DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 13.09.2018 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2018 08:26
V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 09:00
Béčka se musí zakázat....!!!!!!! »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 14:09
Před týdnem jsem koukal na závod jedné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
Teda dneska ve Formuli 1 uspět je vážně nadlidskej úkol nebo musí mít opravdu štěstí.
Pokud pilot nemá prachatýho sponzora za zády, tak se dneska bez těhle juniorskejch programů do F1 skoro nedostane. Jakmile uspěje, tak je to pro změnu problém v tom že do toho programu patří, protože Mercedes nemá momentálně u sebe volno a konkurenci vadí, že patří někomu jinýmu, tedy by ho museli draze vyplatit.

Je taky zajímavý jak kromě Haasu nikdo nepomohl novým týmům z roku 2010 a přitom dneska jak by se jim hodili, aby měli kam dávat vyjezdit tyhle piloty - Mercedes Werhleina a Ocona, Ferrari Giovinazziho a to mluvíme jen o přištím roce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.232.XXX
btw ten hon za technickou špičkou... Já nejsem přesvědčenej, že při současné úrovni technologií je udržitelnej koncept snažit se ty technologie používat. Dnešní špičková technologie je zkrátka o řády dražší ve srovnání s průměrnou, než tomu bylo dřív. Před 50 lety se na technické špičce mohl pohybovat nadanej technik, co si to sesmolil a odladil v garáži na koleně a zaplatil to z prize money. Před 30 lety to v pohodě utáhl kvalitní titulární sponzor. Před 5-10 lety se ještě pořád dal provozovat ZÁKAZNICKEJ vítěznej tým jenom na dobrým byznys plánu spoléhajícím na (nikoliv bezprostřední) návratnost v reklamě. Dneska už je šance jenom pro tovární tým automobilky s neomezenými zdroji. Co bude za pár let? Já se toho vývoje obávám.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Sivka

Sivka

93.91.53.XXX
Ocon by byl super ve Williamsu. Vždyť se to nabízí. Jestli ale vezmou radši někoho kdo platí tak je ta F1 fakt šaškárna už.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.232.XXX
Technická špička by to samozřejmě nebyla. Ale nejrychlejší? Rychlost je jenom předem naprogramovaný číslo. Je to jenom o tom, jak povolí nebo utáhnou technické předpisy. Atmosféry (nebo turba bez hybridní části) mohou klidně lítat podstatně rychleji, než současný hybridy, když se tvůrcům předpisů zachce.
A pak je tady otázka efektivity. Přeplňovanej hybrid bude mít samozřejmě nižší spotřebu, to ano. Ale suma, kterou bylo nutné vrazit do toho, aby ty PJ fungovaly, byla tak vysoká, že při započtení ceny za vývoj vypadá úspora 50 nebo i 100 kg paliva / návod dosti komicky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Záleží co očekáváš. Je jasné, že nejrychlejší série nerovná se automaticky nejzábavnější série.
Nicméně F1 byla vždycky technická špička a to by s historickými atmosférami opravdu nebyla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Však právě, zatím zdaleka nepřišel čas na plnou elektrifikaci.
Nicméně hybrid se zdá býti rychlejší řešení.
Však né náhodou padají rekordy na všech typech tratí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.232.XXX
Před týdnem jsem koukal na závod jedné nejmenované americké série, jelo se v Portlandu. Nijak zázračná, úzká trať a přesto poměrně zábavnej závod, podstatně zajímavější než 4/5 toho, co se během sezóny odehraje v F1. Kdyby takhle měla F1 dopadnout, tak by to zas až taková tragédie nebyla.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.232.XXX
Až ta plná elektrika odjede 310 km, na rovinkách bude lítat 350+ a na délku závodu bude rychlejší než PJ založené na vnitřním spalování, tak jo. Zatím tomu tak není.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To je až moc kontroverzní. Navíc Formule EE má monopol 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
A co jako, vždyť Mercedes ho může posadit do kokpitu přece ne, vždyť je jejch pilot.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Pišu tam něco o Sauberu? Mně jde o princip fungovaní....F1.
A Sauber má jednu jistotu, nikdy nebude moci vyhrát....a to jen kvůli tomu jakým způsobem funguje. A jsou tam další....to by se mělo časem změnit, postupně....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
Ať jde do INDY, ve světě F1 není pro něj místo, a to doslova, s tak velkou výškou nemá v kokpitech šanci, a nikdo si nelajzne k vůli tomu překopávat celou aerodynamiku a šasi.,. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A já si myslím že pro potřeby závodění hybrid nutnost není, a jestli ano, tak už rovnou plnou elektriku 16
a teď mluv!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A kdo řekl, že z toho Sauber nic nemá?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A kdo říká, že to bude jen rok? Podívej se na Werhleina, ten taky opustil F1 jakože jen na rok a teď se po něm slehla zem. Návrat do F1 je strašně složitý.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Co se stane když Ocon rok nebude v F1? Nic. Bude jezdit jinde....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Hybrid je asi nutnosti, smiřte se s tím kluci 07

Nechceme přeci dopadnou jako nejmenovaná americká série 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Neexistovalo nic, protože Bernie neměl ani krátkodobou koncepci, vše se dělalo na koleni bez dlouhodobé vize a bez řádného průzkumu.
... teda jednu vizi měl, mít tam Ferrari a aby vyhrávalo 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Existoval no, původně ten motor měl být ještě menší a s více kyseliny 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama