DISKUZE K ČLÁNKU Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Jezdec Carlos Sainz příští rok neočekává, že by si měl s McLarenem, do něhož přestupuje z Renaultu, ve startovním poli příliš polepšit. Myslí si, že bude bojovat nejspíš o stejné pozice jako letos.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 10.11.2018 18:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 08.11.2018 14:07
Co ty víš o inženýrech a lidech, které znám, a… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2018 11:01
Nevím dle čeho soudíš že s Hondou neměli solidní… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2018 11:18
Honda McLarenu neplatila 100 mil. na vývoj šasi,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň Petře, ale když nelžou, tak jak to chceš pojmenovat? Neznalost, nesoudnost, PR kecy? Těch prohlášení, jak to s nimi vypadá, nebo bude vypadat, čteme každý rok spousty a všechny doteď byly totálně mimo (nadsázka). Airwar Ti některá i popsal.
Pokud jde o loňské šasi, tak možná bylo lepším průměrem, ale nic nenaznačuje, že bylo špičkové. Žádný brutální rozdíl mezi technickými a motorovými okruhy se nekonal. I v těch nejtechničtější dostával od RB přes 1s na kolo. Zatímco RB s podobným výkonovým deficitem na špici dokázal na některých okruzích ztrátu i vymazat. A to šasi RB zrovna v první polovině loňského roku zrovna špičkové nebylo. Ani neustálé narážky na nejhorší top speed se nakonec ukázaly jako mimo. Takže možná měl lepší šasi, než týmy středu, ale na nejlepší týmy to evidentně nestačilo. Když to srovnám s letoškem, tak je rozdíl mezi okruhy podobný a v top speedu také nijak výrazně neposkočili. Je evidentní, že letošní šasi je o něco horší, ale žádná čísla nenaznačují nějaký brutální rozdíl.
Není důvod, aby ses nad tím rozčiloval. Máme snad právo na názor a ten nemusí být stejný s Tvým. Pravdu mít nemusíme, ale to evidentně nemají šasto ani u Mclarenu. Jinak by jsme na závodech viděli jiné výkony. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Líbí se mi, jak je v F1 vidět pokrok nejen v technice, ale i u fanoušků. Nejdnou někteří pochopili, že se dají komponenty i syslit a tedy, že ne každá nová součástka musí být vadná. To je hodně velký pokrok proti loňsku, kde počet součástek byl jediným přijatelným měřítkem spolehlivosti. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Vím, ze McLaren umí udělat skvěle sasi... bylo by skvěle zopakovat si pěkné souboje z první třetiny letošní sezóny. Avšak i v případě, ze bude balík Renaultu a McLarenu stejně výkonný, je tu ještě stále faktor pilotů a tam to bude mít McLaren proti Renaultu opravdu velmi velmi těžké...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To by se museli všich letos zrychlit asi o 2-2,5 sekundy oproti McLarenu. Věřím tomu, že jednomu či dvoum týmům se to může podařit, ale aby se to podařilo hned osmi z deseti?

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Žiji v tomhle světě příliš dlouho, abych věřil všemu co bylo řečeno a napsáno. To není o znalosti konkrétních osob, ale o prohlášeních lidí od McLarenu, které zde byly opakovaně prezentovány, a jaká byla viditelná realita.

Připomenu jen ty nejznámější: rok 2014: "motor Honda má stejný výkon jako motor Mercedes, příští rok budeme vyhrávat závody, v roce 2016 budeme bojovat o titul", nebo rok 2017: "s naším šasi a s motorem Renault zrychlíme minimálně o jednu sekundu na kolo a budeme minimálně bojovat o pódium".

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.227.XXX
Tipovat budoucnost podle historie? No, spíš bych uvěřil tomu, že za 10 let bude Williams s McLarenem tam, kde jsou dneska jiní několikanásobní exšampioni, třeba Lotus, Brabham nebo Cooper.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
vždyť on Williams je takovým "B" týmem Mercedesu. ony ta béčka jsou prakticky všichni odběratelé motorů od továrního týmu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Co ty víš o inženýrech a lidech, které znám, a jaké s nimi mám vztahy, že si je troufáš ohodnotit jako lháře? Kvalita toho vozu šla jasně vidět na datech a uznávali to i soupeři a lidé, kterým se to do krámu nehodilo, o žádné PR nešlo. Stačilo se podívat na pár analýz jejich výkonů a normálnímu člověku to bylo jasné. To, že některé roky tým postaví auto dobré a jiné špatné, je v F1 úplně normální. Pravdu bych rozhodně nehledal u anonymního diskutéra.

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
já myslím že ho dají.....oba dva se můžeme plést. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Když se soupeř zlepší z roku na rok o více než ty, logicky to tak může být....

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To je nesmysl, jak jsi na to přišel. Vždyť to nemá logiku. 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Test pro přiští rok. 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Letos ne, to je pravda, co bude přiští rok se uvidí. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
návrat Williamsu na výslusní v době kdy dominují továrny a za nimi si to rozdávají jejich B-týmy je opravdu utopií 09

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Renault určitě nedají, když na ně budu hodnej, tipnu je na 8. místo v PK

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hormón

Hormón

31.192.70.XXX
Letos nestihaji tovarnu Renault. To mluvi za vse. Ostatni je jen hledani vymluv. Sainz vypada, ze vi vice, nez tu nekteri chteji slyset

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak to je celkem pozitivní informace, protože do Španělska jeho kvalitu zhoršovali.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Někdy v roce 2017 jsem jak na Skysport slyšel ale i v zahraničních médiích četl že roční příspěvek Hondy je 60 milionů liber... ale může to být kec, stejně jako 90% informací co se dá o Formuli 1 přečíst.

Druhá věc je kvalita šasi McLarenu v roce 2017. Opracvdu mě nenapadá jediný rozumný důvod proč věřit tomu že McLaren v roce 2017 postavil špičkové šasi, když v roce 2013, 2014 a 2018 postavil totální střep. Jakto, že se jim najednou podařilo postavit tak skvělé šasi? A jakto, že ho za rok tak brutálně zprasili? Naopak dokážu dost přesně pochopit PR tvrzeni McLarenu o super šasi, zvláště když hrajete o sponzory.

To, že se pohybuješ v prostředí Formule 1 a můžeš hovořit z lidmi z Formule 1 ještě neznamená, že ti ti lidi nebudou lhát.

+ 4 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hormón

Hormón

31.192.70.XXX
A proto nedavno prinesli upraveny nos. Takze vyviji

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama