DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"
S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Zix.
18:19 13.09.2018 78.102.247.XXX
Teda dneska ve Formuli 1 uspět je vážně nadlidskej úkol nebo musí mít opravdu štěstí.
Pokud pilot nemá prachatýho sponzora za zády, tak se dneska bez těhle juniorskejch programů do F1 skoro nedostane. Jakmile uspěje, tak je to pro změnu problém v tom že do toho programu patří, protože Mercedes nemá momentálně u sebe volno a konkurenci vadí, že patří někomu jinýmu, tedy by ho museli draze vyplatit.
Je taky zajímavý jak kromě Haasu nikdo nepomohl novým týmům z roku 2010 a přitom dneska jak by se jim hodili, aby měli kam dávat vyjezdit tyhle piloty - Mercedes Werhleina a Ocona, Ferrari Giovinazziho a to mluvíme jen o přištím roce.
Pokud pilot nemá prachatýho sponzora za zády, tak se dneska bez těhle juniorskejch programů do F1 skoro nedostane. Jakmile uspěje, tak je to pro změnu problém v tom že do toho programu patří, protože Mercedes nemá momentálně u sebe volno a konkurenci vadí, že patří někomu jinýmu, tedy by ho museli draze vyplatit.
Je taky zajímavý jak kromě Haasu nikdo nepomohl novým týmům z roku 2010 a přitom dneska jak by se jim hodili, aby měli kam dávat vyjezdit tyhle piloty - Mercedes Werhleina a Ocona, Ferrari Giovinazziho a to mluvíme jen o přištím roce.
rock
16:10 12.09.2018 37.188.232.XXX
btw ten hon za technickou špičkou... Já nejsem přesvědčenej, že při současné úrovni technologií je udržitelnej koncept snažit se ty technologie používat. Dnešní špičková technologie je zkrátka o řády dražší ve srovnání s průměrnou, než tomu bylo dřív. Před 50 lety se na technické špičce mohl pohybovat nadanej technik, co si to sesmolil a odladil v garáži na koleně a zaplatil to z prize money. Před 30 lety to v pohodě utáhl kvalitní titulární sponzor. Před 5-10 lety se ještě pořád dal provozovat ZÁKAZNICKEJ vítěznej tým jenom na dobrým byznys plánu spoléhajícím na (nikoliv bezprostřední) návratnost v reklamě. Dneska už je šance jenom pro tovární tým automobilky s neomezenými zdroji. Co bude za pár let? Já se toho vývoje obávám.
rock
15:52 12.09.2018 37.188.232.XXX
Technická špička by to samozřejmě nebyla. Ale nejrychlejší? Rychlost je jenom předem naprogramovaný číslo. Je to jenom o tom, jak povolí nebo utáhnou technické předpisy. Atmosféry (nebo turba bez hybridní části) mohou klidně lítat podstatně rychleji, než současný hybridy, když se tvůrcům předpisů zachce.
A pak je tady otázka efektivity. Přeplňovanej hybrid bude mít samozřejmě nižší spotřebu, to ano. Ale suma, kterou bylo nutné vrazit do toho, aby ty PJ fungovaly, byla tak vysoká, že při započtení ceny za vývoj vypadá úspora 50 nebo i 100 kg paliva / návod dosti komicky.
A pak je tady otázka efektivity. Přeplňovanej hybrid bude mít samozřejmě nižší spotřebu, to ano. Ale suma, kterou bylo nutné vrazit do toho, aby ty PJ fungovaly, byla tak vysoká, že při započtení ceny za vývoj vypadá úspora 50 nebo i 100 kg paliva / návod dosti komicky.
rock
14:09 12.09.2018 37.188.232.XXX
Před týdnem jsem koukal na závod jedné nejmenované americké série, jelo se v Portlandu. Nijak zázračná, úzká trať a přesto poměrně zábavnej závod, podstatně zajímavější než 4/5 toho, co se během sezóny odehraje v F1. Kdyby takhle měla F1 dopadnout, tak by to zas až taková tragédie nebyla.
SergioPÉREZ
12:53 12.09.2018 85.239.64.XXX
Ať jde do INDY, ve světě F1 není pro něj místo, a to doslova, s tak velkou výškou nemá v kokpitech šanci, a nikdo si nelajzne k vůli tomu překopávat celou aerodynamiku a šasi.,.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek