DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc
Italská stáj dnes potvrdila, že Kimi Räikkönen za ni příští rok nebude závodit. Kariéru ale nekončí - místo něj se po boku Sebastiana Vettela sice bude objevovat mladý Charles Leclerc, ale Fin bude další dva roky pokračovat u Sauberu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 5 lidé)
11.09.2018 12:16
...no, budiž, každý si jde svou cestou a hledá… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
22:16 11.09.2018 176.74.141.XXXZa mě od Ferrari super krok, i pokud jde o Kimiho.
Jinak k těm B-týmům ... podle mě je to mnohem lepší slušně jezdící B-tým, než tým na chvostu pole co v 15 kole dostane kolo ztráty.
A pokud jde o jednoduché motory a více dodavatelů... nerad připomínám že před rokem 2007 jsme měli tuším sedm či osm dodavatelů motorů a každý měl svůj tým... a není chybou M, F či R, že teď jsou jen čtyři dodavatelé a tři tovární týmy. Ti ostatní výrobci tehdy z F1 utekli, a to v ní byly ty jednoduché motory pro které mnozí tak horujete. -
shazec
16:16 11.09.2018 89.203.142.XXXSauber jde letos nahoru, příští rok by to mohlo být ještě výš a když tam bude Kimi jednička a tým to postaví kolem něj, tak může udělat pár skvělejch výsledků. Docela se na to těším a jsem zvědavej, jestli je opravdu už za zenitem když Vettelovi nestíhá nebo Ferrari prostě jede 100% na Seba už od začátku.-
Duncan66
18:13 11.09.2018 194.228.20.XXXUvidime, treba Kimi prijemne prekvapi jako kdyz se vratil a jezdil za "Lotus". Ja jsem zvedavy, jake vymluvy na vsechny a vsechno , jen ne na Kimiho, si tu i jinde budu cist, az Kimi bude horsi nez Leclerc a Leclerc bude zatapet Vettelovi vice, nez Kimi.
-
-
Zix.
15:22 11.09.2018 78.102.247.XXXSice očekávaná, ale přesto dost šokující zpráva. Pokud se Kimiho chtěli zbavit, tak to měli udělat před lety a né teď, když jezdí nejlíp od návratu do Ferrari.
Navíc pilotem, kterej sice nejezdí špatně, ale rozhodně nepodává nějaký zázračný výkony.
Tím přestupem do Sauberu mě taky Kimi pořádně šokoval, to už bych ho radši viděl v nějaký jiný sérii jako Alonsa. Jediná výhoda je, že tam může jedině překvapit a snad tam Ferrari přes Alfu Romeo nacpe takový prachy, aby nebyli věčně poslední. -
-
-Tony-
13:12 11.09.2018 85.135.73.XXXTím se jen potvrzuje, jak jde F1 do prd.le! Mercedes, Ferrari a Red Bull si zavážou tyhle týmy, udělají z nich definitivní dě.ky s jasnými úkoly a ty, naivní fanoušku, se těš a myslí si, jak zajímavé souboje sleduješ ... Přitom karty už jsou dávno rozdány na sezóny dopředu!
Vše do sebe krásně zapadá a už je zcela jasné, proč nebudou nové motory a nikdo další se do F1 nehrne (nedostane)!-
jumpman
13:34 11.09.2018 178.255.168.XXXnikdo nový se do F1 nehrne ani tak a nevím co ti vadí. Kimi sauberu určitě pomůže nahoru, tak co ti vadí. Sice bych to raději viděl ještě sezonu tak jak to je, ale do těch právních smluv rozhodně nevidím a nikdo nemůže tušit co svetříkář podepsal týmu za zády... -
Cooper
13:45 11.09.2018 188.120.212.XXXLetos se přece jednalo o zjednodušení motorů aby se do F1 nahrnuly ty davy motorářů kteří chtějí tak strašně do F1 až se nikdo novej nepřihlásil tak nechali motory tak jak jsou když stejně nikdo novej nemá zájem vstopit. Jinak za mě je lepší když udělá továrna z krachujícího týmu svoje B než aby ten tým zanikl uplně.-
-Tony-
14:08 11.09.2018 85.135.73.XXXA kdo by se měl přihlásit, když jsou ty motory tak složité a není absolutně žádná šance, aby se do dvou let nový zájemce zapojil do hry o titul? Koho by asi bavilo narvat milióny euro do něčeho, co ani do pěti let nebude zárukou konkurenceschopnosti? Speciálně pokud by se opět po pár létech pozměnily pravidla ve prospěch Mercedesu nebo Ferrari? Tedy týmu, které si rozdělili sféry vlivu na x let dopředu! F1 byla vždy souboj konstruktérů a ne supermarket, kde si nakoupím komponenty a budu za to "líbat nohy" svému chlebodárci a dělat mu doživotní služku v závodech. Pokud tě baví sledovat tyhle šaškárny a rádoby závodění, tak si to užij, protože tohle už nemá s pravou F1 nic společného ...-
Cooper
14:16 11.09.2018 188.120.212.XXXOK tak kde vidíš řešení? motory zjednodušit chtěli ale stejně se nikdo nehlásil. Já třeba taky vůbec nejsem fanda těhlech složitejch hybridních technologii tak bych tam raději viděl jednoduchou V12 (V10) ale byl by to krok z5 a to asi nikdo nechce. (až na pár petrolheadu)-
-Tony-
14:26 11.09.2018 85.135.73.XXXAno, to je přesně ono! Motory "chtěli" zjednodušit . To slovo chtěli je to klíčové ... Ale kdo? Mercedes, Ferrari? Ti ani omylem! Bylo to jen takové tláchaní aby se zalepila huba všem kritikům. Ten důvod, proč k tomu nakonec ( nečekaně, že? ) nedošlo, je naprosto jasný. Díky jednoduchým motorům by se mohla konkurence velice rychle rozrůst a vliv těch velkých týmů na ty malé by se velmi rychle vytratil ... Takhle si z nich udělají svoje "satelity" a zabijou tím i jakýkoliv poslední náznak čistého závodění, vývoje a vyjímečnosti ...-
Cooper
14:34 11.09.2018 188.120.212.XXXTak do toho co se děje za oponou bohužel nevidím ale určitě v tom bude politikaření velkejch hráčů F a M , každopádně máme v F1 4 dodavatele motorů což si myslím není zas uplně málo jiný serie nemají kolikrát ani 3... jen by to chtělo trochu vyrovnat síly jako že pěkně po bolševicku jim nařídit že si třeba nebudou moc vybírat komu dodávat a budou muset dát Top motor "každýmu kdo si o něj řekne" spravedlivý řešení týhle situace za mě neexistuje , nebo zmrazit vývoj F a M a nechat H s R rok vyvyjet každopádně je to pak zas nespravedlivé k továrnám který do toho nasypaly hrozný množství zdrojů a odvedli prostě lepší práci-
-Tony-
14:49 11.09.2018 85.135.73.XXXNení třeba direktivně něco přikazovat. Stačí, aby všichni měli stejnou startovní čáru, jednoduché a jasně definované pravidla a pak at´ se každý ukáže, jestli na to má.
Jenže pokud má někdo tak velký náskok ( a není se co divit, když ty pravidla pomáhali vytvářet ), tak je to pro Renault a Hondu prakticky nemožné dohnat, ale hlavně je to zcela vyloučeno u těch nových zájemců, kteří by se případně do F1 chtěli zapojit ...
A dodávat Top motor? Ten ty týmy určitě dostanou. Ale když je to tak složitá technologie, kde stačí drobně upravit nebo nedodat ideální software, tak ten motor prostě "nepojede", byt´ bude Top! A o tom to dnes celé je ...
-
-
-
-
-
-
Duncan66
18:03 11.09.2018 194.228.20.XXXVzdyt karty jsou rozdany taky jako tak. Nebo snad FI a Williams maji na to zatapet MErcedes a Sauber s Haasem Ferrarri???? Co si to sakra lidi porad nalhavate? To jste vazne tak hloupi a omezeni a verite, ze tymy s tretinovym rozpoctem v dnesni pretechnizovane F1 maji realnou sanci pravidelne porazet svoje bohatsi konkurenty, kdyz nebudou neci "devky"?
-
-
-
Petr Hloušek
14:33 11.09.2018 194.79.55.XXXvypadá to tak, zřejmě nevěří že jim Vettel bude vozit tituly, tak chtějí rychle zaučit mladého i za cenu obětování sezony
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek