DISKUZE K ČLÁNKU Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká
Jezdec Carlos Sainz příští rok neočekává, že by si měl s McLarenem, do něhož přestupuje z Renaultu, ve startovním poli příliš polepšit. Myslí si, že bude bojovat nejspíš o stejné pozice jako letos.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
18:47 10.11.2018 185.149.130.XXX
Promiň Petře, ale když nelžou, tak jak to chceš pojmenovat? Neznalost, nesoudnost, PR kecy? Těch prohlášení, jak to s nimi vypadá, nebo bude vypadat, čteme každý rok spousty a všechny doteď byly totálně mimo (nadsázka). Airwar Ti některá i popsal.
Pokud jde o loňské šasi, tak možná bylo lepším průměrem, ale nic nenaznačuje, že bylo špičkové. Žádný brutální rozdíl mezi technickými a motorovými okruhy se nekonal. I v těch nejtechničtější dostával od RB přes 1s na kolo. Zatímco RB s podobným výkonovým deficitem na špici dokázal na některých okruzích ztrátu i vymazat. A to šasi RB zrovna v první polovině loňského roku zrovna špičkové nebylo. Ani neustálé narážky na nejhorší top speed se nakonec ukázaly jako mimo. Takže možná měl lepší šasi, než týmy středu, ale na nejlepší týmy to evidentně nestačilo. Když to srovnám s letoškem, tak je rozdíl mezi okruhy podobný a v top speedu také nijak výrazně neposkočili. Je evidentní, že letošní šasi je o něco horší, ale žádná čísla nenaznačují nějaký brutální rozdíl.
Není důvod, aby ses nad tím rozčiloval. Máme snad právo na názor a ten nemusí být stejný s Tvým. Pravdu mít nemusíme, ale to evidentně nemají šasto ani u Mclarenu. Jinak by jsme na závodech viděli jiné výkony.
Pokud jde o loňské šasi, tak možná bylo lepším průměrem, ale nic nenaznačuje, že bylo špičkové. Žádný brutální rozdíl mezi technickými a motorovými okruhy se nekonal. I v těch nejtechničtější dostával od RB přes 1s na kolo. Zatímco RB s podobným výkonovým deficitem na špici dokázal na některých okruzích ztrátu i vymazat. A to šasi RB zrovna v první polovině loňského roku zrovna špičkové nebylo. Ani neustálé narážky na nejhorší top speed se nakonec ukázaly jako mimo. Takže možná měl lepší šasi, než týmy středu, ale na nejlepší týmy to evidentně nestačilo. Když to srovnám s letoškem, tak je rozdíl mezi okruhy podobný a v top speedu také nijak výrazně neposkočili. Je evidentní, že letošní šasi je o něco horší, ale žádná čísla nenaznačují nějaký brutální rozdíl.
Není důvod, aby ses nad tím rozčiloval. Máme snad právo na názor a ten nemusí být stejný s Tvým. Pravdu mít nemusíme, ale to evidentně nemají šasto ani u Mclarenu. Jinak by jsme na závodech viděli jiné výkony.
Mike17
18:14 10.11.2018 185.149.130.XXX
Líbí se mi, jak je v F1 vidět pokrok nejen v technice, ale i u fanoušků. Nejdnou někteří pochopili, že se dají komponenty i syslit a tedy, že ne každá nová součástka musí být vadná. To je hodně velký pokrok proti loňsku, kde počet součástek byl jediným přijatelným měřítkem spolehlivosti.
Adi
19:36 08.11.2018 83.240.61.XXX
Vím, ze McLaren umí udělat skvěle sasi... bylo by skvěle zopakovat si pěkné souboje z první třetiny letošní sezóny. Avšak i v případě, ze bude balík Renaultu a McLarenu stejně výkonný, je tu ještě stále faktor pilotů a tam to bude mít McLaren proti Renaultu opravdu velmi velmi těžké...
airwar1939
18:48 08.11.2018 176.74.141.XXX
To by se museli všich letos zrychlit asi o 2-2,5 sekundy oproti McLarenu. Věřím tomu, že jednomu či dvoum týmům se to může podařit, ale aby se to podařilo hned osmi z deseti?
airwar1939
18:46 08.11.2018 176.74.141.XXX
Žiji v tomhle světě příliš dlouho, abych věřil všemu co bylo řečeno a napsáno. To není o znalosti konkrétních osob, ale o prohlášeních lidí od McLarenu, které zde byly opakovaně prezentovány, a jaká byla viditelná realita.
Připomenu jen ty nejznámější: rok 2014: "motor Honda má stejný výkon jako motor Mercedes, příští rok budeme vyhrávat závody, v roce 2016 budeme bojovat o titul", nebo rok 2017: "s naším šasi a s motorem Renault zrychlíme minimálně o jednu sekundu na kolo a budeme minimálně bojovat o pódium".
Připomenu jen ty nejznámější: rok 2014: "motor Honda má stejný výkon jako motor Mercedes, příští rok budeme vyhrávat závody, v roce 2016 budeme bojovat o titul", nebo rok 2017: "s naším šasi a s motorem Renault zrychlíme minimálně o jednu sekundu na kolo a budeme minimálně bojovat o pódium".
Petr
14:07 08.11.2018 109.81.245.XXX
Co ty víš o inženýrech a lidech, které znám, a jaké s nimi mám vztahy, že si je troufáš ohodnotit jako lháře? Kvalita toho vozu šla jasně vidět na datech a uznávali to i soupeři a lidé, kterým se to do krámu nehodilo, o žádné PR nešlo. Stačilo se podívat na pár analýz jejich výkonů a normálnímu člověku to bylo jasné. To, že některé roky tým postaví auto dobré a jiné špatné, je v F1 úplně normální. Pravdu bych rozhodně nehledal u anonymního diskutéra.
Petr Hloušek
13:42 08.11.2018 194.79.55.XXX
návrat Williamsu na výslusní v době kdy dominují továrny a za nimi si to rozdávají jejich B-týmy je opravdu utopií
Petr Hloušek
13:35 08.11.2018 194.79.55.XXX
Renault určitě nedají, když na ně budu hodnej, tipnu je na 8. místo v PK
airwar1939
13:26 08.11.2018 176.74.141.XXX
Tak to je celkem pozitivní informace, protože do Španělska jeho kvalitu zhoršovali.
airwar1939
13:23 08.11.2018 176.74.141.XXX
Někdy v roce 2017 jsem jak na Skysport slyšel ale i v zahraničních médiích četl že roční příspěvek Hondy je 60 milionů liber... ale může to být kec, stejně jako 90% informací co se dá o Formuli 1 přečíst.
Druhá věc je kvalita šasi McLarenu v roce 2017. Opracvdu mě nenapadá jediný rozumný důvod proč věřit tomu že McLaren v roce 2017 postavil špičkové šasi, když v roce 2013, 2014 a 2018 postavil totální střep. Jakto, že se jim najednou podařilo postavit tak skvělé šasi? A jakto, že ho za rok tak brutálně zprasili? Naopak dokážu dost přesně pochopit PR tvrzeni McLarenu o super šasi, zvláště když hrajete o sponzory.
To, že se pohybuješ v prostředí Formule 1 a můžeš hovořit z lidmi z Formule 1 ještě neznamená, že ti ti lidi nebudou lhát.
Druhá věc je kvalita šasi McLarenu v roce 2017. Opracvdu mě nenapadá jediný rozumný důvod proč věřit tomu že McLaren v roce 2017 postavil špičkové šasi, když v roce 2013, 2014 a 2018 postavil totální střep. Jakto, že se jim najednou podařilo postavit tak skvělé šasi? A jakto, že ho za rok tak brutálně zprasili? Naopak dokážu dost přesně pochopit PR tvrzeni McLarenu o super šasi, zvláště když hrajete o sponzory.
To, že se pohybuješ v prostředí Formule 1 a můžeš hovořit z lidmi z Formule 1 ještě neznamená, že ti ti lidi nebudou lhát.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek