DISKUZE K ČLÁNKU Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Jezdec Carlos Sainz příští rok neočekává, že by si měl s McLarenem, do něhož přestupuje z Renaultu, ve startovním poli příliš polepšit. Myslí si, že bude bojovat nejspíš o stejné pozice jako letos.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz moc velký posun vpřed s McLarenem v roce 2019 nečeká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 10.11.2018 18:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 08.11.2018 14:07
Co ty víš o inženýrech a lidech, které znám, a… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2018 11:01
Nevím dle čeho soudíš že s Hondou neměli solidní… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 08.11.2018 11:18
Honda McLarenu neplatila 100 mil. na vývoj šasi,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            To by se museli všich letos zrychlit asi o 2-2,5 sekundy oproti McLarenu. Věřím tomu, že jednomu či dvoum týmům se to může podařit, ale aby se to podařilo hned osmi z deseti?

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Co ty víš o inženýrech a lidech, které znám, a jaké s nimi mám vztahy, že si je troufáš ohodnotit jako lháře? Kvalita toho vozu šla jasně vidět na datech a uznávali to i soupeři a lidé, kterým se to do krámu nehodilo, o žádné PR nešlo. Stačilo se podívat na pár analýz jejich výkonů a normálnímu člověku to bylo jasné. To, že některé roky tým postaví auto dobré a jiné špatné, je v F1 úplně normální. Pravdu bych rozhodně nehledal u anonymního diskutéra.

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Žiji v tomhle světě příliš dlouho, abych věřil všemu co bylo řečeno a napsáno. To není o znalosti konkrétních osob, ale o prohlášeních lidí od McLarenu, které zde byly opakovaně prezentovány, a jaká byla viditelná realita.

            Připomenu jen ty nejznámější: rok 2014: "motor Honda má stejný výkon jako motor Mercedes, příští rok budeme vyhrávat závody, v roce 2016 budeme bojovat o titul", nebo rok 2017: "s naším šasi a s motorem Renault zrychlíme minimálně o jednu sekundu na kolo a budeme minimálně bojovat o pódium".

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Promiň Petře, ale když nelžou, tak jak to chceš pojmenovat? Neznalost, nesoudnost, PR kecy? Těch prohlášení, jak to s nimi vypadá, nebo bude vypadat, čteme každý rok spousty a všechny doteď byly totálně mimo (nadsázka). Airwar Ti některá i popsal.
            Pokud jde o loňské šasi, tak možná bylo lepším průměrem, ale nic nenaznačuje, že bylo špičkové. Žádný brutální rozdíl mezi technickými a motorovými okruhy se nekonal. I v těch nejtechničtější dostával od RB přes 1s na kolo. Zatímco RB s podobným výkonovým deficitem na špici dokázal na některých okruzích ztrátu i vymazat. A to šasi RB zrovna v první polovině loňského roku zrovna špičkové nebylo. Ani neustálé narážky na nejhorší top speed se nakonec ukázaly jako mimo. Takže možná měl lepší šasi, než týmy středu, ale na nejlepší týmy to evidentně nestačilo. Když to srovnám s letoškem, tak je rozdíl mezi okruhy podobný a v top speedu také nijak výrazně neposkočili. Je evidentní, že letošní šasi je o něco horší, ale žádná čísla nenaznačují nějaký brutální rozdíl.
            Není důvod, aby ses nad tím rozčiloval. Máme snad právo na názor a ten nemusí být stejný s Tvým. Pravdu mít nemusíme, ale to evidentně nemají šasto ani u Mclarenu. Jinak by jsme na závodech viděli jiné výkony. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    89.24.33.XXX
    Tak Top4 v PK by bylo pro McLaren v r 2019 skvěle umístění. Každopádně dle me bude úspěch, když budou v PK na 5. Místě.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Celkem rozumná řeč. Pokud chybovali na autě přechodem na motory Renault, čemuž věřím, a správně tyto chyby identifikovali, pak když se jim povede náprava můžou se tam příští rok pomlátit s Renaultem. Čekám to, na druhou stranu jestli tomu tak nebude a příští rok bude Q3 opět takřka nedostižnou metou tak je třeba si přiznat že McLaren definitivně ztratil ten drive který měl v roce 2012 a teď na to jednoduše nemá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Je logicky opatrný, lepší to může být vždycky....tak je potřeba nastavit laťku rozumně,nakonec pochybuji že má jakékoli informace , jak to vypadá ve vývoji. A i kdyby věděl.....neví jak na tom budou soupeři.

      Marko ten už ví, že Honda bude ztrácet 10 kW. To je na Nobelovu cenu, za přesný odhad výkonu soupeřů. 11

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Pořád se ale Marko ani neblíží legendárním slovům Dennise, který s Hondou nechtěl jen vyhrávat ale dokonce dominovat 13

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jenže to je hodně velký rozdíl, to nejde dát vůbec do poměru. Jsi uplně mimo mísu.....snad ti to dojde. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            No jasně že chápu. Marko je neoblíbený, na toho se vždycky něco najde. Ale naopak Dennis je z nějakého důvodu nedotknutelný. 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Takže ti to nedošlo. Možná budeš muset kapku zestárnout....to že Marko je neoblíbený s tím fakt nic nemá. RD byl taky defacto taky neoblíbený, jenže jukni co všechno dokázal.

              To co jsi napsal, je prostě totální nesmysl.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Marko se jako poradce podílel na čtyřech titulech jezdeckých i v konstruktérech a našel takové mega talenty jako je Vettel, Max nebo Ricci. To je málo? Chápu že Dennis je někde jinde, ale ani Marko není nějakej tydýt z Marusie (jméno týmu čistě náhodné).

                Jinak seriozně, obě prohlášení jsou velkohubé nesmysly, které ti lidi hned vrátí pokud se nevyplní. Šlo mi jen o to, aby by sis uvědomil souvislosti a nepoužíval dvojí metr.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Jablka a hrušky..... pořad to nechápeš. To není dvojí metr....
                  Marko nemůže vědět, kolik budou mít deficit...., vytahuje se" nemůže to vědět, ač třeba to dopadne.
                  Předpoklad, historický , že Honda bude dobrá a že bude "může"dominovat lze akceptovat, optikou doby, kdy to bylo vysloveno.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama