DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"
S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
18:19 13.09.2018 78.102.247.XXXTeda dneska ve Formuli 1 uspět je vážně nadlidskej úkol nebo musí mít opravdu štěstí.
Pokud pilot nemá prachatýho sponzora za zády, tak se dneska bez těhle juniorskejch programů do F1 skoro nedostane. Jakmile uspěje, tak je to pro změnu problém v tom že do toho programu patří, protože Mercedes nemá momentálně u sebe volno a konkurenci vadí, že patří někomu jinýmu, tedy by ho museli draze vyplatit.
Je taky zajímavý jak kromě Haasu nikdo nepomohl novým týmům z roku 2010 a přitom dneska jak by se jim hodili, aby měli kam dávat vyjezdit tyhle piloty - Mercedes Werhleina a Ocona, Ferrari Giovinazziho a to mluvíme jen o přištím roce. -
SergioPÉREZ
12:53 12.09.2018 85.239.64.XXXAť jde do INDY, ve světě F1 není pro něj místo, a to doslova, s tak velkou výškou nemá v kokpitech šanci, a nikdo si nelajzne k vůli tomu překopávat celou aerodynamiku a šasi.,. -
-
-
Situs
08:26 12.09.2018 85.70.164.XXXV F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti jezdců a ten trh nefunguje správně. Vzniká jen cesta líhní a v F1 začíná být právě znát úbytek nezávislých týmů kteří by umožňovali nějakou elasticitu. Finančně to pro nezávislé týmy nefunguje a Williams který se nechce zaprodat co by B-čko zvolil cestu přežití v licitaci Ruských peněz za sedadla, FI nuceně vykoupil Stroll pro syna. Mercedes jednoduše nemá kam, a je nucen pořídit si B-tým, a to nejen kvůli jezdcům. Předpovídám že to nakonec zlikviduje Williams, McLaren i Renault, protože ta spolupráce s B-týmy pod finančním stropem bude jen gradovat, a jmenované týmy to takto nebudou hrát. F1 nefunguje, nový týmy tam nechtěj a to je největší průšvih, protože to nevytváří přirozený tlak že jste nahraditelný. A nemyslím si že je z toho jednoduchá cesta, ale jsem přesvědčen že musí být F1 finančně dostupnější a měla by si udržet status nezávislých konstruktérů s co nejlepší konkurenceschopností a lepší dělbou peněz. Více standardizovaných prvků bude asi nutností, ale já to nevymyslím, jen cítím že tohle nefunguje a je to domeček z karet na slabých základech. Jen když si představím další finanční krizi která tehdy velmi poznamenala automobilový průmysl, tak tentokrát bych to viděl oproti dřívějšku jako konečnou.-
daaviid23
08:52 12.09.2018 90.182.169.XXXOno je to těžké. Když si vezmeš třeba minulou dekádu, tak tu bylo spoustu automobilek a vysoce konkurenční prostředí a konkrétně Williamsu to teda taky nesvědčilo a postupně upadl.
Ona je otázka, jestli vůbec můžou v dnešní době fungovat nezávislé netovární týmy vedle továrních. Když se vrátím ještě k minulé dekádě, tak vlastně i Sauber se pod tlakem okolností stal BMW.
Téhle myšlence jsem se bránil ale není na čase založit v F1 druhou kategorii pro netovární týmy?-
GRAHAM
09:04 12.09.2018 77.236.218.XXXJe to složité, ale z ničeho nic může Mercedes říci že končí.....a že bude dodávat jen motory. To samé Renault, o Hondě nemluvě....
A proto je potřeba tyhle věci motorově nastavit jinak. F1 nesmí být tak hodně závislá na automobilkách, naopak automobilky by se měli rádi přes F1 presentovat.Tohle se musí změnit.... -
-
daaviid23
09:19 12.09.2018 90.182.169.XXXNo výhoda by byla, že by jsi pro různé kategorie mohl nastavit různá sportovní pravidla nebo případně i technická pravidla.
Dneska prostě vidím, jak zájmy top týmů a skupinky ostatních jdou ostře proti sobě. Tohle vyřešit bude podle těžké a spíše nereálné. Kdyby se rozdělili na dvě skupinky, ta ta dohoda v rámci skupiny by byla jednoduší.
Můžeš pole natvrdo srovnat rozpočtovým stropem ale to podle mě nebude fungovat a utrpí tím i pověst samotné F1.
A standardizované díly nebudou fungovat najisto. Kdo chce utratit peníze, tak je prostě utratí za sebehloupější blbost. Nakonec by ses propracoval k jednotné formuli.-
-
-
-
daaviid23
09:42 12.09.2018 90.182.169.XXXByly doby, kdy se dalo koupit doslova celé auto. Oproti tomu je "nákup" Haasu prkotina.
Navíc proč se v motorsportové disciplině definuje jako konstruktér ten, který si sám vyvíjí šaši, aero a další prkotiny ale to hlavní (ten motor) si může kupovat? A argumenty na peníze ani nezkoušej. Vývoj špičkového šaši stojí taky majlant.-
-
daaviid23
10:15 12.09.2018 90.182.169.XXXNo jak se to vezme. Před tímhle motorem jsme měli Ferrari, Mercedes, Renault a Cosworth. Bez přechodu na hybrid by odešel na jisto Renault a brblal i Mercedes. Takže by jsme sice měli super čupr atmosféry, ale měli by jsme taky jen Ferrari a Cosworth, který byl v podstatě do počtu.
Teď mluv -
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek