Zatím je však situace poněkud nejasná a tým ještě neoznámil ani dodavatele motorů. Vzhledem k tomu je nanejvýš nepravděpodobné, že by vůbec nějaký vůz mohl být novým týmem ve stanovené době testován.
Alex Shnaider, stojící v čele obchodníků financujících obchod Midland F1, sice stále tvrdí, že je vše jak má být a Jordan nebude prodán, zároveň ale připustil, že na prodej je úplně vše. Navíc podle posledních zpráv nemají jeho společníci pro F1 už takové nadšení.
Tato situace tak nahrává spekulacím o tom, že se chystá koupě Jordanu. Po expilotovi Irvinovi je nyní zmiňováno jméno Davida Richardse, který si získal obdiv za rychlý úspěch s týmem BAR Honda.
Původní zprávy o tom, že by vedl Midland, byly zastíněny úvahou, že by Richards byl raději pánem svého vlastního obchodu, ale kde vzít potřebný kapitál?
A zde přichází do úvahy Jižní Korea a její dvě nadnárodní společnosti Hyundai a Samsung, případně ještě LG. Jejich zájem o F1 je jen špatně utajovaný, a tak jsou zmíněné úvahy postaveny na poměrně solidním základu.
Navíc má David Richards i potřebné styky ze svého působení ve světového šampionátu rallye, kde startoval i tovární tým Hyundai...
Foto: BAR Honda, Jordan Grand Prix