DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 13.09.2018 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2018 08:26
V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 09:00
Béčka se musí zakázat....!!!!!!! »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 14:09
Před týdnem jsem koukal na závod jedné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            Neexistovalo nic, protože Bernie neměl ani krátkodobou koncepci, vše se dělalo na koleni bez dlouhodobé vize a bez řádného průzkumu.
                            ... teda jednu vizi měl, mít tam Ferrari a aby vyhrávalo 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • daaviid23

                              daaviid23

                              90.182.169.XXX
                              Hybrid je asi nutnosti, smiřte se s tím kluci 07

                              Nechceme přeci dopadnou jako nejmenovaná americká série 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                85.70.164.XXX
                                A já si myslím že pro potřeby závodění hybrid nutnost není, a jestli ano, tak už rovnou plnou elektriku 16
                                a teď mluv!

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • daaviid23

                                  daaviid23

                                  90.182.169.XXX
                                  To je až moc kontroverzní. Navíc Formule EE má monopol 18

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • rock

                                  rock

                                  37.188.232.XXX
                                  Až ta plná elektrika odjede 310 km, na rovinkách bude lítat 350+ a na délku závodu bude rychlejší než PJ založené na vnitřním spalování, tak jo. Zatím tomu tak není.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • daaviid23

                                    daaviid23

                                    90.182.169.XXX
                                    Však právě, zatím zdaleka nepřišel čas na plnou elektrifikaci.
                                    Nicméně hybrid se zdá býti rychlejší řešení.
                                    Však né náhodou padají rekordy na všech typech tratí.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                              • rock

                                rock

                                37.188.232.XXX
                                Před týdnem jsem koukal na závod jedné nejmenované americké série, jelo se v Portlandu. Nijak zázračná, úzká trať a přesto poměrně zábavnej závod, podstatně zajímavější než 4/5 toho, co se během sezóny odehraje v F1. Kdyby takhle měla F1 dopadnout, tak by to zas až taková tragédie nebyla.

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • daaviid23

                                  daaviid23

                                  90.182.169.XXX
                                  Záleží co očekáváš. Je jasné, že nejrychlejší série nerovná se automaticky nejzábavnější série.
                                  Nicméně F1 byla vždycky technická špička a to by s historickými atmosférami opravdu nebyla.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • rock

                                    rock

                                    37.188.232.XXX
                                    Technická špička by to samozřejmě nebyla. Ale nejrychlejší? Rychlost je jenom předem naprogramovaný číslo. Je to jenom o tom, jak povolí nebo utáhnou technické předpisy. Atmosféry (nebo turba bez hybridní části) mohou klidně lítat podstatně rychleji, než současný hybridy, když se tvůrcům předpisů zachce.
                                    A pak je tady otázka efektivity. Přeplňovanej hybrid bude mít samozřejmě nižší spotřebu, to ano. Ale suma, kterou bylo nutné vrazit do toho, aby ty PJ fungovaly, byla tak vysoká, že při započtení ceny za vývoj vypadá úspora 50 nebo i 100 kg paliva / návod dosti komicky.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • rock

                                    rock

                                    37.188.232.XXX
                                    btw ten hon za technickou špičkou... Já nejsem přesvědčenej, že při současné úrovni technologií je udržitelnej koncept snažit se ty technologie používat. Dnešní špičková technologie je zkrátka o řády dražší ve srovnání s průměrnou, než tomu bylo dřív. Před 50 lety se na technické špičce mohl pohybovat nadanej technik, co si to sesmolil a odladil v garáži na koleně a zaplatil to z prize money. Před 30 lety to v pohodě utáhl kvalitní titulární sponzor. Před 5-10 lety se ještě pořád dal provozovat ZÁKAZNICKEJ vítěznej tým jenom na dobrým byznys plánu spoléhajícím na (nikoliv bezprostřední) návratnost v reklamě. Dneska už je šance jenom pro tovární tým automobilky s neomezenými zdroji. Co bude za pár let? Já se toho vývoje obávám.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tohle je dlouhodobý problém Mercedesu, že není schopen své juniory prosadit do jiného týmu F1. Celkem se divím že nemají na FI či Williams nějaké páky?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No zaplať pámbu snad že nemají..... 10

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Myslíš že platicí kopito Stroll a Sirotkyn jsou lepší volba než špičkoví talentovaní jezdci, co nemají bohatého otce či strýčka?

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Mám takovej dojem že jsme se bavili o pákách Mercedesu na Wiliams.
          Tak do toho netahej piloty....to je jiná kapitola. Ta půjde vyřešit spravedlivým rozdělovaním peněz.Netvrdím že uplně....ale že budou továrny diktovat "slabším" kdo za ně bude jezdit a zadarmo vychovávat piloty, vlastně jim pomahat být lepší a nic z toho nemít, heh, to může chtít jenom blázen....
          Ano Ocon je dobrej, tak ať ho Mercedes zaměstná. Nemá místo? No asi blbě plánovali. Holt si počká....Je logické že nikdo nebude pomáhat Mercedesu s výchovou jejich jezdce. Proč by to dělal ? nerní k tomu jediný důvod...a to ani jeho talent. Každej sám za sebe, to by měla být F1.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            A kdo řekl, že z toho Sauber nic nemá?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.208.XXX
              Pišu tam něco o Sauberu? Mně jde o princip fungovaní....F1.
              A Sauber má jednu jistotu, nikdy nebude moci vyhrát....a to jen kvůli tomu jakým způsobem funguje. A jsou tam další....to by se mělo časem změnit, postupně....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Z tohohle je mi smutno.
    Už aby i Mercedes měl svoje Béčko.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      86.49.254.XXX
      Říkal jsem to vloni, měli koupit Manor... Tak draho by je to nevyšlo, jen by měli asi problém se jménem, protože třeba na rozdíl od Ferrari nejsou v koncernu s někým kdo vyrábí sportovní vozy, a pojmenovat tým Maybach, Smart nebo Setra (výrobce autobusů 12) by asi nebylo to pravé ořechové...
      Každopádně souhlasím, Ocon si zaslouží místo vedle Lewise místo toho zamrzlého Fina a ne jezdit někde v DTM... Pokud si fakt místo v F1 nenajde budu Strolla silně hatovat a nic dobrého mu přát nebudu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama