DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 13.09.2018 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2018 08:26
V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 09:00
Béčka se musí zakázat....!!!!!!! »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 14:09
Před týdnem jsem koukal na závod jedné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            Neexistovalo nic, protože Bernie neměl ani krátkodobou koncepci, vše se dělalo na koleni bez dlouhodobé vize a bez řádného průzkumu.
                            ... teda jednu vizi měl, mít tam Ferrari a aby vyhrávalo 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • daaviid23

                              daaviid23

                              90.182.169.XXX
                              Hybrid je asi nutnosti, smiřte se s tím kluci 07

                              Nechceme přeci dopadnou jako nejmenovaná americká série 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                85.70.164.XXX
                                A já si myslím že pro potřeby závodění hybrid nutnost není, a jestli ano, tak už rovnou plnou elektriku 16
                                a teď mluv!

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • daaviid23

                                  daaviid23

                                  90.182.169.XXX
                                  To je až moc kontroverzní. Navíc Formule EE má monopol 18

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • rock

                                  rock

                                  37.188.232.XXX
                                  Až ta plná elektrika odjede 310 km, na rovinkách bude lítat 350+ a na délku závodu bude rychlejší než PJ založené na vnitřním spalování, tak jo. Zatím tomu tak není.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • daaviid23

                                    daaviid23

                                    90.182.169.XXX
                                    Však právě, zatím zdaleka nepřišel čas na plnou elektrifikaci.
                                    Nicméně hybrid se zdá býti rychlejší řešení.
                                    Však né náhodou padají rekordy na všech typech tratí.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                              • rock

                                rock

                                37.188.232.XXX
                                Před týdnem jsem koukal na závod jedné nejmenované americké série, jelo se v Portlandu. Nijak zázračná, úzká trať a přesto poměrně zábavnej závod, podstatně zajímavější než 4/5 toho, co se během sezóny odehraje v F1. Kdyby takhle měla F1 dopadnout, tak by to zas až taková tragédie nebyla.

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • daaviid23

                                  daaviid23

                                  90.182.169.XXX
                                  Záleží co očekáváš. Je jasné, že nejrychlejší série nerovná se automaticky nejzábavnější série.
                                  Nicméně F1 byla vždycky technická špička a to by s historickými atmosférami opravdu nebyla.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • rock

                                    rock

                                    37.188.232.XXX
                                    Technická špička by to samozřejmě nebyla. Ale nejrychlejší? Rychlost je jenom předem naprogramovaný číslo. Je to jenom o tom, jak povolí nebo utáhnou technické předpisy. Atmosféry (nebo turba bez hybridní části) mohou klidně lítat podstatně rychleji, než současný hybridy, když se tvůrcům předpisů zachce.
                                    A pak je tady otázka efektivity. Přeplňovanej hybrid bude mít samozřejmě nižší spotřebu, to ano. Ale suma, kterou bylo nutné vrazit do toho, aby ty PJ fungovaly, byla tak vysoká, že při započtení ceny za vývoj vypadá úspora 50 nebo i 100 kg paliva / návod dosti komicky.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • rock

                                    rock

                                    37.188.232.XXX
                                    btw ten hon za technickou špičkou... Já nejsem přesvědčenej, že při současné úrovni technologií je udržitelnej koncept snažit se ty technologie používat. Dnešní špičková technologie je zkrátka o řády dražší ve srovnání s průměrnou, než tomu bylo dřív. Před 50 lety se na technické špičce mohl pohybovat nadanej technik, co si to sesmolil a odladil v garáži na koleně a zaplatil to z prize money. Před 30 lety to v pohodě utáhl kvalitní titulární sponzor. Před 5-10 lety se ještě pořád dal provozovat ZÁKAZNICKEJ vítěznej tým jenom na dobrým byznys plánu spoléhajícím na (nikoliv bezprostřední) návratnost v reklamě. Dneska už je šance jenom pro tovární tým automobilky s neomezenými zdroji. Co bude za pár let? Já se toho vývoje obávám.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tohle je dlouhodobý problém Mercedesu, že není schopen své juniory prosadit do jiného týmu F1. Celkem se divím že nemají na FI či Williams nějaké páky?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No zaplať pámbu snad že nemají..... 10

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Myslíš že platicí kopito Stroll a Sirotkyn jsou lepší volba než špičkoví talentovaní jezdci, co nemají bohatého otce či strýčka?

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Mám takovej dojem že jsme se bavili o pákách Mercedesu na Wiliams.
          Tak do toho netahej piloty....to je jiná kapitola. Ta půjde vyřešit spravedlivým rozdělovaním peněz.Netvrdím že uplně....ale že budou továrny diktovat "slabším" kdo za ně bude jezdit a zadarmo vychovávat piloty, vlastně jim pomahat být lepší a nic z toho nemít, heh, to může chtít jenom blázen....
          Ano Ocon je dobrej, tak ať ho Mercedes zaměstná. Nemá místo? No asi blbě plánovali. Holt si počká....Je logické že nikdo nebude pomáhat Mercedesu s výchovou jejich jezdce. Proč by to dělal ? nerní k tomu jediný důvod...a to ani jeho talent. Každej sám za sebe, to by měla být F1.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            A kdo řekl, že z toho Sauber nic nemá?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.208.XXX
              Pišu tam něco o Sauberu? Mně jde o princip fungovaní....F1.
              A Sauber má jednu jistotu, nikdy nebude moci vyhrát....a to jen kvůli tomu jakým způsobem funguje. A jsou tam další....to by se mělo časem změnit, postupně....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Z tohohle je mi smutno.
    Už aby i Mercedes měl svoje Béčko.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      86.49.254.XXX
      Říkal jsem to vloni, měli koupit Manor... Tak draho by je to nevyšlo, jen by měli asi problém se jménem, protože třeba na rozdíl od Ferrari nejsou v koncernu s někým kdo vyrábí sportovní vozy, a pojmenovat tým Maybach, Smart nebo Setra (výrobce autobusů 12) by asi nebylo to pravé ořechové...
      Každopádně souhlasím, Ocon si zaslouží místo vedle Lewise místo toho zamrzlého Fina a ne jezdit někde v DTM... Pokud si fakt místo v F1 nenajde budu Strolla silně hatovat a nic dobrého mu přát nebudu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama