až 20 kW a v kvalifikaci 40kW a to byl pro RB rozhodující faktor a dopručil bych brát v potaz, že i v race módu, se používají ostřejší režimy, které Renault neměl.

        Pokud Honda a Renault nenavýší výkon více než ty dva v předu, mezera zůstane, což je špatně. Výkonově se to může zase i roztáhnout.

        Po posledním upgrade Honda v kvalifikačním režimu Renault předčila, není potřeba to okecávat.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Tady se úplně neshodneme. Renault C spec. nebyl v kvalifikaci méně výkonný než poslední specifikace Hondy. Tvá čísla jsou pouze čísla, která řekl RB a nikdo z továrního týmu nikdy nepotvrdil. Naopak co se opakovaně psalo byl rozdíl v race módu 15 - 20 koní, né kW. Ale to asi není podstatné. Podstatné je, že deficit mezi PJ M a R se kontinuálně snižuje a letos byl nejmenší. Jasně, něco málo chybělo i na spolehlivosti. Nikdo kromě zasvěcených neví přesné výkony, ani přesné rozdíly mezi PJ. Opakovaně zde již několik let tvrdím, že se na to nelze dívat pouze z pohledu výkonu PJ, ale jako na celé balíky (PJ + šasi + piloti + práce s pneu) týmů a tady je vidět celkem jasně ústup nadvlády týmů s PJ M na úkor týmů s PJ F a PJ R, viz. letošní pořadí v PK. Tedy bavit se pouze o motorech můžeme, ale vždy to budou jen více, či méně přesné odhady, nikoliv realita Grahame.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Moje čísla řekl CA, data Renaultu, sleduj to, jinak nemá smysl diskutovat.

            Dále bych tě chtěl upozornit, když už o tom diskutujeme, že Ferrari má silnější motor, než Mercedes. V kvalifikaci...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Určitě?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tvrdí to Mercedes, pokud jde o druhý odstavec.
                První je zhola jasný.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jirka_1

                  Jirka_1

                  217.30.64.XXX
                  Kdy to tvrdil? V době, než upravil něco na ráfcích a začal si více rozumět s pneumatikami?

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    18
                    Bavíme se o výkonech motorů v závodě a kvalifikaci a ty začneš řešit ráfky. Já to nejdudělám.... 10

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jirka_1

                      Jirka_1

                      217.30.64.XXX
                      Všechno souvisí se vším a mít výkon ještě neznamená, že budu nejrychlejší. A sám Mercedes přiznal, že jeho největším problémem je práce s pneumatikami, udržet je ve správném teplotním okně. Lidi od Mercedesu mohou říkat, co chtějí, protože sami neví, v čem je skutečně Ferrari silné a v čem ne.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Nebuď natvrdlej, tohle nerozporuji. To je ale uplně jiné debata.
                        Debata byla pouze o motorech a jejich maximalních výkonech v kvalifikaci a v závodech. Nic jiného se neřeší.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Cooper

                          Cooper

                          188.120.212.XXX
                          takže když někdo od mercedesu řekne že Ferrari má nejsilnější kvalifikační mod je to pravda? já od Ferrari nic takového nečetl a co říká mercedes beru s rezervou, když měli sekundu náskok Toto se taky pořád strachoval že je někdo porazí :) dle mě meli možná silněší motor v určitý části sezony v jiný zas mercedes... ale říct že má Ferrari silnější motor než mercedes je celkem odvážný tvrzení.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            77.236.208.XXX
                            To že jsi to nečetl, není směroplatné. Vyšlo to knižně a z více stran, že Ferrari má cca o 10 koní silnější motor v kvalifikaci, V race módu je na tom zase o kapku lépe Mercedes. Protože Ferrari musí tlumit o kapku více. Psalo se o tom a ne málo. Na druhou stranu, 10 koní není defacto nic....

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama