DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff
Sportovní ředitel mistrovského Mercedesu Toto Wolff přiznal, že Mercedes při vývoji pohonné jednotky pro rok 2019 neplní ambiciózní cíle, které si stanovili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
huhukoktejl
10:37 10.12.2018 46.135.83.XXX
Presne ... a po zavode, ve kterem o parnik vyhraji: “Tak tak nam to vyslo, nefungovalo to a to, malem jsme nedojeli. Jeste jedno kolo a auto by se zastavilo ... “ apod.
GRAHAM
09:15 10.12.2018 77.236.208.XXX
To že jsi to nečetl, není směroplatné. Vyšlo to knižně a z více stran, že Ferrari má cca o 10 koní silnější motor v kvalifikaci, V race módu je na tom zase o kapku lépe Mercedes. Protože Ferrari musí tlumit o kapku více. Psalo se o tom a ne málo. Na druhou stranu, 10 koní není defacto nic....
airwar1939
08:12 10.12.2018 176.74.141.XXX
Po pravdě, já to prohlášení vnímám jako špatnou zprávu pro soupeře. když Mercedes je takto skromný, bývá obvykle hodně dobrý.
Limbi
10:32 09.12.2018 147.228.209.XXX
Nezlobte se na mě, ale mě tohle připadá každý rok jak PR na F1 od mercedesu. Něco ve smyslu "nejsme tak dominantní jak si myslíte, tak se určitě dívejte, protože 3 závody v sezóně určitě nevyhrajeme a až budeme mít jistý titul, tak už na to taky tak tlačit nebudem". Mercedes každý rok říká jak jsou mu soupeři blízko. Letos to byl první rok, kdy tomu tak bylo, ale jinak mi to připadá jako PR, nebo preventivní snížení očekávání a tím i tlaku na tým.
Cooper
10:22 09.12.2018 188.120.212.XXX
takže když někdo od mercedesu řekne že Ferrari má nejsilnější kvalifikační mod je to pravda? já od Ferrari nic takového nečetl a co říká mercedes beru s rezervou, když měli sekundu náskok Toto se taky pořád strachoval že je někdo porazí :) dle mě meli možná silněší motor v určitý části sezony v jiný zas mercedes... ale říct že má Ferrari silnější motor než mercedes je celkem odvážný tvrzení.
Jirka_1
20:10 08.12.2018 217.30.64.XXX
Všechno souvisí se vším a mít výkon ještě neznamená, že budu nejrychlejší. A sám Mercedes přiznal, že jeho největším problémem je práce s pneumatikami, udržet je ve správném teplotním okně. Lidi od Mercedesu mohou říkat, co chtějí, protože sami neví, v čem je skutečně Ferrari silné a v čem ne.
GRAHAM
15:06 08.12.2018 77.236.218.XXX
Nikdo ji nepodceňuje, vše je na nich, po té ostudě, co dosud Honda předváděla.Mají to ve svých rukou.
Jde spíše o to, že kult výrobce dobrých, výkoných spolehlivých motorů je navždy pošramocen.Dobře s Hondou bylo kdysi a už je to hodně vousaté. Aspoň že v těch motorkách se tak nějak drží, mám na mysli hlavně mód spolehlivosti.
To že to Honda dožene věřím také o termínu však nebudu spekulovat.
Ovšem to, s jakým produktem byla ochotna vstoupit do F1, to je neomluvitelné.Snad to teď napraví. Budou to mít ale hodně těžké, skloubit spolehlivost a výkonost v benchmarku Mercedesu a Ferrari.To je snad každému jasné.To samé Renault.
Bylo by dobré, kdyby přestali motory výkonem a spolehlivostí do vysledků kvalifikace a ať si to všichni v race módech rozdaj na trati.
Jde spíše o to, že kult výrobce dobrých, výkoných spolehlivých motorů je navždy pošramocen.Dobře s Hondou bylo kdysi a už je to hodně vousaté. Aspoň že v těch motorkách se tak nějak drží, mám na mysli hlavně mód spolehlivosti.
To že to Honda dožene věřím také o termínu však nebudu spekulovat.
Ovšem to, s jakým produktem byla ochotna vstoupit do F1, to je neomluvitelné.Snad to teď napraví. Budou to mít ale hodně těžké, skloubit spolehlivost a výkonost v benchmarku Mercedesu a Ferrari.To je snad každému jasné.To samé Renault.
Bylo by dobré, kdyby přestali motory výkonem a spolehlivostí do vysledků kvalifikace a ať si to všichni v race módech rozdaj na trati.
Jirka_1
17:01 07.12.2018 217.30.64.XXX
Do začátku další sezóny to máme cca 4 měsíce, tudíž se ještě mnoho věcí změní. I když nejsem fandou RB, mám takový nepříjemný dojem, že příští rok budou karty rozdány jinak. A Hondu bych nepodceňoval, nikdo z nás neví, jak na tom skutečně teď je a už vůbec ne, jak na tom bude na konci března.
Adi
13:49 07.12.2018 81.19.11.XXX
Tady se úplně neshodneme. Renault C spec. nebyl v kvalifikaci méně výkonný než poslední specifikace Hondy. Tvá čísla jsou pouze čísla, která řekl RB a nikdo z továrního týmu nikdy nepotvrdil. Naopak co se opakovaně psalo byl rozdíl v race módu 15 - 20 koní, né kW. Ale to asi není podstatné. Podstatné je, že deficit mezi PJ M a R se kontinuálně snižuje a letos byl nejmenší. Jasně, něco málo chybělo i na spolehlivosti. Nikdo kromě zasvěcených neví přesné výkony, ani přesné rozdíly mezi PJ. Opakovaně zde již několik let tvrdím, že se na to nelze dívat pouze z pohledu výkonu PJ, ale jako na celé balíky (PJ + šasi + piloti + práce s pneu) týmů a tady je vidět celkem jasně ústup nadvlády týmů s PJ M na úkor týmů s PJ F a PJ R, viz. letošní pořadí v PK. Tedy bavit se pouze o motorech můžeme, ale vždy to budou jen více, či méně přesné odhady, nikoliv realita Grahame.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek