DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff
Sportovní ředitel mistrovského Mercedesu Toto Wolff přiznal, že Mercedes při vývoji pohonné jednotky pro rok 2019 neplní ambiciózní cíle, které si stanovili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
12:54 07.12.2018 77.236.218.XXX
Bavím se pouze o motorech a Renaultu chybělo v race módu 15 až 20 kW a v kvalifikaci 40kW a to byl pro RB rozhodující faktor a dopručil bych brát v potaz, že i v race módu, se používají ostřejší režimy, které Renault neměl.
Pokud Honda a Renault nenavýší výkon více než ty dva v předu, mezera zůstane, což je špatně. Výkonově se to může zase i roztáhnout.
Po posledním upgrade Honda v kvalifikačním režimu Renault předčila, není potřeba to okecávat.
Pokud Honda a Renault nenavýší výkon více než ty dva v předu, mezera zůstane, což je špatně. Výkonově se to může zase i roztáhnout.
Po posledním upgrade Honda v kvalifikačním režimu Renault předčila, není potřeba to okecávat.
Adi
12:14 07.12.2018 81.19.11.XXX
Jaké koleje máš na mysli? Rok 2014 a 2015, kde byl Mercedes 1s před ostatními? Nebo 2016, kdy Ferrari udělalo skok a i RB s Renaultem ukázali, že mají správnou cestu? Nebo rok 2017, kdy to byl regulérní boj mezi Ferrari a Mercedesem a RB jim byl nejblíže od začátku hybrid éry? Nebo letos, kdy mělo Ferrari minimálně 2/3 sezóny o malinko lepší balík než Mercedes a RB byl minimálně ve čtyřech závodech nejlepší auto a v dalších závodech tvrdě na špici útočil? Nechci se bavit jen o PJ, ale je jisté, že v race módu si letos byli 3 výrobci (M, F a R) natolik blízko, že to nebyl rozhodující faktor. V kvalifikaci je to jinak, tam Renault ztrácel cca 50 ps a Honda taktéž. Hondu v race módu nelze moc hodnotit, protože TR mělo slabé piloty a ani šasi nebylo žádná sláva, každopádně šlo celkem pěkně vypozorovat, že na R v race módu ztráceli (o F a M nemluvě). Takže nevím jak ty, ale já nevidím žádné stejné koleje, já vidím skvělou příští sezónu, kde budou (snad) 4 týmy v první lize těsně následované Mclarenem a FI. Jelikož kvůli novému křídlu nebude snadné okopírovat loňské šasi Ferrari, otrocké týmy Sauber a Haas se, počítám, lehce propadnou. Navíc se dá očekávat další přiblížení se ve výkonech všech výrobců.Já vidím vlak na konci nádraří, kdy se z mnoha kolejí stávají 2
GRAHAM
11:54 07.12.2018 77.236.218.XXX
Je pravda že kvalifikační mód ma Ferrari lepší, pak se karta lehce obratí v race módu, u těch dvou motor imho vůbec nerozhoduje,
Vypadá to, že výkon motorů půjde nahoru ve zcela stejném módu jako minulé roky.
Takže pokud Honda a Renault nezvýší výkon o mnohem více , než je meziroční standart, pojede to bohužel ve stejných kolejích.
Vypadá to, že výkon motorů půjde nahoru ve zcela stejném módu jako minulé roky.
Takže pokud Honda a Renault nezvýší výkon o mnohem více , než je meziroční standart, pojede to bohužel ve stejných kolejích.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek