DISKUZE K ČLÁNKU Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Jezdec Carlos Sainz příští rok neočekává, že by si měl s McLarenem, do něhož přestupuje z Renaultu, ve startovním poli příliš polepšit. Myslí si, že bude bojovat nejspíš o stejné pozice jako letos.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 10.11.2018 18:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 08.11.2018 14:07
Co ty víš o inženýrech a lidech, které znám, a… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2018 11:01
Nevím dle čeho soudíš že s Hondou neměli solidní… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2018 11:18
Honda McLarenu neplatila 100 mil. na vývoj šasi,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Líbí se mi, jak je v F1 vidět pokrok nejen v technice, ale i u fanoušků. Nejdnou někteří pochopili, že se dají komponenty i syslit a tedy, že ne každá nová součástka musí být vadná. To je hodně velký pokrok proti loňsku, kde počet součástek byl jediným přijatelným měřítkem spolehlivosti. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když si člověk uvědomí, že McL nedokázal postavit solidní vůz ani s honosnou dotaci 100 000 000 od Hondy v době kdy byl tým ještě poměrně stabilizovaný, tak bych moc velké zázraky neočekával.
    Na druhou stranu přicházejí změny v aero které můžou některé týmy trochu přibrzdit, takž nějaká šance na drobné zlepšení tu ještě je.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ono s motorem, který musíš neustále měnit, to jest nemůžeš toliko testovat a ještě má výkonový deficit jak hrom, se není čemu divit.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        McL o svém šasi tvrdil něco zcela jiného.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nevím dle čeho soudíš že s Hondou neměli solidní šasi. Letos se k špatné práci přiznali, je velmi pravděpodobné že maj na víc s motorem Renault než letos ukázali, takže uvidíme.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ano tvrdil že ho nemá špatné a že je v TOP 3 , v dané době... Když ti chybí 100 koní, ERS taky slabší nejde nic moc vymyšlet že...monopost funguje jako balíček, bez motoru je to špatný.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Honda McLarenu neplatila 100 mil. na vývoj šasi, měl pouze zadarmo motory + příspěvek na plat Alonsa. A McL postavil solidní vůz, patřil mezi špičku - píšeš hlouposti. Balík jako celek solidní nebyl, ale jaký asi mohl být s takovou poruchovostí a výkonem motoru, který ztrácel cca 100 koní?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Letos mají stejný motor jako třetí nejlepší tým a potácí se na dně startovního pole. Kde se tak najednou ztratila kvalita šasi se kterou se loni tak vychloubali. Vlastně ještě i letos do prvních testů.

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Každý rok přeci není stejný, navíc pokud měnili motor. Sice (zase hloupě) tvrdili, že to není problém, ale všem rozumně uvažujícím muselo být jasné, že to problém být může.

          Na druhou stranu pokud ale ani příští rok nepostaví dobré šaši po tom co odpískali celý letošní vývoj, tak to bude poslední hřebík do rakve báje o nejlepším šasi. ( nejspíš i pro reputaci celého Mclarenu)

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Někdy v roce 2017 jsem jak na Skysport slyšel ale i v zahraničních médiích četl že roční příspěvek Hondy je 60 milionů liber... ale může to být kec, stejně jako 90% informací co se dá o Formuli 1 přečíst.

        Druhá věc je kvalita šasi McLarenu v roce 2017. Opracvdu mě nenapadá jediný rozumný důvod proč věřit tomu že McLaren v roce 2017 postavil špičkové šasi, když v roce 2013, 2014 a 2018 postavil totální střep. Jakto, že se jim najednou podařilo postavit tak skvělé šasi? A jakto, že ho za rok tak brutálně zprasili? Naopak dokážu dost přesně pochopit PR tvrzeni McLarenu o super šasi, zvláště když hrajete o sponzory.

        To, že se pohybuješ v prostředí Formule 1 a můžeš hovořit z lidmi z Formule 1 ještě neznamená, že ti ti lidi nebudou lhát.

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama