DISKUZE K ČLÁNKU Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

S budoucností Estebana Ocona to momentálně vypadá bledě - o své místo u Force Indie příští rok přijde a ostatní týmy o něj nemají zájem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon je pro rok 2019 bez místa, chce ale bojovat. Přijít o něj by byla pro F1 "naprostá škoda"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 13.09.2018 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 12.09.2018 08:26
V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 09:00
Béčka se musí zakázat....!!!!!!! »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2018 14:09
Před týdnem jsem koukal na závod jedné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Teda dneska ve Formuli 1 uspět je vážně nadlidskej úkol nebo musí mít opravdu štěstí.
    Pokud pilot nemá prachatýho sponzora za zády, tak se dneska bez těhle juniorskejch programů do F1 skoro nedostane. Jakmile uspěje, tak je to pro změnu problém v tom že do toho programu patří, protože Mercedes nemá momentálně u sebe volno a konkurenci vadí, že patří někomu jinýmu, tedy by ho museli draze vyplatit.

    Je taky zajímavý jak kromě Haasu nikdo nepomohl novým týmům z roku 2010 a přitom dneska jak by se jim hodili, aby měli kam dávat vyjezdit tyhle piloty - Mercedes Werhleina a Ocona, Ferrari Giovinazziho a to mluvíme jen o přištím roce.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sivka

    Sivka

    93.91.53.XXX
    Ocon by byl super ve Williamsu. Vždyť se to nabízí. Jestli ale vezmou radši někoho kdo platí tak je ta F1 fakt šaškárna už.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Ať jde do INDY, ve světě F1 není pro něj místo, a to doslova, s tak velkou výškou nemá v kokpitech šanci, a nikdo si nelajzne k vůli tomu překopávat celou aerodynamiku a šasi.,. 03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Co se stane když Ocon rok nebude v F1? Nic. Bude jezdit jinde....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      A kdo říká, že to bude jen rok? Podívej se na Werhleina, ten taky opustil F1 jakože jen na rok a teď se po něm slehla zem. Návrat do F1 je strašně složitý.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    V F1 není zdravé konkurenční prostředí v oblasti jezdců a ten trh nefunguje správně. Vzniká jen cesta líhní a v F1 začíná být právě znát úbytek nezávislých týmů kteří by umožňovali nějakou elasticitu. Finančně to pro nezávislé týmy nefunguje a Williams který se nechce zaprodat co by B-čko zvolil cestu přežití v licitaci Ruských peněz za sedadla, FI nuceně vykoupil Stroll pro syna. Mercedes jednoduše nemá kam, a je nucen pořídit si B-tým, a to nejen kvůli jezdcům. Předpovídám že to nakonec zlikviduje Williams, McLaren i Renault, protože ta spolupráce s B-týmy pod finančním stropem bude jen gradovat, a jmenované týmy to takto nebudou hrát. F1 nefunguje, nový týmy tam nechtěj a to je největší průšvih, protože to nevytváří přirozený tlak že jste nahraditelný. A nemyslím si že je z toho jednoduchá cesta, ale jsem přesvědčen že musí být F1 finančně dostupnější a měla by si udržet status nezávislých konstruktérů s co nejlepší konkurenceschopností a lepší dělbou peněz. Více standardizovaných prvků bude asi nutností, ale já to nevymyslím, jen cítím že tohle nefunguje a je to domeček z karet na slabých základech. Jen když si představím další finanční krizi která tehdy velmi poznamenala automobilový průmysl, tak tentokrát bych to viděl oproti dřívějšku jako konečnou.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Ono je to těžké. Když si vezmeš třeba minulou dekádu, tak tu bylo spoustu automobilek a vysoce konkurenční prostředí a konkrétně Williamsu to teda taky nesvědčilo a postupně upadl.
      Ona je otázka, jestli vůbec můžou v dnešní době fungovat nezávislé netovární týmy vedle továrních. Když se vrátím ještě k minulé dekádě, tak vlastně i Sauber se pod tlakem okolností stal BMW.
      Téhle myšlence jsem se bránil ale není na čase založit v F1 druhou kategorii pro netovární týmy?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Je to složité, ale z ničeho nic může Mercedes říci že končí.....a že bude dodávat jen motory. To samé Renault, o Hondě nemluvě....
        A proto je potřeba tyhle věci motorově nastavit jinak. F1 nesmí být tak hodně závislá na automobilkách, naopak automobilky by se měli rádi přes F1 presentovat.Tohle se musí změnit....

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Možné je vše, ale rozdělit to na kategorie může mít dopad jako u WEC LMP1. Budou tam 3-4 týmy kde to pro Renault nebude mít na růžích ustláno a nejspíše se stáhne, pak se namlsá Mercedes a jsme doma.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jako kdyby to udělali skrytě a přes prachy, tak možná ano. Ale pokud normálně "hlasitě" , to by imho poškodilo F1 jako takovou.To neprojde....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          No výhoda by byla, že by jsi pro různé kategorie mohl nastavit různá sportovní pravidla nebo případně i technická pravidla.
          Dneska prostě vidím, jak zájmy top týmů a skupinky ostatních jdou ostře proti sobě. Tohle vyřešit bude podle těžké a spíše nereálné. Kdyby se rozdělili na dvě skupinky, ta ta dohoda v rámci skupiny by byla jednoduší.

          Můžeš pole natvrdo srovnat rozpočtovým stropem ale to podle mě nebude fungovat a utrpí tím i pověst samotné F1.
          A standardizované díly nebudou fungovat najisto. Kdo chce utratit peníze, tak je prostě utratí za sebehloupější blbost. Nakonec by ses propracoval k jednotné formuli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já myslím že se to zlepší. Jakmile by jsi měl různa pravidla, je hotovo.....to není F1 a je to cesta do pekel.
            V klidu, přijde větší krize a vše může být jinak.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Tenhle argument nemám rád. Definuj do detailu F1, celé to DNA sportu jak se říká.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                F1 je šampionát konstruktérů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Byly doby, kdy se dalo koupit doslova celé auto. Oproti tomu je "nákup" Haasu prkotina.

                  Navíc proč se v motorsportové disciplině definuje jako konstruktér ten, který si sám vyvíjí šaši, aero a další prkotiny ale to hlavní (ten motor) si může kupovat? A argumenty na peníze ani nezkoušej. Vývoj špičkového šaši stojí taky majlant.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Protože vyrobit šasi je pořád nesrovnatelně dostupnější záležitost než si vyrobit motor. Především tento motor v F1 který přinesl tolik dobrého pro sport 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      No jak se to vezme. Před tímhle motorem jsme měli Ferrari, Mercedes, Renault a Cosworth. Bez přechodu na hybrid by odešel na jisto Renault a brblal i Mercedes. Takže by jsme sice měli super čupr atmosféry, ale měli by jsme taky jen Ferrari a Cosworth, který byl v podstatě do počtu.
                      Teď mluv 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Jistě existoval i jiný scénář jaký mít motor než zakonzervované V8 nebo megadrahé kyseliny s omezeným množstvím, omezeným palivem, omezeným průtokem, a neomezeným olejem 18
                        A teď mluv!

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama